Autor |
Wiadomość |
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No wiem. Ale jako głos w dyskusji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:30, 25 Maj 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
nie ma to jak posting... a gdzie miałyby zawracac samochody?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:30, 25 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Najdalej przy Dworcu Letnim, Gdzieś tam im zrobić parking. Poza tym jednorazowo na Dworcową żadko przejeżdża tyle aut, by nie było aż tak mało miejsca. Tam im zrobić główny Parking (po obu stronach Dworcowej - lekko poszeżając - i niech zawracają koło Dw. Letniego). Potem "szlabanik" i wjazd tylko dla MPK i TAXI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:34, 25 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
szlabanik zablokowałby jeszcze bardziej... po prostu zakaz wjazdu z wyłączeniem MPK i TAXI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:35, 25 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Musiałby być koles który by otwierał ten szlabanik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:37, 25 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Albo puścić autobusy pod Dworzec Zachodni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:39, 25 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
O matko, aleś walnął Tam to byłby już koniec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:42, 25 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
W nocy no nie wiem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:43, 25 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ale tam jest za ciasno na 15 autobusów około Już lepsza jest Kaponiera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:44, 25 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale ze szlabanikiem jest OK, stałby kolo i otwierał. A na środku placyku dworcowego jest parking strzeżony - też do przeniesienia, i można na tym środku ustawić w sumie 6 stanowisk autobusowych (w dwóch rzędach, po trzy w każdym).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:47, 25 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
No to 50:50 polowa na Dworcową połowa na Dw. Zach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:47, 25 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tak nie można bo się zacznie bieganie ludzi i rozgardiasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:49, 25 Maj 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Końcówki nocnych powinny być w jednym miejscu
Dworcowa, ani dw. zacodni nie wchodzi w grę bo za mało miejsca
warto pomyśleć przy okazji modernizacji dworca onowym wyjsciu wschodnim
i tam w miejscu wolnych torów nowy dworzec MPK dla autobusów
wtedy i pkp i pks blisko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:23, 25 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tak tylko jeśli pójdziemy już w stronę wschodu i PKSu to się znacznie oddalimy od Kaponiery,a wzdłuż całej Dworcowej nie ma miejsca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:17, 26 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
To jest według mnie dobre rozwiązanie... dworzec na palach przy kaponierze był fajny, ale nieopłacalny a tak zrobi sie dworzec a wolnych torach oraz rzedłuży się tunel pieszy PKP z jednej strony do MTP a z drugiej strony aż do PKS i spokój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:29, 26 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dworzec na wolnych torach jest za daleko od Kaponiery i zbyt osunięty w smeru PKS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:15, 26 Maj 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Chyba nejlepiej bedzie poczekac,az dostaniemy kase na przebudowe dworca PKP(na Termy Maltanskie sie udalo!!jakims cudem ),wtedy moze powstanie cos z tych wszystkich planow jakie byly do tej pory,zagospodaruje sie jakos "Wolne Tory" postawi jakis parking pietrowy,czy podziemny i starczy miejasca dla pociagow MPK i samochodow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:00, 26 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | pociagow MPK |
Co masz na myśli, mówiąc pociągi MPK?? ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:06, 26 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
może tramwaje?? albo mu sie pomyliło po prostu - nigdy wam sie nie zdażyło powiedzieć "żuma do gucia"??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:19, 26 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Tak tylko jeśli pójdziemy już w stronę wschodu i PKSu to się znacznie oddalimy od Kaponiery,a wzdłuż całej Dworcowej nie ma miejsca? |
Nie no nie oddalimy się idąc na wschód! Ale do tego trzeba po prostu ulicy Składowej, idącej po obecnej trasie, ale tez pod mostem Dworcowym. Bo dziś ta ulica w sumie jest przecięta przez Most.
Autobusy nie miałyby tylko przystanku "dworcowa" ale za to dostałyby stop na skrzyżowaniu z Towarową (Składowa). No i ominęłyby w dzień newralgiczną Kaponierę (51,6, ułatwiłoby to życie innym (59, L), moznaby było i 77 pod Dworzec PKP dać i 78. Nocne też wszystkie pod Dworzec PKP od "nowej" Składowej!
Jednak sądzę, ze iejsce przystanku początkowego dla linii nocnych to właśnie Dworzec kolejowy, jakby nie patrzeć - jakieś rondo w centrum odpada. Dlaczego? Na naszym dworcu pociagi kursuja 24h na dobę, a pasażerowie są z różnych części miasta. Chodzi tu o to by zachować jak najwięcej możliwych połaczeń z dworca, bo komunikacja nocna ma być taka:
- bezpośrednia (możliwe jak najmniej przesiadek - dlatego głupim pomysłem było dzielenie niektórych linii - np 231 na 231 i 251)
- szybka
- sprawna (nie zmuszająca pasażerów do spacerów z dworca na kaponierę!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:50, 26 Maj 2006 |
|
|
|