Autor |
Wiadomość |
snorri
Kontroler

Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
[87] potrzebna? |
|
pytanie postawione umyślnie, żeby wywołać dyskusję. uważam, że trzeba sie zastanowić nad trasą, częstotliwością i taborem na tej linii. Uważam, że trasa jako tako, jest odpowiednia, ale moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie, aby jechała (po otwarciu centrum handlowego ) mieszka I, dalej serbską i na piątkowskiej nie wjeżdżała by na pętle, po czym dalej na różany. tabor moim zdaniem jest trochę (tak jak dziś kiedy studenci nei mają zajec) nad wyraz obszerny, bo #1817 i #1825. wystarczyłyby 12-metrowce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:21, 28 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
stasheG
Zbanowany

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Trasę pozostawiłbym bez zmian, częstotliwość uważam za rozsądną, natomiast jeżeli chodzi o tabor - N4020 w zupełności by wystarczyły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:26, 28 Gru 2006 |
|
 |
Mrufek
Moderator

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Proponuję przenieść te posty niżej - temat o linii 87 już istnieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:42, 28 Gru 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Trasa jest ok, ale autobusy za duże. Np. dziś starczyłby N4009 nawet, a normalnie N4016 lub N4020. Częstotliwość wystarczająca i tak po znacznych cięciach. Napełnienie zwykle jak w "78", co niestety pozostawia wiele do życzenia.
Studenci bardziej ucieszyliby się z linii 91 (połączenie z UAMem Szamarzewo), a i mieszkańcy Różanego mieliby połączenie z Batorego (to ma zapewniać linia 87). Zaś 87 mógłby jechać przez Łużycką na Boranta, gdzie przydałby się bardziej niż 47, który stoi sobie codziennie w korkach dłużej niż jedzie do Centrum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:42, 28 Gru 2006 |
|
 |
marcinho
Dyspozytor

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
 |  | Proponuję przenieść te posty niżej - temat o linii 87 już istnieje. |
Przenoszenie postów jest niemożliwe co już wielokrotnie było wspominane.
MOD PL3/4: Tamten zamknąłem bo wygasł, a z tym już nic nie zrobię - tak czy tak muszą być dwa, ale ten aktualny. Skleić ich się nie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:44, 28 Gru 2006 |
|
 |
Mrufek
Moderator

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Okej, w takim razie dorzucę parę zdań od siebie. Od dłuższego już czasu na 87 zagościły klimatyzowane solarki oraz przegubowe Neoplany, co uważam za zdecydowaną przesadą. Zawsze, gdy widzę 87, siedzi w nim nie więcej niż 15 pasażerów. 12 metrowce w zupełności wystarczą, mieszkańcy Różanego raczej korzystają z 98 (szybszy dojazd do PST oraz częstotliwość wyższa). Dobrym pomysłem byłoby wydłużenie jej na Boranta, jest to jakaś szansa na odratowanie popularności 87.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:56, 28 Gru 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
W tej chwili 87 ma za zadanie połączyć Różany Potok z z os. Śmiałego. Tam chyba chodziło o dojazd do SP34 i banku PKO przy Pestce.
Nie wiem czy pamiętacie że w pierwszej wersji 87 kursował tylko w dni robocze i chyba na jednej brygadzie. Po miesiącu po protestach
zwiększono częstotliowość i dołożono w robocze 2 brygadę i przywrócono kursowanie w weekendy.
Natomiast 18 metrowe solarki na tej linii to faktycznie gruba przesada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:51, 28 Gru 2006 |
|
 |
stasheG
Zbanowany

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
Ta forma kursowania, o której piszesz (tylko dni robocze) funkcjonowala zdaje się gdy uruchomiono 98. Uważam, że w tej chwili jedyna rzecz, którą należałoby zmienić to tabor - 15 metrowce w moim mniemaniu doskonale sobie poradzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:21, 28 Gru 2006 |
|
 |
lipczak
Kontroler

Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^Jeździła tak w czsie kiedy wydłużono 98 do Różanego od Listopada 2004 na początku 2005r znów uruchomiono 87 w dni wolne.
Temat ten był też poruszany w innych wątkach. tam pewne pomysły padły.
Po krótce 91 na Różany, 87 na Boranta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:45, 28 Gru 2006 |
|
 |
Podi
Motorniczy

Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 344 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaryszki |
|
|
|
 |  | Tam chyba chodziło o dojazd do SP34 i banku PKO przy Pestce |
Do gim12 też.
Przeguby na 87 powinny być w dni robocze, w które odbywają się lekcję. W resztę nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:01, 28 Gru 2006 |
|
 |
Wojtas
Kontroler

Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
A może wylac beton na ul.Dzięgielowej (odcinek od petli do Naramowickiej) i 87 puścic na trasie:
Boranta-Naramowicka-Dziegielowa-Umultowska-Wiechowicza-Kurpińskiego-Obornicka-Szarych Szeregów
W dni robocze 15 i 18-metrowce
Soboty i świeta 12-metrowce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:06, 28 Gru 2006 |
|
 |
Mateusz
Dyspozytor

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | którą należałoby zmienić to tabor - 15 metrowce w moim mniemaniu doskonale sobie poradzą. |
A te ostatnio w weekend jeździły :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:07, 28 Gru 2006 |
|
 |
stasheG
Zbanowany

Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
 |  | A może wylac beton na ul.Dzięgielowej (odcinek od petli do Naramowickiej) i 87 puścic na trasie:
Boranta-Naramowicka-Dziegielowa-Umultowska-Wiechowicza-Kurpińskiego-Obornicka-Szarych Szeregów
W dni robocze 15 i 18-metrowce
Soboty i świeta 12-metrowce |
Och odpada, bo biedna, opuszczona i zapomniana Jej Wysokość Pętla Piątkowska stanie się jeszcze bardziej biedna, opuszczona i zapomniana A z taborem już w chwili obecnej jest tak, jak napisałeś :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:12, 28 Gru 2006 |
|
 |
Wojtas
Kontroler

Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Piątkowskiej wystarczy 72 i podczas remontu Tx
Wylaniem betonu na Dzięgielowej powinno zajac sie miasto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:15, 28 Gru 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Piątkowskiej w ogóle nie są potrzebne busy tylko miejsce do zawracania dla ewentualnego "T".
Taka linia Boranta - PST przez Różany Potok to tez trochę marnowanie czasu w dojeździe do PST.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:19, 28 Gru 2006 |
|
 |
Wojtas
Kontroler

Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Ale którą drogą z Boranta jest szybciej do PST?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:23, 28 Gru 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Boranta - Naramowicka - Łużycka - po trasie linii 51 - ...
Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że tak prościej, a i linia 91 zostałaby lepiej wykorzystana jak pojedzoe na Rózany przez Campus UAM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:25, 28 Gru 2006 |
|
 |
Dawid
Moderator

Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Tak ale na Naramowickiej często korki są
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:41, 29 Gru 2006 |
|
 |
|