Autor |
Wiadomość |
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
Extra. ZKP ma tylko 4 autosany i właśnie nimi będę miał okazje dojeżdzać do budy... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:30, 15 Sie 2006 |
|
|
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Tabor ma nie najlepszy ale pasuje on do linii podmiejskich na tereny o małeg gęstości zaludnienia. Poza tym obsługa pasażerów w brytyjskim stylu wejście tylko przednimi drzwiami bilety tylko u kierowcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:43, 15 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | . Co trzeci kurs linii 67 do Biedruska. . |
Przywrócić 105-kę
| | . Zkp to firma którą najłatwiej skasować Kierowcy mogą zostać,ale tabor tylko w małej częsci => NL202 tylko. |
Właściwie każdą jest łatwo skasować wystarczy wygrać przetarg (teoretycznie).
Chociaż do ZK(a)P(cia) mam mały sentyment.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:47, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle ze ZKP najłatwiej. MPK nie ciągnełoby 110 (zamiast 05) czy 118 (06) do Izby Rzemieślniczej tylko skróciliby je do Piątkowskiej.
Co do "105" to czy warto? Trzeba by robić nową taryfę, a 67 na czasówkach i z normalną miejską sieciówką => system a'la linia 56.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:02, 15 Sie 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
tyko pozostanie problem 188
i jej odcinka od biedruska do sobieskiego
bo ludzie będa woleli miejskie 67 niż podmiejskie 188
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:14, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle, że "188" to służy nie Biedrusku, a MGoślinie głównie, poza tym i tak jedzie bardzo rzadko. "105" musiałaby mieć taką samą taryfę dla Biedruska jak 188. Zawsze można 105 puścić trasą 188 do Sobiecha, ale to kolejne obciążenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:31, 15 Sie 2006 |
|
|
Podi
Motorniczy
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
Ja myśle, że jeżeliby Mpk miało przejmować jakieś linie z Suchego Lasu, to da je na Sobieskiego. W końcu na coś musi być ten budowany dworzec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:37, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ten dworzec będzie miał dość (51,74,85,88,91,90,74,93,188,R2,09) na tak małym terenie. Inna sprawa czy PST jest w stanie przejąć całą dość dużą gminę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:44, 15 Sie 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Będzie można podłączyc do dworca Naramowice i dalej na tramwaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:45, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale jak skoro Naramowice są po drugiej stronie PST?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:47, 15 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Tyle ze ZKP najłatwiej. MPK nie ciągnełoby 110 (zamiast 05) czy 118 (06) do Izby Rzemieślniczej tylko skróciliby je do Piątkowskiej.
Co do "105" to czy warto? Trzeba by robić nową taryfę, a 67 na czasówkach i z normalną miejską sieciówką => system a'la linia 56. |
Raczej MPK stworzył by taki system, aby linie Suchego Lasu (może zamiast tej do Biedruska) przecięły PST. W sumie to gmina będzie miała najwięcej do gadania w kwestii tras. (jak zapłaci to pociągną i na Rataje )
w kwestii 105 to zależy też od tego jak by się dogadali.
I jeszcze ZKP to jedyny podmiejski przewoźnik, który posiada bezpośrednie połaczenie ze stolicy gminy w dwa różne miejsca ścisłego centrum (Zamek 05,06 i Śródka 07)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:05, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
W sumie kto placi ten żąda.
Ciekaw jestem czy jeśli będzie ZTm, to nadal gminy będą miały tyle do powiedzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:23, 15 Sie 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Ale jak skoro Naramowice są po drugiej stronie PST? |
Miałem na myśli 05 z Biedruska a pozostałymi mały kłopot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:05, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aha no tak, a mi chodzi co z 05,06,07(wchłonięty przez częściej kursujący R2). Mamy do wyboru 14 minut z Piątkowskiej niezapchanymi lub 11 minut zapchancami PST (boję się, że PST się pochlasta w końcu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:13, 15 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | | | Ale jak skoro Naramowice są po drugiej stronie PST? |
Miałem na myśli 05 z Biedruska a pozostałymi mały kłopot. |
Chyba miałeś na myśli 08 (dawny 105), 05 jedzie z Chludowa przez Suchy Las
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:20, 15 Sie 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Fakt miało byc 08.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:24, 15 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jeśli powstanie linia 105 dopiero wtedy gdy będzie trasa na Naramy to ona może kończyć gdzieś w okolicach Rubieży. Podobnie może się stać z linią 188 z Przebędowa. Czyms trzeba będzie dociążyć tą trasę, która ma za zadanie także odciążyć PST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:37, 16 Sie 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
zastanawiam się czy majac 188 konieczny będzie 105
wystarczy zwiększyć częstotliwość 188 oraz liczbę przystanków (bo teraz parę między biedruskiem a radojewem omija)
i mamy połaczenie biedruska z Poznaniem
a jeżeli chodzi o połaczenie ze śródką to wystarczy 188 skomunikować z 67 w Radojewie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:41, 16 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^W sumie masz rację przy zwiększeniu częstotliwości i skomunikowaniu z 67 byłaby szansa na zastąpienie 08 na 188, jak by jeszcze udało sie wspólny bilet stworzyć.
A po budowie tramwaju do Naramek i Przedłużeniu Stoińskiego 188 mógłby przeciąć trzy trasy tramwajowe na Północy, Naramowicką, PST (Kurpińskiego) i na Piątkowskiej pętla i wówczas 188->105
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:08, 16 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A jak by on miał przecinać jeszcze trasą na Piątkowską?
Ja bym po prostu dał 188 w szczycie co 30', poza oraz w dni wolne 60' do Radojewa z Przebędowa jak dotychczas i Naramowicką do nowej pętli na Naramach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:27, 17 Sie 2006 |
|
|
|