Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
Ewentualny SKM do Podolan |
|
Linia przydałaby się: Krzesiny - Starołeka - Dębina - PKP - Golęcin (nowy przystanek przy przejeździe kolejowym przy Golęcińskiej/Wojska Polskiego) - Podolany (nowy gdzieś na wysokości dawnej stacji Podolany [na wysokości Owidiusza/Krynickiej] - Poznan Strzeszyn.
Linię S1 (wstępnie) można ciągnąc dalej w obie strony, ale ja chcę się skupić na odcinku Poznań Główny - Strzeszyn. Jak myślicie? Jakie piętno odcisnęłony to na liniach 60,64,68,78,83,95?
Moim zdaniem kasacja "68", "60" co 30-40 minut, "83" bez zmian(moze troszkę rzadziej), 78 do stacji Poznań-Strzeszyn. "64" co jakieś 20-25 minut przez Parkowe do stacji Poznań-Strzeszyn. "95" bez zmian.
Jak myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:37, 17 Lip 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Ale na szynobusach dwu kierunkowych? Bo inaczej w Krzesinach nie zawrócisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:09, 17 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No tylko o takim taborze myślę, ale uważam, że one mogą jeździć po całym powiecie nawet Tabor chyba Pesy, albo ZNTK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:13, 17 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Chyba jednak lepiej wybrać PESE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:57, 17 Lip 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Chyba jednak lepiej wybrać PESE |
Co do tego mam spore wątpliwości, podobno szynobusy z PESY są bardziej awaryjne niż te z ZNTK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:05, 17 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale juz przyjechały, a ZNTK ma problemy z terminami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 17 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Pesa ładniejsza, ale ZNTK nasz.
MOD PL4: To nie temat taboru tylko SKM Jeżyce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:15, 17 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
OK - mysle, że PKM (bo myśle, że lepiej używać przymiotnika Poznańska niż Szybka - w końcu to bardzo szybkie nie będzie - jak każda kolej) to kwestia długiego czasu, więc mżemy porozmawiac raczej hipotetycznie (musimy uwzględnić możliwy rozwój zabudowań w tamtym rejonie itd.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:21, 17 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Raczej wielki będzie rozwój! Tylko czy warto robić jakieś linie dowozowe z Literackiego czy sam 64 se poradzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:41, 17 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
68 do kasacji ale w zamian 72 wydłużony częściowo po trasie 68 czyli ... - Juraszów - Strzeszyńska (Lisner) - ... - PODOLANY
64 podzielony na 64 KOPERNIKA - ... - Wojska Polskiego - Dojazd - SZPITAL MSW
oraz 364 KOPERNIKA - ... - Literacka - Parkowe - PODOLANY
No i co ile S1 miało by chodzić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:50, 17 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Mysle, że powinno się poprowadzic tory z okolic Piątkowskiej Juraszów i Strzeszyńska na Podolany - jest to troche łatwiejsze rozwiązanie, bo PKM tylko do Podolan - bez ogólnej sieci raczej nie powstanie i wg. mnie nie ma sensu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:57, 18 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie no S1 PKMu to tylko Jeżycki kawałek całej sieci aglomeracji poznańskiej!
Chociaż trasa tramwajowa od Piątkowskiej wzdłuż linii 68 do Podolan to fajnieszjsze ale chyba droższe rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:13, 18 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale kiedy PKM powstanie.... a tramwaje przecież jeżdżą i na razie trzeba się tego trzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:35, 19 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle jednak, że od Piątkowskiej do Podolan jest kawał drogi i budowa tego torowiska byłaby koszmarni droga, tylko czy tam jest ruch na 2 linie. Przecież nie ma nawet tłoku (liczę samych mieszkańców) w NL202 co 12'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:44, 19 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Trzeba patrzeć w przyszłość Oczywiście PKM byłby najlepszy, bo mógłby dojeżdżać nawet do Kiekrza (odcążyłby 95) ale zanim miasto dogada sie z PKP...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:00, 19 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
95 by zlikwidował a nie odciążył. Ten S1 do Podolan nie jest w stanie jechać do Kiekrza, ponieważ nie ma skrętu Do Kiekrza mógłby jechać tylko taki przez Wolę, albo obwodnicą kolejową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:08, 19 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
oj... kilka torów i zwortnic mozna przecież dobudować tak żeby mógl wjechać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 05:42, 20 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No można tylko, czy PKP zbuduje? Miasto nie będzie chciało inwestować w PKP. Czy PKP w ogóle będzie chciało stworzyć PSKM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:31, 20 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Jeżeli chodzi o odcinek jezycki to ja bym dał nastepujace przystanki
PKP - Sołacz(nowy-na wysokości ul. Nad Wierzbakiem) - Golęcin (nowy przystanek przy przejeździe kolejowym przy Golęcińskiej/Wojska Polskiego) - Podolany (przywróconyna wysokości Owidiusza/Krynickiej) - Poznan Strzeszyn - Suchy Las( nowy borówkowa na wysokosci cmentarza) - Złotniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:18, 21 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ten Sołacz można rozważyć. Mam nadzieję, że różnica poziomów gruntu nie będzie wielką przeszkodą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 08:05, 22 Lip 2006 |
|
|
|