Jaki numer powinna nosić linia powstała z połączenia 76 i 90? |
76 |
|
61% |
[ 13 ] |
90 |
|
23% |
[ 5 ] |
inny |
|
14% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 21 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale co do chęci to ja chcę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:11, 17 Maj 2006 |
|
|
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No tak, ale mam wrazenie że chłopak myśli ze to połączenie to nasz wymysł. Ja w sumie tyż chcę. Tak jak przerzucić 57 na Rondo rataje (zamiast Śródki) i utworzyć nowe 97: Antoninek - Leszka - Światopełka - Warszawska - Śródka (ew. Garbary Dw.) 57 - by dać przesiadkę na tramwaj w Rocha, a 97 by zrekompensować brak 57 do Śródki i ulepszyć komunikację Antona z Centrum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:19, 17 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A to dlatego tak to promujesz Wtedy byłoby ok, bo właśnie Anton jak i Przemysł i TBS Folwarczna tam mają przechlapane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 08:27, 18 Maj 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Podczas remontu Mostu Dworcowego jakieś 10 lat wstecz tez były korki na Niepodległości i wtedy zrobili nawrót przez Składową
Czy 76 do PKP jest niezbędny ? Na Dworcu nawet troche ludzi wsiada przynajmniej popołudniu i wszscy jada na za AWF ew. wysiadaja przy
AWF. Chociaż przyznaje że od AWF do dworca zdarzaja sie kursy w których kilka osób tylko jedzie tyle że to wygodniejsze niż tłoczenie sie w tramwaju.Trzeba by także zbadac czy duzo ludzi jeździło by wprost z Garbar na Dębine.
Co do skrócenia trasy to i tak 76 troche postoi na Garbarach do AWF no i przydało by sie wywiesić jakis aktualny tymczasowy rozkład
na przystankach bo watpie żeby odjazdy z AWF były takie same jak przed zmianą .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:00, 08 Wrz 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Czyli należałoby wymienić rozkład jazdy na całej trasie 76.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 06:51, 09 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Teraz takie badania zrobią się same kiedy to od 11 września linia 76 pojedzie na Garbary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:15, 09 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Połączenie 76 i 90 jest bez sensu bo ten nowy twór będzie za długi i niepuktualny. Poza tym raczej jest tendencja do dzielenia linii niż łączenia --> patrz 1 i 78
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:37, 09 Wrz 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
dzielenia tam gdzie nawala punktualność a i 76( na odcinku AWF-Dębina) i 90 są w miarę punktualne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:04, 09 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Punktualna linia na Garbarach i Szelągowskiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:05, 09 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A czemu nie? 90 nie ma większych niż 5 minut opóźnien.
Jeśli się nie da połączyć 76 i 90 to 76 do Garbar, a 90 na R.Rataje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:57, 09 Wrz 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A czemu nie? 90 nie ma większych niż 5 minut opóźnien.
|
Buhaha, czasami już jadać przez same Piatkowo mają 5-10 minut spóźnienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:07, 09 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Koniecznie musisz pisać o skrajnościach w postaci okolic ulicy Wielkiej o 15:00 w środę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:09, 09 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Rankiem 6-7 90 często przyjeżdza na K.W na styk ale z reguły jest punktualna. Spóźnienia zaczynaja sie dopiero w okolicach godz.8
5- 10 minut po południu jest jednak lepiej, prawie zawsze widze 90 oczekująca na końcówce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:14, 09 Wrz 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
to jeśli nie połączenie to najrozsądniejsza wydaje się propozycja :
| | Jeśli się nie da połączyć 76 i 90 to 76 do Garbar, a 90 na R.Rataje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:57, 09 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
90 na Rataje to dobry pomysł jeździł tak i było dobrze. Co do 76 do Garbar to uważam że trasa do Dworca PKP była dobra i po zakończeniu remontów powinna wrócić na tę trasę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 09:16, 10 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle, że na Dworzec PKP jedzie mniej ludzi, niepotrzebnie dubluje 6,11,12 i stoi w korkach które są potężne nawet bez remontów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:07, 10 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Tam obecnie tramwaje też stoja w korku przed Półwiejska więc po zakończeniu remontu Niepodległości i Kościuszki 76 będzie tam wybawieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:12, 10 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Tyle, że na Dworzec PKP jedzie mniej ludzi, niepotrzebnie dubluje 6,11,12 i stoi w korkach które są potężne nawet bez remontów. |
76 jest w miarę pełny od samego dworca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:04, 10 Wrz 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ostatnio jechałem 76 od AWFu do Łozowej o 19.30 i autobus prawie pełny. Od dworca było trochę osób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:14, 10 Wrz 2006 |
|
|
Wojtas
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
76+90 |
|
Dla mnie jest super rozwiązanie! MPK powinno jak najszybciej połączyc te linie. A gdyby już je połączyli to nowa linia jechała by przez całe miasto super! Oby więcej takich pomysłów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:20, 12 Wrz 2006 |
|
|
|