Autor |
Wiadomość |
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
Obsługa komunikacyjna na Królowej Jadwigi |
|
| | Moim zdaniem na linii 12 występują wystarczająco duże potoki pasażerskie, by móc zwiększyć częstotliwość szczytową do 7-8-minutowej. |
Mysle ze to dobry pomysl Dodatkowo jak beda przerabiac skrzyzowanie Królowej Jadwigi z Półwiejska(budowa Starego browaru to wymusiła)to powinni przerobic troche torowisko (jadac od AWF w strone PKS)tak,zeby przy przystanku na Półwiejskiej był osobny tor dla lewoskretnych bimb na Wilde,a osobny tor dla prostojadacych,tak jak jest np przy Teatralce jadac od Kaponiery (8skreca we Fredry a 12 sunie prosto)czy Roosvelta i Bukowskiej.Jedyny ,ale dosc znaczacy problem to brak miejsca.Bo musialby byc osobny przystanek dla tych lini.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:11, 10 Maj 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Taka częstotliwość to przerost formy nad treścią. Proponuję spowodować, żeby z "12" korzystali tylko długodystansowi pasażerowie z Piątkowa i Winograd, a na krótkich odcinkach wzdłuż Królowej Jadwigi ludzie jeździli tylko 6 i 11.
Co do lewoskrętu na Półwiejskiej to nierealne i nikt tego nie zrobi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:35, 10 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Taka częstotliwość to przerost formy nad treścią. Proponuję spowodować, żeby z "12" korzystali tylko długodystansowi pasażerowie z Piątkowa i Winograd, a na krótkich odcinkach wzdłuż Królowej Jadwigi ludzie jeździli tylko 6 i 11.
Co do lewoskrętu na Półwiejskiej to nierealne i nikt tego nie zrobi. |
Ale co proponujesz??Akcje, w ktorej pasazerowie dowiedza sie,ze jak jada z Rataj na Piatkowo,to maja jechac 12,a jak tylko do Polwiejskiej to maja czekac na 6 czy tez 11??Nikt na to nie przystanie.A lewoskret,moglby powstac,bo ponoc to skrzyzowanie ma wygladac podobnie do obecnego,ale byc moze powstanie tunel z Polwiejskiej w strone Wildy.Wiec gdyby troche poszerzyc przystanek zabierajac kawalek ziemi z przejscia w strone Bema Hmmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:26, 11 Maj 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
| | A lewoskret,moglby powstac,bo ponoc to skrzyzowanie ma wygladac podobnie do obecnego,ale byc moze powstanie tunel z Polwiejskiej w strone Wildy. | Łooo, gdzie tam widzisz mniejsce na tunel? W życiu tam nie bęzie tunelu, szczególnie że prawdopodobnie torowisko na Górnej Wildzie po wybudowaniu na Ratajczaka ma byc niestety zlikwidowane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:03, 11 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | | | A lewoskret,moglby powstac,bo ponoc to skrzyzowanie ma wygladac podobnie do obecnego,ale byc moze powstanie tunel z Polwiejskiej w strone Wildy. | Łooo, gdzie tam widzisz mniejsce na tunel? W życiu tam nie bęzie tunelu, szczególnie że prawdopodobnie torowisko na Górnej Wildzie po wybudowaniu na Ratajczaka ma byc niestety zlikwidowane... |
Moim zdaniem nikt nie powinien tych torów likwidować, tylko zostawić bo czas pokaże, że jeszcze się przydadzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:04, 11 Maj 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Ja też jestem jak najbardziej przeciw tej likwidacji, niech tam jeździ chociaż 1 linia co 10 minut, zapewniłaby dojazd z Dębca (docelowo z Dębiny) właśnie w okolice SB, Półwiejskiej, PFC, itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:16, 11 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Ale co proponujesz??Akcje, w ktorej pasazerowie dowiedza sie,ze jak jada z Rataj na Piatkowo,to maja jechac 12,a jak tylko do Polwiejskiej to maja czekac na 6 czy tez 11??Nikt na to nie przystanie. |
NIE!! Chodzi o to, żeby ludzi do tego zmusić! Przecież 95 % pojedzie pierwszym co podjedzie, mimo ze nastepny tramwaj 10 sekund później jedzie w to samo miejsce! Ustawienie rozkładu tak, żeby "6" albo "11" jechała 2 minuty przed "12". Ludzie percepcyjnie na to przystaną nie wiedząc w ogóle o TYM!!
A lewoskret,moglby powstac,bo ponoc to skrzyzowanie ma wygladac podobnie do obecnego,ale byc moze powstanie tunel z Polwiejskiej w strone Wildy.Wiec gdyby troche poszerzyc przystanek zabierajac kawalek ziemi z przejscia w strone Bema Hmmm
MOD: O tym proszę rozmawiać w temacie o 2 i 9 lub o Wildzie, bo to "12tki" nie dotyczy i tym jej njie pomożemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:57, 11 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | | | A lewoskret,moglby powstac,bo ponoc to skrzyzowanie ma wygladac podobnie do obecnego,ale byc moze powstanie tunel z Polwiejskiej w strone Wildy. | Łooo, gdzie tam widzisz mniejsce na tunel? W życiu tam nie bęzie tunelu, szczególnie że prawdopodobnie torowisko na Górnej Wildzie po wybudowaniu na Ratajczaka ma byc niestety zlikwidowane... |
Nie mam linka do artykulu,ale jak znajde to podesle,gdzie byla mowa wlasnie o takim tunelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:27, 12 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
MOD: O tym proszę rozmawiać w temacie o 2 i 9 lub o Wildzie, bo to "12tki" nie dotyczy i tym jej njie pomożemy.
Pewnie się powtarzam, ale jak taki tunel pomoże 12?? Zresztą tunel na zakręcie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:00, 14 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | MOD: O tym proszę rozmawiać w temacie o 2 i 9 lub o Wildzie, bo to "12tki" nie dotyczy i tym jej njie pomożemy.
Pewnie się powtarzam, ale jak taki tunel pomoże 12?? Zresztą tunel na zakręcie?? |
Ok sory.
Ale jak najbardziej dotyczy to 12(to nie tunel ma pomoc 12,tylko ten rozjad na przystanku,tunel tylko przenosi ruch pod ziemie,a to co nad mozna wykorzystac na poszerzenie),bo gdyby powstal taki osobny rozjazd to obsluga przystanku na Pólwiejskiej przez 12 bylaby polepszona.A tunel mialby tylko isc od Polwiejskiej do Dolnej i Gornej Wildy.Gdzies zagubilem linka,ale pisza o tym na forum Skyscraper City forum.
Ok koniec tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:32, 15 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Zwiększyć częstotliwość 11 do 10 minut ewentualnie ldodatkowa linia 19 (kursująca co 20 minut naprzemiennie z 11 ale tylko w godzinach szczytu 6.30-8.30 i 14.00-19.00 ) Z os. Lecha po trasie 11 do Gwarnej. Powinno to rozładować tłok w 12 i 6 międy Ratajami i Kaponierą.
Byłby tylko jeden problem czy wystarczy na to taboru?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:02, 15 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wystarczy bez tej "19tki", a 11stka co 10 minut będzie ok, chociaż w szczycie porannym i popołudniowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:11, 15 Maj 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dobrym rozwiązaniem byłoby zwiększenie częstotliwości linii 11 w szczycie.
Przydałoby się aby na odcinku Most Dworcowy - Rondo Rataje najpier jechała 11, potem 6 i dopiero 12. Wszyscy wpakują się do 11, potem do 6 i zainteresowani do 12. 6 i 12 powinny jeździć na tym odcinku na przemian co 5 minut, a 11 rozdzielająco, w obecnym rozkłądzie jazdy proponuje taki układ:
6, 11, 12 / 6, 12 / 6, 11, 12 / 6, 12 / ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:26, 17 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A w obecnym rozkładzie to przydało by się tak:
UWAGA: * oznacza jedną minutę
11*12*****6*****12*****6****11*12*****6****11*12 itd
rozumiecie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:19, 17 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ustawienie 6 i 11 przed 12 na pewno pomoże... ja akurat jeżdżąc na Półwiejską z Orła Białego czasem wysaidam na Kazimierza z 74 i podjeżdżam sobie jeden przystanek przerwszym lepszym... zazwyczaj jest to Tatra na początku ogonka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:53, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aktualnie pomaga, może ktoś z MPK czytał te posty? Bo jest tak, że w stronę R.Rataje "11" robi desanty przed "12", a wdruga przed "6", która jedzie zaś niewiele przed "12".
Chcialbym w swoim imieniu podziękować komukolwiek kto się do tego przyczynil, ponieważ "12" można już jeździć mniej wiećej po ludzku na Królowej Jadwigi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:25, 16 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Faktycznie ale myślę że to raczej przypadek. Po prostu tak sie ułożył rozkład żeby w innych miejscach była synchronizacja.
Zobaczymy jak to będzie we wrześniu jak będzie takt 10' .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:42, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ten takt pewnię będzie taki jak przed remontem Kórnickiej, czyli d**a Chyba, że przez zamknięcie Hetmańskiej ułoża zupełnie coś nowego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:45, 16 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No jak wejdzie tam 1 i 7 to kursy trzeba troszku będzie porozsuwać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:55, 16 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko po co obie linie mają tam wchodzić to nie wiem... Zna ktoś szczególy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:05, 16 Lip 2006 |
|
|
|