Autor |
Wiadomość |
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
[49] Połączenie Dębiny, Dębca, Świerczewa i Górczyna |
|
MPK planuje otwarcie nowej linii autobosowej nr 49 na trasie Dworzec Autobosowy Górczyn - Wiadukt górczyński - ul. Czechosłowacka - ul. Górecka - ul. Jesionowa - ul. Opolska - Dębiec - os. Dębina. Dzięki tej linii mieszkańcy os. Dębina i Świerczewa będą mieli możliwość szybkiego połączenia z Górczynem. Do tej pory można było korzystać tylko z linii 75 która kursuje z Dworca Autobosowego Górczyn - Waidukt górczyński - ul. Leszczyńska - ul. Opolska - Dębiec.
Czy Waszym zdaniem taka linia jest potrzebna? Czy ktoś z Was będzie z niej korzystać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:24, 02 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ta linia to moim zdaniem przyda się mieszkańcom Dębiny, którzy żeby dostać się do zachodniego Poznania musieli sie przesiadać na Hetmańskiej z 71 lub 76. Wreszcie obsługę komunikacyjna zyska ulica Czechosłowacka.
Die gute Idee!! Good idea!!
A nie myśleliście, żeby połączyć 49 i 50 ?? Powstałaby linia Ogrody - King Cross - Górczyn - Dębiec - Dębina! I tak mogłaby jeździć co 30 minut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:28, 02 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Wreszcie obsługę komunikacyjna zyska ulica Czechosłowacka. |
I odbierze klientów Translubowi
Z połączeniem linii bym się wstrzymał, aż do czas ich uruchomienia. Zastanawia mnie też fakt, czy MPK dostosuje tak rozkład jazdy, żeby autobusy nie musiały czekać na beznadziejnym przejeździe kolejowym na Dębcu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:28, 03 Kwi 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Ciekawe, jak 49 będzie przejeżdżała przez Dębiec Czy będzie jechała Opolska-Czechosłowacka-28 Czerwca czy Opolska-pętla autobusowa Dębiec (tam gdzie końcówke ma 75 i 79)-28 Czerwca Mam nadzieje że ta 2 wersja, przynajmniej nie trzebabyłoby budowac przystanków i autobus na Jesionowa odjeżdżałby z jednego przystanku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 03 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Pojawia się kolejna niewiadoma Ja też jestem za II wersją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:18, 03 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tomek, raczej druga wersja. Dębiec to w końcu istotny punkt przesiadkowy. Ale i ja sądzę, że należy ją połączyć z 50, bo na prawdę - nie widzę sensu tworzenia dużej ilosci krótkich linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:06, 08 Kwi 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Też mi się wydaje że ta 2 wersja, zresztą chyba autobus nie wyrobiłby się ze skrętem z Opolskiej w Czechosłowacką, bo jest tam dosyć wąskie skrzyżowanie... Pomysł połączenia 50 i 49 jest dosyć dobry, dzięki niemu możnaby dojechać z Dębiny aż na Ogrody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:14, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Od razu pisałem, żeby po prostu wydłużyć "50tkę" na Dębinę po trasie planowanej linii 49. Z resztą na Górczynie już niedługo braknie miejsca. Od dziś linia 50 zajęła peron Translubu L4,LA,LB koło peronu linii 63, a sam translub został "wydalony" za peron linii 93, który miał dwa stanowiska a treaz jedno oddał Luboniowi. Na Górczynie zawisły nowe tabliczki, brakuje tylko większych drogowskazów w ciągu pasów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:06, 08 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chociaż z uruchamianiem dziś nowych linii bym się wstrzymał. W końcu nie jest wiadome w jakim kierunku pójdzie cała organizacja transportu publicznego w mieście. Ostatnio na SITK mówiono o jakiejś tam możliwości zawiązania celowego związku gmin powiatu Poznańskiego i miasta Poznania w celu zrobienia wspólnego Zarządu Komunikacji i wspólnego biletu, itp.
Gdyby tak było, nie trzeba robić linii 49 na Dębcu, bo jej miejsce zajęłaby taka linia 117 czy 115 (o ile ktoś pamięta podmiejskie z dawną numeracją) czyli dzisiejsza L4, LA/B. To samo działoby się np z linią 97, którą możnaby było zlikwidować w całości i zastąpić 104 (S1), 123 (S5)... a skoro bilety będą wspólne..
Spoko, jeszcze dwa lata mamy do takich ewentualnych zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:54, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale do tego czasu warto chociażby wydłużyć linię 50 co ok,20-25 minut z Górczyna do Dębiny przez Dębiec po trasie dla planowanej linii 49.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:59, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
30 minut to za mała częstotliwość, bo linia 50 nawet ogrody - górczyn by sie przy wiekszej BARDZO przyjęła, zaś połaczenie jej z 49 byłoby jeszcze wiekszym powodem do częstotlieości mininum 20-minutowej.
49 w swoim założeniu musi przejeżdżać przez przejazd na Dębcu bo on MUSI łączyć Dębinę z "resztą".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pasażer linii 3/4 dnia Sob 21:59, 08 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 20:07, 08 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Własnie, przecież celem linii 49 jest połączenie Górczyna z Dębiną, więc przez przejazd raczej będzie musiała przejachać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:58, 08 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Widocznie MPK ma mode na wypełnienie całej numeracji. Są przecież wolne numery 19, 20, 22-49. A więc do działa. Co proponujecie?
A tak wogóle. Po co 49. Najlepiej wydłużyć 50-tkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 06:06, 12 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z tym, że 50tka już ma zły rozkład, na Ogrody , gdzie MPK nie planuje dla niej postoju, przyjeżdza spóźniona do 15 minut. Ja już mają ją wydłuzyć to coś trzena z tymi spóźnieniam zrobić. Musiałoby być 5-6 brygad i niech jeździ chociaz co 20-24 minuty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:16, 12 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Po wydłużeniu linii 50 na Dębine Górczyn mógłby stac się przystankiem węzłowym, a Ogrody przystankiem końcowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:59, 18 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No i tak by właśnie było. Np. w kierunku Ogrodów po jednej stronie dworca (okolice przystanku 93) a w stronę Dębiny po drugiej stronie (czyli np. na przystanku dla 75).
Co do rozkładu. Faktycznie lekko bez sensu jest zrobiony, zwłaszcza, że na Górczynie autobus ma około 20 minut przerwy, jeżeli jedzie zgodnie z rozkładem. Na "Gardensach" powinni mu zrobić chociaż 5-7 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:11, 19 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
On tam zawsze przyjeżdza spóźniona i zwykle od razu odjeżdża... a ja go nie zobaczysz ze otworzył drzwei chowając się za 95 to leżysz... :-/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:30, 19 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyż prawda. Po remoncie al. Polskiej puściłbym 50-tkę nasyępujaco: Górczyn - ... - Bukowska - Polska - Dąbrowskiego - Ogrody (końcowy dla 61,86) - Szpitalna - Nowina - Polska - Bukowska. Z przystankami: Polska/Miodowa i Polska/Złota (Fort VII). Tam nie ma komunikacji a na pewno by się przydała. I przystanek początkowy nie byłby tak źle ulokowany. No i opcja łatwego dojazdu na ewentualny nowy dworzec na ul. Polskiej, chciaż nie wiem czy 50-tka go dożyje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:08, 19 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jak będzie dworzec to chyba powinna właśnie jeździć Szpitalną, ale jest inny aktualny problem dlaczego 50 jak i 95 nie zatzrymują sie przy skrzyżowaniu Szamotulskiej i Szamarzewskiego tuż przy UAMie??!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:32, 26 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Jak będzie dworzec to chyba powinna właśnie jeździć Szpitalną, ale jest inny aktualny problem dlaczego 50 jak i 95 nie zatzrymują sie przy skrzyżowaniu Szamotulskiej i Szamarzewskiego tuż przy UAMie??!! |
O przystanku można pomyśleć. Ale Szamotulska na odcinku od Dąbrowskiego do Szamarzeskiego jest wąska wieć może być problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:10, 30 Kwi 2006 |
|
|
|