Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[76+90] Połączenie linii autobusowych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[76+90] Połączenie linii autobusowych

Jaki numer powinna nosić linia powstała z połączenia 76 i 90?
76
61%
 61%  [ 13 ]
90
23%
 23%  [ 5 ]
inny
14%
 14%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 21

Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Aczkolwiek na 7 brygad, czyli 4:3 dla A-3 Very Happy Jak A-3 będzie miała tyle krótkich wozów to mogłaby przejąć chociaż do 5:2.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:00, 10 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Można stosować podjazdy: Np. 63 obecnie ostatnimi brygadami do Śródki jedzie z centrum grubo po 23. Po prostu miałby inaczej rozkład dopasowany (patrz: 64) i ostatnie kursy późno ze Śródki do Górczyna, z zaznaczeniem: Ostatni przystanek: Taczanowskiego, i dalej krótki techniczny zjazd Promienistą do Zajezdni na Kaczej. Ale za to wyjeżdżałby z Górczyna też około 4:10 pierwszym kursem. Albo wieczorne późne skrócone do Kaponiery z przesiadką na nocniki, i wio na pusto Głogowska do Kaczej. A z kolei 69 można ostatnim kursem też skrócić do Kaponiery (podjazd na nocne) i zawrócić go na Kaczą. Bo on teraz ma tak głupio w dni robocze, że odjeżdza z Teatralki jakoś 22:58 a trzy minuty później jedzie 234 z którym się sporo pokrywa. A i wraca na Kaczą z Łokietka tak, że na bałtyku jest o 23.40, czy jakoś tak. Bez sensu.

A z resztą, nie przejmujmy sie tak "Asem" i M1, bo i tak A poleci w całości po oddaniu tramwajów na Moscie Rocha. Takie są przynajmniej (bezsensowne) plany.
A zanim co mogłoby być tak, że A startuje z Kopernika o 4.15, i wyrabia sie na kurs z M1 o 5.00, czyli 5 minut później niż obecnie. Ostatni kurs daje z Kopernika o 22.15 i z M1 o 23.00, czyli byłby w zajezdni na Kopaninie ok. 23.45. I pełniłby rolę braku ostatnich kursów 69 z Bałtyku do Kopernika, które mozna smiało uciąć, patrz wyżej. Kwestia tylko kilku zabaw z rozkładem jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 01:16, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A nie lepiej "A" przerobić na linię zwykłą uzupełniającą ReSeT-a? Tak właśnie pokasowano linie wzdłuż PeSTki, czego teraz żałujemy i nam brakuje. Czy w tamtej rewolucji czasem też BIT nie maczał łap?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 10:23, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
tonny
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jestem przeciwny łączeniu 76 z 90. Co pojedzie trasą: AWF - Królowej Jadwigi - Izba Rzemieślnicza - Al.Niepodległości - Św.MArcin - DWORZEC GŁÓWNY???

Przydałoby się pociągnąć 90 przez Most Rocha do Politechniki:
... - Garbary - Mostowa - Most Rocha - Piotrowo/Berdychowo - POLITECHNIKA.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:06, 18 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Okazuje się, że jak na razie nic tam nie pojedzie. Może gdy wprowadzą zarząd i wspólny bilet, okolice Królowej jadwigi przejmie linia obecna L3, w numeracji Poznańskiej - 121.
Chyba, że jak wprowadzą tramwaj w most Rocha, to A skasują. Albo mogliby puścić ją od Kaponiery, właśnie Al. Niepodległości i Królowej Jadwigi do Ronda Rataje, budując przystanek przy Półwiejskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:57, 19 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pomysł dobry, bo A jadąc z Kopernika nie upadnie tak szybko jak B jadące z Dworca PKP.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:20, 19 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mateusz napisał:
Aha dobra to zakładamy, ze Asa w całosći przejmuje Kacza i...Z M1 po 23ej ma na pusto jechać kawał dorgi na Kaczą...? Bez sensu..Z 63 taki numer to mzoe by przeszedł ale z Asem...

Te linie zawsze bede po połowie.

Deskorolki na 68...To wex dopilnuj zeby wyszkoelni kierowcy tam jeździli aby wszystko stało na swoim miejscu na rondzie na Strzeszyńskiej


Akhem, mam prośbę. Ktokolwiek sądzi że widział wszystko co jest możliwe na rondach i z deskorolkami, to poproszę o mejla. Mam dwa fajne zdjęcia zrobione w Warszawie, przedstawiajkace najmniejsze rondo w historii drogownictwa Smile (Na ul. Patriotów/Żegańskiej) oraz taboru obsługującego linię 147 i 115 skręcające na tym rondzie...w lewo. Ja po przejażdżce stwierdzam, że widziałem już wszystko. A na Strzeszyńskiej jest rondo wielkości Kaponiery Wink hehehehe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:33, 19 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Kaponiery??!! Ja mówię o skrzyżowaniu Druskiennickiej i strzeszynskiej tak, że "83" w lewo na N4016 ledwo skręca na Sz.Sz.

Wracając do tematu to jak dziś czytam w GW p.Rusak połączenie 76 i 90 uzależnia od uruchomienia "49", zatem do dzieła bo GW to popiera!!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:50, 20 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tzn w poorównaniu z tym rondem w wawie, Strzeszyńska wygląda jak Kaponiera Wink. Czekaj na mejla z fotkami.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:40, 20 Kwi 2006 Zobacz profil autora
tonny
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Dobry pomysł co do tego, aby po otwarciu linii tramwajowej przez Most Rocha pośpiech A jeździł przez Al.Niepodległości, Królowej Jadwigi i Rondo Rataje. Konieczny byłby przystanek "Półwiejska".

MPK rozważa połączenie linii 76 i 90. Owszem jest to może z jednej strony dobry pomysł, ale nie lepiej 76 i 90 poprowadzić od AWFu przez Królowej Jadwigi do Rataje Dworzec? Może za dużo linii na Moście Królowej Jadwigi? Czyżby? Mielibyśmy tylko 74, 76, 90 i A, a znikną przeciez dwie bimby: 5 i 13.
MPK ostatnio dzieli dłuugie połączenia na dwa krótsze. I to jest sposób.

Połączenie linii 76 i 90 w jedną spowoduje zamęt w numeracji. Znowu wiąże się to z kosztami. Dobrym rozwiązaniem według mnie jest poprowadzenie 76 i 90 do Dworca Rataje. Unikniemy w ten sposób opóźnień, bo 76+90 stanie sie naprawdę dłuugą linią, a co za tym idzie znowu opóźnienia.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:04, 20 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
90 nie spóźnia się jakoś kolosalnie, a pozostały odcinek 76 jest raczej przejexdzny, więc łączmy bo nie widzę tu zadnego zamieszania z numeracją. Po prostu "90" zniknie.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:08, 20 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie do końca tonny. Najważniejsze w liniach jest to, żeby miały dobrze ułożony rozkład. I taka linia może soie mieć nawet i 35km trasę.. patrz - Warszawa, gdzie i linie są dwa razy dłuższe niż u nas, a i korki znacznie większe, praktycznie wszędzie. I busy jeżdżą i aż tak bardzo sie nie spóźniają.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:03, 20 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
Gdyby doszło do połączenia 76+90 do w skład dobrego rozkłdu powinnien weź:
- przyzwoity przelot
- minimumu 5 minut planowego posotoju na Dębinie i 15 na Sobieskiego
- zatrudnienie dyzurnego na Dębienie aby w krytycznych sytuacjach nie robił sie tam zamęt


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:33, 20 Kwi 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No więc właśnie, zgadzam się ze wszystkimi trzema wymogami. A skoro mówimy o dyżurnym ruchu, to nie trzeba przecież nikogo zatrudniać. Wystarczy że po uruchomieniu Dworca Sobieskiego zamknie się Batorego, i dyżurnego ruchu można stamtąd na Dębinę przerzucić.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 00:46, 21 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Z tym uruchomieniem dyżurnego to chyba niepotrzebnie. Wystarczy kierowców przeszkolić co mają robić w krytycznych sytuacjach, a w razie czego niech wzywają albo do dzwonią do NR.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:54, 21 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Mateusz
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Poznań

Post
I tak zawsze robia to drugie, a czasami torche sie czeka aż dyzurny z centrali odpowie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:35, 21 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No to dyżurnego trzeba przyśpieszyć... Pracownicy MPK musza zrozumieć, że MPK to firma ktora musi walczyć o klienta, a nie jest urzedem.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:57, 21 Kwi 2006 Zobacz profil autora
tonny
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Chcecie, aby połączono 76 z 90 w jedna linie. Pomijam to, że mieszkańcy Dębinys tracą połączenie z Dworcem PKP. 76+90 stanie sie naprawde dłuugą linia. Zobaczcie przykład Warszawy.
Uważam, że 76 powienien zostać bez zmian, a 90 wydłużona np. do Rataje Dworzec.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 00:16, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Twoje ostatnie tonny potwierdza polską chęć marnowania pieniędzy. Przesiadka nie boli i to jeszcze na tramwaj który jeździ co 3-4 minuty!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:14, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tonny napisał:
Chcecie, aby połączono 76 z 90 w jedna linie. Pomijam to, że mieszkańcy Dębinys tracą połączenie z Dworcem PKP. 76+90 stanie sie naprawde dłuugą linia. Zobaczcie przykład Warszawy.
Uważam, że 76 powienien zostać bez zmian, a 90 wydłużona np. do Rataje Dworzec.


Nie, ze "my chcemy" tylko koemntujemy to co się stanie wkrótce. Moze od września?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:56, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin