Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Miałem pisać nowy temat, ale tutaj to też pasuje. Co myślicie o dublowaniu PST dla ludzi którzy mają czas jechać lekko dlużej i nie chcą się pchać? Padła już dobra propozycja RobuR'a dla nowej linii 90 (Różany potok - Słowiańska -Wojska Polskiego - Ogrody).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:30, 16 Lip 2006 |
|
|
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Kontynuując dyskusję jaka pojawiła się tu oraz perspektywą budowy dworca na Sobieskiego warto pomyśleć o stworzeniu linii na Opieńskiego. Jeśli 91 jechałby na Różany (co akurat byłoby dobre) na linii Batorego-Szymanowskiego zostały by 2 linie 74,98, a po przedłużeniu Dzięgielowej do pętli nawet 1.
Aby wzmocnić ten odcinek można rozważyć dwie możliwości obie opierają się na podziale dwuch przegubowych linii:
1. Wariant
76 Dębina-AWF-trasa obecnej90-Piątkowska
90 Piątkowska-Szymanowskiego-Różany (kontynuacja)
51 Przez Marysienki na Sobieskiego
87 Piątkowska-Stoińskiego-Boranta
2.Wariant
51 Dw. Główny... Stoińskiego-Umultowska-Sobieskiego
76 (76+90=76) Dębina-Sobieskiego
87 Boranta (ew. Radojewo) Naramowicka-Łużycka-Kurpińskiego i po dzisiejszej trasie 51 na nowy dworzec na Sobieskiego
90 Gdzie kolwiek lub wcale (może być pomysł RobuRa)
Który wariant lepszy, czy 3 w-g planów oficjalnych miasta.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lipczak dnia Sob 16:13, 16 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 20:50, 15 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Wariant 1 brak mi słów....
Wariant 2.
Siłą rzeczy 51 i tak skończy na Sobieskiego.
76/90 popieram. Znaczy ze 90 lub 76 zniknie.
A 87 to zostawcie w spokoju bo samo 98 nie uniesie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:06, 15 Wrz 2006 |
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Ale zamiast 87 na UAM ma jechać 91 i pomóc 98
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 09:45, 16 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Sam pomysł dobry, ale przez ten przejazd na Umultowskiej, 91 będzie się częściej spóźniać (zwłaszcza w okresie zimowym), a już teraz nie jest najlepiej z punktualnością tej linii. Rozwiązanie? Większe przeloty + może 1 brygada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:06, 16 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zaraz się odezwie "głos", że to niemożliwe [ta +1 brygada]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:31, 16 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Jednak musisz przyznać, że 91 często się spóźnia.
I bardziej boje się, że gdy jakiś "głos" przeczyta o spóźniającym się 91, za moment opracuje MEGA GENIALNY HIPER PLAN rewolucji - czyli pocięcie 91 na 3 inne linie i całkowitą reorganizację komunikacji autobusowej na Piątkowie z tym związaną...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:29, 16 Wrz 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Wariant 1 brak mi słów.... |
Wadą tego wariantu jest to , że jak Dzięgielowa zostaie doprowadzona do torów, to 98 na wysokości pętli to 98 tam skończy, więc cała koncepcja upada, dlatego że główny atut odadnie tj dwie linie Kampus-PST (przy obecnej trasie na Szymanowskiego 90 mogła by nawet opuszczać przystanek Instytut Fizyki, a 98 jechać tylko do Kampusu). Jednak zaletami są (poza wyżej wspomnianą):
+ dodatkowa linia Batorego-PST,
+ dodatkowe połączenie Naramowice PST
+ Pozostaje połączenie US Winogrady-Kurpińskiego
| | Wariant 2.
Siłą rzeczy 51 i tak skończy na Sobieskiego. |
Zgadza się, ale trasa sktróci się o 6min i dodatkowo zabierze część pasażerów w relacji Sobieskiego, Batorego-Garbary.
| | 76/90 popieram. Znaczy ze 90 lub 76 zniknie.
A 87 to zostawcie w spokoju bo samo 98 nie uniesie.... |
W obu wariantach założone jest, że 91 pojedzie na Różany, co we wstępie jest zaznaczone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:44, 16 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
51 pojedzie najprawdopodobniej tak jak dotychczas do Szymanowskiego dalej Strozyńskiego na Sobieskiego, 85 Umulotwska, Opieńskiego, Strózyńskiego (zakłądany równiez objazd przez Szymanowskiego i Marysieńki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:46, 16 Wrz 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^czyli 85 pojedzie prawie jak dawniej 71 (na odcinku R Solidarności-Piątkowo)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:50, 16 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To "51" sam zostanie na dotychczasowej trasie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:57, 16 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wtedy by tylko 85 został wieć o co biega?? Na Kurpińskiego zostanie jeszcze 87, wzłuz Wojciechowskiego 51,90,93 no i mzoe cos jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:03, 16 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Czyli to ma być taki gwóźdź do trumny dla "85"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:06, 16 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie koniecznie, bo 51 ma role dowozową z Łokietka do PST i tak musi pozostać, a jak ktos ma marudzic, zę na opieńskie będzie za mało linii to niech własnie 85 jedzie tamtęy na Sobieskiego przez Szymanowskiego, Stróżyńskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:11, 16 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No dobrze, ale czy Jagiełły, zachodnie Chrobrego i okolice Wieży RTV nie zaczna marudzić, że "51" to za mało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:51, 16 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Znam osoby które będą marudzić, ja pewnie sie do nich przyłacze .
Wiec zeby wszyscy byli zadowoleni musi byc tak:
51: Dworzec-..-Szymanowskiego- Strózyńskiego- Sobieskeigo
85: Śródka-...-Szymanowskiego- Stróżyńskiego- Sobieskiego
90/93 tak jak sa
91 Kpernika- Umultowska- Opieńskiego- Sobieskiego
Innych racjonalnych tras bez tworzenia nowych linii nie da sie zrobic aby każdemu dogodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:35, 16 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Czyli nic nie zmieniłeś!
To już lepiej "dobić" linię 85, a 91 na Różany. "87" na Boranta, a "47" skasować.
Nie wiem sam co z "90", bo w tej linii coągle się komuś coś nie podoba, a przecież aktualna trasa to banał, który nawet po połączeniu z linią 76 nie dorówna linii 74.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:06, 16 Wrz 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Gdyby "nowa" 90 miała dorównać 74, to by puścili ją identyczną trasą
I dlaczego chcesz dobijać akurat 85 a nie np. 234?
Ludzie się tu przyzwyczaili do tego, co jeździ im pod oknami i takich zmian jak proponują tu niektórzy nigdy nie zaakceptują.
Ja osobiście przychylam się do ostatniej koncepcji Mateusza - jest najrozsądniejsza - zmiany są praktycznie minimalne - związane z nadchodzącą i likwidacją pętli na os. Batorego.
Kurcze, tylko wtedy, jeżeli nie potnie się 90 (która ma przystanek przy pętli Piątkowskiej) na dwie linie, trzeba będzie wzmocnić 87 lub stworzyć nową linię, bo pętla Piątkowska upadnie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:31, 16 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jak chcesz dobijać "47" to jedynie kosztem "78"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:54, 16 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Jak chcesz dobijać "47" to jedynie kosztem "78" |
Wiem...Znam takowe plany tylko czy to się przyjmie? [ze strony 78].
Co ma upadek Piątkowskiej do likwidacji Batorego?
Widzę, że koniecznie chcecie oglądac puste busy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:59, 16 Wrz 2006 |
|
|
|