Autor |
Wiadomość |
Wojtas
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 197 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
Za Tramwaje |
|
Macie może informacje o byłych za tramwajach?
Np.Podczas remontu trasy Winiarskiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:25, 17 Gru 2006 |
|
|
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
podczas remontu przejazdu na al. Solidarności nie było zatramwajów tylko wahadłowce (jeżeli o to Ci chodzi jeżeli nie to nie wiem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:29, 17 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zwykle za tramwaje kursowały na trasie winiarskiej tak (lat nie pamiętam, ale warianty i nieśmiertelne tam wtedy Zemuny i IK280,26 z otwartymi często drzwiami tak):
wariant 1) PIĄTKOWSKA - Piątkowska - Serbska - Witosa - Wojska Polskiego - Wołyńska - Małopolska - Wielkopolska - Pułaskiego - Roosevelta - RONDO KAPONIERA (postój na początkowym dzisiejszej linii 7 - Roosevelta - Pułaskiego - Wielkopolska - Nad Wierzbakiem - Wojska Polskiego - Witosa -Serbska - Piątkowska - PIĄTKOWSKA
Niekiedy "T" jeździł w obie strony przez Nad Wierzbakiem i przystanek "Śląska", gdyby Wołyńską właśnie remontowano.
wariant 2) PIĄTKOWSKA - (jak w wariancie nr 1) - WIELKOPOLSKA (nawrót na środku skrzyżowania lub przez Nowowiejskiego, Niepodległości, Libelta i Pułaskiego).
wariant 3) NAJGŁUPSZY przy jednoczesnym zamknięciu Połabskiej, chociaz ostatnio coraz częstszy Niestety zniechęca ludzi do "T" i 60,64,69 nie mogą się zabrać z przystanków...
T1=>PIĄTKOWSKA - Piątkowska - Serbska - Witosa - Wojska Polskiego - Maczka - Słowiańska - Zagonowa - Winogrady - Murawa - Serbska - PIĄTKOWSKA
T2=>odwrotnie
wariant 4) PIĄTKOWSKA - Piątkowska - Szydłowska - Winiarska - Wołyńska - Małopolska - Wielkopolska - WIELKOPOLSKA (lub KAPONIERA).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:09, 17 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| |
wariant 3) NAJGŁUPSZY przy jednoczesnym zamknięciu Połabskiej, chociaz ostatnio coraz częstszy Niestety zniechęca ludzi do "T" i 60,64,69 nie mogą się zabrać z przystanków...
T1=>PIĄTKOWSKA - Piątkowska - Serbska - Witosa - Wojska Polskiego - Maczka - Słowiańska - Zagonowa - Winogrady - Murawa - Serbska - PIĄTKOWSKA
T2=>odwrotnie
|
Bo ja wiem czy on był taki najgłupszy. Właśnie choidzło o to, aby ludzi dowizic do PSTki a nie by oba za-tramwaje (z dwoch różnych końcówek) woził ludzi dłuzej i w tym wypadku nie potrzebnie na Kapoinera. BTW to były T2 i T3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:22, 17 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No były, bo akurat istniał T1 Ale ja dałem ogólnie jak by to powstało kiedy indziej.
IMo to głupie, bo chyba widać, że PST jest koszmarnie niewydolna, UAM się rozbudowuje, powstają kolejne centra handlowe i nowe bloki...
I do tego głupie jest dowalanie kolejnych autobusów tym bardziej, że ludzie mieli o nich złe opinie, bo wygodniej jechać tak jak tramwaj do Kaponiery! Pamietam gdy raz sie Tatra zepsuła i to właśnie T2 i T3 musiały ze Słowiańskiej ejchać do Kaponiery...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:30, 17 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Pomysł z liniami dowożącymi pasażerów z pętli północnych do PST jest dobry, zwłaszcza, że zwykle dodaje się do PST jeszcze jedną linię (przy jednym z remontów bodajże w roku 1998 PST po raz pierwszy otrzymała 5 linii: 10, 11, 12, 14 i 15). PST jest owszem niewydolna, ale sytuacje remontowe to na szczęście tymczasowe sytuacje, a autobusów nie pcha się do Kaponiery ze względu na zatłoczone ulice (według MPK). W czasie planowanego na przyszły rok remontu Winograd, też nie należy się spodziewać autobusu do centrum. Istnieje pewien plan (dość wymyślny i raczej nie ma szans na realizację, ale po MPK wszystkiego można się spodziewać), który w czasie remontu Winograd zakłada:
- skierowanie linii 4 na Piątkowską i tymczasowa likwidacja linii 3 (wtedy mamy dwie pełne linie na Piątkowską - rzecz jasna tylko tymczasowo),
- skierowanie linii 10 na Sobieskiego przy jednoczesnym zachowaniu linii 16 lub uruchamiania jej tylko w godzinach szczytu,
- skierowanie linii 11 z obsługą wozami GT8ZR do tymczasowej końcówki Armii Poznań (rzecz jasna nadal co 20 minut, za to w soboty i święta od rana),
uruchomienie ZATRAMWAJU na takiej trasie, by dowoził on ludzi z przystanków odciętych od sieci (pomijając całkowicie zamknięte Winogrady) do PST i linii 4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 09:58, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jak ma dowieźć do linii 4, skoro pojedzie do PST?,
11 do Armii Poznań? LOL, a po co?
BTW. "11" już od dawna kursuje w weekendy od rana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:37, 18 Gru 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Jak ma dowieźć do linii 4, skoro pojedzie do PST? |
Czwórka nie ma jechać na PST tylko na Piątkowską!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:36, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | | Jak[za tramwaj] ma dowieźć do linii 4, skoro[za tramwaj] pojedzie do PST? |
Czwórka nie ma jechać na PST tylko na Piątkowską!! |
Myśl co piszesz... Mowa o za tramwaju przecież! W domyśle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:09, 18 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z tą "11stka": to pewnie będzie taki sam nie wypał co miał byc z "18stką". Co do 4 i 10tki sie zgadzam w całeś rozciagłosci!
Teraz zostanie tylko racjonalna trasa dla "tytka"..Możliwe, ze zrobią cos takiego:
PIĄTKOWSKA- Al. Solidarności- MURAWA )nawrót przy skrzyżowaniu z Winogradami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:25, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tyle, że ten z 18stką nie wyszedł
Racjonalna trasa dla "T" to ma byc to co podałeś? A np. Żniwna i Pasieka mają pieszo chodzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:27, 18 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No przeciez Winogrady będa całkowicie zamkniete, wieć gdzie tam autobus wrzucisz, he....??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:40, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A skąd wiesz, że nie będą puszczać jednym pasem busów? poza tym ulica Za Cytadelą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:01, 18 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A skąd wiesz, że nie będą puszczać jednym pasem busów? poza tym ulica Za Cytadelą? |
Ta szyba jakiś CAT przywaił w Ikarusa na zabambaju . Dosyc puszczania autobusów po bocznych uliczkach!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:07, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chyba przywalenie w Ikarusa to nie jest jakaś wielka strata Poza tym autobus "Za tramwaj" to za tramwaj czyli musi sie trzymać blisko trasy tramwajowej i musi zapewnić KM jak tramwaj, a nie omijac Pasiekę i Żniwna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:37, 18 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Warto dodać jeslki są do tego dostateczne warunki (w tym wypadku będzie to udrudnione). W wypadku gdyby "T' kursował na takije trasie jak pisałem, to tym mieszkańcom pozostaje spacerek albo na "T" albo na Słowiańską na inny autobus, albo na wahadło. Zreszta jak będzie to sie przekonamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:40, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ok, mi to tito, jak będzie, ale skoro ludzie płacą za przewóz to nie można im fundowac "spacerku".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:42, 18 Gru 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Ok, mi to tito, jak będzie, ale skoro ludzie płacą za przewóz to nie można im fundowac "spacerku". |
Z tym sie zgodze, albo co nie wybudujesz chyba specjalnej drogi aby autobus poprowadzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:44, 18 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wiec moze sie uda zachować jeden pas wahadłowy ulicy Winogrady dla karetek, policji, itp oraz "T", bo okolica nie ma alternatywy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:48, 18 Gru 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Winogrady w trakcie remontu będą całkowicie zamknięte. Nie będzie żadnych wolnych pasów ruchu, przystanków tramwajowych czy czegoś w tym stylu. Winogrady będą korzystać z przystanków na Słowiańskiej. Ja wiem, że to trochę daleko, ale jak był remont torowiska na Starołęckiej, przystanki Bystra i Stomil też były zupełnie odcięte od komunikacji i nikt nie narzekał. A ZATRAMWAJU spodziewajmy się raczej na bardziej egzotycznej trasie. Chodzi o to, by przecinał PST i trasę Piatkowską. 11 zaś na Armii Poznań dlatego, że jako jedyny przystanek będzie zupełnie odcięty od komunikacji tramwajowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 07:27, 19 Gru 2006 |
|
|
|