Jaki numer powinna nosić linia powstała z połączenia 76 i 90? |
76 |
|
61% |
[ 13 ] |
90 |
|
23% |
[ 5 ] |
inny |
|
14% |
[ 3 ] |
|
Wszystkich Głosów : 21 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
[76+90] Połączenie linii autobusowych |
|
Moim zdaniem linie 76 i 90 powinny zostać jak najszybciej połączone, ponieważ, kursy 76 z AWFu do PKP i jego stanie w korkach to strata czasu i benzyny, a pseudopętla "90tki" uwłacza jej godnośc i powoduje, że linia umiera. Połączenie linii stworzyłoby megalinie, która mogłaby byc obsługiwana przez duże Solarisy a mieszkańcy przy trasach obu linii zyskaliby nowe kierunki do podróży... Z Dębiny do PKSu czy PKPeka zawsze mozna jechać 71, albo 49 i tramwajem do Dw. Zachodniego z Górczyna (to po uruchomieniu 49).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:37, 02 Kwi 2006 |
|
|
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Zgadzam się z tym, że linie (76+90) powinny być połączone, bo pętla 90 jest umieszczona chosiażby w trochę nieszczęśliwym miejscu. Mam na myśli "pętlę" na Kazimierza Wielkiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:53, 03 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To po prostu pseudopętla bez sensu skoro linia mogłaby jechać dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:51, 03 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dokładnie, dlatego mogliby te linie jak najszybciej połączyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:03, 05 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mogliby... ale trzeba działać a nie gadać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:04, 05 Kwi 2006 |
|
|
lovempk
Pieszy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa |
|
|
|
Możemy dokładnie obliczyć, ile autobusów jest potrzebne na linię 76 w relacji Os. Sobieskiego - Os. Dębina, ale będzie to pewnie oszczędniejsze rozwiązanie od dotychczasowego. Poza tym dla 76 i tak głównym przystankiem, na którym wsiada najwięcej pasażerów jest AWF, który po połączeniu z 90-tką nadal znajdowałby się na szlaku linii. Tymczasem za połączeniem linii przemawia dla mnie fakt braku przystanku Półwiejska dla obecnego 76, gdzie na pewno korzystałoby z niego bardzo dużo pasażerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:22, 08 Kwi 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Przecież 76 jest już obsługiwana przez przgubowce (MAN & Solaris) wiec połączenie niczego nie zmienia, zastanawiam nie zaważy ono na punktualności tej linii (np. jak z 71). Faktem jest że 76 od AWF jeździ pusty bo dalej nie ma już przesiadkowego przystanku (nie licząc Dworca PKP) dlatego wszyscy jadący z Dębca wysiadają właśnie na AWF-ie. Jestem za połączeniem tych linii, no chyba że MPK zrobilo by przystanek koło PFC na którym wsiadała by wiara z Półwiejskiej, wtedy linia zyskała by niewątpliwie wielu pasażerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:35, 08 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Kuba, 76 od lipca przejęła w całości Warszawska. I są tam tylko Neoplany i Solarisy. Many ewentualnie jako rezerwa czynna. Albo jakieś nieplanowane zadania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:32, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ok, ale jak ją połączą to będzie kolejny problem => zawsze kilka osób wsiada do 76 na Składowej i Niezłomnych i zawsze ktoś tam jedzie. Jeśli 76 nie będzie to ludzie pojadą 71 a mi się to nie usmiecha bo już coraz częściej w dni robocze nie można do niego wejśc! Linia musi obsłuzyc wszystkich którzy nie mają ochoty (ja) chodzić do tramwaju lub mają po prostu za daleko (też ja)! Coraz więcej ludzi mieszka przy trasie "71" i dalsze obciążanie go wymusi, albo to,żeby jeździł co 12 minut (realniejsze) lub żeby obsługiwaly go przegubowce których Kaczej brakuje (poza szczytem marnowałyby się jak na 6.
PS. "71" już sie tak nie spóźnia jak kiedyś. Spóżnia się na pewno w dni robocze w szczycie od strony Centrum.
Co do 71, to przez 2 lata na jego trasie zamieszka ok.2000 osób., a już w poniedziałek o 7:20 znowu zobacze ściane ludzi w drzwiach i teraz wchodź na chama!!!! :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:33, 08 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale 71 też robi "warszawska", tylko kilkoma brygadami w dzień powszedni jeździ Kacza. Własnie wzamian za oddanie 76 na Mogileńską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 01:40, 09 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No w dni robocze "71" robią tak =>4 brygady A-3, a 3 A-1. Wydaje mi się, że po tym jak Kacza dostanie kolejne krótkie przejmie całkowice np. 71, 78,87.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:30, 09 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale Kacza całkowicie jeździ na 87! Na 78 w dni robocze (dni wolne ma Warszawska), a 71 tak jak piszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:38, 09 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na 87 wczoraj jeździł SU12 Na 87 jest zwykle taki bajzel, że widziałem tam już o róznych porach różne busy z różnych zajezdni!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:18, 09 Kwi 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
87 w dni robocze A-3, w weekendy A-1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:25, 09 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Czyli taki suchar jak na 78, ale to jest bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:33, 09 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Podobnie jest z liniami A i 63. Też jeżdżą "pół na pół". Myślę, że jak Kacza dostanie nowe MANy, to powinni przejąć od Warszawskiej całościowo A i 63. Wzamian Warszaska wzięłaby 68 (długimi) i 87 (też długimi) w całości. I problem 68 by się ładnie rozwiązał, bo są kursy gdzie 12 metrowiec nie wystarcza, a przegub to za dużo. Warszawska skierowałaby tam "deskorolki". Z 87 - to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 01:07, 10 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
87? A po co? Żeby powietrze woził? Gdyby wjeżdżał po Campus UAM to może by ktos zaczął tym jeździć a tak w szczycie wozi po 15-20 osób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 09:41, 10 Kwi 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aha dobra to zakładamy, ze Asa w całosći przejmuje Kacza i...Z M1 po 23ej ma na pusto jechać kawał dorgi na Kaczą...? Bez sensu..Z 63 taki numer to mzoe by przeszedł ale z Asem...
Te linie zawsze bede po połowie.
Deskorolki na 68...To wex dopilnuj zeby wyszkoelni kierowcy tam jeździli aby wszystko stało na swoim miejscu na rondzie na Strzeszyńskiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:35, 10 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No linie wschód-zachód, że są po połowie to się nie dziwie, bo to racjonalne (63,A), ale czemu linia 71? W całości powinna być Kacza, a "60tka" jeszcze pół na pół.
68 na deskorolce miałby chyba też problem ze skrętem z Piątkowskiej na Juraszów, bo by zastawił 2/3 skrzyżowania, podobnie jak zastawia "72" wyjeżdzający z pętli "Piątkowska" na ulicę Piątkowską.
| | na swoim miejscu na rondzie na Strzeszyńskiej |
A o którym rondzie dokładnie piszesz? To przy Białczanskiej czy Druskiennickiej? Na tym drugim to Neo N4016 na 83 ledwo skręca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:19, 10 Kwi 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
o tym drugim z Szarych Szeregów
71 pół na pół bo:
A-3 ma blizej na Dębina niż A-1
A-1 ma blizej na Wichrowe niż A-3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:40, 10 Kwi 2006 |
|
|
|