Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
Dojazd do M1 - autobusy&bimby |
|
Wiele osób narzeka, że linie 52 (M1 - Rataje Dw.) oraz 84 (Śródka - M1 - Rataje) jeżdżą parami. Oba busy mają podobną trasę, z tym, że 52 jedzie przez Piłsucskiego i Os. Polan, a 84 przez Zamenhoffa i Os. AK. Oba kursują co 20 - 30 minut i oba jadą do M1, tylko z dwóch stron tego centrum handlowego. Moim skromnym zdaniem linia 84 jest ważniejsza, bo dodatkowo jeździ do Śródki, co jest jej atutem. Denerwuje mnie tylko fakt, że autobusom zdarza się jechać parami i marnuj się potencjał przewozowy. Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:08, 02 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Wg mnie rozkład powinien być tak ułożony, aby na ul. Kurlandzkiej te linie jeździły naprzemiennie. Przecież sychronizowanie tych dwóch linii nie byłoby wielkim kosztem ani problemem, a na pewno ułatwiłoby życie mieszkańcom Rataj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:14, 02 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No właśnie oni narzekają, że linie jeżdżą gęsiego, albo, że 84 jedzie za 74
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:27, 02 Kwi 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
niestety akurat ieszkam przy kurlandzkiej i to się zdarza - 52 zazwyczaj jeździ barziej punktualnie niż 84 i ze względu na małą różnice czasową pomiędzy ich przejazdami np. rano jadą jeden za drugim (7:30 84 i 7:33 52 - w rezultacie obydwa przyjeżdżają 7:34) ale dizeki temu kiedy wszsycy pchają się w 84 ja mam siedzenie w 52
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:18, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dzięki temu też marnuje się potencjał przewozowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:20, 08 Kwi 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
no to fakt... ale nie jestem pewien czy taka sytuacja powtarza się podczas dnia - po południu juz jest dość pokaźna różnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:30, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ktoś powinien na cały dzień ułożyć rozkład który kreowałby częstotliwość co 10 minut na trasie. Trzeba "52" dopasować do "84".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:32, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
Re: [52 i 84] Dojazd do M1 |
|
| | Wiele osób narzeka, że linie 52 (M1 - Rataje Dw.) oraz 84 (Śródka - M1 - Rataje) jeżdżą parami. Oba busy mają podobną trasę, z tym, że 52 jedzie przez Piłsucskiego i Os. Polan, a 84 przez Zamenhoffa i Os. AK. Oba kursują co 20 - 30 minut i oba jadą do M1, tylko z dwóch stron tego centrum handlowego. Moim skromnym zdaniem linia 84 jest ważniejsza, bo dodatkowo jeździ do Śródki, co jest jej atutem. Denerwuje mnie tylko fakt, że autobusom zdarza się jechać parami i marnuj się potencjał przewozowy. Co o tym sądzicie? |
Nie do konca zgodze sie z tym ze 84 jest wazniejsza,najpierw ta linia jedzie przez Zamenhofa,gdzie malo kto wsiada(bo droga jest obslugiwana jest przez 4tramwaje),potem zbiera troche wiary na Armii Krajowej,a dalej jedzie jak 52.Dopiero pod M1 zabiera niektórych na Śródkę.Ale zazwyczaj niewielu.Przecież nikt nie jedzie z Ronda Rataje na R.Śródkę 84,chyba,ze nie ma co robic 84 zbiera raczej wiare na Majakowskiego(Baraniaka teraz),ktora wysiada albo na Baraniaka/Berdychowo albo na Śródce.Żeby dalej dostac sie do centrum czy gdzies
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:59, 08 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Wg mnie rozkład powinien być tak ułożony, aby na ul. Kurlandzkiej te linie jeździły naprzemiennie. Przecież sychronizowanie tych dwóch linii nie byłoby wielkim kosztem ani problemem, a na pewno ułatwiłoby życie mieszkańcom Rataj |
Z tym zgodze sie w 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:00, 08 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że to "52" jest zawieszany na wszelkie święta i to "52" na oko wozi mniej ludzi. A nie ma takiego - bardzo obleganego - miejsca, gdzie jest sam 52.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:01, 08 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Tylko, że to "52" jest zawieszany na wszelkie święta i to "52" na oko wozi mniej ludzi. A nie ma takiego - bardzo obleganego - miejsca, gdzie jest sam 52. |
Wiem,wiem tylko 52 musi zostac,bo na Kurlandzkiej zostalby tylko 84 ktory jedzie do M1(74 konczy na Orła,65 tez tam nawraca).Bez 52 Piłsudskiego by sobie poradziło,jedzie tam wystarczająco dużo autobusów,ale własnie Kurlandzka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:12, 08 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kurlandzka - jest 84 przecież,a i 74 mozna pociągnąć do M1 (już to tu wałkowaliśmy). Poczytaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:26, 08 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Kurlandzka - jest 84 przecież,a i 74 mozna pociągnąć do M1 (już to tu wałkowaliśmy). Poczytaj |
Wiem,ze walkowalismy,ale 74 ma juz wystarczajaco dluga linie,wiec bez sensu ja wydluazc i likwidowac 52,bo wynika z tego temtu,ze tak bys chcial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:04, 08 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No w sumie nie ja to wymysliłem ale popieram takowy pomysł. "74" byłby przynajmniej bardziej wykorzystany przy odzyskaniu wozów z linii 52 lub 84. Jedną trzeba skasować jesli uruchominiy tramwaj na Franowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:29, 08 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Sensowne byłoby moim zadaniem skrócenie 84 Środka - M1 w zamian wydłużenie 74 do M1 (Ikea) przy większej częstotliwości w szczycie
i 52 co 20' ale busy 12m zamiast pszczółek. 84 na Zamenhofa ma rację bytu tylko w szczycie a poza nim jest raczej zbędny.
Tu wystarczyłby częstszy 74.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:24, 09 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mozemy wrócić do "74" co 10 minut - bo kiedyś linie główne przed 1993 rokiem co tyle jeździły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:37, 09 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Powiedziałbym nawet ze przed 1997 też. A np 91 miało okres około 1995-96 że jeździło nawet co 8 minut w szczycie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 00:57, 10 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mozliwe ale na pewno przed 1993 jeździły 51,69,93,87,82,71 co 10 minut Teraz mógłby tak 74,82,91,69 od ręki, a 71,76 co 12'.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:38, 10 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Kursowały co 10' w szczycie ale za to w międzyszczycie co 20'.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:17, 10 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
Re: [52 i 84] Dojazd do M1 |
|
| |
Nie do konca zgodze sie z tym ze 84 jest wazniejsza,najpierw ta linia jedzie przez Zamenhofa,gdzie malo kto wsiada(bo droga jest obslugiwana jest przez 4tramwaje),potem zbiera troche wiary na Armii Krajowej,a dalej jedzie jak |
nie zgodze się z Tobą... zarówno 74 i 84 maja obłożenie na Zamenhoffa - to właśnie na Armi najwięcej osób wysiada... argument z tramwajami jest bez sensu, bo co im z tramwajów skoro NIC nie jedzie do M1 - po budowie tramwaju na Franowo jest jeszcze przesiadka na Kórnickiej...
Rozwiązaniem byłoby wg. mnie (omawiane w temacie "komunikacja na Żegrzu i Chartowie) skierowanie 84 z M1 na Piątkowo, przedłużenie 74 do M1 i zwiększenie częstotliwości oraz dostosowanie kursów 52 na obecnj trasie do kursów 74 (a co za tym idzie dostosowanie 65 do 52 - wiem że nie na temat, ale tez się przyda) Tabor jaki jest mógłby być - jak dojdzie 74 z 12 i 18 to 52 z 12 i pszczółkami chyba pociągnie - ew. można "przedłużyć" wozy na 74, będzie ona sama na Pawiej, Kruczej itd. albo da się ta jakąs linię dodatkową chociaż wątpie...
aha! Witam po tygodniowej nieobecności... musiałem zrobic dośc duży projekt na Polski w 1 tydzień i nie mogłem bywac regularnie - teraz już bedę chyba że na wakacje wyjade...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:43, 10 Cze 2006 |
|
|
|