Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
[64] Całe życie sama... |
|
Linia 64 - jedna z najważniejszych w Poznaniu większość trasy przebywa sama, trudno, podobnoie jak z "71", się z niej na cokolwiek przesiąść, chyba, że na 11 i 9 Nad Wierzbakiem, albo na R.Jeżyckiem na "2". Jej trasa jest bardzo kolorowa i ciekawa. Obsługują ją MANiki oczywiście, 12-m jak i 18-m czasem w dni robocze. Tylko, że jest problem bo mały bus jest za mały, a duży nie jest wykorzystany efektywnie Może jak by Kacza miała więcej niskich przegubów, to by to nie raziło, ale jest tyle linii chętnych do tych busów, że sam już nie wiem co o tym myśleć. Mam nadzieję, że autobus nr 64 dostanie kogoś do pary na jeżyckim odcinku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:02, 27 Maj 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
To proponuje 15-metrowe, ale one są rzadko produkowane przez firme MAN z tego co zauważyłem. Po za tym byłby problem ze skręcaniem, bo na trasie 64 jest wiele ciasnych i krętych uliczek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:06, 27 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Oj tam to nie ma co, bo klimat tej linii to własnie kręty jeżycki i praskopodobny łazarski krajobraz linii... Tam przegub wygina śmiało ciało, ale ja powiem, że dla mnie to maaaało!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:07, 27 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Mi też się wydaje że powinna być wzmocnina jakąś linią na odcinku Wojska Polskiego - Grunwaldzka, może dalej Grunwaldzką...... do os. Kopernika. A z drugiej strony mogła by zawracać na swojej dawnej pętli - GOLĘCIN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:02, 28 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A co pojedzie do Literackiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:40, 28 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Dodatkowa linia 364 z Os. Parkowego - Kaponiera/Bałtyk w dni robocze, a podczas remontu Glog / Het obowiązkowo przeguby!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:57, 28 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To niech najpierw tam zrobią drogę porządną, ale mi chodziło raczej o odcinek AR-Matejki bo tam "64" potrzebowałby pomocy Może pospieszny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:06, 28 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Raczej zwykły tylko że za Matejki to za bardzo nie ma gdzie zawrócić Pl. Wyspiańskiego ? Kasprzaka/ Chociszewskiego ?
Ewentualnie linia pospieszna z Matejki w Gruwaldzką na Kopernika ale gdzie w takim razie gdzie miał by mieć drugą pętle przy AR ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:23, 28 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Golecin? Szpital MSW może lepiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:31, 28 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No jeśli juz to raczej na Golęcin przy okazji odżyła by stara końcówka 64.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:52, 28 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że końcówka w postaci Szpital MSW będzie bardziej racjonalna i ulicą Dojazd pojedzie autobus w odciku południowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:04, 28 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Myślę, że 64 możnaby skrócić do Golęcina, i puścić przyspieszony z Oś. Literackiego Golęcińską, Wojska polskiego, Maczka, Słowiańską, Księcia Mieszka I, Pułaskiego, Nowowiejskiego, Solną np. do Dworca Garbary lub Śródki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:16, 28 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Można by. Ale to w żaden sposób nie rozwiązuje problemu na odcinku Jeżyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:25, 28 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja bym przez Jeżyce puścił 78 (który ma być skrócony do Kaponiery)
Sz.Sz. - Obornicka - Jaroczyńskiego - Wojciechowskiego - Piątkowska - Maczka - Nad Wierzbakiem - Kościelna - Kraszewskiego - Bukowska - Bałtyk
Ewwentualnie ... Kraszewskiego - Szylinga - Matejki - Kasprzaka - Chocisdzewskiego - Arciszewskiego - Ściegiennego - Zgoda - Górczyn (ale to już przeginka..)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:29, 28 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
O i to już by była dobra koncepcja. 78 od przystanku Nad Wierzbakiem w Kościelną. Na pweno zabrał by więcej chętnych niż po starej trasie. Problem tylko z cześtotliwością co 30' to bez sens a co 12-15 przesada (na odcinku piątkowskim oczywiście).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:37, 28 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie musiałby jeździć co 30 minut.
Sz.Sz. - Górczyn to odcinek na 50 minut, więc 7 brygad 12 metrowych dałoby mu częstotliwość około 17-18 minut. W sam raz. W dni wolne to około 4 brygad i częstotliwość 34 minuty. Starczy ze spokojem.
Ale przy założeniu że 64 zostanie na obecnej trasie i bez linii przyspieszonej do centrum, oczywiście. Tylko wtedy 78 ma sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:43, 28 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
17-18 minut na Obornickiej to by powietrze woził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:19, 28 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale zauważ, że nie skręcałby z Piątkowskiej w Lechicką i na rondo obornickie, tylko jechałby prosto Wojciechowskiego przez Oś. Chrobrego. Uzyskałoby się bardzo sprawne połączenie Piątkowa z Jeżycami i Łazarzem, którego 14-stka ani 93 nie do końca zapewnia (zwłaszcza Jeżyce).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:10, 28 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale najwyżej do Baltyku, wyluzujcie bo to moze jechać co 22-25 minut (najczęściej). Czyli tak za co drugim "64"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:25, 28 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No w sumie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:26, 28 Maj 2006 |
|
|
|