Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
[61/86] Obsługa Smochowic i Krzyżownik |
|
61 i 86 to linie, które obsługują lwią częśc ulicy Dąbrowskiego oraz Smochowice i Krzyżowniki. Ludzie narzekają, że nie ma autobusów nowoczesnych, a jak puszcza tam się krótkie MANy to są problemy, że to są za małe busy, ale co zrobić skoro Kaczej A-3 ciągle przybywa małych wozów, a przegubowców nie widać, poza Warszawską A-1??
Słychać też często głosy, że 86 na Sianowskiej i Santockiej jeździ za rzadko i ludzie muszą daleko chodzić do 61. Tylko po co bus do Kiekrza ma jeździc co 15 minut?
Dla 61 widzę rozwiązanie problemu! Nalezy tą linię puścić co 7-8 minut na krótkich MANach w szczycie jako 61A po dotychczasoej trasie i 61B przez odcinek, gdzie teraz jest tylko 86 naprzemiennie. Poza szczytem tylko 61A co 15-20 minut. Obie linie 61 do Krzyżownik. 86 bez zmian na krótkim busie bo zakładam, że Ikarusów już nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:48, 02 Kwi 2006 |
|
 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Niedługo tam będą jeździć krótki MIGi ex A-1 to sie dopiero zacznie 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:09, 03 Kwi 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Co będzie jeździć? M11? niemożliwe... czy M125M?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:53, 03 Kwi 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
M11 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:36, 04 Kwi 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jesteś tego pewien? To z lekka bezsensu, bo A-3 krótkich to ma dosyć, przydałyby się jej przeguby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:36, 04 Kwi 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przeguby też przyjdą
Szczegółów nie zdradze 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:28, 06 Kwi 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No chyba sobie jaja robisz jeśli złom, który obsługiwał 58,62,96 itp ma przyjśc na 61 i 86 Chyba, że SU18 II oraz N4021td 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:03, 06 Kwi 2006 |
|
 |
TroubleGum
Dyspozytor

Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja myślę, że MPK powinno pójść drogą Gdańska, i zakupić sobie z niemiec ze 20 używanych 10-letnich MANów przegubowych, w sam raz dla Kaczej i przy okazji na obsługę niskopodłogowcami linii nocnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:39, 08 Kwi 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To też dobry pomysł, bo właśnie w Poznaniu tylko kaczej czegoś brakuje, a tym czymś są 18-metrowce jakiegokolwiek oby niskopodłogowe, a najlepiej MANy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:34, 08 Kwi 2006 |
|
 |
Lejos
Motorniczy

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
Wracając do tematu czyli lini 61 i 86 to kiedys pószcono ta 61 Many NG272 i NG 312, mam gdzies fote (mieszkam przy terasie tych dwóch lini )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:02, 09 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kiedyś to znaczy raz kiedyś? Wczoraj mignął mi na Ogrodach NL202 na 61.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:27, 09 Lip 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No kiedys były testy niskich przegubowców na 61
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:38, 09 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A po co? Linia nie jest jakaś szczególnie niebezpieczna albo trudna 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:56, 09 Lip 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Ja proponuje tak : linia szczytowa 361 przez Santocką , Sianowską do Krzyżownik (czyli Twój 61B) kursującą w godzinach szczytu co 20-25'
tak aby wyszło na przemian z 86 średnio co 15' - 20' a 61 bez zmian. Co prawda przydały by się tam NG312 ale jak się nie ma trzeba dawać
to co jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:00, 09 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Być może NG312 trafią i tam. Dzięki wakacyjnym oszczędnościom na 64,68,82,91 NG272/312/313 trafiły na "56". Jeśli na A-3 trafią SU 18 III dla 82 i 91 to na 56,61,77 jak i nawet 86 zobaczymy w/w busy.
A może linię pospieszną tak jak 361 (61B) potem Szamotulską, Szamarzewskiego do Kraszewskiego i Zwierzyniecką do Bałtyku albo nawet do Garbar?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:34, 09 Lip 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No pośpiech to trochę przesada przecież Ogrody to węzeł przesiadkowy dla tych linii ( a w przyszłości Dworzec przy Al. Polskiej) i niech tak zostanie. Ale szczytówka myślę że problem jeśli nie w całości to chociaż w części rozwiązuje.
PS: Cyba założę osobny temat dla tych szczytówek bo trochę się już ich nazbierało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:45, 09 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Załóż w tym dziale najplepiej. A może po prostu "61" pojedzie co 7-8 minut w szczycie i wtedy nie będzie trzeba przegubów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:56, 09 Lip 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Niska długa podłoga trafi na 61 i 86 dopiero po wybudowaniu nowej petli Ogrody. Z badań wyszło ze będa tam o coś haczyc (dawno to było dokładnie nie pamiętam). A Wy znowu z tymi szczytówkami. Jak byłbym kierowcą w MPK te szczytówki przeklinałbym. O wiele lepsze byłyby zwiekszenie ilosci "wlepek" na poszczególne linii w szczycie porannym i wieczornym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:05, 09 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to nie róbmy szczytówek tylko 61 co 7'-8' w szczytach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:15, 09 Lip 2006 |
|
 |
Lejos
Motorniczy

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
W chwili obecnej na 61 i 86 same Ikary [link widoczny dla zalogowanych]
A tu ją foty NG na 61
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i Lions City
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:21, 09 Lip 2006 |
|
 |
|