Autor |
Wiadomość |
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Przy obecnych mozliwościach technicznych
raczej nie powinno byc problemu z "doklejeniem" do nasypu platformy z peronem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:24, 22 Lip 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A mozliwości finansowe są brane pod uwage? Jeśli tak to czyje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:42, 22 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Gdyby brac pod uwage mozliwosci finansowe to wiekszość poruszanych tematów na forum musiałoby pozostac tylko "na papierze"
Dobrym pomysłem są stacje sponsorowane (np. plaza)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:29, 22 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że na Jeżycach nie ma kto sponsorować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:24, 23 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Na przedłuzeniu takiej linii zawsze coś powstanie
wiec przedstawić inwestorowi propozycje aby sie rozreklamował na stacjach poprzedzajacych docelowa dla tego inwestora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:50, 23 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko powiedz mi co/kto może powstać na Jeżycach? Wzdłuż linii kolejowej jeszcze? Superwielkie Centrum Handlowe na Literackim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:35, 23 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
zakładajac, że linia biegłaby poza poznań to sponsoring mozna zaproponować przewrotnie dilerom samochdowym,
którzy maja swoje salony w gminie Suchy Las
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:53, 23 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chociażby ale to dość ograniczona grupa klientów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:01, 23 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
zawsze coś na dobry początek
a potem odpowiednia kampanie "kup pan stacje"
i sponsorzy beda walić do drzwi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:03, 23 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Może "wydzierżaw" a nie kup od razu Lepiej,żeby właścicielem stacji było Miasto Poznań.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:05, 23 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
racja
miałem na myśli wydzierżaw
ale "kup pan..'' lepiej brzmi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:10, 23 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
hehe
tak na fair to nawet nie musi być coś w pobliżu (choć oczywiście tak byłoby lepiej) - przystanki można budować i utrzymywać za pieniądze z funduszu do którego beda dawać: Miasto, PKP, symbolicznie okoliczne osiedla, REKLAMODAWCY (przecież przystanek taki to zobacza też zwykli pasażerowie PKP... Jakby cała ściana przy peronie była pomalowana w stylu bilboardu to i wpływy byłyby dość pokaźne - na trzymanie samego przystanku chyba y starczyło)
oczywiście przystanki obowiązkowo juz z monitoringiem (mówie o całym PKMie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 08:42, 26 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | tak na fair to nawet nie musi być coś w pobliżu (choć oczywiście tak byłoby lepiej) - przystanki można budować i utrzymywać za pieniądze z funduszu do którego beda dawać: Miasto, PKP, symbolicznie okoliczne osiedla, REKLAMODAWCY (przecież przystanek taki to zobacza też zwykli pasażerowie PKP... Jakby cała ściana przy peronie była pomalowana w stylu bilboardu to i wpływy byłyby dość pokaźne - na trzymanie samego przystanku chyba y starczyło)
oczywiście przystanki obowiązkowo juz z monitoringiem (mówie o całym PKMie) |
Przystanki oczywiście nie muszą być budowane za miliony złotych z niewiadomo jakimi urządzeniami i materiałami budowlanymi. System monitoringu jak najbardziej. Ładany peron z kostki brukowej, kilka wiat. Nieduża kasa biletowa, przejście podziemne, nadziemne, bądź w ostateczności przez tory z jednego peronu na drugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:48, 26 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
nie wiem czy robienie szlabanów na Poznański węźle, który ma byc bardzos zybki przejdzie... pociągi miałyby tam przymusowe ograniczenie na wypadek pieszych, a na to PKP, które wydało kupe kasy na moderne reczej się nie zgodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:56, 27 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Najlepszym rozwiazaniem jest otrzywiście przejście Nad/pod torami.
Jeżeli jednak miałyby być przejścia w jednym poziomie to z automatycznymi zaporomi sterowanymi komputerowo.
najwazniejsza linią kolejową jest Wa-wa - Poznań - Berlin i na niej tylko przejscie Dwupoziomowe
na pozostałych ewentualne ograniczenia nie sa aż tak straszne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:19, 27 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
zresztą ograniczenie i tak nie ma nic do rzeczy - pociąg jadący nawet 20km/h może mieć problemy z wychamowanie przed pieszym :/ chyba żeby hamulce awaryjen były sprawne, ale na to nie liczmy przy naszych kochanych PKP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:17, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
PKM/PKA to nie będą pociągi tylko szynobusy, czyli stworzenie któremu bliżej do tramwaju i tak powinny być traktowane. Z tym, że pamiętajmy, że na trasach owych szynobusów pojadą też wszystkie rodzaje pociągów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:41, 28 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
dlatego warto pomyśleć tam gdzie to jest mozliwe o 3 torze na wysokości przystanków
by nie blokować ruchu dla pociagów omijających przystanki lokalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:11, 30 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że na takim Sołaczu czy Golęcinie to raczej fizycznie niemożliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:16, 30 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
dlatego pisze tam gdzie to mozliwe
podolany i zmodernizowany strzeszyn wchodzi w grę
chociaż jesli chodzi o golecin to nie jestem pewien czy należy go odrzucać jesli chodzi o 3 tor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:28, 30 Lip 2006 |
|
|
|