Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Ratunek dla przeciążonej PST, jaki?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Aktualności z MPK Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Ratunek dla przeciążonej PST, jaki?
Autor Wiadomość
tosheck
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
"16" oznaczana była literką "D" tylko dlatego, że w odróżnieniu od pozostałych linii nie była finansowana przez miasto. W momencie, kiedy miasto zaczęło dawać kasę na "16", dostała oznaczenie numerowe. Do obsługi szczytówki os. Sobieskiego - Marcinkowskiego - os. Sobieskiego potrzebnych jest 5 brygad (17+17+1=35, pięć minut postoju dla linii okrężnej to zdecydowanie za mało). Poza tym, jeżeli usilnie pchamy piątą linię na PST, to w tym momencie żADNA (słownie:żadna) linia nie może być okrężna, bo w tym momencie spada przepustowość i sypią się rozkłady (oczywiście "wer will, der kann", jak mówią Niemcy, i wystarczyłoby zacząć tworzyć rozkład od linii okrężnej, na co nie wszyscy mogą wpaść).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:32, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
tosheck ale obecnie 16 rano na PST kursuje co ok 5 minut czyli to = 2 linie po 10 minut i jest dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:23, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
tosheck napisał:
"16" oznaczana była literką "D" tylko dlatego, że w odróżnieniu od pozostałych linii nie była finansowana przez miasto. W momencie, kiedy miasto zaczęło dawać kasę na "16", dostała oznaczenie numerowe. Do obsługi szczytówki os. Sobieskiego - Marcinkowskiego - os. Sobieskiego potrzebnych jest 5 brygad (17+17+1=35, pięć minut postoju dla linii okrężnej to zdecydowanie za mało).


Cos Ty na 3-4 godzina zmiane to 4 brygady wystarcza i tak obecnie jest 5 minut postoju i bałaganu nie ma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:57, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Ja bym sie zastanowił nad linią szczytową "18" Os. Sobieskiego - Most Teatralny - Dąbrowskiego - Ogrody co 10 minut kursującą w godz. 6-9 i ewentualnie 13-17

Po cholerę 18 ma wozić świeże dębieckie powietrze????


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:37, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
NL263 #1666 napisał:
Ja bym sie zastanowił nad linią szczytową "18" Os. Sobieskiego - Most Teatralny - Dąbrowskiego - Ogrody co 10 minut kursującą w godz. 6-9 i ewentualnie 13-17

Po cholerę 18 ma wozić świeże dębieckie powietrze????


Chociażby po to żeby zabrała trochę ludzi z Łazarza

MOD tomikat : Zaczynamy trochę odbiegać od tematu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:17, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Mi linia zaproponowana przez Marcina bardzo by odpowiadała, ale i tak jestem przeciwny, obecne 4 linie doskonale sobie radzą na PST i nie widzę konieczności jakichkolwiek zmian...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:24, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Z tematu o moście Św.Rocha zrobił się mały OT, więc przeniosłem niektóre posty i proponuję zacząć dyskusję nad coraz częsciej poruszanym w poznańskich mediach temacie: o niewydolności i przyszłości PST. Co Wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:25, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Mrufek napisał:
Mi linia zaproponowana przez Marcina bardzo by odpowiadała, ale i tak jestem przeciwny, obecne 4 linie doskonale sobie radzą na PST i nie widzę konieczności jakichkolwiek zmian...

Teraz nie, ale jak 16tke wydłużą i zabiorą szczytówki to co??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:26, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
A jak wypuszczą zapowiadane trójskłady, to co?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:43, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
A jak nie da spiąć trójskładów bo nie ma gniazd w drugich wagonach to co ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:30, 17 Gru 2006 Zobacz profil autora
tosheck
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Linia 18 zaproponowana przez Marcina nie ma szans na przeżycie, ponieważ blokowałaby przejazd na Moście Teatralnym ze względu na brak odpowiedniej sygnalizacji dla tramwajów skręcających z Roosevelta w prawo w Dąbrowskiego (pamiętacie remont ronda Kaponiera? Rekordowy postój na tych światłach wyniósł wtedy 8 minut poza godzinami szczytu!!). Wiadomo, że PST wkrótce zniknie z poznańskich ulic (wkrótce, czyli kiedy?), a trójskładów to my się jednak nieprędko doczekamy, niestety.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:04, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Co znaczy PST zniknie z poznańskich ulic? Jeśli chodzi o przedłużenie PSt do Dworca Zachodniego to raczej tylko linie 12 i 14 mają szansę tam jechać, bo 16 ma skręcac na Fredry, a 15 za daleko by wyjeżdżała na południe, żeby wracać się potem do Grunwladzkiej. Być może MPK wtedy mogloby uruchmoić racjonalną, trójwagonowową szczytową linię 19 na trasie Sobieskiego-Dw.Gł.PKP.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:42, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Jeżeli na Teatralce nie ma odpowiedniej sygnalizacji to rzeczywiście pomysł nie ma racji bytu (nie wiedziałem o braku na tym łuku).


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:38, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale przecież łuk jest i chyba można ułożyć nowy program sygnalizacji? Czy to jedyny problem?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:13, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Jasne że można ale kolidowałoby to z ruchem "na wprost" w kierunku południowym. Zauważ że w przypadku obecnej trasy 18tki takiego problemu nie ma gdyż jest lewoskręt dla puszek oraz tramów z północy na most Teatralny co nie koliduje z 18tką.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:32, 18 Gru 2006 Zobacz profil autora
tosheck
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tam jest bardzo problemowa sygnalizacja. Wiem tylko, że prawoskrętu z północy używa się tylko awaryjnie. Natomiast sam pomysł linii dobry, ale trzeba by ją było pchać do Kaponiery i przez Zwierzyniecką. A wiadomo, że przez Kaponierę może przejeżdżać w jednym kierunku max. 10 linii (nie tylko zresztą tam). Co do PST - jest też nieco inny pomysł, mianowicie całkowita autonomizacja PST.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 07:41, 19 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Co to znaczy autonomizacja?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:29, 19 Gru 2006 Zobacz profil autora
stasheG
Zbanowany
Zbanowany



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: PZN

Post
Może źle sformułowane - chodzi o całkowite uniezależnienie PST od sieci tramwajowej w Poznaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:31, 19 Gru 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Rozumiem co to jest ale w jaki sposób?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:55, 19 Gru 2006 Zobacz profil autora
Ryba
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz)

Post
Bez sensu. Lepiej zrobić jedna linie nieuzależnioną, a resztę uzależnioną.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:52, 19 Gru 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Aktualności z MPK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin