Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale z Sobieskiego przez Winogrady Zachodnie, Solną, Baraniaka. No i połaczenie Śródki z M1. Taka linia mogłaby być przyspieszona i mniej korkowa niz 74.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:12, 21 Maj 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
chyba, ze tamtędy... ale to już chyba po budowie dworca w tamtych okolicach....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:13, 21 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zawsze mozna jakąś linię pośpieszną puścić przez Nowe Zawady i Al. Solidarności. Tyż szybko, a Most Lecha już się nie korkuje jak dawniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:55, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
szybko jest, ale zdala od ważnych tras (wsensie, że nowe zawady i most lecha) a solną to by zbierał wiare... tak na prawdę łatwiej jest kogoś podwieźć do M1 z centrum niz z alei skąd masz chwile do plazy (no może nie chwile, ale szybciej)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:58, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko po co iść do takiej Plazy? Tanich zakupów tam nie zrobisz... Musisz brać pod uwagę, że centra handlowe jak i kina są juz teraz mekkami na niedzielę i ludzie nie pójdą tam gdzie najbliżej, tylko tam gdzie im się podoba, zatem trzeba doprowadzić do tego, żeby był w miarę równy dojazd do każdego "modnego" miejsca. Dlatego też do najbradziej oddalonych trza uruchomić szybkie, bezpośrednie linie oraz krótkie poosiedlowe z okolicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:10, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to OK jeżeli przjeźdżałby od tego centrum do tego centrum - jednak bardziej podobała mi się propozycja z Solną (byle nie likwidowac całkowicie połączenia na aktualnej trasie 84)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:48, 22 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To napewno nie będzie zlikwidowane, znaczy połaczenie M1<=> Śródka. Ale może polec połączenie Orła B-go <=> M1 <=> Śródka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:55, 22 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
a to jest jedyne bezpośrednie z tych okolic... dobrze wiadomo, ze ludzi eniechętnie rozstają się za swoimi liniami choćby niewiem jak dobra im przesiadkę dali... chociaż to rozwiązuje pare problemów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:57, 22 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kiedyś nie było połaczenia Orła <=> Śródka i wszyscy żyli i jechali 1 lub 11 (dziś 1 lub 17) po lekkim spacerku! Trzeba to jedno poświęcić, zeby miec lepsze rozwiązania "całozawarciańskie".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:59, 22 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
wiem, wiem... ale żeby w zamian za to powstał dobry węzeł gdzieś po drodze (niekonieczni M1 bo tam autobus traci przynajmniej 5 min na wjazd i wyjazd) może byc na Piasnicka/Kurlandzka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:02, 22 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zapewne powstanie tylko czy to będzie skrzyżowanie czterouliczne czy takie jak teraz typu "T"?? Bo jak "T" to linia z M1 na Sobiecha nie zahaczałaby o to, a tramwaj z Franowo NIE pojedzie na Śródkę (plany to 1 11 16)!! Bo "74" tam by dowiozl i potem do szpitala i do M1/Browar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:04, 22 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Wg. mnie powinna być zbudowana droga (a może bo tam nic nie ma) ze skrzyzowania Piaśnicka/Kurlandzka do Szwedzkiej i tamtędy powinny jeździć autobusy do i z M1 ew. niektóre starą drogą zachaczając o szpital... wtedy Kurlandzka to trasa Baraniaka-Żegrze a Piaśnicka (razem z nowymi torami na Franowo) to trasa M1-Inflancka i żeby autobusy nie jeździły bez powodu przez powodu ul. Chartowo (nie licze odcinku od. Kurlandzkiej do Baraniaka) wtedy wszystko się uprości... główne skrzyżowanie i z niego trzy drogi - jedna w strone Starołęki (lbu Żegrza), druga Śródki trzecia Rataj (po drodze chartowo) a ostatnia ślepa na Franowo. Ale się trochę zagalopowałem nie na temat... oops. w każdym razie w takim wypadku możnaby zlikwidowac istniejące 84 a na jego miejsce wstawić naowe z Fanowa na Piątkowo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:21, 22 Maj 2006 |
|
|
|