Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
81 połaczony 70 co 12-15-20 minut. 84 podobnie. 52 co 20 min bez zmian.
62,96,54 bez zmian lub wszystko Katowicką jak 54 dziś. 92 co 20min, reszta ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:11, 23 Maj 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Moje rozumowanie było następujące: 74 do M1 to 84 Z Rataj traci sens bo dubluje 74,
81 z 70 bez sensu (jaka miała by być Trasa ?....) to już lepiej przesiadka na 84 co ok 15- 20'
52 z 81 bo 81 traci sens od rataj do Lecha ale musi kursować od M1 prz szpital, Rusa, Zodiak do Lecha
a dowoźić będzie z Orła Białego, dziadoszńskiej , os czecha do os. Lecha i co 15-20'
92 cżeściej co 17-20' żeby zapełnić jednak lukę na oświecenia i powstań oraz skręt z Inflanckiej w piłsuduskiego zamiast 81.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:34, 23 Maj 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Wielki dworzec nie wchodzi w gre bo są w pobliżu Śródka i Rataje
dworzec jeśli już ma być to coś małego w rodzaju Górczyna ( jakieś 2-3 stanowisk,dyspozytornia, zaplecze dla kierowców i motorniczych)
proponuje trasy nasępujące:
74 od Orła Białego- Kurlandzka- Szwedzką- M1(ikea)
84 Śródka- Baraniaka- Chartowo -Kurlandzka- ( ominiecie M1) kurlandzka
85 - przedłuzony ze śródki przez Baraniaka - Szwajcarska -M1 (przejmuje relacje śródka - m1 dodatkowo przyspiesza bo omija Chartowo i Kurlandzką)
52, 66 81, A bez zmian
Wszystkie linie kończą przy ikei, dodatkowo 81 i 85 wjazdy pod browar
53, 54, 62, 96 też bez zmian
92 bez zmian tylko zwiększenie częstotliwości rob:25-' (K do kinepolis 99 kasacja)
52, 81, 74 dojazd do szpitala i M1 z rataj
74, A (w przyszłości tramwaj) dojazd do M1 i szpitala z centrum i innych dzielnic
84 staje się wtedy linią wspomagajacą dla 74
oraz stanowi alternatywe dla tramwajów w relacji GTR - Śródka
dodatkowo zapewniw szybki dojazd na Maltę praktycznie dla całych rataj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:44, 23 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
szczerze mówiąc to najbardziej pooba mi się pomysł Poznaniaka, ale wyłączając pozostawienie 84 na aktualnej trasie... owszem przydaje się, ale jeżeli powstanie węzeł, i będziemy mieli częśtszego 74 to do M1 czy nawet na Malte (z przesiadką) bezpośednio nie bedzie aż tyle ludzi... 84 na Piątkowo niech jedzie... W założeniu jest, że wszystkie autobusy, które wjeżdżają do M1 jadą przedłużeniem Piaśnickiej do mini-dworca przy przyszłym przystanku tramwajowym (ew. niektóre linie do szpitala) co do 85 się nie wypowiem, bo nie znam...
oczywiście te badania potoków na pewno bedą ważną wskazówką...
ŁĄCZENIU 52 I 81 SIE SPRZECIWIAM bo robiłby nmiepotrzebne wygibasy, a tak każda dzielnica ma swój autobus (i kilka wspomagających)
Owszem rozumiem, że Katowicką z Krzesin szybciej, ale znalazłem kolejną przeszkodę - jeśli ci ludzie chcą jechac od siebie np. na Franowo (albo inny kierunek dostępny z węzła Inflancka) to mają byc odwiezieni na rondo, a potem stamtąd znowu Piłsudskiego?? wiem, ze jest wiele innych możliwości, ale ta jest najprostsza (wysiadka na Inflandzkiej) a samo przeniesienie na Krzywoustego nie da aż tak wiele, zeby z tego rezygnować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:40, 24 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | proponuje trasy nasępujące:
74 od Orła Białego- Kurlandzka- Szwedzką- M1(ikea)
84 Śródka- Baraniaka- Chartowo -Kurlandzka- ( ominiecie M1) kurlandzka
85 - przedłuzony ze śródki przez Baraniaka - Szwajcarska -M1 (przejmuje relacje śródka - m1 dodatkowo przyspiesza bo omija Chartowo i Kurlandzką)
52, 66 81, A bez zmian
Wszystkie linie kończą przy ikei, dodatkowo 81 i 85 wjazdy pod browar
53, 54, 62, 96 też bez zmian
92 bez zmian tylko zwiększenie częstotliwości rob:25-' (K do kinepolis 99 kasacja)
52, 81, 74 dojazd do szpitala i M1 z rataj
74, A (w przyszłości tramwaj) dojazd do M1 i szpitala z centrum i innych dzielnic
84 staje się wtedy linią wspomagajacą dla 74
oraz stanowi alternatywe dla tramwajów w relacji GTR - Śródka
dodatkowo zapewniw szybki dojazd na Maltę praktycznie dla całych rataj |
PODSUMOWANIE:
74 dodatkowo przez Szpital Rusa i co 10 minut w szczycie, co 15 w miedzy- i co 20 poza szczytem
84 ze Sobieskiego - Stróżyńskiego - Szymanowskiego - Szeligowskiego - Kurpińskiego - Wojciechowskiego - Lechicka - Połabska - Solidarnosci - Ks.Mieszka I - Przepadek - Pułaskiego - Nowowiejskiego - Solna - Estkowskiego - Śródka - Baraniaka - Chartowo - Kurlandzka - Szpital - M1/Ikea (może to być też pospieszna linia B) częstotliwość dzisiejszej linii 85
52, 53, 54, 55, 62, 65, 66, 85 bez zmian
92 co 20-25 minut
K jak tam wymyśliłem, kasacja 99 i 97 pzry okazji kas(tr)acji
70+81=70 Koziegłowy-Gdyńska - Główna - Śródka - Jana Pawła II - Rataje - Piłsudkiego - Bobrzańska (powrót: wiatraczną) - Chartowo - Kurlandzka - Szpital -M1 Browar
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:46, 24 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jak coś kończy w M1 to niech juz jedzie do tramwaju..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:41, 24 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
ok tylko po co do tramwaju i tak nie pojedzie nikt bo busem tam to tylko ratajanie do m1:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:18, 24 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
tak, ale chodizło mi o to że jak już coś jedzie do M1 to żeby jechało do terminala przy pętli tramwajowej, żeby wszystkie były w jednym miejscu... przez Browar co najwyżej te autobusy, które jadą w stronę Śródki oraz może jeden na Rataje...
[edit:papaja] I jeszcze proponuje zmiane nazw przystanków... aktualna pętla 81 -> Brwar pętla 52-> Franowo dawne franowo po prostu geiłda warzywna, a atobus do franowa na kinepolis puścić...[/edit]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:12, 25 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
[quote="Pasażer linii 11"] | | proponuje trasy nasępujące:
74 od Orła Białego- Kurlandzka- Szwedzką- M1(ikea)
PODSUMOWANIE:
74 dodatkowo przez Szpital Rusa i co 10 minut w szczycie, co 15 w miedzy- i co 20 poza szczytem
|
Czy skierowanie 74 jeszcze przez Szpital to nie przesada? Przecież ta linia ma już wystarczająco długą trasę z os. Sobieskiego, najprościej odrazu do M1 (przy Ikei). A poza tym tak myślę ze trasa na Lecha miała w zamierzeniu zlikwidować część linii z Piłsuduskiego. Dlatego np: 81 na tym odcinku jest zupełnie zbędny tak samo jak A. Zamiast nich wystarczy często kursujący 92 który jednocześnie łączy Piłsuduskiego z Lecha (orle Gniazdo) oraz jednocześnie daję częstsze połączenie osiedli ratajskich z Kinepolis.
A co z linią 55 o której nikt nie wspomniał skrócić do M1 czy pozostawić bez zmian ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:09, 25 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
55 Mi nie ruszać czasami!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:11, 25 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
55 bez zmian podobnie jak 53,54,62,66,96.
81 przecież zostanie nawet jeśli pojedzie Bobrzańska do Chartowa i na Kurlandzką. "A" też nie będzie zbędny, bo łączy z Grunwaldem i może jechać Królowej Jadwigi. Przecież chamstwem i infantylizmem byłoby pozbycie się ostatniej linii pospiesznej. Takie linie musza być tylko muszą być płatne normalnie. 92 dodatkowo częściej.
To będzie początkowo przerost formy nad treścią, ale przekonamy się co jest potrzebne a co nie po pół roku od uruchomienia trasy na Franowo i wtedy powinno się przesiać busy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:14, 25 Maj 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Jestem przeciwny tworzeniu łącznika Piasnicka/kurlandzka - Szwedzka
raz, że za duzo kombinowania
dwa linie wtedy omijałyby Rusa szpital co nie pozostaje bez znaczenia
w moim wykazie nie podałem podajzdu pod szpital bo uznałem to za rzec otrzywistą
co do 55 to ja też jestem za pozostawieniem go na aktualnej trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:56, 25 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale przedłużenie Piaśnickeij uprości komunikacje!! wszytko co skręca jedzie w okolice Praktikera, a kilka lini (wszystkie w kerunku śródki oraz jedna ew. dwie w kierunku rataj) przez szpital dodatkowo... przecież teraz szpital ma 84 (licze za dwa) 52 i 81 tylko czyli cztery, a trzeba pamiętać, że po zmianie trasy 84 może być zmieniona jego częstotliwość. Przez szpital może też jechać jakiś autobus nie jadący do M1...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:34, 26 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przez Szpital jedzie 52,66,81,84Rataje,84Śródka,A.
Bez zmian pojedzie zapewne nadal 52,66.
Powinien jechać 84=>Sobieskiego p.Śródkę
81 po wcieleniu w 70 może jechać. A pewnie zniknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:14, 26 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
wtedy bedzie OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:20, 26 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jak "A" zniknie to będzie ok? Ja się nie moge pogodzić z upadkiem linii pospiesznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:59, 26 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
A powinno jechać od Ronda Rataje prosto przez trasę katowicką do M1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 09:12, 27 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
tak jak 66?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:42, 27 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
No właśnie tylko powinno zjeżdżać tej trasy przy samym M1 a nie krążyć jeszcze po osiedlach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:28, 27 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No tylko, że coś musi krążyć po osiedlach bo to są główni klienci M1. 81 obsłuży Kurlandzką, piaśnicką tramwaj a A co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:38, 27 Maj 2006 |
|
|
|