Autor |
Wiadomość |
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Tylko,że z Naramowic i tak będzie stał w korkach bo nawet od Łokietka do Naramowickiej/Serbskiej to jest kawał drogi! 87 Piątkowska - Wojciechowskiego - Kurpińskiego - Łokietka - Naramkowa - Burysława to moje zdanie najrosądniejsze. |
A ja bym 87 do Radojewa co 20 minut a 67 do Burysława co 12-15-20 minut. I sprawa rozwiązana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 00:15, 23 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jeśli 67 12-15-20 to 87 24-30 żeby się ładnie podpasował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:04, 23 Cze 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Nie rozumiem po co lewoskret na Piatkowskiej w koncu 48 mialo by jechac z Szarych Szeregow a nie Piatkowskiej a co do 83 MSW nie ma co protestowac poniewaz wiekszosc pacjentow i tak jezdzi z Pst a linia ta nadal by sie przeciez na Pst zatrzymywala.Na odcinku od Ronda Srodka do Al.Solidarnosci nie ma zbyt wielu pasazerow a dalej za dojazd do Pestki dla osiedli Zwyciestwa czy Kosmonautow bedzie robic. |
Bez wjazdu na Piątkowską ograniczasz możłiwość przesiadek, podobnie będzie przy os WW. do Przystanku z lechickiej jest z 50m. Poza tym w przyszłści to będzie IIIrama czyli droga S-kasy.
| | Przypominam, że do 1991 roku była linia 90 (okólna) Piątkowska - Piątkowska przez Łokietka, Naramowicką i Lechicką, a jeszcze wcześniej była linia 51 z Mołdawskiej, i też tak skręcała. Faktycznie, korków juz na Lechickiej właściwie nie ma. |
Ale ta droga była wtedy węższa a 90 dużej frekwencji wówczas nie miała
BTW Najlepszym rozwiązaniem jest linia na Piątkowską przez Kurpińskiego aby ominąć krzyżówkę Naramowicka-Lechicka, która powoduje największe zatory oraz zakorkowane Garbary
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lipczak dnia Pią 18:13, 23 Cze 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 14:16, 23 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| |
Najlepszym rozwiązaniem jest linia na Piątkowską przez Kurpińskiego aby ominąć krzyżówkę Naramowicka-Lechicka, która powoduje największe zatory oraz zakorkowane Garbary |
Zgadzam się. Trzeba dowieźć ludzi do najbliższego przystanku PST. Dla Naramek to Kurpińskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:46, 23 Cze 2006 |
|
|
zzolwik
Pieszy
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
do pyrus |
|
ta pani była z MPK. Jeszcze w zeszłym roku jak rozmawiałam z kimś od inwestycji w MPK to powiedzieli mi że napewno będzie autobus jadący z naramowic (miała być nowa pętla przed torami koło szkoły) do Kaponiery lub gdzieś do PST. Gdy zadzwoniłam niedawno to okazało się że MPK (przynajmniej ta kobieta z którą rozmawiałam) nie widzi potrzeb kolejnego autobusu z naramowic, ponieważ przeprowadzili obserwacje i doszli do wniosku, że linia nie jest przepełniona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 07:57, 26 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To doszli do świentego wniosku Zupełnie innego niż dyr.Rusak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 08:21, 26 Cze 2006 |
|
|
zzolwik
Pieszy
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
no jak widać w MPK pracują dość niekompetentni ludzie, którzy wprowadzaja w błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:01, 28 Cze 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Decyzja jest taka, aby nowa lina 67bis (47) jechała na Wielką z Boranta (zawracanie, Estkowskiego-Chwaliszewo).
+autobus na Chwaliszewiw (ale w sumie małe ma to znaczenia)
-brak połączenia z PST i z zachodnią częścią miasta
-Nie omnie on krzyżówki Naramowicka-Lechicka
-Narażona na korki na Garbary\Estkowskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:49, 19 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No i daltego ta linia wydaje się błędem. Ja optuję za 87 przez Naramowice do Boranta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:47, 19 Lip 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Decyzja jest taka, aby nowa lina 67bis (47) jechała na Wielką z Boranta (zawracanie, Estkowskiego-Chwaliszewo).
+autobus na Chwaliszewiw (ale w sumie małe ma to znaczenia)
-brak połączenia z PST i z zachodnią częścią miasta
-Nie omnie on krzyżówki Naramowicka-Lechicka
-Narażona na korki na Garbary\Estkowskiego |
w sumie jest jeszcze jeden "+" proponowanej 47 lina może odciążyć 51 między garbarami a Włodarską (os Kosmonautów), jednak odkąt pojawiły się przeguby to ścisk minął nawet o 7 rano, ale jej kolejnym"-" jest brak dodatkowego połaczenia os Łokietka i nowych bloków przy Stoinskiego z PST, a jeździ w tej relacji dużo osób.
A swoją drogą w nocy kursuje autobus z PST do "Nowych Naramowic", ciekawe czy na dcyzje o trasie 47 wpływ miała frekwencja na 248
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:45, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No chyba tak, ale nie pomyśleli o tym, że 47 pojedzie za dnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:13, 28 Lip 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^Może 47 to test przed ew zmaną 248
Podobny zresztą układ panował w 1997r w Kozichgłowach z 70\72 z któego zrezygnowali (chyba w 2002r) kierując 72 na Piątkowską, aby przecieła PST,
Jednak odciążenie 51 to jest duży+, więc pomysł RobuRa z 87 na Radojewo 67 Nowe Naramowice byłby dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:55, 29 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Naramowice może odciążyc tylko tramwaj który trzeba jak najszybciej zacząc projektować i budować bo osiedli będzie tam jescze więcej.
A na dzisiaj : częstszy 47 do przejazdu rzadszy 67 do Radojewa lub 87 do Boranta albo albo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:03, 29 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Albo dzisiejszy 67 podzielić na pół. Połowa kursów Radojewo-Śródka z nr 67. Połowa + 15% dodatku Wielka-Boranta z nr 47. Oraz co 24-30 minut linia 87 Boranta-Piątkowska. ( w razie czego zrobi się ją częsciej). Zobaczylibyśmy wtedy, które rozwiązanie preferowaliby ludzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:35, 29 Lip 2006 |
|
|
|