Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[Suchy Las] Zakład Komunikacji Publicznej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja podmiejska w Powiecie poznańskim Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[Suchy Las] Zakład Komunikacji Publicznej
Autor Wiadomość
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
Extra. ZKP ma tylko 4 autosany i właśnie nimi będę miał okazje dojeżdzać do budy... :/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:30, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tabor ma nie najlepszy ale pasuje on do linii podmiejskich na tereny o małeg gęstości zaludnienia. Poza tym obsługa pasażerów w brytyjskim stylu wejście tylko przednimi drzwiami bilety tylko u kierowcy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:43, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 4 napisał:
. Co trzeci kurs linii 67 do Biedruska. .

Przywrócić 105-kę Smile

Pasażer linii 4 napisał:
. Zkp to firma którą najłatwiej skasować Smile Kierowcy mogą zostać,ale tabor tylko w małej częsci => NL202 tylko.

Właściwie każdą jest łatwo skasować wystarczy wygrać przetarg (teoretycznie).
Chociaż do ZK(a)P(cia) mam mały sentyment.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:47, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tyle ze ZKP najłatwiej. MPK nie ciągnełoby 110 (zamiast 05) czy 118 (06) do Izby Rzemieślniczej tylko skróciliby je do Piątkowskiej.

Co do "105" to czy warto? Trzeba by robić nową taryfę, a 67 na czasówkach i z normalną miejską sieciówką => system a'la linia 56.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:02, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
tyko pozostanie problem 188
i jej odcinka od biedruska do sobieskiego
bo ludzie będa woleli miejskie 67 niż podmiejskie 188


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:14, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tyle, że "188" to służy nie Biedrusku, a MGoślinie głównie, poza tym i tak jedzie bardzo rzadko. "105" musiałaby mieć taką samą taryfę dla Biedruska jak 188. Zawsze można 105 puścić trasą 188 do Sobiecha, ale to kolejne obciążenie...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:31, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Podi
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaryszki

Post
Ja myśle, że jeżeliby Mpk miało przejmować jakieś linie z Suchego Lasu, to da je na Sobieskiego. W końcu na coś musi być ten budowany dworzec.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:37, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ten dworzec będzie miał dość (51,74,85,88,91,90,74,93,188,R2,09) na tak małym terenie. Inna sprawa czy PST jest w stanie przejąć całą dość dużą gminę?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:44, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Będzie można podłączyc do dworca Naramowice i dalej na tramwaj.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:45, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale jak skoro Naramowice są po drugiej stronie PST?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:47, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Tyle ze ZKP najłatwiej. MPK nie ciągnełoby 110 (zamiast 05) czy 118 (06) do Izby Rzemieślniczej tylko skróciliby je do Piątkowskiej.

Co do "105" to czy warto? Trzeba by robić nową taryfę, a 67 na czasówkach i z normalną miejską sieciówką => system a'la linia 56.

Raczej MPK stworzył by taki system, aby linie Suchego Lasu (może zamiast tej do Biedruska) przecięły PST. W sumie to gmina będzie miała najwięcej do gadania w kwestii tras. (jak zapłaci to pociągną i na Rataje Very Happy)
w kwestii 105 to zależy też od tego jak by się dogadali.
I jeszcze ZKP to jedyny podmiejski przewoźnik, który posiada bezpośrednie połaczenie ze stolicy gminy w dwa różne miejsca ścisłego centrum (Zamek 05,06 i Śródka 07)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:05, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
W sumie kto placi ten żąda.
Ciekaw jestem czy jeśli będzie ZTm, to nadal gminy będą miały tyle do powiedzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:23, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Ale jak skoro Naramowice są po drugiej stronie PST?

Miałem na myśli 05 z Biedruska a pozostałymi mały kłopot.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:05, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Aha no tak, a mi chodzi co z 05,06,07(wchłonięty przez częściej kursujący R2). Mamy do wyboru 14 minut z Piątkowskiej niezapchanymi lub 11 minut zapchancami PST (boję się, że PST się pochlasta w końcu).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:13, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
tomikat napisał:
Pasażer linii 4 napisał:
Ale jak skoro Naramowice są po drugiej stronie PST?

Miałem na myśli 05 z Biedruska a pozostałymi mały kłopot.

Chyba miałeś na myśli 08 (dawny 105), 05 jedzie z Chludowa przez Suchy Las


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:20, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Fakt miało byc 08.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:24, 15 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Jeśli powstanie linia 105 dopiero wtedy gdy będzie trasa na Naramy to ona może kończyć gdzieś w okolicach Rubieży. Podobnie może się stać z linią 188 z Przebędowa. Czyms trzeba będzie dociążyć tą trasę, która ma za zadanie także odciążyć PST.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:37, 16 Sie 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
zastanawiam się czy majac 188 konieczny będzie 105
wystarczy zwiększyć częstotliwość 188 oraz liczbę przystanków (bo teraz parę między biedruskiem a radojewem omija)
i mamy połaczenie biedruska z Poznaniem
a jeżeli chodzi o połaczenie ze śródką to wystarczy 188 skomunikować z 67 w Radojewie


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:41, 16 Sie 2006 Zobacz profil autora
lipczak
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
^W sumie masz rację przy zwiększeniu częstotliwości i skomunikowaniu z 67 byłaby szansa na zastąpienie 08 na 188, jak by jeszcze udało sie wspólny bilet stworzyć.
A po budowie tramwaju do Naramek i Przedłużeniu Stoińskiego 188 mógłby przeciąć trzy trasy tramwajowe na Północy, Naramowicką, PST (Kurpińskiego) i na Piątkowskiej pętla i wówczas 188->105 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:08, 16 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A jak by on miał przecinać jeszcze trasą na Piątkowską?
Ja bym po prostu dał 188 w szczycie co 30', poza oraz w dni wolne 60' do Radojewa z Przebędowa jak dotychczas i Naramowicką do nowej pętli na Naramach.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:27, 17 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Komunikacja podmiejska w Powiecie poznańskim Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin