Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dojazd do M1 - autobusy&bimby
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dojazd do M1 - autobusy&bimby
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post Dojazd do M1 - autobusy&bimby
Wiele osób narzeka, że linie 52 (M1 - Rataje Dw.) oraz 84 (Śródka - M1 - Rataje) jeżdżą parami. Oba busy mają podobną trasę, z tym, że 52 jedzie przez Piłsucskiego i Os. Polan, a 84 przez Zamenhoffa i Os. AK. Oba kursują co 20 - 30 minut i oba jadą do M1, tylko z dwóch stron tego centrum handlowego. Moim skromnym zdaniem linia 84 jest ważniejsza, bo dodatkowo jeździ do Śródki, co jest jej atutem. Denerwuje mnie tylko fakt, że autobusom zdarza się jechać parami i marnuj się potencjał przewozowy. Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:08, 02 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
Wg mnie rozkład powinien być tak ułożony, aby na ul. Kurlandzkiej te linie jeździły naprzemiennie. Przecież sychronizowanie tych dwóch linii nie byłoby wielkim kosztem ani problemem, a na pewno ułatwiłoby życie mieszkańcom Rataj Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:14, 02 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No właśnie oni narzekają, że linie jeżdżą gęsiego, albo, że 84 jedzie za 74 Sad


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:27, 02 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
niestety akurat ieszkam przy kurlandzkiej i to się zdarza - 52 zazwyczaj jeździ barziej punktualnie niż 84 i ze względu na małą różnice czasową pomiędzy ich przejazdami np. rano jadą jeden za drugim (7:30 84 i 7:33 52 - w rezultacie obydwa przyjeżdżają 7:34) ale dizeki temu kiedy wszsycy pchają się w 84 ja mam siedzenie w 52 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:18, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dzięki temu też marnuje się potencjał przewozowy...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:20, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
no to fakt... ale nie jestem pewien czy taka sytuacja powtarza się podczas dnia - po południu juz jest dość pokaźna różnica


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:30, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ktoś powinien na cały dzień ułożyć rozkład który kreowałby częstotliwość co 10 minut na trasie. Trzeba "52" dopasować do "84".


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:32, 08 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post Re: [52 i 84] Dojazd do M1
Pasażer linii 11 napisał:
Wiele osób narzeka, że linie 52 (M1 - Rataje Dw.) oraz 84 (Śródka - M1 - Rataje) jeżdżą parami. Oba busy mają podobną trasę, z tym, że 52 jedzie przez Piłsucskiego i Os. Polan, a 84 przez Zamenhoffa i Os. AK. Oba kursują co 20 - 30 minut i oba jadą do M1, tylko z dwóch stron tego centrum handlowego. Moim skromnym zdaniem linia 84 jest ważniejsza, bo dodatkowo jeździ do Śródki, co jest jej atutem. Denerwuje mnie tylko fakt, że autobusom zdarza się jechać parami i marnuj się potencjał przewozowy. Co o tym sądzicie?

Nie do konca zgodze sie z tym ze 84 jest wazniejsza,najpierw ta linia jedzie przez Zamenhofa,gdzie malo kto wsiada(bo droga jest obslugiwana jest przez 4tramwaje),potem zbiera troche wiary na Armii Krajowej,a dalej jedzie jak 52.Dopiero pod M1 zabiera niektórych na Śródkę.Ale zazwyczaj niewielu.Przecież nikt nie jedzie z Ronda Rataje na R.Śródkę 84,chyba,ze nie ma co robic Very Happy 84 zbiera raczej wiare na Majakowskiego(Baraniaka teraz),ktora wysiada albo na Baraniaka/Berdychowo albo na Śródce.Żeby dalej dostac sie do centrum czy gdzies


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:59, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Tomek napisał:
Wg mnie rozkład powinien być tak ułożony, aby na ul. Kurlandzkiej te linie jeździły naprzemiennie. Przecież sychronizowanie tych dwóch linii nie byłoby wielkim kosztem ani problemem, a na pewno ułatwiłoby życie mieszkańcom Rataj Wink

Z tym zgodze sie w 100%


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:00, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tylko, że to "52" jest zawieszany na wszelkie święta i to "52" na oko wozi mniej ludzi. A nie ma takiego - bardzo obleganego - miejsca, gdzie jest sam 52.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:01, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Tylko, że to "52" jest zawieszany na wszelkie święta i to "52" na oko wozi mniej ludzi. A nie ma takiego - bardzo obleganego - miejsca, gdzie jest sam 52.

Wiem,wiem tylko 52 musi zostac,bo na Kurlandzkiej zostalby tylko 84 ktory jedzie do M1(74 konczy na Orła,65 tez tam nawraca).Bez 52 Piłsudskiego by sobie poradziło,jedzie tam wystarczająco dużo autobusów,ale własnie Kurlandzka Sad


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:12, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Kurlandzka - jest 84 przecież,a i 74 mozna pociągnąć do M1 (już to tu wałkowaliśmy). Poczytaj Razz


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:26, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pyrus
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Kurlandzka - jest 84 przecież,a i 74 mozna pociągnąć do M1 (już to tu wałkowaliśmy). Poczytaj Razz

Wiem,ze walkowalismy,ale 74 ma juz wystarczajaco dluga linie,wiec bez sensu ja wydluazc i likwidowac 52,bo wynika z tego temtu,ze tak bys chcial


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:04, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No w sumie nie ja to wymysliłem ale popieram takowy pomysł. "74" byłby przynajmniej bardziej wykorzystany przy odzyskaniu wozów z linii 52 lub 84. Jedną trzeba skasować jesli uruchominiy tramwaj na Franowo.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:29, 08 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Sensowne byłoby moim zadaniem skrócenie 84 Środka - M1 w zamian wydłużenie 74 do M1 (Ikea) przy większej częstotliwości w szczycie
i 52 co 20' ale busy 12m zamiast pszczółek. 84 na Zamenhofa ma rację bytu tylko w szczycie a poza nim jest raczej zbędny.
Tu wystarczyłby częstszy 74.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:24, 09 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mozemy wrócić do "74" co 10 minut - bo kiedyś linie główne przed 1993 rokiem co tyle jeździły.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:37, 09 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Powiedziałbym nawet ze przed 1997 też. A np 91 miało okres około 1995-96 że jeździło nawet co 8 minut w szczycie...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 00:57, 10 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mozliwe ale na pewno przed 1993 jeździły 51,69,93,87,82,71 co 10 minut Smile Teraz mógłby tak 74,82,91,69 od ręki, a 71,76 co 12'.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:38, 10 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Kursowały co 10' w szczycie ale za to w międzyszczycie co 20'.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:17, 10 Cze 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post Re: [52 i 84] Dojazd do M1
Pyrus napisał:

Nie do konca zgodze sie z tym ze 84 jest wazniejsza,najpierw ta linia jedzie przez Zamenhofa,gdzie malo kto wsiada(bo droga jest obslugiwana jest przez 4tramwaje),potem zbiera troche wiary na Armii Krajowej,a dalej jedzie jak

nie zgodze się z Tobą... zarówno 74 i 84 maja obłożenie na Zamenhoffa - to właśnie na Armi najwięcej osób wysiada... argument z tramwajami jest bez sensu, bo co im z tramwajów skoro NIC nie jedzie do M1 - po budowie tramwaju na Franowo jest jeszcze przesiadka na Kórnickiej...
Rozwiązaniem byłoby wg. mnie (omawiane w temacie "komunikacja na Żegrzu i Chartowie) skierowanie 84 z M1 na Piątkowo, przedłużenie 74 do M1 i zwiększenie częstotliwości oraz dostosowanie kursów 52 na obecnj trasie do kursów 74 (a co za tym idzie dostosowanie 65 do 52 - wiem że nie na temat, ale tez się przyda) Tabor jaki jest mógłby być - jak dojdzie 74 z 12 i 18 to 52 z 12 i pszczółkami chyba pociągnie - ew. można "przedłużyć" wozy na 74, będzie ona sama na Pawiej, Kruczej itd. albo da się ta jakąs linię dodatkową chociaż wątpie...

aha! Witam po tygodniowej nieobecności... musiałem zrobic dośc duży projekt na Polski w 1 tydzień i nie mogłem bywac regularnie - teraz już bedę Very Happy chyba że na wakacje wyjade...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:43, 10 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin