Co zrobić z Piątkowską? |
dwie pełne linie |
|
47% |
[ 10 ] |
pełna 9 i połówka 11 |
|
23% |
[ 5 ] |
połówka 9 i pełna 11 |
|
28% |
[ 6 ] |
tylko 9 |
|
0% |
[ 0 ] |
tylko 11 |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 21 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
[9,11] Stan komunikacji tramwajowej na Winiarach i Sołaczu |
|
Na Winiary aktualnie kursują 2 linie tramwajowe. Przed wakacjami było półtorej, teraz znowu dwie. Czy to nie za dużo? Wiem, że tam jest problem jedna to za mało, bo za rzadko i jest AR, a dwie to lekko za dużo. 1,5 to optymalne rozwiązanie choć mi się nie podoba, bo ta połówką zwykle bywa linia 11, a linia ta przydaje się na Królowej Jadwigi na przykład częściej niż co 20 minut! Dlatego uważam, że trzeba ten problem jakoś rozwiązać! Może zastanówmy się w komunikacji na Wildzie, co zrobić z linią 9, albo w GTRze co z "11stką" tylko, że jest Jadzia Może być po prostu jak jest teraz także od września, czyli dwie pełne linie. Do czasu wybudowania jakichkolwiek torów które naruszyłyby trasę od Wielkopolskiej do Piątkowskiej nie potrafię rozwiązać tego problemu...
Ma ktoś jakąś propozycję?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Nie 11:56, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 21:06, 15 Lip 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Ja myśle, ze na razie na Dębcu dubluje sie 9 z 2, a na Piątkowskiej 9 z 11, więc jak 9 ustąpi pierszeństwa 11, która jst linia jadziową to bedzie OK - oczywiście jak bedzie potrzeba można przywrócic układ dwóch linii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:11, 15 Lip 2006 |
|
|
poznanianka
Kontroler
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznan |
|
|
|
Uważma, ze wycofanie 9 lub zmniejszenie jej czestotliwosci bedzie wielkim bledem. 9 ma duze oblozenie, a to ze dubluje sie z 2 trzeba rozwiazac zmieniajac rozklad i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:09, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Rozkład jest rozwiązany i to nic nie daje, a właśnie "9" z Piątkowskiej zwozi najmniej. Można to zobaczyć jak skręca na MTea.... Dziś zapewne jest to kilka osób na całej trasie. Wydaje mi się, że 2 z 11 starczą. Chyba, że pójdziemy jak MPK => pozbędziemy się dwóch kierunków na rzecz jednego przestarzałego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:17, 16 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
powiem tyle:
11 jest wg. mnie linią trochę ważniejszą
2 tak samo
9 wadzi im obu => robimy z niej połówkę - podpórkę dla 11 i 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:18, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Łoł znalazłem sojusznika w walce, którą prowadzę od kilku lat, bo już tyle zamachów było na linię 11... Jednak 1 III 2005 przyniósł jakiś ratunek.
Co do 2 i 9 , to linia 2 jest wydolniejsza, mimo, że jest cała śródmiejska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:43, 16 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
11 jest linią jadziowa i potrzebuje wsparcia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:45, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A nie ona powinna byc wsparciem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:47, 16 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
chodzi mi o wsparciw w postaci powrotu do formuły całościowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:48, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aha no to oczywiste. Zawsze można calkowicie pozbyć się linii 9 i puścić "2" i "11" co 7 minut, ale to już przeasada chyba. Chociaż może po rozbudowie północy tak przyjdzie zrobić. Jak "2" będzie sama na G,.Wildzie i Strzeleckiej, a "11" na trasie winiarskiej. "9" gdzieś na Winogrady (os.WW - moje marzenie) przez Szelągowską, Ratajczaka na Dębinę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:55, 16 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
raczej kolejna linia na północ nie pojedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:11, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przecież "9" jest linią, która już jedzie na północ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:16, 16 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Piątkowska jest jakoby na Północy... juz Ogrody mniej, ale zawsze z Dębca i tak Pónoc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:17, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zawady też są w tym wypadku północą
Wracając na Winiary, to ten nasyp pomiędzy Boninem a Św.Leonarda prędzej czy później wstrzyma ruch, bo to jest taka prowizorka, że szok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:21, 16 Lip 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Uważam,że linię "11" trzeba zrobić linią "pełną" - co 10 minut,gdyż już teraz przebiega przez jedną z najważniejszych arterii miasta (dworzec PKP,PKS,Browar,AWF,Rataje).Natomiast problem "9" został już rozwiązany w temacie o pętli-Rynek Wildecki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:43, 17 Lip 2006 |
|
|
Paweł
Gość
|
|
|
A może wrócić do linii na Golęcin i Strzeszyn Grecki? Przecież wiadomo, że likwidacja 9 z pętlą na Golęcinie było niewypałem.
|
|
Wto 12:58, 18 Lip 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To nie jest dobry pomysł. Nie sądzę, by na Strzeszyn Grecki były aż takie potoki by puszczać tam tramwaj, poza tym jak rozwiązać jego przejście po ciasnych zakrętach na Golęcinie i przez sam przejazd kolejowy.
Na Grecki przydałaby sie jakas linia autobusowa przyspieszona, oczywiście w przypadku rozwoju tego osiedla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:34, 18 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Może by przedłuży Piątkowską do Podolan? przedłużyć w przenośni - po prostu dodać tory ul. Juraszów i Strzeszyńską - wtedy już dwie linie cały byłyby uzasadnione...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:51, 18 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
I wtedy dwie linie na Podolany: 4 z Falistej przez Pl.Wlkp, Winogrady, Połabską, Solidarności i 11 z Franowa - jak teraz - przez Winiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:17, 18 Lip 2006 |
|
|
snorri
Kontroler
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
w dwojga ( 9 i 11 ) wole i to zdecydowanie 11-nastke... jakoś takoś, ale 9 jest zdecydowanie ważniejsza linią niż 11, no jezdzi częsciej, moim zdaniem powinno byc odwrotnie i tak by było zdecydowanie lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:53, 05 Sie 2006 |
|
|
|