Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To po co taka linia? Jeśli ma być normalne D to musi też normalnie ludzi wozić do pracy/szkół itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:09, 16 Maj 2006 |
|
|
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Problemem zapewne byliy pasażerowie bez miejsc siedzących.
Wątpię, aby wyrażono zgodę na taką linię. |
Właśnie dlatego na P masz same przeguby. A zgodę? Kiedyś, pamiętam, GŁOS apelował o taką linię przez autostradę. Sądzę, ze to dobry plan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:02, 17 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A "P" jedzie autostrada ze wszyscy muszą siedzieć?? W "A" to nie muszą...??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 13:09, 17 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale "P" jest linią podmiejską, i z założenia jest dla ludzi udających się na podróż na całatrasę, a nie tylko na jej część, dwa przystanki czy trzy. W P zakłada się, że wsiadziesz na Kaponierze i wysiądziesz w Sierosławiu (ogródki działkowe) im więcej miejsc siedzących, tym lepiej. Co do linii przez autoZdradę to też trza załozyc, ze czas jazdy bez przystanku: (Trasa katowicka, A2, aż do Auchan) to jakieś 20 minut. Po co stać, jak można bardziej "siedzacy" tabor wymyślpeć, czyli długi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:23, 17 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przegubowce na "B"? Nie wiem czy nie byłoby to marnotrawstwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 08:25, 18 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jeżeli chodzi o odciążeni 84 to 84 jeździ na odcinku R. ŚRóDKA <-> M1 mało zatłoczony, a poza godzinami szczytu (ok. 1 nawet prawie pusty... odciążenia mu nie trzeba...
jeżeli chodzi o zmianę trasy A to połączenie przystanku os. CZecha z R.Rataje zapewniają dość szybkie (ok. 10 minutowe) trasy 66 i innych podobnych
PS. proponuję jak ktoś moż umieścić mapkę tymi liniami szkieletowymi - bedzi ełątwiej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:12, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
84 na odcinku M1-Śródka zostałby skasowany jeśli pojechałaby linia zwykła lub posipieszna ze Sobieskiego do M1 przez śródkę, Baraniaka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:02, 18 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale 84 jest potrzebny, bo wbrew pozorom nie ma innego bezpośredniego połączenia Żegrza i Pł. Rataj z Malta i r. Śródką... - szczególnie teraz podczas remontu kórnickiej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:14, 18 Maj 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Lepiej pośpieszna. Wedłog moich obliczeń: Oś. Sobieskiego -> M1 = 39 minut, w wersji zwykłej, około 50 minut. Poza tym z PST na piątkowie konkurować moze tylko pośpiech z ograniczoną liczbą przystanków. No i pośpiech miałby mniej brygad, przez co byłby tańszy w utrzymaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:33, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Już gdzieś wymieniałem niepotrzebne opóźniające go tylko przystanki Myślę że pośpieszne w normalnej cenie miały by tłumy fanów! Spójrzmy na A, o którym muszę powiedzieć, że parę razy mi "życie "uratował wyciągając mnie z otchłani Bukowskiej i Grunwaldu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:47, 20 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przygotowałem taką ładną syntezę linii pospiesznych stworzonych tutaj przez nas wszystkich biorących udział w dyskusji. Dołożyłem troche swoich pomysłów i wyszło fajnie. Linia jadą głównie trasami niekorkowymi (czasem się nie dało). Trasy są po uwzględnieniu zmian w trasach tramwajów i autobusów po wybudowaniu nowych tras. Trasa 1 to wykaz ulic, a 2 - przystanków ograniczonych do minimum.
Linia A - lekka modyfikacja:
1. OS.KOPERNIKA - Promienista - Jugosłowiańska - Bułgarska - Marcelińska - Szmotulska - Bukowska - Zeylanda - R. Kaponiera - Św.Marcin - Podgórna - Strzelecka - AWF - Królowej Jadwigi - Krzywoustego - Zamenhofa - Piłsudskiego - Bobrzańska - Kurlandzka - Rusa/Szpital - Szwajcarska - M1 Browar
2. OS.KOPERNIKA, Jugosłowiańska, Mraszałkowska, Rycerska, Szamotulska, Polna-Szpital, Bałtyk, Św.Marcin/powrót Gwarna, Marcinkowskiego/powrót dodatkowo 27 Grudnia, Pl.Wiosny Ludów, AWF, R.Rataje, Os.Oświecenia, Inflancka, OS.Czecha I, Piaśnicka-Kurlandzka, Os.Rusa, Os.Rusa-Szpital,M1 BROWAR
Linia B - super pomysł na polepszenie km na Dębinie, bo jak widzę jak tam ludzie czekają na koszmarnie spóźniony "76" to mi ich żal, a "71" też ideałem nie jest.
1. Os.DĘBINA - 28 Czerwca - Łozowa - Czechosłowacka - Dolna Wilda - Św.Jerzego - Droga Dębińska - Królowej Jadwigi - RATAJE DWORZEC
2. OS.DĘBINA, Azaliowa, Łozowa, Św.Jerzego/Dolna Wilda, AWF, R.RATAJE
Linia C - do weryfikacJi czy tak się da
1. GÓRCZYN – Zgoda – Ściegiennego – Głogowska – Fabianowo – Sycowska – Auchan – Głogowska – Autostrada – Krzywoustego – Wiatraczna – Inflancka – Pawia – Orla – Krucza – Zamenhofa – RATAJE DWORZEC
2. GÓRCZYN, Bojanowska, Wykopy, Cedzyńska, Auchan, Os.Lecha/powrót: Milczańska, Inflancka, Os.AK, Os.Piastowskie, RATAJE DWORZEC
Linia D - zastępstwo za 84, albo oba naprzemiennie z tym, że "84" pewnie rzadziej.
1. SOBIESKIEGO - Stróżyńskiego - Jaroczyńskiego - wojciechowskiego - Lechicka - Połabska - Al.Solidarności - Ks. Mieszka I - Przepadek - Al.Niepodległości - Solna - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Baraniaka - Chartowo - Kurlandzka - Rusa/Szpital - Szwajcarska - Szwedzka - M1 IKEA
2. SOBIESKIEGO, Marysieńki I, Wieża RTV, Chrobrego, Suszki, Lechicka/Poznań Plaza, Połabska Sam, Połabska, AL.Solidarności n/ż, Wyłom, Słowiańska, Małe Garbary, Śródka, Baraniaka n/ż, Chartowo, Kurlandzka, Rusa/Szpital, M1 IKEA
Linia E - dziwny pomysł RobuR-a
1. OS.PARKOWE - Literacka - Koszalińska - Golęcińska - Podolańska - Lutycka - Lechicka - Połabska - Solidarności - Serbska - Lechicka - Bałtycka - Gdyńska - Krańcowa - Warszawska - R.śRÓDKA
2. OS.PARKOWE,Literacka, Golęcińska, Lechicka/Poznań-Plaza, Połabska Sam, Połabska, R.Solidarności, Wilczak II, Bałtycka, Główna, Nieszawska, RONDO ŚRÓDKA
Linia F - taki niedorobek aby pomóc "64" nie wyszedł mi... Pomóżcie...
1. SZPITAL MSW - Dojazd - Wojska Polskiego - Nad Wierzbakiem - Kościelna - Kraszewskiego - Zwierzyniecka - RONDO KAPONIERA
2. SZPITAL MSW, Chłopska, Wołyńska, Nad Wierzbakiem, Jeżycka, Rynek Jezycki, RONDO KAPONIERA
Linia K - po długich kontrowersjach do czegopś takiego doszliśmy...
1. RONDO KAPONIERA - śW.Marcin - Al.Niepodległości - Królowej Jadwigi - Krzywoustego - KINEPOLIS
2. RONDO KAPONIERA, Niezłomnych, AWF, R.Rataje, KINEPOLIS (z powrotem też Franowo)
Linia L - nowa jakość??!!
1. ŁAWICA/PORT LOTNICZY - Bukowska - Złotowska - Brzechwy - Strzegomska - Wałbrzyska - Marcelińska - Pzrybyszewskiego - Grunwaldzka - Roosevelta - Dworcowa - DWORZEC GŁÓWNY PKP
2. ŁAWICA/PORT LOTNICZY, Bajkowe, Wieczorynki, Rycerska, Szamotulska, RJNJ, Bałtyk (w stronę Ławicy), DWORZEC GŁÓWNY PKP
Linia P - jak teraz
Napiszcie teraz co o tym myślice ale tyle wyszło z naszych rozmów.
Proszę teraz o planowane odległosci czasowe między przystankami, jakość i ilość obsługi itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 00:14, 11 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
F bym nie robił, bo można tam puścić 78. Majac D i przy wydłuzonym 74 do M1, kasujemy 84 w całości dając ewentualnie D przystanek "Os. Tysiaclecia". Linia E - dodatkowo stop na krzyżówce Krańcowa/Warszawska. Co do B - tak jeździł przez krótki czas 121 - dawne "C" na odcinku Rataje-Luboń Lasek (zerknij na [link widoczny dla zalogowanych]), ale powrócili z nim do centrum - widocznie się nie opłacał (tylko 10 dni tak jeździł). Chociaż może po wybudowaniu "Polanki" się uda.
C - oczywiście ze się da. Wzmocni samotne (po likwidacji 84) 74 na odcinku Rataj, no i można skrócić 80 do krańca Rudnicze.
Poza tymi małymi korektami - wszystko OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 01:47, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | F bym nie robił, bo można tam puścić 78. |
Rzeczywiście mam do tej linii wątpliwości - może mogłaby być to linia zwykła. Chodzi mi o to, żeby coś jechało tak jak kiedyś "88" ze Szp.MSW i potem na pomoc "64", moze od Kaponiery gdzieś dalej. "78" mógłby pomóc od Nad Wierzbakiem, ale zjeżdżałby od strony Piątkowskiej a nie Wołyńskiej
| | Majac D i przy wydłuzonym 74 do M1, kasujemy 84 w całości dając ewentualnie D przystanek "Os. Tysiaclecia". |
A ja bym nie kasował "84" - niech jeździ co 25 min, a "D" musi miec minimalną liczbę stopów. Chyba, że pojedzie przez Baraniaka zwykła linia z Baraniaka do Folwarcznej i damy rzeczywiście to Os.1000lecia i ok.
| | Linia E - dodatkowo stop na krzyżówce Krańcowa/Warszawska. |
Nie bardzo tam masz jak to zrobić, bo musiałby za zakrętem w Krańcową czyli właściwei komuś na chodniku pod domem i na dodatek tuż przez stopem "Nieszawska".
| | Co do B - tak jeździł przez krótki czas 121 - dawne "C" na odcinku Rataje-Luboń Lasek (zerknij na [link widoczny dla zalogowanych]), ale powrócili z nim do centrum - widocznie się nie opłacał (tylko 10 dni tak jeździł). Chociaż może po wybudowaniu "Polanki" się uda. |
Teraz są trochę inne warunki, szybkie połączenie AWFu z Debina dla odciążenia "76" w normalnej cenie udało by się. I dodatkowo Dolna Wilda ma autobus. A na Rataje walnąłem, bo przy AWfie nie ma gdzie bezkorkowo zawrcócić - a tam dworzec przy się przydał.
| | C - oczywiście ze się da. Wzmocni samotne (po likwidacji 84) 74 na odcinku Rataj, no i można skrócić 80 do krańca Rudnicze.
Poza tymi małymi korektami - wszystko OK. |
A co myślicie o linii L? Czy on da rade przejechać tymi dośc małymi uliczkami Marcelina, aby nie jechać Bukowską?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:00, 11 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
L - jeżeli ma mieć tabor w stylu Jelcz M081M to luz. Takie 8-metrowe małe coś się da wszędzie wcisnąć. Ale dałbym mu trasę taką:
Dw. Główny PKP - Dworcowa - Kaponiera - Grunwaldzka - RJNJ - Przybyszewskiego - Marcelińska - Wałbrzyska - Strzegomska - Brzechwy - Lotnisko. Przystanki: DW.PKP, Bałtyk, RJNJ, Marcelińska/Grochowska, Oś. Bajkowe, Port Lotniczy
Co do parametrów ulic - bo o to jest strach: Wałbrzyska i Strzegomska są OK. MANy 12-metrowe wejdą spoko. Jechałem tam autem niedawno, tylko pobocza trzeba lekko poprawić.
Co do D jeszcze, jak pamiętasz PL11 wysłałem Ci 84 na trasie: Garbary - Śródka - Baraniaka - Dymka - Os. Przemysława. Myślę że obecne 84 można spoko skasować, a dla D można uciąć przystanek Katowicka n/ż nawet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:47, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na "L" widziałbym NL202/223/263/283 więc spoko.Dlaczego nikt o tym nie mówi? Przecież to łatwy sposób na ominięcie Bukowskiej!
Pamiętam co mi przysłałeś, ale to "nowe84" wystarczy do Śródki
Czy linie expressowe, bo niektóre z naszego projektu to przypomniją, mają wszystkie przystanki n/ż? Czy to jest w nockach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:03, 11 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie. Nie mamy specjalnie przystanków n/ż na nockach, więc teoretycznie busy powinny stawać wszędzie na wyznaczonych. Podobnie pośpieszne. W Wawie tak mają, ze oprócz kilku przystanków w centrum cała reszta jest n/ż. A w Pośpiesznych i ekspresowych mają po prostu wyznaczoną mniejszą liczbę stopów, niekiedy są takie stopy że linie zwykłe mają zwykły przystanek, a przyspieszone - n/ż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:19, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to u nas już też tak zrobiłem np. Solidarności n/ż, Baraniaka n/ż, Ty dorzuciłeś Katowicką n/ż
A tak ogólnie to na linie z projektu w/w wrzuciłbym busy 12metrowe.
Niech ktoś policzy czasy przejazdów i ilości brygad potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:21, 11 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Brawo za syntezę na początek
Linia B trochę za krótka na pospieszną ale można spróbować :
Czasy przejazdu: 13' /11'
Częstotliwość Rb: do 6 co 30' ( pierwsze kursy Debina 5.00 i 5.30; Rataje 5.25 i 5.35 ) 2 brygady
od 5.50 do 8.30 co 20' 3 brygady
od 8.30 do 13.30 co 30' 2 brygady
od 13.30 do 20.00 co 20' 3 brygady
od 20.00 do 22.00 co 30' 2 brygady Ostanie kursy z Rataj np 22.20 i 22.40
Sb: do 8.00 co 30' 2b od 8.00 co ok.25' do 20.00 potem co 30' 2brygady
Św. kursuje od. godz 8.30 co ok 25' do 20.00 potem co 30' 2 brygady
Obsługa A-3 wszelkie nowe 12m MANY Czy tak być może ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:40, 11 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Linia K
Czasy przejazdu: 17' / 15'
Częstotliwości: Cały tydzień: od 9.00 z Kaponiery co 30' 2 brygady
Obsługa: do ok godz. 18.00 12m Solarisy A-1 w dni robocze po godz. 18.00 podmiany na tabor 18m z brygad szczytowych linii 51
z Dworca Głównego. W dni wolne podmiana na wozy 18m z zajezdni A-1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:00, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Brawo za syntezę na początek
Linia B trochę za krótka na pospieszną ale można spróbować :
Czasy przejazdu: 13' /11'
Częstotliwość Rb: do 6 co 30' ( pierwsze kursy Debina 5.00 i 5.30; Rataje 5.25 i 5.35 ) 2 brygady
od 5.50 do 8.30 co 20' 3 brygady
od 8.30 do 13.30 co 30' 2 brygady
od 13.30 do 20.00 co 20' 3 brygady
od 20.00 do 22.00 co 30' 2 brygady Ostanie kursy z Rataj np 22.20 i 22.40
Sb: do 8.00 co 30' 2b od 8.00 co ok.25' do 20.00 potem co 30' 2brygady
Św. kursuje od. godz 8.30 co ok 25' do 20.00 potem co 30' 2 brygady
Obsługa A-3 wszelkie nowe 12m MANY Czy tak być może ? |
Całkiem fajnie wyszło "B" Ja bym nie puszczał w ogóle początkowo poza dniami roboczymi. Ewentualnie w soboty od 9-18 co 30 minut. W rozkładzie na dzień roboczy można naciągnąć do 15 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:35, 11 Cze 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|