Autor |
Wiadomość |
lipczak
Kontroler

Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
 |  | Ja problemu nie widze
A 70 to już raczej z powrotem do Garbar jeśli już. |
 |  | 70 do Kaponiery byłaby bardzo wygodna i ciekawa[..] |
albo wzorem planowanej 47 zawrócić 70 na Chwaliszewie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:43, 28 Lip 2006 |
|
 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | Garbary trzeba zlikwidować.
70 do Kaponiery byłaby bardzo wygodna i ciekawa. Poza Estkowskiego i Małymi Garbarami nie ma korków. A co wam przeszkadza dzisiejsza przesiadka? |
Wiesz,ja osobiście jestem wrogiem przesiadek.Przy biletach czasowych jest to strasznie uciążliwe.Nawet wolałbym jakby było więcej linii bezpośrednich z mniejszą częstotliwością kursowania,a niżeli mniej linii z większą częstotliwością.Także jestem za wprowadzaniem wyżej opisanych rozwiązań. Pomysł z 70 do Kaponiery też dobry 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:51, 28 Lip 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No nie wiem czy to dobry pomysł bo 70 na tym odcinku będzie nieco dublował 63 a na Solnej dużej przewozowości nie ma a centrum ma As + tramwaj aczkolwiek była by to faktycznie nieco zakręcona trasa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:29, 28 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zawracając na Chwaliszewsie tez się trzeba przesiąśc, bo dla kogo dogodnym Centrum jest Chwaliszewo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:34, 29 Lip 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja myślę,że pomysł Pasażera jest dobrym rozwiązaniem.Ewentualnie,można by 70 skrócić do Marcinkowskiego,gdyby komuś przeszkadzała na Kaponierze.Ale ja bym wolał do Kaponiery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:09, 29 Lip 2006 |
|
 |
lipczak
Kontroler

Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
 |  | Zawracając na Chwaliszewsie tez się trzeba przesiąśc, bo dla kogo dogodnym Centrum jest Chwaliszewo? |
Myślałem o zawracaniu przez Garbary, to już jest centrum, bo przyjeżdżał by z 200m od Starego Rynku, a przesiadka na Małych Garbarach na tram byłaby wygodna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:46, 29 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przesiadka taka sama jak i na Śródce Dworzec Garbary zaorać i zbudować coś fajengo tam 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:48, 29 Lip 2006 |
|
 |
lipczak
Kontroler

Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^Koziegłowy-Estkowskiego-Garbary-Chwaliszewo-Wyszyńskiego- Koziegłowy (jak planowany 47 tylko w drugą stronę).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:58, 29 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Też dobry pomysł, ale pomyśleliście o korkach na Estkowskiego rano?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:53, 29 Lip 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Fakt korek zaczyna się juz od Cybiny taka linia nie była zbyt efektywna. Kto by nia jeździł jeżeli obok miłaby o wiele szybszy tramwaj ?
A po drugie Wielka od Chwaliszewa jest jednokierunkowa do Garbar więc zawracać musiałby dopiero przez Woźną lekka przesada .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:11, 29 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No jak się autobus ma pchać do Poznania lewego to niech jedzie w jakieś logiczne miejsce jak R.Kaponiera ale po trasie zupełnie innej niż 63. Nie porównujmy też tego pomysłu z linią 63, ponieważ"70tka" zwoziłaby z Koziegłów oraz ZAwad i Głównej tłumy ludzi. "63" ich nie ma i stanowi raczej alternatywę dowozu na Grunwald ze ŚRÓDKI bo jest linią transmiejską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:32, 29 Lip 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
I dlatego chcieli go skrócic do Polneza/Bałtyku (63).
A co do 70 to myślę że jak raz skrócili to nie będą znów wydłużać chociaż gdzieś na Forum był pomysł 70+81.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 00:16, 30 Lip 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie chodzi tu o skracanie czy wzdluzanie linii 70.Chodzi tu o generalne usprawnienie i otwarcie nowej linii,ktora dowozila by pasazerow mlodych i starszych przez Glowna,Zawady,MARCINKOWSKIEGO az do KAPONIERY.Bylaby to linia b obciazona i rentowna,dajaca wielu ludziom zadowolonie bezposredniego przemieszczania sie,bez dodatkowych kosztow i przesiadania sie do odpowiednich punktow w centrum miasta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:29, 30 Lip 2006 |
|
 |
Poznaniak
Motorniczy

Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Jeśli chodzi o tramwaj o jedna z linii zawadzkch (1,7) przedłużyć do Miłostowa
a w jej miejsce puścic 16 po trasie Sobieskiego-PST-Fredry-...-r.śródka-zawady
16 to jest rozwiazanie czasowe ale lepsze to niż generowanie nowej linii(19)
jesli chodzi o autobus to bym sie powaznie zastanowił bo po co marnować tabor w korkach na Estkowskiego
juz lepsza pomiana koncówek 70/81 (chodż na JPII też sa korki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:07, 30 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Sucharem sa już dwie linie na Miłostowo, więc na 3cią nikt się nie zgodzi. Moim zdaniem linia 1 powinna zawracać zawsze tak jak podczas remontu węzła "Kórnicka". Wtedy można tam walnąć "16". Wydłużanie czegokolwiek do Miłostowa nie ma sensu. Poza tym wpychanie autobusów do Centrum (np."70" do Kaponiery) osłaby tramwaje, a to już wielki błąd komunikacyjny, ponieważ tramwaje trzeba dociążać, a autobusy ładować do węzłów (tak jak to się dzieje teraz), żeby ludzie się przesiadali na busy. Na Górczynie jest bardzo ok, podobnie na Ratajach.
Nie mogę, więc zrozumieć dlaczego konkretnie mieszkańcy Zawad nie mogą dojechać ze Studziennej czy Koronkarskiej busem na Dworzec Śródka i dojśc przez jedno przejście na tramwaje linii 3/4,8,17??!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:38, 30 Lip 2006 |
|
 |
Dawid
Moderator

Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Ja też tego nie moge zrozumieć. Ciągle komuś w d...e źle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:42, 30 Lip 2006 |
|
 |
Poznaniak
Motorniczy

Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
 |  | . Moim zdaniem linia 1 powinna zawracać zawsze tak jak podczas remontu węzła "Kórnicka". Wtedy można tam walnąć "16". |
tylko że przy remoncie Kórnickiej 1 zawracała tyłem przez lecha
a to przy normalnym ruchu byłoby dość skomplikowane
i ograniczyłoby przepustowość
co do autobusów to tez jestem za tym by one dojeżdżały do dworców i tam przesiadka na tramwaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:34, 30 Lip 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na Lecha są 2 tory (jeden dla linii 11 a drugi mógłby być dla "1"), poza tym przecież tam zostają tylko 5 i 17, a i one nie jeżdża co chwila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:36, 30 Lip 2006 |
|
 |
Robert
Dyspozytor

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
 |  | Na Lecha są 2 tory (jeden dla linii 11 a drugi mógłby być dla "1"), poza tym przecież tam zostają tylko 5 i 17, a i one nie jeżdża co chwila. |
Powiedzmy, że gdyby się uprzeć to można tak zrobić. Byłoby to tylko dodatkowe utrudnienie dla motorniczych i nie mogłby się tam spotykać dwie brygady "1".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:39, 30 Lip 2006 |
|
 |
Poznaniak
Motorniczy

Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
tylko czy odcinek Lecha - Kórnicka wytrzyma z 2,5 liniami
skrócenie 1 do Lecha na dzień dzisiejszy to błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:41, 30 Lip 2006 |
|
 |
|