Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Czy MPK Poznań doczeka się konkurencji?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Aktualności z MPK Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Czy MPK Poznań doczeka się konkurencji?
Autor Wiadomość
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Sorer napisał:
lepiej zeby nie było bo wszystko sie spieprzy.cały seytem komunikacyjny.podobnie jak w warszawie


Niby dlaczego w Warszawie się spieprzyło?? Że Michalczewski wygrał ostatnio przetarg na 50 brygad niskopodłogowych przegubowych i będzie to robił Lion's City G? Ja poproszę o konkurencję w takim razie też w Poznaniu. Connex Warszawa ma w swoim stadzie same SU15, a Mobilis Izabelin - SU10. Tylko odstaje PKS Grodzisk (ale ma malutko brygad - na szczęście) i jeździ Jelczami M120MM/3 (czy jakoś tak).
A przewoźnicy nie są dotowani przez miasto, w tabor inwestują sami i dostają płacone wozokilometry (na podstawie ich ceny jest wybierany w przetargu przewoźnik). Miasto oszczędza i jakość się podnosi. Dziś Warszawa nie miałaby takiego wskaźnika niskopodłogowców jak ma, gdyby nie było ZTMu. Mieliby szrot jak w Lublinie.
A Poznań? Ma silne przedsiebiorstwo (cholernie drogie w utrzymaniu, bo ma zbędne komórki - nieefektywna kontrola biletów, remonty torów - jakby tego nie mógł robić ZDM wraz z remontami dróg. Przez taki chory rozdział kompetencji nie mozna przeprowadzić remontu ul. Winogrady, bo kłócą się o projekt, o termin itp.). Poznań ma dobre MPK (autobusy), super wskaźnik nowoczesnego taboru, jak wejdzie firma z zewnątrz to się musi dostosować do wysokiego poziomu usług, a nawet go przebić jeszcze wyzszym. A jak nie - nie wygra przetargu. Proste.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:44, 18 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja w Poznaniu na liniach nie widzę przedsiębiorstw ze Swarzędza, Lubonia itp. No chyba ze.. ale spoko. Nie wejdą z tym taborem co mają, raczej jeżeli będą chciały, będą musieli zainwestować w nowe pojazdy.

Ps. Neo, a nie mówiłem o podziale już jakis czas temu? Mówiłem... ech, te przecieki z SITKu.. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:49, 18 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
RobuR napisał:
Ja w Poznaniu na liniach nie widzę przedsiębiorstw ze Swarzędza, Lubonia itp. No chyba ze.. ale spoko. Nie wejdą z tym taborem co mają, raczej jeżeli będą chciały, będą musieli zainwestować w nowe pojazdy.

Ps. Neo, a nie mówiłem o podziale już jakis czas temu? Mówiłem... ech, te przecieki z SITKu.. Smile


O podziale to już nawet w gazetach dawno temu pisali Wink


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:18, 19 Cze 2006 Zobacz profil autora
poznanianka
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznan

Post
Cytat:
Łe no, Ekorondo do tego czasu upadnie - już ledwo zipie w konkurencji z niunią Very Happy


Tego nie bylabym taka pewna, bo z tego co ostatnio slyszalam to te wszystkie pozwolenia na swiadczenie uslug maja do konca 2007 roku, a przypuszczam ze i po tym terminie beda jezdzic...byle by wiazac koniec z koncem. Mi to co prawda nie na reke ale co zrobic. Gmina Mosina jako ze placi wazokolometry MPK za obsluge linii 101 szykuje zmiany rozkladow jazdy (oby tylko na lepsze) a MPK na liniach miejskich nie zagrozi bo Mosina nie posiada swojej Komunikacji Miejskiej Cool


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:18, 19 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
adaśko napisał:
Musimy przyjąć , że konkurencji to MPK się jeszcze długo nie doczeka.Po pierwsze już niedługo będzie posiadało tabor najnowszej generacji spełniający wszystkie normy emisji spalin , recyklingu itp. Wszystkie przystanki są własnością MPK i każda firma korzystająca z nich musi za to zapłacić.Tak więc rosną koszty.A wkońcu to za ile można wozić , myślę że są to sprawy nie do przeskoczenia.Dla mnie jedynymi firmami , które mogłyby spróbować wejść na linie miejskie w Poznaniu to : TP BUS Tarnowo Podgórne i WIRAŻ-BUS Swarzędz.No i może TRANSKOM Koziegłowy.


Różnica w systemie konkurencyjnosci polega na tym, ze przystanki są własnością miasta a nie spółki komunalnej jaką jest MPK. Teraz pośrednio należą do MPK, bezpośrednio i tak podlegają miastu (bo 100% udziałowcem MPK Poznań jest miasto)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 00:13, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 11 napisał:
RobuR napisał:
Ja w Poznaniu na liniach nie widzę przedsiębiorstw ze Swarzędza, Lubonia itp. No chyba ze.. ale spoko. Nie wejdą z tym taborem co mają, raczej jeżeli będą chciały, będą musieli zainwestować w nowe pojazdy.

Ps. Neo, a nie mówiłem o podziale już jakis czas temu? Mówiłem... ech, te przecieki z SITKu.. Smile


O podziale to już nawet w gazetach dawno temu pisali Wink


A w gazetach mieli cynka właśnie z SITK.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 00:14, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
poznanianka napisał:
Cytat:
Łe no, Ekorondo do tego czasu upadnie - już ledwo zipie w konkurencji z niunią Very Happy


Tego nie bylabym taka pewna, bo z tego co ostatnio slyszalam to te wszystkie pozwolenia na swiadczenie uslug maja do konca 2007 roku, a przypuszczam ze i po tym terminie beda jezdzic...byle by wiazac koniec z koncem. Mi to co prawda nie na reke ale co zrobic. Gmina Mosina jako ze placi wazokolometry MPK za obsluge linii 101 szykuje zmiany rozkladow jazdy (oby tylko na lepsze) a MPK na liniach miejskich nie zagrozi bo Mosina nie posiada swojej Komunikacji Miejskiej Cool


Eko-rondo i tak jest deficytowe, bo ich 101 jest deficytowa. Ale oni zajmują się jeszcze całą gospodarką odpadową dla miasta Puszczykowa co akurat nie jest deficytowe aż tak. Dla ich dobra skasowałbym ich 101... Poza tym za MPKowską 101 nie płaci tylko Mosina, ale Puszczykowo też. Przypominam, że w pierwotnym wariancie linia ta jechała tylko do Niwki, po dwóch miesiącach (czy jakoś tak) Mosina zdecydowała się dopłacać za wydłużenie 101 do ich miasta. I teraz oba miasta finansują tę linię.
Moim zdaniem powinno być tak:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP
107 – Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Wiórek – Sasinowo – Rogalinek – Puszczykowo: Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Krotowskiego – Konopnickiej – Krosinko – Ludwikowo (Szpital)
121 – Dworzec Główny PKP – Dworcowa – Św. Marcin – Al. Niepodległości – Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Czechosłowacka – Łozowa – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Kraszewskiego – Niwka Szpital
Bez obecnego L2,L3 i Ekorondowskiego 101, natomiast obecne 107 podzielone na dwie linie:
mój wariant 107 i
120 - Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Babki – Daszewice – Kamionki – Borówiec: Główna – Szkolna – Skrzynki – Kórnik: Poznańska – Pl. Niepodległości


Post został pochwalony 0 razy
Wto 00:20, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No calkiem ładny plan.

Skoro "101" jest jedyną i to na dodatek deficytową linią to czemu jej nie skasują?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:14, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
poznanianka
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznan

Post
Nie tak do konca deficytowa. MPK na swoje wychodzi, a Mosina nie moze zrezygnowac bo ludzie nie dali by im zyc. Z reszta Mosina negocjowala nawet z MPK uruchomienie linii nocnej ale zaproponowali tak marne pieniadze, ze MPK ich wysmialo Laughing

Cytat:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP


Oj, oj z tym kursowaniem to troszke przesadziles RoBur... Po pierwsze ul. Sosnowa od ladnych paru lat jest slepa (bez wyjazdu na szose mosinska), a po drugie to ze Starego Puszczykowa jezdza jednostki, ktore moga sie przejsc na przystanek do Dolnego Puszczykowa. Z reszta 101 jezdzi na Gorne Puszczykowo dowozac dzieci do szkoly podstawowej i gimnazjum nr 1, tak wiec zwykli pasazerowie takze moga wsiasc. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:28, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
RobuR napisał:

Eko-rondo i tak jest deficytowe, bo ich 101 jest deficytowa. Ale oni zajmują się jeszcze całą gospodarką odpadową dla miasta Puszczykowa co akurat nie jest deficytowe aż tak. Dla ich dobra skasowałbym ich 101... Poza tym za MPKowską 101 nie płaci tylko Mosina, ale Puszczykowo też. Przypominam, że w pierwotnym wariancie linia ta jechała tylko do Niwki, po dwóch miesiącach (czy jakoś tak) Mosina zdecydowała się dopłacać za wydłużenie 101 do ich miasta. I teraz oba miasta finansują tę linię.
Moim zdaniem powinno być tak:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP
107 – Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Wiórek – Sasinowo – Rogalinek – Puszczykowo: Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Krotowskiego – Konopnickiej – Krosinko – Ludwikowo (Szpital)
121 – Dworzec Główny PKP – Dworcowa – Św. Marcin – Al. Niepodległości – Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Czechosłowacka – Łozowa – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Kraszewskiego – Niwka Szpital
Bez obecnego L2,L3 i Ekorondowskiego 101, natomiast obecne 107 podzielone na dwie linie:
mój wariant 107 i
120 - Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Babki – Daszewice – Kamionki – Borówiec: Główna – Szkolna – Skrzynki – Kórnik: Poznańska – Pl. Niepodległości


No z tego wynika powrót do sytuacji sprzed 1991 tyle że na zasadach tak powiem rynkowych. MPK przejmuje wtedy cała obsługę dla Mosiny. Było by to w sumie korzystne dla gminy zapewnia dojazd dla mieszkańców i w lepszym standardzie a dla MPK dodtkowy zysk.
Z tego wszystkiego wynika że to może inne przwoźnicy muszą się bać konkurencji... Smile Następny może być np. Rokbus...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:30, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No Ekorondo pierwsze do kasacji, potem wykończtć Rokbus i następny ZUK lub ZKP. Very Happy MPK podbije okolice:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:34, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
adaśko
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ

Post
Tą ekspansję MPK pohamować może brak kierowców!Podstawowa bolączka ostatnich miesięcy!Ja myślę,że gdyby nie to zmiany miałyby mioejsce wcześniej,a tak sprawa pozostaje w zawieszeniu i narazie nie ma się ku lepszemu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:29, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
adaśko
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ

Post
Sukcesem jest napewno nowy tabor , ale kto nim będzie jeżdził? Teraz organizują już nawet kurs na kat.D na potrzeby własne.Jestem ciekaw jaki jest odzew?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:31, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Chyba marny, bo MPK ciągle narzeka na brak kierowcow. Motorniczych może mniej ale po cichu też, bo ciągle jeżdżą eLki (GT6 #607, 3G #801 (?), 105N #272+273 lub #244+243(dziś na "13")).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:44, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
adaśko
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POZNAŃ

Post
Ja myślę ,że istotną rolę w braku chętnych odgrywa wysokość wynagrodzenia .Kierowca po kursie może otrzymać ok.1900 zł brutto + 30% premii.To chyba wychodzi ok.1700 na "rękę".


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:21, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
adaśko napisał:
Tą ekspansję MPK pohamować może brak kierowców!Podstawowa bolączka ostatnich miesięcy!Ja myślę,że gdyby nie to zmiany miałyby mioejsce wcześniej,a tak sprawa pozostaje w zawieszeniu i narazie nie ma się ku lepszemu.


Ale nie przeszkadza chyba zatrudnić kierowców do obsługi Suchego Lasu z obecnego ZKP, do obsługi Rokietnicy z Rokbusa? Zaoferować im dobre warunki i niezły sprzęt, na pewno się zastanowią. Przecież piłkarze też cały czas kopią piłkę mimo iż zmieniają kluby.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 00:10, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tomikat napisał:
RobuR napisał:

Eko-rondo i tak jest deficytowe, bo ich 101 jest deficytowa. Ale oni zajmują się jeszcze całą gospodarką odpadową dla miasta Puszczykowa co akurat nie jest deficytowe aż tak. Dla ich dobra skasowałbym ich 101... Poza tym za MPKowską 101 nie płaci tylko Mosina, ale Puszczykowo też. Przypominam, że w pierwotnym wariancie linia ta jechała tylko do Niwki, po dwóch miesiącach (czy jakoś tak) Mosina zdecydowała się dopłacać za wydłużenie 101 do ich miasta. I teraz oba miasta finansują tę linię.
Moim zdaniem powinno być tak:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP
107 – Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Wiórek – Sasinowo – Rogalinek – Puszczykowo: Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Krotowskiego – Konopnickiej – Krosinko – Ludwikowo (Szpital)
121 – Dworzec Główny PKP – Dworcowa – Św. Marcin – Al. Niepodległości – Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Czechosłowacka – Łozowa – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Kraszewskiego – Niwka Szpital
Bez obecnego L2,L3 i Ekorondowskiego 101, natomiast obecne 107 podzielone na dwie linie:
mój wariant 107 i
120 - Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Babki – Daszewice – Kamionki – Borówiec: Główna – Szkolna – Skrzynki – Kórnik: Poznańska – Pl. Niepodległości


No z tego wynika powrót do sytuacji sprzed 1991 tyle że na zasadach tak powiem rynkowych. MPK przejmuje wtedy cała obsługę dla Mosiny. Było by to w sumie korzystne dla gminy zapewnia dojazd dla mieszkańców i w lepszym standardzie a dla MPK dodtkowy zysk.
Z tego wszystkiego wynika że to może inne przwoźnicy muszą się bać konkurencji... Smile Następny może być np. Rokbus...


O to mi własnie w moim mega-projekcie (niedługo skończę i chciałbym go do neta wrzucić, ale nie mam gdzie) chodzi. Linie sprzed 1991 (numeracja i część tras), z małymi poprawkami wynikającymi z zapotrzebowania lokalnego. No i zasady rynkowe - przetargowe.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 00:13, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
poznanianka napisał:
Nie tak do konca deficytowa. MPK na swoje wychodzi, a Mosina nie moze zrezygnowac bo ludzie nie dali by im zyc. Z reszta Mosina negocjowala nawet z MPK uruchomienie linii nocnej ale zaproponowali tak marne pieniadze, ze MPK ich wysmialo Laughing

Cytat:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP


Oj, oj z tym kursowaniem to troszke przesadziles RoBur... Po pierwsze ul. Sosnowa od ladnych paru lat jest slepa (bez wyjazdu na szose mosinska), a po drugie to ze Starego Puszczykowa jezdza jednostki, ktore moga sie przejsc na przystanek do Dolnego Puszczykowa. Z reszta 101 jezdzi na Gorne Puszczykowo dowozac dzieci do szkoly podstawowej i gimnazjum nr 1, tak wiec zwykli pasazerowie takze moga wsiasc. Cool


Nie znam terenu dokładnie, operowałem planem miasta w którym ulica ma wejscie w szosę Poznańską. Moze zatem ul. Podgórną, Wysoką i Studzienną? Chodziło mi o to, by jakaś linia zajeżdżała na Stare Puszczykowo, właśnie w ramach kursów szkolnych (i nie tylko).


Post został pochwalony 0 razy
Śro 00:17, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
adaśko napisał:
Ja myślę ,że istotną rolę w braku chętnych odgrywa wysokość wynagrodzenia .Kierowca po kursie może otrzymać ok.1900 zł brutto + 30% premii.To chyba wychodzi ok.1700 na "rękę".


W sumie to nie jest mało w porównaniu ze sprzątczką, nauczycielką, pielęgniarką czy sprzedawcą w sklepie! Można brać nadgodziny, a po kilku latach przekroczy się 2000 zł chociażby za wysługę lat. Ja bym na takie pieniądze poszedł od razu gdyby nie studia.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 09:19, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
[quote="RobuR]
O to mi własnie w moim mega-projekcie (niedługo skończę i chciałbym go do neta wrzucić, ale nie mam gdzie) chodzi. Linie sprzed 1991 (numeracja i część tras), z małymi poprawkami wynikającymi z zapotrzebowania lokalnego. No i zasady rynkowe - przetargowe.[/quote]


Czy ten Twój wielki megaprojekt linii podmiejskich ma jakiś związek z trasami, które przysłałeś mi kiedyś na maila? Czy obejmuje inny rodzaj linii. Moim zdaniem chyba nie trzeba się kierować numerkami sprzed kilku lat.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 09:21, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Aktualności z MPK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin