Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Linia K
Czasy przejazdu: 17' / 15'
Częstotliwości: Cały tydzień: od 9.00 z Kaponiery co 30' 2 brygady
Obsługa: do ok godz. 18.00 12m Solarisy A-1 w dni robocze po godz. 18.00 podmiany na tabor 18m z brygad szczytowych linii 51
z Dworca Głównego. W dni wolne podmiana na wozy 18m z zajezdni A-1. |
MPK daje aktualnej linii Kinepolis 21 minut., choć jeździ zwykle wieczorem w 15-16'. Puściłbym go od 11:00 z RKap. Obsługa =
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:37, 11 Cze 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Z linią D to mały problem jest. Jeżeli miało by to być szybkie i alternatywne w stosunku do PSt-ki połączenie Piątkowa i Rataj
to nie ma sensu pchać jej przez cetrum. Moja modyfikacja to :
... - Połabska - Al. Solidarności - Serbska - Most Lecha - Prymasa A. Hlonda - Zawady - rondo Śródka - ....
i przystanki Połabska SAM - Rondo Solidarności - Wilczak II (Tesco) - nowy przystanek przy zbiegu Hlonda i Głównej - Śródka ...
i wtedy czasy przejazdu 40'/ 35' co 25' w dni robocze rano i po południu czyli 5 brygad przegubowce z A-1 międzyszczyt co 30-35'
Linia 84 zmniejszenie częstotliwości Śródka - M1 . Linia 85 zmniejszenie częstotliwości i przekierowanie na Wilczy Młyn albo kasacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:37, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Z linią D to mały problem jest. Jeżeli miało by to być szybkie i alternatywne w stosunku do PSt-ki połączenie Piątkowa i Rataj
to nie ma sensu pchać jej przez cetrum. Moja modyfikacja to :
... - Połabska - Al. Solidarności - Serbska - Most Lecha - Prymasa A. Hlonda - Zawady - rondo Śródka - ....
i przystanki Połabska SAM - Rondo Solidarności - Wilczak II (Tesco) - nowy przystanek przy zbiegu Hlonda i Głównej - Śródka ...
i wtedy czasy przejazdu 40'/ 35' co 25' w dni robocze rano i po południu czyli 5 brygad przegubowce z A-1 międzyszczyt co 30-35'. |
Ja bym nie zmieniał bo on na aż takie duże korki nie trafi. A to ma byc raczej alternatywa dla linii 74 i 90, a nie PST. nie zapominaj o przystanku "Połabska" - ważne Częstotliwość nawet po zmianach dałbym co 24' i to o każdej porze. Trzeba rozważyć weekendy => SOB 8-22 co 30', Św. 12-22 co 30' ?!
| | nowy przystanek przy zbiegu Hlonda i Głównej |
Wcale bez przystanku pomiędzy Wilczak2/Tesco, a R.Śródka. W zamian "85" bez zmian, ponieważ musi tam byc linia na Główną ("D" ją ominie), poza tym "85" to inna jakość.
| | Linia 84 zmniejszenie częstotliwości Śródka - M1 . Linia 85 zmniejszenie częstotliwości i przekierowanie na Wilczy Młyn albo kasacja. |
84: Śródka albo Rataje - Jana Pawła II - Baraniaka - Dymka - Folwarczna co 15' w szczycie do 30' poza szczytem. Niezależnie od "57" i "D".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:44, 11 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Linia A
W takim kształcie czyli z kosmetycznymi poprawkami czas przejazdu i ilości brygad pozostają bez zmian. Ja bym podszedł do tego bardzo radykalnie czyli od Os. Kopernika - Jugosłowiańska - Grunwaldzka - Szylinga - Bukowska - Kaponiera - Niepodległości - K. Jadwigi -
- Rondo Rataje - Piłsuduskiego - .... W takim przypadku czasy przejazdu 34' /32' /30' ( 12 minut szybciej) częstotliwości tak jak obecnie 15/20/15' dni wolne 21'
robocze do godz. 8 - 5 brygad ; 8- 12 4 brygady 12-17 6 brygad . Obsługa pół na pół A-1 z A-3 MAN NL 202 i N4012.
dni wolne 4 brygady.
Zyskują mieszkańcy Kopernika szybki dojazd do Bałtyku ( w ok 9-10 minut) zamiast kluczenia przez Marcelin i stania na Bukowskiej i na ,
św. Marcinie. Zresztą obecny kształt z przejazdem przez centrum jest nie do utrzymania więc żeby linię uratowac trzeba jej trasę zmienić
i przyspieszyć.
Przystanki: Jugosłowiańska - Rondo J.N.J - Bałtyk - Niezłomnych - AWF - R.Rataje- .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:22, 11 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | | | Brawo za syntezę na początek
Linia B trochę za krótka na pospieszną ale można spróbować :
Czasy przejazdu: 13' /11'
Częstotliwość Rb: do 6 co 30' ( pierwsze kursy Debina 5.00 i 5.30; Rataje 5.25 i 5.35 ) 2 brygady
od 5.50 do 8.30 co 20' 3 brygady
od 8.30 do 13.30 co 30' 2 brygady
od 13.30 do 20.00 co 20' 3 brygady
od 20.00 do 22.00 co 30' 2 brygady Ostanie kursy z Rataj np 22.20 i 22.40
Sb: do 8.00 co 30' 2b od 8.00 co ok.25' do 20.00 potem co 30' 2brygady
Św. kursuje od. godz 8.30 co ok 25' do 20.00 potem co 30' 2 brygady
Obsługa A-3 wszelkie nowe 12m MANY Czy tak być może ? |
Całkiem fajnie wyszło "B" Ja bym nie puszczał w ogóle początkowo poza dniami roboczymi. Ewentualnie w soboty od 9-18 co 30 minut. W rozkładzie na dzień roboczy można naciągnąć do 15 minut. |
Dało by radę , 15 minut można by dać rano a popołudniu zostawić 20 tak na dobry początek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:31, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Linia A
W takim kształcie czyli z kosmetycznymi poprawkami czas przejazdu i ilości brygad pozostają bez zmian. Ja bym podszedł do tego bardzo radykalnie czyli od Os. Kopernika - Jugosłowiańska - Grunwaldzka - Szylinga - Bukowska - Kaponiera - Niepodległości - K. Jadwigi -
- Rondo Rataje - Piłsuduskiego - .... W takim przypadku czasy przejazdu 34' /32' /30' ( 12 minut szybciej) częstotliwości tak jak obecnie 15/20/15' dni wolne 21'
robocze do godz. 8 - 5 brygad ; 8- 12 4 brygady 12-17 6 brygad . Obsługa pół na pół A-1 z A-3 MAN NL 202 i N4012.
dni wolne 4 brygady.
Zyskują mieszkańcy Kopernika szybki dojazd do Bałtyku ( w ok 9-10 minut) zamiast kluczenia przez Marcelin i stania na Bukowskiej i na ,
św. Marcinie. Zresztą obecny kształt z przejazdem przez centrum jest nie do utrzymania więc żeby linię uratowac trzeba jej trasę zmienić
i przyspieszyć.
Przystanki: Jugosłowiańska - Rondo J.N.J - Bałtyk - Niezłomnych - AWF - R.Rataje- ..... | ,
Dałbym jeszcze Grochowską. Przez Centrum ewentualnie może jechać przez Strzelecką, jeśli tam zostanie sama "2". Ale pospieszną linię straci Marcelińska, Bułgarska - chociaż tam by leciało "L" wg projektu Grochowską i Szpitalną i tak ma jechać tramwaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:44, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Dało by radę , 15 minut można by dać rano a popołudniu zostawić 20 tak na dobry początek. |
20 minut na przejazd po południu to nawet za dużo. Głównym celem tej linii ma być i tak jak najszybsze połaczenie OS.Dębiny z AWFem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:46, 11 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Miałem na myśli częstotliwość a nie czas przejazdu który wynosi 13' szczyt i 11' poza szczytem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:17, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Aha a ja pisząc 15 min myślałem o czasie przejazdu. Co do czestotliwości to 15 w szczycie a 30 poza nim i po.
Ale Ty pisałeś o czestotliwość co 30 minut cały dzień wczesniej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:08, 11 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Nie no co 30' w dni robocze w międzyszczycie i poza szczytem. W dni wolne co ok 25m chociaz mogła by faktycznie nie kursować.
A co 20' to w dni robocze rano i po południu. 3 brygady moga zapewnic częstotliwośc nawet 15 minut ale tylko na dobry poczatek dałem
rzadziej a jak by nie wystarczało to można zwiększyć do 15' . Albo zastosowac wariant z częstszymi kursami ale tylko w szczycie porannym
a popołudniu radziej. Chyba wszystko jest juz jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:54, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Juz tak, tylko ze wczoraj wieczorem to "76" z AWFu się ledwo zabierał Szczególnie jak jest ciepło i słonecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:36, 12 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Czyżby w kierunku Dębiny? I Solaris U18 nie wystarczył ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:12, 12 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To był N4016 Ale naprawdę ta linia pospieszna w normalnej cenie tam byłaby hitem, szczególnie w popołudniowym szczycie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:27, 12 Cze 2006 |
|
|
|