Czy jesteś za skróceniem linii 79 do os. Kopernika? |
Tak, oraz należałoby zmienić rozkład jazdy |
|
36% |
[ 4 ] |
Nie, ale należałoby dodać jeszcze jedną brygadę na tę linię |
|
54% |
[ 6 ] |
Linia w obecnym kształcie jest najlepsza |
|
9% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 11 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
[79] Skrócenie linii do os. Kopernika |
|
Linia 79
Historia
01.12.1973 – 05.01.1974: GÓRCZYN – Zgoda – Głogowska – Rakoniewicka (powrót: Rakoniewicka – Stęszewska – Czempińska – Głogowska) – Czechosłowacka – Opolska – Żabikowska – LUBOŃ KOŚCIUSZKI
06.01.1974 – ??.??.197?: KOPANINA – Głogowska – Rakoniewicka (powrót: Rakoniewicka – Stęszewska – Czempińska – Głogowska) – Czechosłowacka – ... – LUBOŃ KOŚCIUSZKI
??.??.197? – 31.12.1983: KOPANINA – Głogowska – Rakoniewicka – Czechosłowacka – ... – LUBOŃ KOŚCIUSZKI
01.01.1984 – 10.10.1984: OS. KOPERNIKA – Promienista – Ściegiennego – Zgoda – Górczyn – Zgoda – Głogowska – Rakoniewicka – Czechosłowacka – ... – LUBOŃ KOŚCIUSZKI
11.10.1984 – 23.05.1986: OS. KOPERNIKA – ... – Czechosłowacka – Opolska – Żabikowska – Sobieskiego – LUBOŃ FABRYCZNA
24.05.1986 – 30.06.1991: KACZA – Promienista – ... – LUBOŃ FABRYCZNA
01.07.1991 – 06.02.1994: KACZA – Promienista – Ściegiennego – Zgoda – Górczyn – Zgoda – Głogowska – Rakoniewicka – Czechosłowacka – Górecka – Jesionowa – Opolska – DĘBIEC
07.02.1994 – 15.12.2000: KACZA – Promienista – Ściegiennego – Arciszewskiego – Hetmańska – Dmowskiego – Krauthofera – Górecka – Jesionowa – Opolska – DĘBIEC
od 16.12.2000: –... KACZA – Mrągowska – Jawornicka – Promienista – ... – DĘBIEC
Linia 79 – dodatkowe kursy do Kopaniny
14.09.1992 – 01.01.2002: DĘBIEC – Opolska – Jesionowa – Górecka – Czechosłowacka – Rakoniewicka – Głogowska – KOPANINA (– KACZA) (wybrane kursy – rano w tę stronę, po południu w stronę przeciwną)
Linia 79bis
01.06.1991 – 30.06.1991: KACZA – Promienista – Ściegiennego – Zgoda – Górczyn – Zgoda – Głogowska – Rakoniewicka – Czechosłowacka – Opolska – Żabikowska – Sobieskiego – Fabryczna – Dworcowa – Okrzei – Cieszkowskiego – Dworcowa – LUBOŃ DWORZEC PKP (powrót: Dworcowa – Fabryczna)
[link widoczny dla zalogowanych]
Co sądzicie, gdyby linia 79 została skrócona z Kaczej na os. Kopernika Moim zdaniem to byłaby korzystna zmiana, przede wszystkim umożliwiłaby wprowadzenie częstotliwości linii co 20 minut, bo teraz jest co 22 minuty, więc rozkład jest bardzo trudno zapamiętać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomaszko dnia Sob 18:26, 30 Gru 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pią 21:08, 07 Kwi 2006 |
|
|
|
|
heia_Norge
Pieszy
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z ulicy, gdzie nie ma autobusów ani tramwajów |
|
|
|
To już nawet nie chodzi o rozkład, ale przecież można sterczeć na przystanku przez te 20 minut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:15, 07 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Według mnie linia powinna jeździć częściej, czyli co 15 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:17, 07 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chyba niepotrzebnie, żeby jeździła tak często bo nie zawsze grzeszy przewozowością. Jak już to musi jechać do Kaczej, chociażby aby ludzie mogli jechać do Tesco.
Ja jestem za tym, aby 79 jechał dalej za Kaczą przez Kopaninę na Górczyn.
Mieszakńcy Kopaniny mieliby wreszcie jakiś bus normalny poza darmobusem Tesco a Os.Kopernika zyskałoby połaczenie z Górczynem, którego nie ma.
Wtedy po wydłużeniu i dodaniu jednej brygady mamy częstotliwość co 20 minut. Jest przecież Ginger więc nie trzeba sterczeć 20 minut tylko wyjśc akurat na busa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:37, 07 Kwi 2006 |
|
|
lovempk
Pieszy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa |
|
|
|
Dosyć często, 3-4 razy w tygodniu jeżdżę linią 79 i moim zdaniem jej sporym mankamentem jest odcinek ul. Hetmańskiej między przystankami Głogowska/Hetmańska a Arciszewskiego. Przeważnie wieczorami w dni robocze tworzą się tam takie korki, że autobus łapie 10 minut opóźnienia. Jakkolwiek linia i jej przebieg mnie odpowiadają, to uważam za wskazane nieco zmienić trasę, by 79 omijało newralgiczny fragment ul. Hetmańskiej. Niby da się puścić go prosto z Krauthofera i Palacza do Arciszewskiego, ale odpadają wówczas dwa węzły przesiadkowe... Choć akurat dałoby się zorganizować dodatkowy przystanek na zmienionej trasie, przy skrzyżowaniu Krauthofera z Głogowską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:16, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A czy 79 nie może jechać Palacza i Kasprzaka tak jak kiedyś linia 64 podczas jednego z objazdów? Omijałby tylko przystanek "Arciszewskiego".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:22, 08 Kwi 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Nie może, bo jest zakaz skręcania na skrzyżowaniu Hetmańska/Kasprzaka.
Za to mogłaby jechać Dębiec-...-Dmowskiego-Potockiej- Potworowskiego- Kasprzaka i dalej tak jak 64.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:35, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z Wojciechowskiego w Lechicką nie mozna takze skręcać, ale dopisano "Nie dotyczy MPK" ! Czy tam tak nie mozna? Twój pomysł także ujdzie tylko, że 64 i 79 nie jeździły tak często razem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:39, 08 Kwi 2006 |
|
|
Tomaszko
Administrator
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Świerczewo |
|
|
|
Tylko że to nie byłaby tylko kwestia zamontowania tabliczki "Nie dotyczy MPK", ale należałoby przebudowac skręt z Hetmańskiej w Kaszprzaka, obecnie 12metrowe autobusy by na pewno tam nie skręciły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:44, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dokładnie nie pamiętam jak tam jest ale skoro tak piszesz to trzeba inaczej poCombino-wać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:07, 08 Kwi 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
WyCombino-wać można wszystko w takim razie należy trochę przebudować skrzyżowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:55, 08 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To już mogłoby wyjść bardzo drogo i MPK musiałoby zgłosić się do ZDMu jesli nie wyżej bo to chyba tranzyt??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:58, 08 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ludzie kochani. Po co iść aż do takich rzeczy. Po prostu najlepiej 79 od Arciszewskiego do Głogowskiej/Hetmańskiej poprowadzić trasą 64:
A więc:
... - Arciszewskiego - Reymonta - Szymborska - Kasprzaka - Hetmańska - Dmowskiego - ...
Powrót: ... - Dmowskiego - Hetmańska - Kasprzaka - Chociszewskiego - Szymborska - ...
Może i zawijałaby niezłe kółka, ale omija korki na Hetmańskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 06:12, 12 Kwi 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z resztą czy te korki to zawsze taki horror? Wczoraj jechałem i od Arciszewskiego do Dmowskiego jechał 5 minut ok.16:30.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:14, 12 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
5 minut w przypadku linii autobusowej ma duże znaczenie. 5 minut tu 5 minut tam i pada cały rozkład.
79 powinien ominąć Hetmańska od Głogowskiej do Arciszewskiego, tymbardziej, że nie ma tam przystanku i może lepiej jakby jeździł przez Chociszewskiego lub Palacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:57, 18 Kwi 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jest przystanek! Na głogowskiej/Hetmańskiej, a drugi na Dmowskiego. Ominąłby także stop na Arciszewskiego/Grochowska. Ale wersja z Palacza i Krauthofera jest chyba lepsza, włączy sie kolejną ulicę w obsługę komunikacyjną miasta, a przesiadkę na tramwaj można zorganizować nowym przystankiem przy krzyzówce Głogowskiej i Palacza. Proponuję na tej trasie stopy w następujących miejscach:
Palacza/Biedrzyckiego
Palacza/Głogowska
Krauthofera/Dmowskiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:08, 19 Kwi 2006 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Niedawno Palacza jeździł 64 i mieszkańcy byli bardzo zadowoleni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:18, 17 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No bo tam masz dlaeko dla starszych ludzi do Głogowskiej, a autobus by się tam przydał tylko, fajnie jest jak zahacza o węzeł Głogowska/Hetmańska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:13, 17 Maj 2006 |
|
|
|