Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Podolany, Strzeszyn, Piątkowska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Podolany, Strzeszyn, Piątkowska
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A dlaczego pętla Piątkowska jest "ni w pięc ni w 9"? może to byc dobry punkt przesiadkowy na dość szybki tramwaj. Z innych punktów na trasie 78 od Piątkowskiej do Kaponiery jest tyle możliwośći dojazdu w tak wiele miejsc, że zgadzam się z tomikat-em, że to marnowanie wozokm.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:11, 05 Sie 2006 Zobacz profil autora
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
no kończy się w polu, dosłownie i w przenosni, wokoł jest może 10 domow, powinni ją pociągnąć dalej przez obornicką gdzies na podolany, albo greckie. wtedy problem 78 zniknął by. ale moim zdaniem czas pokaże czy nowym 78 do kaponiery jezdzi sporo osob, bo jesli nie to pewno go zreformują Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:33, 05 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Osob spoza Obornickiej będzie niewiele dlatego bez różnicy czy przesiądą się na Piątkowskiej czy na Kaponierze, a chyba warto tu oszczędzic, żeby gdzieś na wielkiej linii dołożyć.

Pętla Piątkowska jest tu gdzie jest dlatego, że w 1980 roku akurat na tyle torów z Winiar starczyło pieniędzy. Dziś jest trochę niemobilna co nie oznacza, że pętla autobusowa nie może tętnić życiem i być przesiadką. Trasę ową można pociągnąc również wzdłuż Wojciechowskiego do wnętrza os, Chrobrego i tuż przed Szymanowskiego połączyć z PST. Trasa na Podolany byłaby długa i kosztowna ale wzdłuż Strzeszyńskiej dla jednej linii byłaby rentowna.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:40, 05 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
78 jakby przedłużyć do Suchego jak chcieli tamtejsi mieszkańcy czyli kwałwek za wiadukt to frekwencje miałby lepszą no ale o tym to można
tylko pomarzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 09:39, 06 Sie 2006 Zobacz profil autora
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post A-1 na 87
od pewnego czasu na 87 w tygodniu jezdzą solarki, albo neosy, czy to juz na stało tak?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:58, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Od lipca obsługą 87 w całym tygodniu zajmuje sie A-1


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:26, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
W sumie w wakacje Kacza mogła by wysyłać tam krótkie Many z którymi nie ma co zrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:05, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Jak nie ma co zrobic, prawie wszystkie są w obsłudze...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:13, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Popraw mnie jeżeli się mylę ale wyszło mi iż ok. 28-30 krótkich MANów powinno stac na Kaczej.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:19, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Dodaj jeszcze nocki do obiegu 24h to tak wyjdzie (te same wozy nie będe jexdzic w dzien i noc), . Ciekawostka jest to, ze MANy ostatnio kursuja na Panoramie oraz Kacza dostała w obsługę nową linie pracowniczą do Komornik


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:25, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
A dużo tych nocek ma A-3 ? (tak na marginesie)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:30, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
N2, N5, 239, 240, 242, 251, 252, RN (249 nie liczę)

Czyli na noc wyjeżdza: 11 autobusów ostatnio najczęściej MANy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:34, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
a wracając do 87, to ciekaw jestem co będą puszczac (jesli oczywiscie warszawska bedzie miala ta linie obslugiwac) we wrzesniu-pazdzierniku jak sie wiekszy ruch zacznie? może deskorolki? hm...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:46, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Raczej N4021td większa pojemność i do ew. zajechania przez studentów Razz Na solarki i to nowe bym nie liczył.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:57, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
snorri
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
wątpie, żeby N4021td. one na 82 albo 74 pasują =] obstaje przy deskorolkach. albo 12 neosach, bo na nowe klimatyzowane solarki nie co liczyc =]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:20, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Deskorolki mogą mieć kłopoty z zawróceniem na Dzięgielowej przy przystanku Instytut Fizyki więc wątpię czy pojadą na 87 a solarki na 98 jeździły jako podmiany z 90 i 74.
A wracając do tematu Wink to 78 albo na Wichrowe albo ul trójpole do Plazy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:48, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Wtedy 78 bezpośrednio połączy 2 duże centrum handlowe jakimi są Plaza i King Cross.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:53, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
^nie połączy dlatego, że jechałby z SzSz (później może z Podolan, Suchego Lasu), na Ławicę będą inne linię z Kaponiery,78 skrócona będzie do Kaponiery, chodzi o połączneie z PST i Plazą przy okazji.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:58, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Mrufek
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Piątkowo

Post
Jestem za tym, żeby Neosie N4016 lub Many NL202. Deskorolki miałyby problem z zawracaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:12, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Dajcie spokój z kolejną linią do PST. Przecież ta trasa się zachlasta sama w sobie, ponieważ więcej niż 12,15,14 co 10' i 16 co 5' nie jest możliwe (chyba, że kosztem zmniejszenia prędkości), poza tym już nie ma do jakiej stacji pchać tego.
PS.Poczytajcie o odciążaniu PST gdzieś na forum.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:22, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja miejska w Poznaniu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin