Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jest znośne... ale tylko w tramwajach nie mających perspektyw... w innych powinny być już nowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:36, 17 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
105tki nie mają też właściwie jakichś wielkich perspektyw...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:08, 17 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | 105tki nie mają też właściwie jakichś wielkich perspektyw... |
A co mamy poradzić na to, że je mamy jeszcze z czasów PRL-u, gdzie był wspierany tylko KRAJOWY przemysł... a narazie nas nie stać na nowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:01, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Trzeba było wtedy kupować Tatry T3, T6A2, KT4D, i inne z [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:30, 17 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Trzeba było wtedy kupować Tatry T3, T6A2, KT4D, i inne z [link widoczny dla zalogowanych] |
W czasach PRL-u taka praktyka by nie przeszła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 09:22, 18 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Jak dla mnie montaż elektronicznych tablic to wyrzucanie kasy, tym bardziej w tramwajach wysokopodłogowych, mi najbardziej odpowiadają te:
[link widoczny dla zalogowanych]
Są czytelne, nie kosztują zbyt dużo więc po co je zmieniać. Kasę którą wyrzucają na te elektroniczne tablice można by odkładać na używany tabor z Niemiec bo nasze GT długo już nie pociągną, a przy zakupie nowych tramwajów i tak większość kasy da zapewne UE. | W sumie jak tak pomyslec to faktycznie podswietlane tablize widoczne z daleka przydaja sie w nocy,a wtedy tramwaje nie jezdza,no moze N21.Ale gdy przychodzi zima to szybciej robi sie ciemno i sa gorsze warunki atmosferyczne i wtedy przydalby sie dobry mocno swiecacy wyswietlacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 09:39, 18 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No przecież wystarczy jak widzisz z 20 metrów co jedzie, a nie już z 200 m...
Poza tym ja poznaje, po taborze, zajezdni, malowaniu... itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:31, 18 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | No przecież wystarczy jak widzisz z 20 metrów co jedzie, a nie już z 200 m...
Poza tym ja poznaje, po taborze, zajezdni, malowaniu... itp... | Czasami wystarczy jak mowisz z 20metrow,a czasami jak stoisz np na Rondzie Rataje i nie wiesz czy masz jechac "A" czy tramem to przydaloby sie widziec co jedzie juz z daleka,a po za tym nie mozesz tylko myslec o sobie ,bo Ty znasz malowanie pojazdow itd,ale o pasazerach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:43, 18 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No, ale pasażerom starczy kasetonowe... Wiem z autopsii, z resztą oni nie patrzą jakie jest wyposażenie ekspozycyjne pojazdu tylko czy coś jedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:04, 18 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | No, ale pasażerom starczy kasetonowe... Wiem z autopsii, z resztą oni nie patrzą jakie jest wyposażenie ekspozycyjne pojazdu tylko czy coś jedzie. | co Ty gadasz,dzis jechalem 81,wysiadam na Rondzie Rataje i spiesze sie jak cholera na Polibude,wiec patrze czy nie jedzie cos od Serafitka jakas bimba i widze ,ze jedzie,ale nr za h...ja nie widac,jak podjechal juz to widzialem ze 13,wiec patrze czy jedzie kolejny i jedzie i co?i no to samo nie widac nr z daleka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:33, 19 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Możliwe, że ktoś ma problemy, ale ja nie mam Jestem dalekowidzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:12, 19 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Kasetony w 105 nie są wcale takie złe są estetyczne no może trochę mniej widoczne niz blaszane tarcze. Mnie się w każdym razie podobają
Wyświetlacze dachowe tez mają swoje plusy przede wszystkim łatwość zmiany numery linii co w przypadku rezerw ma duże znaczenie praktyczne więc dobrze byłoby mieć kilka takich. Tylko w tych 105 które juz są po NG to bym ich raczej specjalnie montował no chyba
że by przy kolejnej NG ładnych parę lat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:57, 19 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Możliwe, że ktoś ma problemy, ale ja nie mam Jestem dalekowidzem | ale nie kazdy jest widze ze w roku 2006 walnales 2006 postow gratulacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:24, 19 Cze 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
a najlepsze to były blaszane tablice...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 08:59, 20 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Były przynajmniej widoczne. Przecież czy one nie mogły zostać? Dziś widziałem świeżutki 174+173, nawet jechałem na linii 14.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:16, 20 Cze 2006 |
|
|
adaśko
Pasażer
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ |
|
|
|
Myślę,że MPK nie wycofa się z montażu elektronicznych wyświetlaczy.Związane jest to z układem rozkładów jazdy na poszczególnych liniach.Niektóre zmiany ranne kończą się na pętlach ok. godz. 8.30 i wówczas autobus nie zjeżdża do zajezdni tylko pełni rezerwę czynną do godz. ok.13.00-13.30.W czsie rezerwy czynnej autobus może zostać wykorzystany na innej linii i tu właśnie wykorzystuje się wyświetlacze.Wyobrażacie sobie kierowcę biegającego z kompletem metalowych tablic ? Stąd właśnie możliwość podmian na liniach bez konieczności zmiany otablicowania.Moim zdaniem elektroniczne wyświetlacze to dobry pomysł .No może przydałaby się mała kosmetyka związana zwłaszcza z czytelnością tekstu wyświetlacza w czasie słonecznych dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:44, 20 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ale tramwaje nie muszą tego robić Zmiana trwa nieprzerwanie i skład obsluguje daną linię nieraz cały dzień. W autobusach bezsprzecznie musza buć wyświetlacze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:53, 20 Cze 2006 |
|
|
adaśko
Pasażer
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAŃ |
|
|
|
| | No ale tramwaje nie muszą tego robić Zmiana trwa nieprzerwanie i skład obsluguje daną linię nieraz cały dzień. W autobusach bezsprzecznie musza buć wyświetlacze. |
Nie bardzo się orientuję w tramwajach,ale nie wiem w którym numerze PRZYSTANKU czytałem ,że w sobotę czy niedzielę wyjeżdża w Poznaniu jeden skład ,który w ciągu swojej zmiany wykonuje kursy na kilku linach z różnych pętli(zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy) i właśnie dlatego wykorzystywany jest skład z elektronicznymi wyświetlaczami.Z elektronicznych wyświetlaczy nie podobają mi się jedynie te ,które pokazują w tramwajach numer brygady(w dzień prawie nieczytelne).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:16, 20 Cze 2006 |
|
|
|