Autor |
Wiadomość |
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
"16" oznaczana była literką "D" tylko dlatego, że w odróżnieniu od pozostałych linii nie była finansowana przez miasto. W momencie, kiedy miasto zaczęło dawać kasę na "16", dostała oznaczenie numerowe. Do obsługi szczytówki os. Sobieskiego - Marcinkowskiego - os. Sobieskiego potrzebnych jest 5 brygad (17+17+1=35, pięć minut postoju dla linii okrężnej to zdecydowanie za mało). Poza tym, jeżeli usilnie pchamy piątą linię na PST, to w tym momencie żADNA (słownie:żadna) linia nie może być okrężna, bo w tym momencie spada przepustowość i sypią się rozkłady (oczywiście "wer will, der kann", jak mówią Niemcy, i wystarczyłoby zacząć tworzyć rozkład od linii okrężnej, na co nie wszyscy mogą wpaść).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:32, 17 Gru 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
tosheck ale obecnie 16 rano na PST kursuje co ok 5 minut czyli to = 2 linie po 10 minut i jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:23, 17 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | "16" oznaczana była literką "D" tylko dlatego, że w odróżnieniu od pozostałych linii nie była finansowana przez miasto. W momencie, kiedy miasto zaczęło dawać kasę na "16", dostała oznaczenie numerowe. Do obsługi szczytówki os. Sobieskiego - Marcinkowskiego - os. Sobieskiego potrzebnych jest 5 brygad (17+17+1=35, pięć minut postoju dla linii okrężnej to zdecydowanie za mało). |
Cos Ty na 3-4 godzina zmiane to 4 brygady wystarcza i tak obecnie jest 5 minut postoju i bałaganu nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:57, 17 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Ja bym sie zastanowił nad linią szczytową "18" Os. Sobieskiego - Most Teatralny - Dąbrowskiego - Ogrody co 10 minut kursującą w godz. 6-9 i ewentualnie 13-17
Po cholerę 18 ma wozić świeże dębieckie powietrze????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:37, 17 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Ja bym sie zastanowił nad linią szczytową "18" Os. Sobieskiego - Most Teatralny - Dąbrowskiego - Ogrody co 10 minut kursującą w godz. 6-9 i ewentualnie 13-17
Po cholerę 18 ma wozić świeże dębieckie powietrze???? |
Chociażby po to żeby zabrała trochę ludzi z Łazarza
MOD tomikat : Zaczynamy trochę odbiegać od tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:17, 17 Gru 2006 |
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Mi linia zaproponowana przez Marcina bardzo by odpowiadała, ale i tak jestem przeciwny, obecne 4 linie doskonale sobie radzą na PST i nie widzę konieczności jakichkolwiek zmian...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:24, 17 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z tematu o moście Św.Rocha zrobił się mały OT, więc przeniosłem niektóre posty i proponuję zacząć dyskusję nad coraz częsciej poruszanym w poznańskich mediach temacie: o niewydolności i przyszłości PST. Co Wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:25, 17 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Mi linia zaproponowana przez Marcina bardzo by odpowiadała, ale i tak jestem przeciwny, obecne 4 linie doskonale sobie radzą na PST i nie widzę konieczności jakichkolwiek zmian... |
Teraz nie, ale jak 16tke wydłużą i zabiorą szczytówki to co??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:26, 17 Gru 2006 |
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
A jak wypuszczą zapowiadane trójskłady, to co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:43, 17 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
A jak nie da spiąć trójskładów bo nie ma gniazd w drugich wagonach to co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:30, 17 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Linia 18 zaproponowana przez Marcina nie ma szans na przeżycie, ponieważ blokowałaby przejazd na Moście Teatralnym ze względu na brak odpowiedniej sygnalizacji dla tramwajów skręcających z Roosevelta w prawo w Dąbrowskiego (pamiętacie remont ronda Kaponiera? Rekordowy postój na tych światłach wyniósł wtedy 8 minut poza godzinami szczytu!!). Wiadomo, że PST wkrótce zniknie z poznańskich ulic (wkrótce, czyli kiedy?), a trójskładów to my się jednak nieprędko doczekamy, niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:04, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Co znaczy PST zniknie z poznańskich ulic? Jeśli chodzi o przedłużenie PSt do Dworca Zachodniego to raczej tylko linie 12 i 14 mają szansę tam jechać, bo 16 ma skręcac na Fredry, a 15 za daleko by wyjeżdżała na południe, żeby wracać się potem do Grunwladzkiej. Być może MPK wtedy mogloby uruchmoić racjonalną, trójwagonowową szczytową linię 19 na trasie Sobieskiego-Dw.Gł.PKP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:42, 18 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Jeżeli na Teatralce nie ma odpowiedniej sygnalizacji to rzeczywiście pomysł nie ma racji bytu (nie wiedziałem o braku na tym łuku).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:38, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale przecież łuk jest i chyba można ułożyć nowy program sygnalizacji? Czy to jedyny problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:13, 18 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Jasne że można ale kolidowałoby to z ruchem "na wprost" w kierunku południowym. Zauważ że w przypadku obecnej trasy 18tki takiego problemu nie ma gdyż jest lewoskręt dla puszek oraz tramów z północy na most Teatralny co nie koliduje z 18tką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:32, 18 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tam jest bardzo problemowa sygnalizacja. Wiem tylko, że prawoskrętu z północy używa się tylko awaryjnie. Natomiast sam pomysł linii dobry, ale trzeba by ją było pchać do Kaponiery i przez Zwierzyniecką. A wiadomo, że przez Kaponierę może przejeżdżać w jednym kierunku max. 10 linii (nie tylko zresztą tam). Co do PST - jest też nieco inny pomysł, mianowicie całkowita autonomizacja PST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 07:41, 19 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Co to znaczy autonomizacja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:29, 19 Gru 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Może źle sformułowane - chodzi o całkowite uniezależnienie PST od sieci tramwajowej w Poznaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:31, 19 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Rozumiem co to jest ale w jaki sposób?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:55, 19 Gru 2006 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Bez sensu. Lepiej zrobić jedna linie nieuzależnioną, a resztę uzależnioną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:52, 19 Gru 2006 |
|
|
|