Autor |
Wiadomość |
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | lepiej zeby nie było bo wszystko sie spieprzy.cały seytem komunikacyjny.podobnie jak w warszawie |
Niby dlaczego w Warszawie się spieprzyło?? Że Michalczewski wygrał ostatnio przetarg na 50 brygad niskopodłogowych przegubowych i będzie to robił Lion's City G? Ja poproszę o konkurencję w takim razie też w Poznaniu. Connex Warszawa ma w swoim stadzie same SU15, a Mobilis Izabelin - SU10. Tylko odstaje PKS Grodzisk (ale ma malutko brygad - na szczęście) i jeździ Jelczami M120MM/3 (czy jakoś tak).
A przewoźnicy nie są dotowani przez miasto, w tabor inwestują sami i dostają płacone wozokilometry (na podstawie ich ceny jest wybierany w przetargu przewoźnik). Miasto oszczędza i jakość się podnosi. Dziś Warszawa nie miałaby takiego wskaźnika niskopodłogowców jak ma, gdyby nie było ZTMu. Mieliby szrot jak w Lublinie.
A Poznań? Ma silne przedsiebiorstwo (cholernie drogie w utrzymaniu, bo ma zbędne komórki - nieefektywna kontrola biletów, remonty torów - jakby tego nie mógł robić ZDM wraz z remontami dróg. Przez taki chory rozdział kompetencji nie mozna przeprowadzić remontu ul. Winogrady, bo kłócą się o projekt, o termin itp.). Poznań ma dobre MPK (autobusy), super wskaźnik nowoczesnego taboru, jak wejdzie firma z zewnątrz to się musi dostosować do wysokiego poziomu usług, a nawet go przebić jeszcze wyzszym. A jak nie - nie wygra przetargu. Proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:44, 18 Cze 2006 |
|
|
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja w Poznaniu na liniach nie widzę przedsiębiorstw ze Swarzędza, Lubonia itp. No chyba ze.. ale spoko. Nie wejdą z tym taborem co mają, raczej jeżeli będą chciały, będą musieli zainwestować w nowe pojazdy.
Ps. Neo, a nie mówiłem o podziale już jakis czas temu? Mówiłem... ech, te przecieki z SITKu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:49, 18 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Ja w Poznaniu na liniach nie widzę przedsiębiorstw ze Swarzędza, Lubonia itp. No chyba ze.. ale spoko. Nie wejdą z tym taborem co mają, raczej jeżeli będą chciały, będą musieli zainwestować w nowe pojazdy.
Ps. Neo, a nie mówiłem o podziale już jakis czas temu? Mówiłem... ech, te przecieki z SITKu.. |
O podziale to już nawet w gazetach dawno temu pisali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:18, 19 Cze 2006 |
|
|
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
|
|
| | Łe no, Ekorondo do tego czasu upadnie - już ledwo zipie w konkurencji z niunią Very Happy |
Tego nie bylabym taka pewna, bo z tego co ostatnio slyszalam to te wszystkie pozwolenia na swiadczenie uslug maja do konca 2007 roku, a przypuszczam ze i po tym terminie beda jezdzic...byle by wiazac koniec z koncem. Mi to co prawda nie na reke ale co zrobic. Gmina Mosina jako ze placi wazokolometry MPK za obsluge linii 101 szykuje zmiany rozkladow jazdy (oby tylko na lepsze) a MPK na liniach miejskich nie zagrozi bo Mosina nie posiada swojej Komunikacji Miejskiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:18, 19 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Musimy przyjąć , że konkurencji to MPK się jeszcze długo nie doczeka.Po pierwsze już niedługo będzie posiadało tabor najnowszej generacji spełniający wszystkie normy emisji spalin , recyklingu itp. Wszystkie przystanki są własnością MPK i każda firma korzystająca z nich musi za to zapłacić.Tak więc rosną koszty.A wkońcu to za ile można wozić , myślę że są to sprawy nie do przeskoczenia.Dla mnie jedynymi firmami , które mogłyby spróbować wejść na linie miejskie w Poznaniu to : TP BUS Tarnowo Podgórne i WIRAŻ-BUS Swarzędz.No i może TRANSKOM Koziegłowy. |
Różnica w systemie konkurencyjnosci polega na tym, ze przystanki są własnością miasta a nie spółki komunalnej jaką jest MPK. Teraz pośrednio należą do MPK, bezpośrednio i tak podlegają miastu (bo 100% udziałowcem MPK Poznań jest miasto)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 00:13, 20 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | | Ja w Poznaniu na liniach nie widzę przedsiębiorstw ze Swarzędza, Lubonia itp. No chyba ze.. ale spoko. Nie wejdą z tym taborem co mają, raczej jeżeli będą chciały, będą musieli zainwestować w nowe pojazdy.
Ps. Neo, a nie mówiłem o podziale już jakis czas temu? Mówiłem... ech, te przecieki z SITKu.. |
O podziale to już nawet w gazetach dawno temu pisali |
A w gazetach mieli cynka właśnie z SITK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 00:14, 20 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | | Łe no, Ekorondo do tego czasu upadnie - już ledwo zipie w konkurencji z niunią Very Happy |
Tego nie bylabym taka pewna, bo z tego co ostatnio slyszalam to te wszystkie pozwolenia na swiadczenie uslug maja do konca 2007 roku, a przypuszczam ze i po tym terminie beda jezdzic...byle by wiazac koniec z koncem. Mi to co prawda nie na reke ale co zrobic. Gmina Mosina jako ze placi wazokolometry MPK za obsluge linii 101 szykuje zmiany rozkladow jazdy (oby tylko na lepsze) a MPK na liniach miejskich nie zagrozi bo Mosina nie posiada swojej Komunikacji Miejskiej |
Eko-rondo i tak jest deficytowe, bo ich 101 jest deficytowa. Ale oni zajmują się jeszcze całą gospodarką odpadową dla miasta Puszczykowa co akurat nie jest deficytowe aż tak. Dla ich dobra skasowałbym ich 101... Poza tym za MPKowską 101 nie płaci tylko Mosina, ale Puszczykowo też. Przypominam, że w pierwotnym wariancie linia ta jechała tylko do Niwki, po dwóch miesiącach (czy jakoś tak) Mosina zdecydowała się dopłacać za wydłużenie 101 do ich miasta. I teraz oba miasta finansują tę linię.
Moim zdaniem powinno być tak:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP
107 – Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Wiórek – Sasinowo – Rogalinek – Puszczykowo: Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Krotowskiego – Konopnickiej – Krosinko – Ludwikowo (Szpital)
121 – Dworzec Główny PKP – Dworcowa – Św. Marcin – Al. Niepodległości – Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Czechosłowacka – Łozowa – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Kraszewskiego – Niwka Szpital
Bez obecnego L2,L3 i Ekorondowskiego 101, natomiast obecne 107 podzielone na dwie linie:
mój wariant 107 i
120 - Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Babki – Daszewice – Kamionki – Borówiec: Główna – Szkolna – Skrzynki – Kórnik: Poznańska – Pl. Niepodległości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 00:20, 20 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No calkiem ładny plan.
Skoro "101" jest jedyną i to na dodatek deficytową linią to czemu jej nie skasują?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:14, 20 Cze 2006 |
|
|
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
|
|
Nie tak do konca deficytowa. MPK na swoje wychodzi, a Mosina nie moze zrezygnowac bo ludzie nie dali by im zyc. Z reszta Mosina negocjowala nawet z MPK uruchomienie linii nocnej ale zaproponowali tak marne pieniadze, ze MPK ich wysmialo
| | 101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP |
Oj, oj z tym kursowaniem to troszke przesadziles RoBur... Po pierwsze ul. Sosnowa od ladnych paru lat jest slepa (bez wyjazdu na szose mosinska), a po drugie to ze Starego Puszczykowa jezdza jednostki, ktore moga sie przejsc na przystanek do Dolnego Puszczykowa. Z reszta 101 jezdzi na Gorne Puszczykowo dowozac dzieci do szkoly podstawowej i gimnazjum nr 1, tak wiec zwykli pasazerowie takze moga wsiasc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:28, 20 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| |
Eko-rondo i tak jest deficytowe, bo ich 101 jest deficytowa. Ale oni zajmują się jeszcze całą gospodarką odpadową dla miasta Puszczykowa co akurat nie jest deficytowe aż tak. Dla ich dobra skasowałbym ich 101... Poza tym za MPKowską 101 nie płaci tylko Mosina, ale Puszczykowo też. Przypominam, że w pierwotnym wariancie linia ta jechała tylko do Niwki, po dwóch miesiącach (czy jakoś tak) Mosina zdecydowała się dopłacać za wydłużenie 101 do ich miasta. I teraz oba miasta finansują tę linię.
Moim zdaniem powinno być tak:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP
107 – Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Wiórek – Sasinowo – Rogalinek – Puszczykowo: Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Krotowskiego – Konopnickiej – Krosinko – Ludwikowo (Szpital)
121 – Dworzec Główny PKP – Dworcowa – Św. Marcin – Al. Niepodległości – Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Czechosłowacka – Łozowa – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Kraszewskiego – Niwka Szpital
Bez obecnego L2,L3 i Ekorondowskiego 101, natomiast obecne 107 podzielone na dwie linie:
mój wariant 107 i
120 - Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Babki – Daszewice – Kamionki – Borówiec: Główna – Szkolna – Skrzynki – Kórnik: Poznańska – Pl. Niepodległości |
No z tego wynika powrót do sytuacji sprzed 1991 tyle że na zasadach tak powiem rynkowych. MPK przejmuje wtedy cała obsługę dla Mosiny. Było by to w sumie korzystne dla gminy zapewnia dojazd dla mieszkańców i w lepszym standardzie a dla MPK dodtkowy zysk.
Z tego wszystkiego wynika że to może inne przwoźnicy muszą się bać konkurencji... Następny może być np. Rokbus...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:30, 20 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No Ekorondo pierwsze do kasacji, potem wykończtć Rokbus i następny ZUK lub ZKP. MPK podbije okolice:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:34, 20 Cze 2006 |
|
|
adaśko
Pasażer
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ |
|
|
|
Tą ekspansję MPK pohamować może brak kierowców!Podstawowa bolączka ostatnich miesięcy!Ja myślę,że gdyby nie to zmiany miałyby mioejsce wcześniej,a tak sprawa pozostaje w zawieszeniu i narazie nie ma się ku lepszemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:29, 20 Cze 2006 |
|
|
adaśko
Pasażer
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ |
|
|
|
Sukcesem jest napewno nowy tabor , ale kto nim będzie jeżdził? Teraz organizują już nawet kurs na kat.D na potrzeby własne.Jestem ciekaw jaki jest odzew?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:31, 20 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chyba marny, bo MPK ciągle narzeka na brak kierowcow. Motorniczych może mniej ale po cichu też, bo ciągle jeżdżą eLki (GT6 #607, 3G #801 (?), 105N #272+273 lub #244+243(dziś na "13")).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:44, 20 Cze 2006 |
|
|
adaśko
Pasażer
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ |
|
|
|
Ja myślę ,że istotną rolę w braku chętnych odgrywa wysokość wynagrodzenia .Kierowca po kursie może otrzymać ok.1900 zł brutto + 30% premii.To chyba wychodzi ok.1700 na "rękę".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:21, 20 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Tą ekspansję MPK pohamować może brak kierowców!Podstawowa bolączka ostatnich miesięcy!Ja myślę,że gdyby nie to zmiany miałyby mioejsce wcześniej,a tak sprawa pozostaje w zawieszeniu i narazie nie ma się ku lepszemu. |
Ale nie przeszkadza chyba zatrudnić kierowców do obsługi Suchego Lasu z obecnego ZKP, do obsługi Rokietnicy z Rokbusa? Zaoferować im dobre warunki i niezły sprzęt, na pewno się zastanowią. Przecież piłkarze też cały czas kopią piłkę mimo iż zmieniają kluby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:10, 21 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | |
Eko-rondo i tak jest deficytowe, bo ich 101 jest deficytowa. Ale oni zajmują się jeszcze całą gospodarką odpadową dla miasta Puszczykowa co akurat nie jest deficytowe aż tak. Dla ich dobra skasowałbym ich 101... Poza tym za MPKowską 101 nie płaci tylko Mosina, ale Puszczykowo też. Przypominam, że w pierwotnym wariancie linia ta jechała tylko do Niwki, po dwóch miesiącach (czy jakoś tak) Mosina zdecydowała się dopłacać za wydłużenie 101 do ich miasta. I teraz oba miasta finansują tę linię.
Moim zdaniem powinno być tak:
101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP
107 – Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Wiórek – Sasinowo – Rogalinek – Puszczykowo: Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Krotowskiego – Konopnickiej – Krosinko – Ludwikowo (Szpital)
121 – Dworzec Główny PKP – Dworcowa – Św. Marcin – Al. Niepodległości – Królowej Jadwigi – Droga Dębińska – Piastowska – Dolna Wilda – Czechosłowacka – Łozowa – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Kraszewskiego – Niwka Szpital
Bez obecnego L2,L3 i Ekorondowskiego 101, natomiast obecne 107 podzielone na dwie linie:
mój wariant 107 i
120 - Starołęka Dworzec – Starołęcka – Czapury – Babki – Daszewice – Kamionki – Borówiec: Główna – Szkolna – Skrzynki – Kórnik: Poznańska – Pl. Niepodległości |
No z tego wynika powrót do sytuacji sprzed 1991 tyle że na zasadach tak powiem rynkowych. MPK przejmuje wtedy cała obsługę dla Mosiny. Było by to w sumie korzystne dla gminy zapewnia dojazd dla mieszkańców i w lepszym standardzie a dla MPK dodtkowy zysk.
Z tego wszystkiego wynika że to może inne przwoźnicy muszą się bać konkurencji... Następny może być np. Rokbus... |
O to mi własnie w moim mega-projekcie (niedługo skończę i chciałbym go do neta wrzucić, ale nie mam gdzie) chodzi. Linie sprzed 1991 (numeracja i część tras), z małymi poprawkami wynikającymi z zapotrzebowania lokalnego. No i zasady rynkowe - przetargowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:13, 21 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Nie tak do konca deficytowa. MPK na swoje wychodzi, a Mosina nie moze zrezygnowac bo ludzie nie dali by im zyc. Z reszta Mosina negocjowala nawet z MPK uruchomienie linii nocnej ale zaproponowali tak marne pieniadze, ze MPK ich wysmialo
| | 101 – Dębiec – Opolska – Czechosłowacka – 28 Czerwca 1956 – Luboń: Armii Poznań – Wiry – Łęczyca – Puszczykowo: Poznańska – Sosnowa – Studzienna – Czarneckiego – Jarosławska – Wysoka – Piaskowa – Libelta – Kasprowicza – Dworcowa – Nadwarciańska – Mocka – Mosina: Mocka – Szosa Poznańska – Mostowa – Śremska – Kolejowa – Dworzec PKP |
Oj, oj z tym kursowaniem to troszke przesadziles RoBur... Po pierwsze ul. Sosnowa od ladnych paru lat jest slepa (bez wyjazdu na szose mosinska), a po drugie to ze Starego Puszczykowa jezdza jednostki, ktore moga sie przejsc na przystanek do Dolnego Puszczykowa. Z reszta 101 jezdzi na Gorne Puszczykowo dowozac dzieci do szkoly podstawowej i gimnazjum nr 1, tak wiec zwykli pasazerowie takze moga wsiasc. |
Nie znam terenu dokładnie, operowałem planem miasta w którym ulica ma wejscie w szosę Poznańską. Moze zatem ul. Podgórną, Wysoką i Studzienną? Chodziło mi o to, by jakaś linia zajeżdżała na Stare Puszczykowo, właśnie w ramach kursów szkolnych (i nie tylko).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:17, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Ja myślę ,że istotną rolę w braku chętnych odgrywa wysokość wynagrodzenia .Kierowca po kursie może otrzymać ok.1900 zł brutto + 30% premii.To chyba wychodzi ok.1700 na "rękę". |
W sumie to nie jest mało w porównaniu ze sprzątczką, nauczycielką, pielęgniarką czy sprzedawcą w sklepie! Można brać nadgodziny, a po kilku latach przekroczy się 2000 zł chociażby za wysługę lat. Ja bym na takie pieniądze poszedł od razu gdyby nie studia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 09:19, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
[quote="RobuR]
O to mi własnie w moim mega-projekcie (niedługo skończę i chciałbym go do neta wrzucić, ale nie mam gdzie) chodzi. Linie sprzed 1991 (numeracja i część tras), z małymi poprawkami wynikającymi z zapotrzebowania lokalnego. No i zasady rynkowe - przetargowe.[/quote]
Czy ten Twój wielki megaprojekt linii podmiejskich ma jakiś związek z trasami, które przysłałeś mi kiedyś na maila? Czy obejmuje inny rodzaj linii. Moim zdaniem chyba nie trzeba się kierować numerkami sprzed kilku lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 09:21, 21 Cze 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|