Autor |
Wiadomość |
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Też rozsądne posunięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:45, 12 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No właśnie tak je promuje!! Potwierdzone dwuletnią praktyką!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:48, 12 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Po co rozdzielać dwójkę na dwie linie. Dwójka od zawsze jeździ z Ogrodów na Dębiec. Koniecznością było rozdzielenie 1 na 1 i 17.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby poprowadzenie 9-tki przez Towarową. Tabor, który zostałby ze skrócenia trasy wprowadzić na dwójkę, która mogłaby kursować co 7 minut w szczycie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:45, 18 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Raczej nie jest potrzebne to, żeby dwójka kursowała co 7 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:04, 19 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jakby jeżdziła sama na trasie Kaponiera-Dębiec przez Strzelecką i Półwiejską to częstotliwość 7-minutowa byłaby jeszcze lepszym rozwiązaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:42, 19 Kwi 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Tak, zgadzam się i po otwarciu Rocha 2 co siedem min wystarczyłaby do obsługi Strzeleckiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:44, 11 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że wtedy 9tka rzeczywiście normalnie co 10 minut w dni robocze raczej tylko (na Sobiecha), bo 2 co 7' i 9 co 10' to już przesada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:20, 11 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Dzieki za poparcie tylko, że na razie to "5" odpada, a z "9" się nikt nie kwapi. |
Pomysl wydaje sie swietny,w koncu cos bedzie z tymi zaniedbanymi torami(czasami festyny tam sie tylko odbywaja,sam kiedys bylem na takim i pchalem tramwaj w jakims konkursie ),a czemu 5 odpada??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:33, 12 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Bo najpierw muszą zbudować skręt z Towarowej w prawo w kierunku Gwarnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:49, 13 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Bo najpierw muszą zbudować skręt z Towarowej w prawo w kierunku Gwarnej |
Na pewno będą musieli go zbudować, jeżeli będzie remont r. Kaponiera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:01, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A dlaczego?? Jaki remont?? Wierzysz w to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:12, 14 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Na pewno w najbliższym czasie je wyremontują, bo większość rond jest już przebudowanych i zostanie tylko r. Kaponiera. Tak na wiastem mówiąc to ono już troche straszy, mimo że to reprezentacyjna część miasta niedługo z Sheratonem... Znowu wszystko pasuje do siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:00, 14 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
No to wtedy prawie wszystkie linie bedą jeździć inaczyj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:06, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale wątpie, zeby do tego czasu zbudowano skręt z Towarowej. Poza tym jest jeszcze Rondo Jana Nowaka - Jeziorańskiego, które jest gorsze od Kaponiery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:21, 14 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Ale wątpie, zeby do tego czasu zbudowano skręt z Towarowej. Poza tym jest jeszcze Rondo Jana Nowaka - Jeziorańskiego, które jest gorsze od Kaponiery. |
Jest jeszcze Rondo Rataje,ktore na razie zostalo tylko oczyszczone z dawnych torow w kierunku Trasy Katowickiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:41, 15 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No i Robert wykrakał MPK planuje remont Kaponiery w lipcu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:54, 15 Maj 2006 |
|
|
MoRdAcK
Pieszy
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świerczewo ;) |
|
|
|
w koncu... bo tramwaje zdecydowanie za wolno "kulaja" sie przez to rondo.. a wszystko powinno smigac raz, dwa! Nawet w szczycie..
PS. odbiegajac od tematu - wiecie cos moze na temat tego "zabytku" przy Sheratonie i Akumulatorach? (taki stary budynek ;P z pieknym komunistycznym kioskiem na dachu)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:54, 15 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko co da sama krzyżownica? Że będzie ciszej?
Zwrotnice tam się sypią, nawierzchnia przy rozjazdach jest do naprawy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:00, 16 Maj 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ciekawe, jak pojadą tramwaje podczas remontu Kaponiery. Dodam, ze będzie trwał remont Głogowska/Hetmańska. Zamknięta będzei też Hetmańska od Traugutta do Ronda Starołęka.
Proponuje układ tramwajowy.
Do wyboru linie 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,W1,W2,W3,W4,W5,W6,T1,T2,T3,T4,T5...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:32, 17 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Ciekawe, jak pojadą tramwaje podczas remontu Kaponiery. Dodam, ze będzie trwał remont Głogowska/Hetmańska. Zamknięta będzei też Hetmańska od Traugutta do Ronda Starołęka.
Proponuje układ tramwajowy.
Do wyboru linie 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,W1,W2,W3,W4,W5,W6,T1,T2,T3,T4,T5... |
Doprawdy?
Ja też proponuję układ tramwajowy. Ale poważnie tonny, to nie musisz pisać podobnego posta w kilku miejscach. Spoko. Czytamy wszystko.
Myślę, że jeżeli na Kaponierze będzie można tylko skręcać, to nie ma problemu!
2 - przez Fredry
8 - na Sobieskiego z Teatralki
9 - w obie strony Fredry
10 - z Kaponiery - Towarową
11 - z Kaponiery - Towarową
12 - z Kaponiery - Towarową
13 - w obie strony Św. Marcinem (jak 5)
14 - likwidacja
15 - z Kaponiery - Zwierzyniecką - Kraszewskiego - Dąbrowskiego - Żeromskiego do Ronda J.N-J.
18 - likwidacja
no i luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:08, 17 Maj 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|