Która pętla powinna być końcowym linii 10? |
Połabska |
|
73% |
[ 11 ] |
Sobieskiego |
|
26% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 15 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
[PST] Połączenie z Dębcem |
|
Linia 10 - dość autonomiczna, szybka, krótka ale strategiczna, ponieważ inaczej na Wildę się szybko nie dojedzie. Linia, dzięki reliktowi komunizmu (dublowanie się 2jki i 9tki przez Centrum) ciągle ma chodliwą trasę. Słyszałem już głosy, że Piątkowo nie ma połączenia z Dębcem i "10tka" powinna jechać pod "biegun" (Sobieskiego). Osobiście się z tym nie zgadzam, bo czym będzie Połabska bez tej linii? Linia z lekka dubluje się z "71", ale obie sobie nieźle radzą. Ta linia wydaje mi sie jakaś najbardziej "bezpłciowa". Dziś jeździ na Sobieskiego i znowu ludzie zaraz za Teatralką panika i na "82"
Od momentu kiedy z 10tki zniknęły GT8 jestem zażenowany dokonaniami zaj. Głogowskiej wobec linii 10, ponieważ to właśnie tu poza linią 16 można spotkać elitę 105tkowego złomu w Poznaniu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Nie 12:06, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 15:36, 13 Maj 2006 |
|
|
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
Re: [10] nie pasuje do PST |
|
| | Linia 10:
Od momentu kiedy z 10tki zniknęły GT8 jestem zażenowany dokonaniami zaj. Głogowskiej wobec linii 10, ponieważ to właśnie tu poza linią 16 można spotkać elitę 105tkowego złomu w Poznaniu... |
Tak zgadzam się lecz ostatnimi czasy coraz częściej można było spotkać 105Na po modernizacji z wyświetlaczem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:02, 13 Maj 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Ja też jestem przeciwny takim pomysłom z PST, tam więcej linii juz nie potrzeba, a przecież coś musi jeździć na pozostałe pętle. Po zatym przecież chcąc dojechać z Dębca na Piątkowo można jechać do Teatralnego albo ewentualnie do Kaponiery [jeżeli ktoś nie lubi tłoczyć się na tamtym przystanku] i stąd mamy dużo linii jadących trasą szybkiego tramwaju. Jest jeszcze alternatywa z 71 choć czas jazdy zdecydwanie się wtedy wydłuża.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:30, 13 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Ja też jestem przeciwny takim pomysłom z PST, tam więcej linii juz nie potrzeba, a przecież coś musi jeździć na pozostałe pętle. Po zatym przecież chcąc dojechać z Dębca na Piątkowo można jechać do Teatralnego albo ewentualnie do Kaponiery [jeżeli ktoś nie lubi tłoczyć się na tamtym przystanku] i stąd mamy dużo linii jadących trasą szybkiego tramwaju. |
Ja tak zawsze jade, wysiadam na Kaponierze i nawet nie chce, żeby 10 jeździła na Sobieskiego!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:47, 14 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Myślę, że pomysły z PeSTką to inicjatywa ludzi, którym byłoby po prostu tak wygodniej, ale oni nie myślą jak to może wpłynąc na uwarunkowania komunikacyjne na Winogradach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:51, 14 Maj 2006 |
|
|
dlo
Pieszy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Uważam, że Dębcowi połączenie z JIIIS należy się przynajmniej na czas remontu na Głogowskiej/Hetmańskiej.
Można wtedy puścić 14 (oczywiście nie na Combino...) na "sąsiednią" pętlę. Zawsze wtedy zachowane będzie połączenie północ-południe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:23, 15 Maj 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
Re: [10] nie pasuje do PST |
|
| |
Od momentu kiedy z 10tki zniknęły GT8 jestem zażenowany dokonaniami zaj. Głogowskiej wobec linii 10, ponieważ to właśnie tu poza linią 16 można spotkać elitę 105tkowego złomu w Poznaniu... |
To Ty chyba "szóstki" nigdy nie widziałeś...
Zretszą te złomy jezdża takze często na 15stca (na czas remontu Kórnickije wycofane w większości z 1 i 5)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:03, 15 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Uważam, że Dębcowi połączenie z JIIIS należy się przynajmniej na czas remontu na Głogowskiej/Hetmańskiej.
Można wtedy puścić 14 (oczywiście nie na Combino...) na "sąsiednią" pętlę. Zawsze wtedy zachowane będzie połączenie północ-południe. |
Bez sensu, moim zdaniem 8+14 daje linię 8 Miłostowo - Sobieskiego, już kiedyś stosowano takie roziwązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:08, 15 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Ogolnie mowiac petla Polabska jest ni w h..j ni w oko,tak jakby w polu troche,autobusy dookola,malo ludzi tam jedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:00, 08 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ona była robiona wg swietnego zamysłu tylko "ni w h...j ni w oko" powstała PST Dziś przydałby się bardziej tramwaj jadący z R.Serbska prosto na Os.WW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:35, 08 Cze 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Albo jeszcze dalej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:33, 09 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Może dalej to nie bo by musiał jechać pod Lechicką i fortem (chyba IV), chyba, że po trasie 69 do trasy na Naramowice dociągnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:27, 09 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kiedyś były plany by robic petlę dla 4 i 10 koło skrzyżowania Połabska/Lechicka/Umultowska. Też bezsens. Ja jednakteż uprę się że na Wichrowe by pasiło. Wzamian skasować odcinek do Połabskiej i zmienić trasę np 69: ... - Murawa - Al. Solidarności - Księcia Mieszka I - ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 01:03, 10 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
69 wtedy mógłby na rondzie w prawo jechać potem jak 72/85 i ul.wilczak jakieś koło robić koło Wilczego Młynu ale musi być trasa na Naramowice wybudowana.
4 i 10 do WW a 3 do Połabskiej przy dzisiejszych częstotliwościach i byłoby cool.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:46, 10 Cze 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
ostatnio jest taka dziwna mania
jak coś jedzie na północ poznania i nie wiemy gdzie ma jechać to niech jedzie na Sobieskiego
osobiście jestem za połabską
a najlepiej to przedłużyć do os.W.W.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:32, 30 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Odnośnie tematu to należy powiedzieć że nie każda dzielnica musi mieć bezpośrednie połączenie z innym dzielnicami. Na takiej samej zaszdzie mieszkańcy Miłostowa mogą chcieć połączenia z Dębcem albo ze Starołeką, ci z Połabskiej połączenia z Górczynem albo Miłostowem na przykład itp. i wrócimy do punktu wyjścia czyli dwadzieścia kilka linii co 20-30' . 10 ma dobrą trasę i należy jej życzyć wydłużenia w przyszłości do Naramowic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:46, 30 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dokładnie, tego należy unikać!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:46, 30 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
"10" wydłużyć do Naramek przez R.Solidarności, os.WW, łącznik Murawa-Naram i dalej na Rubież.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:23, 30 Lip 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Odnośnie tematu to należy powiedzieć że nie każda dzielnica musi mieć bezpośrednie połączenie z innym dzielnicami. Na takiej samej zaszdzie mieszkańcy Miłostowa mogą chcieć połączenia z Dębcem albo ze Starołeką, ci z Połabskiej połączenia z Górczynem albo Miłostowem na przykład itp. i wrócimy do punktu wyjścia czyli dwadzieścia kilka linii co 20-30' . 10 ma dobrą trasę i należy jej życzyć wydłużenia w przyszłości do Naramowic. |
Zgadzam się nie powiniśmy namnażać dodatkowych linii, a układ powinien być możliwie prosty. Dziś 10 jest bardzo dobrym połączeniem z centrum Winograd do centrum IMO lepszym niż 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:24, 31 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
"4" jest delikatnie mówiąc zlepkiem dwóch sztucznych linii. Chociaż jest dobrym połączeniem ze Śródmieściem. Trasą "4" przez Pl.Wlpk na Starołękę mogałby jechać "9", a "4" tak jak "9" dziś. Wtedy byłoby przejezyście, ale to tylko fikcja.
Skoro "10" jest lepsza w łączeniu Winograd z Centrum, to czy "11" też?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:20, 31 Lip 2006 |
|
|
|