Autor |
Wiadomość |
tosheck
Motorniczy

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dwa tygodnie po ostatnim poście, ale mniejsza o to. Moim skromnym zdaniem, czeka nas pewnie wkrótce całkowity brak autobusów na Wyszyńskiego i Estkowskiego. Z prostej przyczyny - korki. Albo MPK będzie zmuszone dostosować rozkład jazdy do korków (nie da się tego w rzeczywistości zrobić). Tylko skąd potem wziąć dodatkowe wozy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:39, 05 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Całkowity brak?
Rozumiem, że 63 na Garbary, ale gdzie 67 i 83?
"Chwaliszewo Dworzec" ?? 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:47, 05 Gru 2006 |
|
 |
tosheck
Motorniczy

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Oj, nie zdziwiłbym się, nie zdziwił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:58, 05 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
 |  | Całkowity brak?
Rozumiem, że 63 na Garbary, ale gdzie 67 i 83?
"Chwaliszewo Dworzec" ??  |
A czemu wszytkie nie na Garbary ? Tam o wiele więcej linii kończyło swego czasu i było dobrze. A korki na Estkowskiego to jakos dziwnym trafem tylko w strone Garbar w stronę Śródki jakoś luźniej. No i korki teraz prawie przez większość dnia sie tam tworzą ( remont Hetmańskiej
odbija sie dużą czkawką ) w każdym razie pasażerowie pewnie błogosławią 47
Ps: Trzeba by chyba nowy temat na to założyć. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:24, 05 Gru 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie sądze, żeby 67 i 83 na Garbarach skoro jadą z północy były dobrym pomysłem. Przypomnę, że 83 większość ludzi z Podolan, winiar i Winograd jedzie jednak do samej Śródki.
1) Końcówka na Garbarach generowała by potoki pisze lub zwiększenie potoków na 51,74,90 i ... 60.
2) "83" raczej dałbym przez most Lecha i Hlonda na Śródkę za wszelką cenę 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:38, 05 Gru 2006 |
|
 |
tosheck
Motorniczy

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ale po drodze linia 83 wielokrotnie spotyka się z tramwajami, do których i tak część pasażerów przesiada się na Śródce. Więc skrócenie do Chwaliszewa czy Małych Garbar nie jest złe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:27, 05 Gru 2006 |
|
 |
marcinho
Dyspozytor

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Ja bym zostawił 83 tak jak jest i skrócił 67 bo i tak mało kto dojeżdża tą linią tylko do Śródki, i tak większość pasażerów co jadą do końca przesiada sie na tramwaj więc mogliby to robić przy Małych Garbarach. Co do 63 to zastanawiam sie czy nie możnaby tej linii skrócić do Bałtyku bo na odcinku Centrum - Śródka linia nie grzeszy frekwencją, poza tym w relacji tej kursują tramwaje 3 linii (3/4, 8, 17) a obecny przebieg trasy 63 kłóci sie moim zdaniem z zasadą że nadrzędnym środkiem transportu w Poznaniu jest tramwaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:48, 05 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
 |  | Ja bym zostawił 83 tak jak jest i skrócił 67 bo i tak mało kto dojeżdża tą linią tylko do Śródki, |
Tak by mogło zostać. 67 jakby dojeżdzał do Chwaliszewa miałby lepszą synchronizację z 47.
 |  | Co do 63 to zastanawiam sie czy nie możnaby tej linii skrócić do Bałtyku bo na odcinku Centrum - Śródka linia nie grzeszy frekwencją, poza tym w relacji tej kursują tramwaje 3 linii (3/4, 8, 17) |
No tutaj MPK albo BIT miały już takie plany w grę wchodziły Bałtyk albo Polonez. Sprawa jest dyskusyjna na pewno po wybudowaniu trasy
tramwajowej na Solnej 63 straci tam racje bytu. Na razie sytuacja wygląda w ten sposób: 3/4, 8, 17 w szyczytach sa zapchane niekiedy do granic mozliwości ( kilka kursów w szczycie by się tam przydało) a 63 ratuje w ten sposób tam sytuację dodatkowo chodzi o połączenie
Libelta / Niepodległości ze Śródką a i przy Młyńskiej dużo osób wsiada.
Jednym słowem 67 do Chwaliszewa; 83 może do Śródki ale nie musi, 63 musi zostać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:08, 05 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
 |  | A moim zdaniem trasa na Solnej jest bezsensu. Tylko odcinek PL.Wielkopolski - Młyńska i dalej trasa w Młyńsiej wchodzi w grę, tylko w sumie po co skoro można wyremontowac 23 Lutego (ulica ta nie generuje korków samochodowych).
Trasa Wielkopolska - Młyńska jest niebardzo udana, bo co tam ma jechać? |
To jest wątek do tematu o planach rozbudowy sieci tylko na marginesie takie połączenie jest przynajmniej teoretycznie planowane.
63 na razie powienien zostać na Solnej a dalej powinien jechać na Śródce jeżeli pozostałe linie autobusowe zdjąć z Estkowskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:31, 05 Gru 2006 |
|
 |
Dawid
Moderator

Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Jeżeli korki są tylko w stronę Garbar to niech autobusy wracają ze śródki przez M. Rocha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:30, 05 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
 |  | Jeżeli korki są tylko w stronę Garbar to niech autobusy wracają ze śródki przez M. Rocha |
No to troche lekka przesada, zobacz ile to zbędnych wozokilometrów by było przez Piotrowo - Mostową - Garabry Kto by tak jeździł ?. Rozwiązania są 2 albo na Chawliszewo albo Garbary w przypadku 63 tylko ewentualnie by wchodziło w rachubę. 47 i 83 można zaś do Chwaliszewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:38, 05 Gru 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | Jeżeli korki są tylko w stronę Garbar to niech autobusy wracają ze śródki przez M. Rocha |
Cudowne rozwiażanie....tutaj napotkamy sie na korek na mostowej i Garbarach
-63 Śródka bez zmian (zwiekszony przelot w godzinach szczytu), ostatecznosc Garbary
-67 Chwaliszewo (wymainnie z 47)
-83 Śródka (zwiekszysc przelot)
Skierowanie którejsć z linii (67 i 83) na dworzec Garbary spotka sie na pewno ze sprzeciwem korzystajacych z usług MPK- gro osób albo przesiada sie na Małych Garbarach lub jedzie dalej do Śróki, natomiast nad koncówka 63 możnma sie poważnie zastanowić..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:39, 05 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
To prawda ludzie mogli by sie burzyć jakby mieli drałować z dworca na piechotę. Zostaje Chwaliszewo albo faktycznie urealninie rozkładu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:50, 05 Gru 2006 |
|
 |
tosheck
Motorniczy

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Myślę, że zwiększenie przelotu to jest najlepsza opcja, jaka wchodzi w grę w przypadku linii 83. W przypadku linii 63 też, ale w tym momencie trzeba będzie znaleźć dodatkowe wozy, bo chyba nie wyobrażacie sobie zmniejszenia częstotliwości tej linii?
Co do 67 do Chwaliszewa - doskonały pomysł, choć gdybyś go podsunął szaremu pasażerowi i argumentował, że na Małych Garbarach też jest tramwaj, dostałbyś odpowiedź: "A spróbuj się na Małych Garbarach na szóstkę przesiąść". A przecież z Małych Garbar połączenie jest z tymi samymi miejscami, co ze Śródki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 09:15, 06 Gru 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | Myślę, że zwiększenie przelotu to jest najlepsza opcja, jaka wchodzi w grę w przypadku linii 83. W przypadku linii 63 też, ale w tym momencie trzeba będzie znaleźć dodatkowe wozy, bo chyba nie wyobrażacie sobie zmniejszenia częstotliwości tej linii? |
Myślę ża na 63 i 83 to mozna dac ta jedna szczytówke rano i popołudniu (dwa kółeczka i koniec zmiany)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:27, 06 Gru 2006 |
|
 |
tosheck
Motorniczy

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No myślę, tylko czy są wozy na szczytówki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:29, 06 Gru 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | No myślę, tylko czy są wozy na szczytówki? |
Oczywiscie- stado wysokich solówek po nockach (częśc już za dnia jeździ np. 1727 )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:40, 06 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Wozy by były bo przeciez i 83 i 63 popołudniu maja 2 szczytówki a rano po jednej więc problemu nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:52, 06 Gru 2006 |
|
 |
tosheck
Motorniczy

Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
No to rzeczywiście - nie ma żadnego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 07:31, 07 Gru 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | Wozy by były bo przeciez i 83 i 63 popołudniu maja 2 szczytówki a rano po jednej więc problemu nie ma. |
Mimo tego i tak jeżdzą na styk i notorycznie opóźnione 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:55, 07 Gru 2006 |
|
 |
|