Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Linie pośpieszne w Poznaniu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Linie pośpieszne w Poznaniu
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
To po co taka linia? Jeśli ma być normalne D to musi też normalnie ludzi wozić do pracy/szkół itp.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:09, 16 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
dlo napisał:
Problemem zapewne byliy pasażerowie bez miejsc siedzących.
Wątpię, aby wyrażono zgodę na taką linię.


Właśnie dlatego na P masz same przeguby. A zgodę? Kiedyś, pamiętam, GŁOS apelował o taką linię przez autostradę. Sądzę, ze to dobry plan.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:02, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A "P" jedzie autostrada ze wszyscy muszą siedzieć?? W "A" to nie muszą...??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 13:09, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale "P" jest linią podmiejską, i z założenia jest dla ludzi udających się na podróż na całatrasę, a nie tylko na jej część, dwa przystanki czy trzy. W P zakłada się, że wsiadziesz na Kaponierze i wysiądziesz w Sierosławiu (ogródki działkowe) im więcej miejsc siedzących, tym lepiej. Co do linii przez autoZdradę to też trza załozyc, ze czas jazdy bez przystanku: (Trasa katowicka, A2, aż do Auchan) to jakieś 20 minut. Po co stać, jak można bardziej "siedzacy" tabor wymyślpeć, czyli długi?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:23, 17 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Przegubowce na "B"? Nie wiem czy nie byłoby to marnotrawstwo.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 08:25, 18 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
jeżeli chodzi o odciążeni 84 to 84 jeździ na odcinku R. ŚRóDKA <-> M1 mało zatłoczony, a poza godzinami szczytu (ok. 1Cool nawet prawie pusty... odciążenia mu nie trzeba...
jeżeli chodzi o zmianę trasy A to połączenie przystanku os. CZecha z R.Rataje zapewniają dość szybkie (ok. 10 minutowe) trasy 66 i innych podobnych
PS. proponuję jak ktoś moż umieścić mapkę tymi liniami szkieletowymi - bedzi ełątwiej....


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:12, 18 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
84 na odcinku M1-Śródka zostałby skasowany jeśli pojechałaby linia zwykła lub posipieszna ze Sobieskiego do M1 przez śródkę, Baraniaka.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:02, 18 Maj 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
ale 84 jest potrzebny, bo wbrew pozorom nie ma innego bezpośredniego połączenia Żegrza i Pł. Rataj z Malta i r. Śródką... - szczególnie teraz podczas remontu kórnickiej...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:14, 18 Maj 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Lepiej pośpieszna. Wedłog moich obliczeń: Oś. Sobieskiego -> M1 = 39 minut, w wersji zwykłej, około 50 minut. Poza tym z PST na piątkowie konkurować moze tylko pośpiech z ograniczoną liczbą przystanków. No i pośpiech miałby mniej brygad, przez co byłby tańszy w utrzymaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:33, 18 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Już gdzieś wymieniałem niepotrzebne opóźniające go tylko przystanki Smile Myślę że pośpieszne w normalnej cenie miały by tłumy fanów! Spójrzmy na A, o którym muszę powiedzieć, że parę razy mi "życie "uratował wyciągając mnie z otchłani Bukowskiej i Grunwaldu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:47, 20 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Przygotowałem taką ładną syntezę linii pospiesznych stworzonych tutaj przez nas wszystkich biorących udział w dyskusji. Dołożyłem troche swoich pomysłów i wyszło fajnie. Linia jadą głównie trasami niekorkowymi (czasem się nie dało). Trasy są po uwzględnieniu zmian w trasach tramwajów i autobusów po wybudowaniu nowych tras. Trasa 1 to wykaz ulic, a 2 - przystanków ograniczonych do minimum.

Linia A - lekka modyfikacja:

1. OS.KOPERNIKA - Promienista - Jugosłowiańska - Bułgarska - Marcelińska - Szmotulska - Bukowska - Zeylanda - R. Kaponiera - Św.Marcin - Podgórna - Strzelecka - AWF - Królowej Jadwigi - Krzywoustego - Zamenhofa - Piłsudskiego - Bobrzańska - Kurlandzka - Rusa/Szpital - Szwajcarska - M1 Browar

2. OS.KOPERNIKA, Jugosłowiańska, Mraszałkowska, Rycerska, Szamotulska, Polna-Szpital, Bałtyk, Św.Marcin/powrót Gwarna, Marcinkowskiego/powrót dodatkowo 27 Grudnia, Pl.Wiosny Ludów, AWF, R.Rataje, Os.Oświecenia, Inflancka, OS.Czecha I, Piaśnicka-Kurlandzka, Os.Rusa, Os.Rusa-Szpital,M1 BROWAR


Linia B - super pomysł na polepszenie km na Dębinie, bo jak widzę jak tam ludzie czekają na koszmarnie spóźniony "76" to mi ich żal, a "71" też ideałem nie jest.

1. Os.DĘBINA - 28 Czerwca - Łozowa - Czechosłowacka - Dolna Wilda - Św.Jerzego - Droga Dębińska - Królowej Jadwigi - RATAJE DWORZEC

2. OS.DĘBINA, Azaliowa, Łozowa, Św.Jerzego/Dolna Wilda, AWF, R.RATAJE


Linia C - do weryfikacJi czy tak się da

1. GÓRCZYN – Zgoda – Ściegiennego – Głogowska – Fabianowo – Sycowska – Auchan – Głogowska – Autostrada – Krzywoustego – Wiatraczna – Inflancka – Pawia – Orla – Krucza – Zamenhofa – RATAJE DWORZEC

2. GÓRCZYN, Bojanowska, Wykopy, Cedzyńska, Auchan, Os.Lecha/powrót: Milczańska, Inflancka, Os.AK, Os.Piastowskie, RATAJE DWORZEC


Linia D - zastępstwo za 84, albo oba naprzemiennie z tym, że "84" pewnie rzadziej.

1. SOBIESKIEGO - Stróżyńskiego - Jaroczyńskiego - wojciechowskiego - Lechicka - Połabska - Al.Solidarności - Ks. Mieszka I - Przepadek - Al.Niepodległości - Solna - Estkowskiego - Wyszyńskiego - Jana Pawła II - Baraniaka - Chartowo - Kurlandzka - Rusa/Szpital - Szwajcarska - Szwedzka - M1 IKEA

2. SOBIESKIEGO, Marysieńki I, Wieża RTV, Chrobrego, Suszki, Lechicka/Poznań Plaza, Połabska Sam, Połabska, AL.Solidarności n/ż, Wyłom, Słowiańska, Małe Garbary, Śródka, Baraniaka n/ż, Chartowo, Kurlandzka, Rusa/Szpital, M1 IKEA


Linia E - dziwny pomysł RobuR-a Very Happy

1. OS.PARKOWE - Literacka - Koszalińska - Golęcińska - Podolańska - Lutycka - Lechicka - Połabska - Solidarności - Serbska - Lechicka - Bałtycka - Gdyńska - Krańcowa - Warszawska - R.śRÓDKA

2. OS.PARKOWE,Literacka, Golęcińska, Lechicka/Poznań-Plaza, Połabska Sam, Połabska, R.Solidarności, Wilczak II, Bałtycka, Główna, Nieszawska, RONDO ŚRÓDKA


Linia F - taki niedorobek aby pomóc "64" Sad nie wyszedł mi... Pomóżcie...

1. SZPITAL MSW - Dojazd - Wojska Polskiego - Nad Wierzbakiem - Kościelna - Kraszewskiego - Zwierzyniecka - RONDO KAPONIERA

2. SZPITAL MSW, Chłopska, Wołyńska, Nad Wierzbakiem, Jeżycka, Rynek Jezycki, RONDO KAPONIERA



Linia K - po długich kontrowersjach do czegopś takiego doszliśmy...

1. RONDO KAPONIERA - śW.Marcin - Al.Niepodległości - Królowej Jadwigi - Krzywoustego - KINEPOLIS

2. RONDO KAPONIERA, Niezłomnych, AWF, R.Rataje, KINEPOLIS (z powrotem też Franowo)


Linia L - nowa jakość??!!

1. ŁAWICA/PORT LOTNICZY - Bukowska - Złotowska - Brzechwy - Strzegomska - Wałbrzyska - Marcelińska - Pzrybyszewskiego - Grunwaldzka - Roosevelta - Dworcowa - DWORZEC GŁÓWNY PKP

2. ŁAWICA/PORT LOTNICZY, Bajkowe, Wieczorynki, Rycerska, Szamotulska, RJNJ, Bałtyk (w stronę Ławicy), DWORZEC GŁÓWNY PKP


Linia P - jak teraz Smile


Napiszcie teraz co o tym myślice ale tyle wyszło z naszych rozmów.

Proszę teraz o planowane odległosci czasowe między przystankami, jakość i ilość obsługi itp. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 00:14, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
F bym nie robił, bo można tam puścić 78. Majac D i przy wydłuzonym 74 do M1, kasujemy 84 w całości dając ewentualnie D przystanek "Os. Tysiaclecia". Linia E - dodatkowo stop na krzyżówce Krańcowa/Warszawska. Co do B - tak jeździł przez krótki czas 121 - dawne "C" na odcinku Rataje-Luboń Lasek (zerknij na [link widoczny dla zalogowanych]), ale powrócili z nim do centrum - widocznie się nie opłacał (tylko 10 dni tak jeździł). Chociaż może po wybudowaniu "Polanki" się uda.
C - oczywiście ze się da. Wzmocni samotne (po likwidacji 84) 74 na odcinku Rataj, no i można skrócić 80 do krańca Rudnicze.
Poza tymi małymi korektami - wszystko OK.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 01:47, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
RobuR napisał:
F bym nie robił, bo można tam puścić 78.


Rzeczywiście mam do tej linii wątpliwości - może mogłaby być to linia zwykła. Chodzi mi o to, żeby coś jechało tak jak kiedyś "88" ze Szp.MSW i potem na pomoc "64", moze od Kaponiery gdzieś dalej. "78" mógłby pomóc od Nad Wierzbakiem, ale zjeżdżałby od strony Piątkowskiej a nie Wołyńskiej Sad

RobuR napisał:
Majac D i przy wydłuzonym 74 do M1, kasujemy 84 w całości dając ewentualnie D przystanek "Os. Tysiaclecia".


A ja bym nie kasował "84" - niech jeździ co 25 min, a "D" musi miec minimalną liczbę stopów. Chyba, że pojedzie przez Baraniaka zwykła linia z Baraniaka do Folwarcznej i damy rzeczywiście to Os.1000lecia i ok.

RobuR napisał:
Linia E - dodatkowo stop na krzyżówce Krańcowa/Warszawska.


Nie bardzo tam masz jak to zrobić, bo musiałby za zakrętem w Krańcową czyli właściwei komuś na chodniku pod domem i na dodatek tuż przez stopem "Nieszawska".

RobuR napisał:
Co do B - tak jeździł przez krótki czas 121 - dawne "C" na odcinku Rataje-Luboń Lasek (zerknij na [link widoczny dla zalogowanych]), ale powrócili z nim do centrum - widocznie się nie opłacał (tylko 10 dni tak jeździł). Chociaż może po wybudowaniu "Polanki" się uda.


Teraz są trochę inne warunki, szybkie połączenie AWFu z Debina dla odciążenia "76" w normalnej cenie udało by się. I dodatkowo Dolna Wilda ma autobus. A na Rataje walnąłem, bo przy AWfie nie ma gdzie bezkorkowo zawrcócić - a tam dworzec przy się przydał.


RobuR napisał:
C - oczywiście ze się da. Wzmocni samotne (po likwidacji 84) 74 na odcinku Rataj, no i można skrócić 80 do krańca Rudnicze.
Poza tymi małymi korektami - wszystko OK.


A co myślicie o linii L? Czy on da rade przejechać tymi dośc małymi uliczkami Marcelina, aby nie jechać Bukowską?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:00, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
L - jeżeli ma mieć tabor w stylu Jelcz M081M to luz. Takie 8-metrowe małe coś się da wszędzie wcisnąć. Ale dałbym mu trasę taką:
Dw. Główny PKP - Dworcowa - Kaponiera - Grunwaldzka - RJNJ - Przybyszewskiego - Marcelińska - Wałbrzyska - Strzegomska - Brzechwy - Lotnisko. Przystanki: DW.PKP, Bałtyk, RJNJ, Marcelińska/Grochowska, Oś. Bajkowe, Port Lotniczy

Co do parametrów ulic - bo o to jest strach: Wałbrzyska i Strzegomska są OK. MANy 12-metrowe wejdą spoko. Jechałem tam autem niedawno, tylko pobocza trzeba lekko poprawić.

Co do D jeszcze, jak pamiętasz PL11 wysłałem Ci 84 na trasie: Garbary - Śródka - Baraniaka - Dymka - Os. Przemysława. Myślę że obecne 84 można spoko skasować, a dla D można uciąć przystanek Katowicka n/ż nawet.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:47, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Na "L" widziałbym NL202/223/263/283 więc spoko.Dlaczego nikt o tym nie mówi? Przecież to łatwy sposób na ominięcie Bukowskiej!

Pamiętam co mi przysłałeś, ale to "nowe84" wystarczy do Śródki Wink

Czy linie expressowe, bo niektóre z naszego projektu to przypomniją, mają wszystkie przystanki n/ż? Czy to jest w nockach?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:03, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Nie. Nie mamy specjalnie przystanków n/ż na nockach, więc teoretycznie busy powinny stawać wszędzie na wyznaczonych. Podobnie pośpieszne. W Wawie tak mają, ze oprócz kilku przystanków w centrum cała reszta jest n/ż. A w Pośpiesznych i ekspresowych mają po prostu wyznaczoną mniejszą liczbę stopów, niekiedy są takie stopy że linie zwykłe mają zwykły przystanek, a przyspieszone - n/ż.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:19, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No to u nas już też tak zrobiłem np. Solidarności n/ż, Baraniaka n/ż, Ty dorzuciłeś Katowicką n/ż Smile

A tak ogólnie to na linie z projektu w/w wrzuciłbym busy 12metrowe.

Niech ktoś policzy czasy przejazdów i ilości brygad potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:21, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Brawo za syntezę na początek Cool

Linia B trochę za krótka na pospieszną ale można spróbować :

Czasy przejazdu: 13' /11'

Częstotliwość Rb: do 6 co 30' ( pierwsze kursy Debina 5.00 i 5.30; Rataje 5.25 i 5.35 ) 2 brygady
od 5.50 do 8.30 co 20' 3 brygady
od 8.30 do 13.30 co 30' 2 brygady
od 13.30 do 20.00 co 20' 3 brygady
od 20.00 do 22.00 co 30' 2 brygady Ostanie kursy z Rataj np 22.20 i 22.40

Sb: do 8.00 co 30' 2b od 8.00 co ok.25' do 20.00 potem co 30' 2brygady

Św. kursuje od. godz 8.30 co ok 25' do 20.00 potem co 30' 2 brygady

Obsługa A-3 wszelkie nowe 12m MANY Czy tak być może ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:40, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Linia K

Czasy przejazdu: 17' / 15'

Częstotliwości: Cały tydzień: od 9.00 z Kaponiery co 30' 2 brygady

Obsługa: do ok godz. 18.00 12m Solarisy A-1 w dni robocze po godz. 18.00 podmiany na tabor 18m z brygad szczytowych linii 51
z Dworca Głównego. W dni wolne podmiana na wozy 18m z zajezdni A-1.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:00, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tomikat napisał:
Brawo za syntezę na początek Cool

Linia B trochę za krótka na pospieszną ale można spróbować :

Czasy przejazdu: 13' /11'

Częstotliwość Rb: do 6 co 30' ( pierwsze kursy Debina 5.00 i 5.30; Rataje 5.25 i 5.35 ) 2 brygady
od 5.50 do 8.30 co 20' 3 brygady
od 8.30 do 13.30 co 30' 2 brygady
od 13.30 do 20.00 co 20' 3 brygady
od 20.00 do 22.00 co 30' 2 brygady Ostanie kursy z Rataj np 22.20 i 22.40

Sb: do 8.00 co 30' 2b od 8.00 co ok.25' do 20.00 potem co 30' 2brygady

Św. kursuje od. godz 8.30 co ok 25' do 20.00 potem co 30' 2 brygady

Obsługa A-3 wszelkie nowe 12m MANY Czy tak być może ?


Całkiem fajnie wyszło "B" Cool Ja bym nie puszczał w ogóle początkowo poza dniami roboczymi. Ewentualnie w soboty od 9-18 co 30 minut. W rozkładzie na dzień roboczy można naciągnąć do 15 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:35, 11 Cze 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie autobusowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin