Autor |
Wiadomość |
Fireton
Pieszy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Swaj |
|
[46 i 47] Modyfikacja 47 i linia 46 |
|
Kolejne dwa moje pomysły, jeden został już przeze mnie przedstwiony MPK (ten o 47) i został nieźle przyjęty. Ma być rozważony po połączeniu liń 76 i 90.
47
BORANTA - ... - Garbary - KAZIMIERZA WIELKIEGO - Mostowa - Garbary - ... - BORANTA
Czyli usunięcie trochę "niewygodnej" pętli Chwaliszewo zapychanej osobówkami i niewygodnego przejazdu tą ulicą...
46
DWORZEC ŚRÓDKA - Estkowskiego - Solna - Marcinkowskiego (na tej ulicy też nowy przystanek o tej samej nazwie) - Pl.Wolności lub Św. Marcin - Rondo Kaponiera - Dworcowa - DWORZEC GŁÓWNY PKP (oraz część kursów przedłużonych dalej) - Al. Niepodległości - Wierzbięcice - Przemysłowa - DWORZEC PKS (przystanek na parkingu)
Linia utworzona by ułatwić dostęp ludziom ze śródki, czerwonaka i swarzędza łatwiejszy dostęp do centrum głębiej, oraz do Dworców PKP i PKS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:29, 03 Sty 2007 |
|
|
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
A czy ze śródki do PKP i PKS nie można dotrzeć tramwajem bo mi zdaje sie że tak Poza tym czy z placu Cyryla Ratajskiego jest aż tak daleko na plac Wolności że nie można tego odcinka pokonać z papcia??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:38, 03 Sty 2007 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
Re: [46 i 47] Modyfikacja 47 i linia 46 |
|
| | Kolejne dwa moje pomysły, jeden został już przeze mnie przedstwiony MPK (ten o 47) i został nieźle przyjęty. Ma być rozważony po połączeniu liń 76 i 90.
47
BORANTA - ... - Garbary - KAZIMIERZA WIELKIEGO - Mostowa - Garbary - ... - BORANTA
Czyli usunięcie trochę "niewygodnej" pętli Chwaliszewo zapychanej osobówkami i niewygodnego przejazdu tą ulicą...
46
DWORZEC ŚRÓDKA - Estkowskiego - Solna - Marcinkowskiego (na tej ulicy też nowy przystanek o tej samej nazwie) - Pl.Wolności lub Św. Marcin - Rondo Kaponiera - Dworcowa - DWORZEC GŁÓWNY PKP (oraz część kursów przedłużonych dalej) - Al. Niepodległości - Wierzbięcice - Przemysłowa - DWORZEC PKS (przystanek na parkingu)
Linia utworzona by ułatwić dostęp ludziom ze śródki, czerwonaka i swarzędza łatwiejszy dostęp do centrum głębiej, oraz do Dworców PKP i PKS. |
Ad. 47- idealne sposób na dobicie "47" na Estkowskieg czy Chwaliszewie nie ma zadnych przeszkód, a za to na Garbarach i Mostowej mam ulucione poznańskie korki
Ad.46- z cyklu "Wykurzyc tramwaj z centrum i władowac tam autobus" Od dalszego komentarzu się powstrzymam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:44, 03 Sty 2007 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A czy ze śródki do PKP i PKS nie można dotrzeć tramwajem bo mi zdaje sie że tak Poza tym czy z placu Cyryla Ratajskiego jest aż tak daleko na plac Wolności że nie można tego odcinka pokonać z papcia?? |
6=>PKS
8=>PKP
Aż tak źle?
47 może być, tylko kiedy będzie połączenie linii 76 i 90?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:46, 03 Sty 2007 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
Re: [46 i 47] Modyfikacja 47 i linia 46 |
|
| | Kolejne dwa moje pomysły, jeden został już przeze mnie przedstwiony MPK (ten o 47) i został nieźle przyjęty. Ma być rozważony po połączeniu liń 76 i 90.
47
BORANTA - ... - Garbary - KAZIMIERZA WIELKIEGO - Mostowa - Garbary - ... - BORANTA
Czyli usunięcie trochę "niewygodnej" pętli Chwaliszewo zapychanej osobówkami i niewygodnego przejazdu tą ulicą... |
Czyli wprowadzenie autobusu na "niewygodną" ul. Mostową zakorkowaną popołudniami podczas gdy na Chwaliszewie korków brak.
3 linie na Garbarach ? 47 będzie tam powietrze woził zbędne wozkilometry jak dla mnie.
| |
46
DWORZEC ŚRÓDKA - Estkowskiego - Solna - Marcinkowskiego (na tej ulicy też nowy przystanek o tej samej nazwie) - Pl.Wolności lub Św. Marcin - Rondo Kaponiera - Dworcowa - DWORZEC GŁÓWNY PKP (oraz część kursów przedłużonych dalej) - Al. Niepodległości - Wierzbięcice - Przemysłowa - DWORZEC PKS (przystanek na parkingu) |
A 8, 17 , 3/4 to rozumiem do centrum nie jadą ? 6 natomiast ze Śródki kieruje się na peryferie
| |
Linia utworzona by ułatwić dostęp ludziom ze śródki, czerwonaka i swarzędza łatwiejszy dostęp do centrum głębiej, oraz do Dworców PKP i PKS. |
No bez przesady....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:53, 03 Sty 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|