Autor |
Wiadomość |
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Dziura czasoprzestrzenna na pewno to wytłumaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:32, 01 Gru 2006 |
|
|
|
|
blebloch
Pasażer
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 77 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swarzędz - Poznań/ Śródka |
|
|
|
No tak, ale 7 nie pokonuje swojej trasy w ciągu niecałych 20 minut. Więc był moment, ze obydwa holendry były na trasie. Jak widziałąm pierwsze 3G to to drugie było gdzieś na początku trasy. Miałam poprostu na myśli, że obydwa znajdowyały się na trasie. Więc obejdźmy się jednak bez dziur czasoprzestrzennych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:44, 01 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tak, Tomikat, 2/5 do wczoraj była z Madaliny, od wczoraj jest z Budziszyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 09:58, 02 Gru 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Przydałoby się zdjąć GT6 z linii nr 8. Jest na tej linii tak ciasno, że szkoda pisać.
A tymczasem GT8 z linii nr 8 jeżdża sobie na 9, ok sytuacja zrozumiała.
Dlatego co powinno zrobić MPK:
- bimby typu O (dwukieronkowe) z linii nr 18 na 8
- bimby typu GT8 z linii nr 2 i 11 na linię nr 8
- wagony zdjęcie z linii 8 na 2 i 11.
Dwójka jest teraz krótką linią, a więc nie potrzebuje długich helmutów, podobnie jak 11tka, gdzie zawsze są puste miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 01:05, 05 Gru 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Natomiast co do linii nr 2 to można by przywrócić ją na stałą trasę, a w zamian linię nr 1 rozbić na 3 linie:
1: JUNIKOWO - DĘBIEC
31: ZAWADY - Jana Pawła II - DTR - R.Starołęka - GTR - J.P.II - ZAWADY
32: ZAWADY - Jana Pawła II - GTR - R.Starołęka - DTR - J.P.II - ZAWADY
Ciekawe, dlaczego akurat MPK uczepiło się Bogu winnej dwójki, zamiast objazdowej 1nki?
MOD PL3/4: Dokładnie jak Ryba napisał (a)!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 01:51, 05 Gru 2006 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Ludzie, nauczycie się edytować posty? A nie walić jeden pod drugi :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:11, 05 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Rzeczywiście na linii 8 przeginają z tymi GT6. Na "11" dziś #601 i #602, a rano ledwo wszedłem, więc nie ZAWSZE są puste miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:55, 05 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Przydałoby się zdjąć GT6 z linii nr 8. Jest na tej linii tak ciasno, że szkoda pisać.
A tymczasem GT8 z linii nr 8 jeżdża sobie na 9, ok sytuacja zrozumiała.
Dlatego co powinno zrobić MPK:
- bimby typu O (dwukieronkowe) z linii nr 18 na 8
- bimby typu GT8 z linii nr 2 i 11 na linię nr 8
- wagony zdjęcie z linii 8 na 2 i 11.
Dwójka jest teraz krótką linią, a więc nie potrzebuje długich helmutów, podobnie jak 11tka, gdzie zawsze są puste miejsca. |
Co do linii 8, to już kilka lat temu podnoszono jak najbardziej słuszne larum, że wozy GT6 są na tę linię za krótkie. Podobnie na tej linii nie mogą się znaleźć wozy GT8ZR (czyli typ "O"), gdyż mają zbyt wolną wymianę pasażerów (właśnie dlatego żaden helmut nie obsługuje dziennej PeSTki, i właśnie dlatego GT8ZR trafiły na osiemnastkę). Niestety, mankamentem tych wozów jest zbyt mała ilość drzwi i ich brak w środkowym członie. Poza tym przy tłoku w linii 8 mogłoby powstać niebezpieczeństwo odblokowania i otwarcia drzwi z lewej strony (słowa jednego z motorowych wydziału S-2 - dlatego też przez ostatni rok wozy stały na Budziszynie). Zdjąć GT6 z linii 8 - jak najbardziej. I zastąpić je GT8 z linii 7.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:31, 05 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
I to jest świetna opcja, ponieważ przez kilka tygodni przed zmianą trasy linii nr 2, wocy GT6 kursowały na linii nr 7 z powodzeniem i bez większego tłoku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:45, 05 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ależ oczywiście, że tak. Przecież siódemka tylko na jednym odcinku z niczym się nie pokrywa - a dalej są linie 1, 6, 9, 11 na przykład.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:56, 05 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Co do linii 8, to już kilka lat temu podnoszono jak najbardziej słuszne larum, że wozy GT6 są na tę linię za krótkie. Podobnie na tej linii nie mogą się znaleźć wozy GT8ZR (czyli typ "O"), gdyż mają zbyt wolną wymianę pasażerów (właśnie dlatego żaden helmut nie obsługuje dziennej PeSTki, i właśnie dlatego GT8ZR trafiły na osiemnastkę). Niestety, mankamentem tych wozów jest zbyt mała ilość drzwi i ich brak w środkowym członie. Poza tym przy tłoku w linii 8 mogłoby powstać niebezpieczeństwo odblokowania i otwarcia drzwi z lewej strony (słowa jednego z motorowych wydziału S-2 - dlatego też przez ostatni rok wozy stały na Budziszynie). Zdjąć GT6 z linii 8 - jak najbardziej. I zastąpić je GT8 z linii 7. |
Dwukierunki mają za wolną wymianę pasażerów?? A GT6 to niby co?? Szybciej???? GT8ZR mają za to więcej siedzeń i pasażerowie ósemki nie musieliby sie tłoczyć w tramwaju jak olej kujawski. Zdarzyło mi sie kiedyś jechać krótkim helmutem na 8ce i to była masakra, pomimo że całe zdarzenie miało miejsce w niedziele. Chryste Panie czy ten ktoś kto zdecydował sie puścić GT6 na 8ke ma wszystko poukładane jak trzeba?? A może jest sadomasochistą??
Admin Robert: Patrz temat. (dotyczy on objazdu na linii nr 2, a nie Gt6 na ósemce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:45, 05 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
GT6 mają dokładnie tak samo wolną wymianę pasażerów jak GT8ZR, bo mają tyle samo drzwi (no dobra, o jedno skrzydło więcej). Różnica między nimi jest tylko taka, że GT8ZR ma o jeden człon więcej, w którym nota bene zgodnie z przepisami również powinny być drzwi. Ale porównując rozłożenie ludzi w obu wagonach, wymiana pasażerów jest tak samo wolna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 09:06, 06 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Robercie - to nie ja zacząłem pisać o krótkich helmutach w tym topicu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:36, 06 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
POtraktujcie to jako off-topic więc i przenieście w inne miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:28, 06 Gru 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
hehe dzisiaj miałem małą przygodę w 2. Podjechaliśmy GT8 od strony Ogrodów na przystanek Kaponiera. Tramwaj był na maxa pełen. Chcemy wysiadać, a tu nagle jedna połówka dźwi się nie otwiera, a druga tylko się uchyliła. Masa ludzi chciała wysiąść. Dusimy guzik i nic. Pchamy i nie daje to skutku. Gościu kopnął, a dźwi "niezniszczalnego" Helmuta ani rusz. Próbujemy szybko dostać się do kolejnych dźwi, a tu tramwaj odjeżdża. hehe masakra
Najlepsze jest to, że ta uchylona część dźwi ładnie się zamknęła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:13, 13 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Który to był helmut? Przecież w każdym helmucie "dźwi", jak to napisałeś, można otworzyć ręcznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 07:15, 14 Gru 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
właśnie nie wiem. Jakiś z małą relamą po srodku, ale takich jest dużo.
Nie dało się ręcznie.
Wracając do tematu. Ogólnie widać, że ludzi przystosowali się do zmian i wybierają połączenia przez Fredry. W porównaniu do pierwszych tygodni, piątki są trochę odciążone.
Cały czas odnosze wrażenie, że 10 szwankuje odkąd jeździ 2. Ciągle wypadają kursy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:03, 14 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aporpos ludzisk z dwójki- ciagle znajduja sie łebki i warzywniaki które są niesamowicie zaskoczone faktem iz dwójka skręca w Towarową i w Wierzbiecice. Szkoda słów- czy az tak trudno przyzwyczaic sie do zmian (nie wspomne o spogladaniu na termometry)
Mateusz19- moze chodzi Ci o 677 bo chyba ten wczoraj szalał na 2jce...?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz dnia Czw 15:02, 14 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 14:55, 14 Gru 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
byćmoże był to ten skład.
hehe faktycznie ludzie są śmieszni. Te zdziwione miny jak 2 skręca w Towarową są świetne. Dobre są babcie, które mają dzięki temu powód do rozpoczynania rozmów. Wkurza mnie jak lecą odrazu do kabiny kierowcy.
MODPL3/4: Wydzieliłem to co nie dotyczyło linii 2 do innego tematu w tym samym dziale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:00, 14 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No, ale tak to już jest, że ludzie nie czytają gazet, ogłoszeń, rozkładów, nie patrzą, w tramwaj jakiej linii wsiadają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:06, 15 Gru 2006 |
|
|
|