Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
[Wilda] Komunikacja w całej dzielnicy |
|
Dla Dębiny jednak jestem za "76" Dębina - Górczyn, a "90" przez AWF na Piątkowo. Ja dodaję jeszcze swoje "B" => Dębina - Dolna Wilda - Jerzego - AWF - Rataje. I wtedy można "71" skrócić do Rolnej/Spaerskiej. "71" byłby wydolniejszy tym bardziej ja widzę ile przy jego trasie na Wildzie i na Winogradach powstaje nowych bloków...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:50, 15 Lip 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
dwie linie z Dębiny na AWF? Może popracujemy trochę nad całą komunikacją na Dębcu i Wildzie (tak jak to miało miejsce z M1)? Żeby było jasno i przejrzyście... bo w temacie o 49 pisac o 90, B i innych to troche suche... no i niebezpieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:56, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dwie linie z Dębiny na AWF to nie jest przesada. "90" co 15' i "B" co 20'-30'. "B" w normalnej cenie usprawniłaby komunikację niewydolnego dzisiejszego "76".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:40, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale gdzie dokładnie na Rataje? M1? znowu? Ratajanie chyba akurat na Dębine i Wilde moga sie przesiąść na AWFie lub Półwiejskiej, więc może jednak nei na Rataje... Może ten B z Dębiny na JIIIS? wiadomo, ze długo tam jeszcze ni pojada tramy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:44, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tu utworzyłem temat do tego na wzór wielkiej dyskusji o komunikacji na Świerczewie, Dębcu, Dębinie, Łęgach Dębińskiej, nowej i starej Wildzie, czyli w sumie na Wildzie
Moim zdaniem wszystko jest ok z 75 i 79. "79" puściłbym dalej z Kaczej przez Kopaninę na Górczyn w częstotliwości maxymalnej co 20'.
"49" ładnie mam nadzieję zagospodaruje Czechosłowacką.
Co ile pojedzie nowa linia 76+90 i jaki będzie miała numer?
Czy "71" starczy do Rolnej/Saperskiej po uruchomieniu "B"? I czy "71" potrzebuje szczytówki?
Czy "B" ma szanse powstać ? Dębina - RONDO Rataje (bo ktoś mówił że dworzec jest ślepy).
Na razie ustalmy linie bez trasy tram na Dębinę, a potem możemy zrobić i z nią projekcik
I najważniejsze! Tramwaje
=> Hetmańską linie 1 i 7 starczą. "18" tylko do PKP z Ogrodów.
=> dublowanie "2" i "9"
=> chyba idealna linia 10 pod wzgledem trasy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:57, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
po pierwsze 9 prze Ratajczaka jak bedzie, a 2 zakosami (strzelecką) nadal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:03, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wtedy ok, ale teraz? Po co dwie linie jeżdżą na pół puste w międzyszczycie, po 20 i w weekendy? Przecież "9" już by mogła kończyć na Pamiątkowej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:08, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
wg. mnie wogóle puszczenie dwóch linii trasa taką samą i róniącą się nieznacznie końcówką (co to za odległośc Piątkowska <-> Jeżyce) jest sucharem szczególnie, ze także na północ jedzie 10... wg. mnie jedna z tych linii mogłaby jechać przez pl. Wielkopolski na Zawady (najelpeij 9 - wtedy na piątkowskiej przywracamy 11 do całości)
co do B to mysle, że to już chyba lepiej dac nie wiem - na Sobieskiego czy Kopernika - Ratajanie moga się prrzesiąśc na AWFie, PKSie czy Półwiejskiej na tramwaj, a bardziej potrzebują pośpiechu na PIĄTKOWO (projekt linii D) może dałoby się ta 49 przekształcic w B? chociaz to suchar z przejazdem kolejowym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:22, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie chodzi mi o Ratajan, tylko o Dębinian dojazd z/do AWFu. R.Rataje po prostu jest najbliższą pętlą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:41, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
eeee linie pospieszne mają przejeżdżać przez miasto od dzielnicy do dzielnicy... Dębianie mają do AWF 76 oraz tramwaje... B ma sens jeżeli pojedzie gdzieś na Zachód lub Północ (ale nie tam gdzie tramy czyli Połabska i Piątkowska odpadają - zostaje PST)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:50, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że to ma być pospieszna ale dojazdówka taka dziwna, dla polepszenia, bo "76" sobie nie radzi. Przejedź się kiedyś na Dębinę i zobacz jak w piatek po południu tam trudno dojechać! "76" czasem jest a czasem, "71" jako tako ale marnie. "B" miałby być w miarę punktualnym ratunkiem. Popatrz tez na komputerach pokładowych "76" na spóźnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:59, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to niech wpsomaga, zachacza o AWF tylko niech jedzie w jakieś sensowne miejsce!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:10, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ok, tylko że Jadzia w drugą stronę odpada przez korki. Jedyne co mi przychodzi to: -... - AWF - Garbary - K.Wielkiego - Kórnicka - Piotrowo - Berdychowo - JP2 - Warszawska - Nieszawska - Warszawska - JP2 - Berdychowo - Piotrowo - Kórnicka - Muśnickiego - Gabary - AWF - ... - Dębina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:36, 15 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
to juz chyba lepiej Kórnicka - r. śródka - Zawady/Główna/Koziegłowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:40, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tam nie ma takiego ruchu, a na Nieszawską nic nie ma, a linia z samej PP do Nieszawskiej to przegub by się nie zabrał Potok gwarantowany!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:41, 15 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Tu utworzyłem temat do tego na wzór wielkiej dyskusji o komunikacji na Świerczewie, Dębcu, Dębinie, Łęgach Dębińskiej, nowej i starej Wildzie, czyli w sumie na Wildzie
Moim zdaniem wszystko jest ok z 75 i 79. "79" puściłbym dalej z Kaczej przez Kopaninę na Górczyn w częstotliwości maxymalnej co 20'. |
To już kiedyś było coś podobnego i nazywało się "92" ( Dębiec - Czechosłowacka - Głogowska - Kopanina ) i zostało zlikwidowane - moim zdaniem raczej nie.
| |
"49" ładnie mam nadzieję zagospodaruje Czechosłowacką.
Co ile pojedzie nowa linia 76+90 i jaki będzie miała numer? |
Oczywiście że 90 w takcie 12/15/20 w szczycie zwiększy się więc częstotliwość do Dębiny.
| | Czy "71" starczy do Rolnej/Saperskiej po uruchomieniu "B"? I czy "71" potrzebuje szczytówki? |
Szczytówka tak skrócenie nie. Po połączeniu 76+90 będzie to jedyne bezpośrednie połączenie Dębiny z Centrum od strony
al. Niepodległości, UW a także rejonem rynku Wildeckiego. Bo trudno liczyć że ludzie będą jechac 90 do AWF i tam cofać się tramwajem ?
| | Czy "B" ma szanse powstać ? Dębina - RONDO Rataje (bo ktoś mówił że dworzec jest ślepy). |
Pomysł niezły sam w temacie o liniach pospiesznych zaproponowałem rozkład ale na razie nie widzę możliwości jej uruchomienia. 90 na Drodze Dębińskiej będzie kursowała co 12' (musi co tyle bo jest linią wspomagająca 74 i nie wyobrażam sobie żeby miała kursować rzadziej) więc sytuacja powinna się poprawić.
| |
=> Hetmańską linie 1 i 7 starczą. "18" tylko do PKP z Ogrodów.
=> dublowanie "2" i "9"
=> chyba idealna linia 10 pod wzgledem trasy... |
18 A gdzie zrobisz pętle przy PKP ?
2 i 9 nie ruszać mi tu przynajmniej do czasu otwarcia trasy na Ratajczaka częstotliwośc 5' na tej trasie jest w sam raz a po południu wystarczy jak 9 będzie będzie kursowała co 10' do godz. 17.00 ( treba odejść od sztampy że wszystkie tramwaje muszą kursować co 10' do 19). Zresztą zobacz jak dużo ludzi wsiada po południu przy Browarze w stronę Wildy tylko potoki w stronę centrum o tej porze są marne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:34, 15 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | To już kiedyś było coś podobnego i nazywało się "92" ( Dębiec - Czechosłowacka - Głogowska - Kopanina ) i zostało zlikwidowane - moim zdaniem raczej nie.. |
Ale na Kopaninie jest jednak dużo domów i firm. Nie dziwię się, że "92" padło skoro jechało na Dębiec, a nie na Górczyn! Poza tym Kopernika też pewnie takie połącznie by chciało! Dzisiaj tam jeździ jedna z linii Tesco i podobnie jak na Czechosłowackiej (linia Panorama - "209") ludzie muszą z niej korzystać, albo iść hektar pieszo na Kaczą na 64,79! Przedwczoraj byłem obejrzeć A-3 i muszę powiedzieć, że jak na tamte okolice to ruch pieszy był tam spory przy przejeździe kolejowym.
| | Oczywiście że 90 w takcie 12/15/20 w szczycie zwiększy się więc częstotliwość do Dębiny. |
A ja myślę, że tak długą, marnie przędącą dziś linię zrobią co 15', żeby "71" nie zwiększać do co 12', poza tym tak długa linia co 12' to już (myśl o linii 90) wydaje się marnotrawstwem.
| | Szczytówka tak skrócenie nie. Po połączeniu 76+90 będzie to jedyne bezpośrednie połączenie Dębiny z Centrum od strony
al. Niepodległości, UW a także rejonem rynku Wildeckiego. Bo trudno liczyć że ludzie będą jechac 90 do AWF i tam cofać się tramwajem ? |
Przekonałeś mnie, że "71" nie trza skracac, ale może szczytówka starczy do Saperskiej?
| | Pomysł niezły sam w temacie o liniach pospiesznych zaproponowałem rozkład ale na razie nie widzę możliwości jej uruchomienia. 90 na Drodze Dębińskiej będzie kursowała co 12' (musi co tyle bo jest linią wspomagająca 74 i nie wyobrażam sobie żeby miała kursować rzadziej) więc sytuacja powinna się poprawić. |
Tak tylko,że ja "B" przewiduję przez Dolna Wildę i Św.Jerzego, a nie jak "76+90". Jeśli dojdzie do tego, że "76+90" pojedzie co 15' to takie "B" z rozkładem jaki proponowałeś było chyba ok.
| | 18 A gdzie zrobisz pętle przy PKP ?. |
W temacie linii 18 chyba RobuR pisał => Ogrody - Dąbrowskiego - Roosevelta - MDworcowy - Towarowa - Św.Marcin (tu wspólny przystanek z linią 2 na Ogrody) - Roosevelta - Dąbrowskiego - Ogrody. Wyszłyby 4 brygady z Gajowej (3G zapewne) co 10'
| | 2 i 9 nie ruszać mi tu przynajmniej do czasu otwarcia trasy na Ratajczaka częstotliwośc 5' na tej trasie jest w sam raz a po południu wystarczy jak 9 będzie będzie kursowała co 10' do godz. 17.00 ( treba odejść od sztampy że wszystkie tramwaje muszą kursować co 10' do 19). Zresztą zobacz jak dużo ludzi wsiada po południu przy Browarze w stronę Wildy tylko potoki w stronę centrum o tej porze są marne. |
To fakt po południu, ale potoki w weekend czy po 17:00 już nawet są marne! A w międzyszczyice powietrze w obie strony. Sama "2" dałaby radę. Może "9" skrócić do Pamiątkowej i puścić co 10' tylko od 5-8 i 13-17? albo po prostu do 17:00. Do 19:00 to może jeździć 12,14,15,16,5,8,6, może 11 jak będzie całą linią od września. Tzn. linie na Górczyn, pST i jadziowe, i siłą rzeczy miłostowskie niestety...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:58, 15 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
371 Do Saperskiej może byc a 9 w wakacje na Dębiec ale 8-14 i 16 - 19 co 24' w weekendy oraz w robocze po 19.00 może być do skrócona Pamiątkowej trochę skomplikowane ale trzeba podchodzić elastycznie...
Co do 18 mam inne plany np. połączenie z 11 Lecha - Ogrody ale to juz chyba na inny temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:52, 19 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jeżeli potniemy "9" to "11" nie ma co ruszać i musi być cała. Dajcie spokój z tą "18stką", było - minęło i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:07, 19 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
najwyżej się puści coś innego na Ogrody... z resztą 11+18=11 Lecha-Ogrody a przy okazji jedzie też 17 Starołeka-(lecha)-Ogrody.... w liniach tramwajowych to ni ma sensu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 05:45, 20 Lip 2006 |
|
|
|