Jaki numer powinna nosić linia powstała z połączenia 76 i 90? |
76 |
|
61% |
[ 13 ] |
90 |
|
23% |
[ 5 ] |
inny |
|
14% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 21 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aczkolwiek na 7 brygad, czyli 4:3 dla A-3 Jak A-3 będzie miała tyle krótkich wozów to mogłaby przejąć chociaż do 5:2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:00, 10 Kwi 2006 |
|
|
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Można stosować podjazdy: Np. 63 obecnie ostatnimi brygadami do Śródki jedzie z centrum grubo po 23. Po prostu miałby inaczej rozkład dopasowany (patrz: 64) i ostatnie kursy późno ze Śródki do Górczyna, z zaznaczeniem: Ostatni przystanek: Taczanowskiego, i dalej krótki techniczny zjazd Promienistą do Zajezdni na Kaczej. Ale za to wyjeżdżałby z Górczyna też około 4:10 pierwszym kursem. Albo wieczorne późne skrócone do Kaponiery z przesiadką na nocniki, i wio na pusto Głogowska do Kaczej. A z kolei 69 można ostatnim kursem też skrócić do Kaponiery (podjazd na nocne) i zawrócić go na Kaczą. Bo on teraz ma tak głupio w dni robocze, że odjeżdza z Teatralki jakoś 22:58 a trzy minuty później jedzie 234 z którym się sporo pokrywa. A i wraca na Kaczą z Łokietka tak, że na bałtyku jest o 23.40, czy jakoś tak. Bez sensu.
A z resztą, nie przejmujmy sie tak "Asem" i M1, bo i tak A poleci w całości po oddaniu tramwajów na Moscie Rocha. Takie są przynajmniej (bezsensowne) plany.
A zanim co mogłoby być tak, że A startuje z Kopernika o 4.15, i wyrabia sie na kurs z M1 o 5.00, czyli 5 minut później niż obecnie. Ostatni kurs daje z Kopernika o 22.15 i z M1 o 23.00, czyli byłby w zajezdni na Kopaninie ok. 23.45. I pełniłby rolę braku ostatnich kursów 69 z Bałtyku do Kopernika, które mozna smiało uciąć, patrz wyżej. Kwestia tylko kilku zabaw z rozkładem jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 01:16, 12 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A nie lepiej "A" przerobić na linię zwykłą uzupełniającą ReSeT-a? Tak właśnie pokasowano linie wzdłuż PeSTki, czego teraz żałujemy i nam brakuje. Czy w tamtej rewolucji czasem też BIT nie maczał łap?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:23, 12 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jestem przeciwny łączeniu 76 z 90. Co pojedzie trasą: AWF - Królowej Jadwigi - Izba Rzemieślnicza - Al.Niepodległości - Św.MArcin - DWORZEC GŁÓWNY???
Przydałoby się pociągnąć 90 przez Most Rocha do Politechniki:
... - Garbary - Mostowa - Most Rocha - Piotrowo/Berdychowo - POLITECHNIKA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:06, 18 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Okazuje się, że jak na razie nic tam nie pojedzie. Może gdy wprowadzą zarząd i wspólny bilet, okolice Królowej jadwigi przejmie linia obecna L3, w numeracji Poznańskiej - 121.
Chyba, że jak wprowadzą tramwaj w most Rocha, to A skasują. Albo mogliby puścić ją od Kaponiery, właśnie Al. Niepodległości i Królowej Jadwigi do Ronda Rataje, budując przystanek przy Półwiejskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:57, 19 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Pomysł dobry, bo A jadąc z Kopernika nie upadnie tak szybko jak B jadące z Dworca PKP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:20, 19 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Aha dobra to zakładamy, ze Asa w całosći przejmuje Kacza i...Z M1 po 23ej ma na pusto jechać kawał dorgi na Kaczą...? Bez sensu..Z 63 taki numer to mzoe by przeszedł ale z Asem...
Te linie zawsze bede po połowie.
Deskorolki na 68...To wex dopilnuj zeby wyszkoelni kierowcy tam jeździli aby wszystko stało na swoim miejscu na rondzie na Strzeszyńskiej |
Akhem, mam prośbę. Ktokolwiek sądzi że widział wszystko co jest możliwe na rondach i z deskorolkami, to poproszę o mejla. Mam dwa fajne zdjęcia zrobione w Warszawie, przedstawiajkace najmniejsze rondo w historii drogownictwa (Na ul. Patriotów/Żegańskiej) oraz taboru obsługującego linię 147 i 115 skręcające na tym rondzie...w lewo. Ja po przejażdżce stwierdzam, że widziałem już wszystko. A na Strzeszyńskiej jest rondo wielkości Kaponiery hehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:33, 19 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kaponiery??!! Ja mówię o skrzyżowaniu Druskiennickiej i strzeszynskiej tak, że "83" w lewo na N4016 ledwo skręca na Sz.Sz.
Wracając do tematu to jak dziś czytam w GW p.Rusak połączenie 76 i 90 uzależnia od uruchomienia "49", zatem do dzieła bo GW to popiera!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 09:50, 20 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tzn w poorównaniu z tym rondem w wawie, Strzeszyńska wygląda jak Kaponiera . Czekaj na mejla z fotkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:40, 20 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dobry pomysł co do tego, aby po otwarciu linii tramwajowej przez Most Rocha pośpiech A jeździł przez Al.Niepodległości, Królowej Jadwigi i Rondo Rataje. Konieczny byłby przystanek "Półwiejska".
MPK rozważa połączenie linii 76 i 90. Owszem jest to może z jednej strony dobry pomysł, ale nie lepiej 76 i 90 poprowadzić od AWFu przez Królowej Jadwigi do Rataje Dworzec? Może za dużo linii na Moście Królowej Jadwigi? Czyżby? Mielibyśmy tylko 74, 76, 90 i A, a znikną przeciez dwie bimby: 5 i 13.
MPK ostatnio dzieli dłuugie połączenia na dwa krótsze. I to jest sposób.
Połączenie linii 76 i 90 w jedną spowoduje zamęt w numeracji. Znowu wiąże się to z kosztami. Dobrym rozwiązaniem według mnie jest poprowadzenie 76 i 90 do Dworca Rataje. Unikniemy w ten sposób opóźnień, bo 76+90 stanie sie naprawdę dłuugą linią, a co za tym idzie znowu opóźnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:04, 20 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
90 nie spóźnia się jakoś kolosalnie, a pozostały odcinek 76 jest raczej przejexdzny, więc łączmy bo nie widzę tu zadnego zamieszania z numeracją. Po prostu "90" zniknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:08, 20 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie do końca tonny. Najważniejsze w liniach jest to, żeby miały dobrze ułożony rozkład. I taka linia może soie mieć nawet i 35km trasę.. patrz - Warszawa, gdzie i linie są dwa razy dłuższe niż u nas, a i korki znacznie większe, praktycznie wszędzie. I busy jeżdżą i aż tak bardzo sie nie spóźniają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:03, 20 Kwi 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Gdyby doszło do połączenia 76+90 do w skład dobrego rozkłdu powinnien weź:
- przyzwoity przelot
- minimumu 5 minut planowego posotoju na Dębinie i 15 na Sobieskiego
- zatrudnienie dyzurnego na Dębienie aby w krytycznych sytuacjach nie robił sie tam zamęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:33, 20 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No więc właśnie, zgadzam się ze wszystkimi trzema wymogami. A skoro mówimy o dyżurnym ruchu, to nie trzeba przecież nikogo zatrudniać. Wystarczy że po uruchomieniu Dworca Sobieskiego zamknie się Batorego, i dyżurnego ruchu można stamtąd na Dębinę przerzucić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 00:46, 21 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z tym uruchomieniem dyżurnego to chyba niepotrzebnie. Wystarczy kierowców przeszkolić co mają robić w krytycznych sytuacjach, a w razie czego niech wzywają albo do dzwonią do NR.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:54, 21 Kwi 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
I tak zawsze robia to drugie, a czasami torche sie czeka aż dyzurny z centrali odpowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:35, 21 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to dyżurnego trzeba przyśpieszyć... Pracownicy MPK musza zrozumieć, że MPK to firma ktora musi walczyć o klienta, a nie jest urzedem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:57, 21 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Chcecie, aby połączono 76 z 90 w jedna linie. Pomijam to, że mieszkańcy Dębinys tracą połączenie z Dworcem PKP. 76+90 stanie sie naprawde dłuugą linia. Zobaczcie przykład Warszawy.
Uważam, że 76 powienien zostać bez zmian, a 90 wydłużona np. do Rataje Dworzec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:16, 17 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Twoje ostatnie tonny potwierdza polską chęć marnowania pieniędzy. Przesiadka nie boli i to jeszcze na tramwaj który jeździ co 3-4 minuty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:14, 17 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Chcecie, aby połączono 76 z 90 w jedna linie. Pomijam to, że mieszkańcy Dębinys tracą połączenie z Dworcem PKP. 76+90 stanie sie naprawde dłuugą linia. Zobaczcie przykład Warszawy.
Uważam, że 76 powienien zostać bez zmian, a 90 wydłużona np. do Rataje Dworzec. |
Nie, ze "my chcemy" tylko koemntujemy to co się stanie wkrótce. Moze od września?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:56, 17 Maj 2006 |
|
|
|