Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wrócił i znów zamierza wprowadzac swoje pomysły odnosnie "19tki". 1nka ma za zadanie połaczyc GTR z Hetmańską, Głogowśka i dalej Arciszewskeigo, stad nawet objazdem jeźdi przez GTR (proponuje czasem ruszyc główka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:04, 10 Lis 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko czy to łączenie jest potrzebne skoro mało kto z niego korzysta?
Dlaczego zatem zawsze mogę usiąść w "1" wsiadając po środku objazdu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:06, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
hehe i myślisz, że ktoś jeździ z GTR jedynką? Każdy jedzie byle czym do Ronda Starołęki i dalej autobusem. A 1 toczy koło pusta i przez to marnuje się tabor, który mógłby być przeznaczony na wspomaganie innej lini.
1 jest nie potrzebna obecnie na Ratajach!!!!! Codziennie widze tą linie, więc wiem dobrze. Ale jedzie totalnie pusta, albo po prostu zbierze kilka osób bo się wepchnie przed inny tramwaje. Albo nikt na nią nie czeka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz19 dnia Pią 15:11, 10 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 15:09, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jakby nie patrzeć- w każdym tramwaju jadącym objazdem możesz usiąść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:10, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
ale ona ma totalnie jebnięty objazd. Dubluje się z 7mką, póżniej z 12 i 13 a na GTR jeździ jak wyrzutek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:12, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Zamknij dziubek z tymi przekleństwami lepiej. Prosze bardzo moznesz wystosowac pismo o zmiane "1nki" ale żadna inna linia na GTR nie zostanie skierowana i zostanie tam tylko 5 i 17 (jak znam zycie mieszkąńcy tego nie poprą)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:19, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
kurde jak się gorączkujesz! Jakbym chciał zrewolucjonizować świat. Trochę dystansu! Zachowujesz się jak rozchisteryzowany dzieciak, albo rozdrażniony staruszek. Ile ty masz lat?
Co do GTR, to jak wcześniej pisałem można przedłużyć 11 do Stomilu na ten okres.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:25, 10 Lis 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
11 moze jechać dlaej, bo juz kiedyś było 2,5 linii na GTR i nie było jakichś wielkich protestów, że za mało, tylko że DTR ma więcej po prostu [ze zwykłej zazdrości].
BTW. Ja codziennie ostatnio czekam na 1 bo jeździ się nią wygodnie i jest czym oddychać, bo wozi dużo tlenu Ubolewam tylko nad tym, że nie skreca na RRat w lewo jak 7... 7 z reszta tez pusta, bo jeździ za 6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:44, 10 Lis 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
A ja za to codziennie widzę następujące linie: 2, 7, 17, 18, 51, 82, 85, 97, 90, 91, 93, 95 i po nocach nasłuchuję 235. I co, jestem już specjalistą? To naturalne że ludzie wsiadają w to, co podjedzie pierwsze (zwłaszcza jak muszą pokonać tylko kilka przystanków).
Z tą jedynką jest tak samo jak z PST w stronę Piątkowa w dni robocze. Wszystkie 4 linie jadą prawie jednocześnie, przy czym dwa pierwsze składy zbierają co się da, a dwa pozostałe jadą puste (chyba, że wcześniej coś wypadło, to wtedy inaczej się pasażerowie rozkładają). I to jest już wystarczający powód by skasować którąś linię? Tylko teraz którą? Ciągniemy zapałki!
Na forum wraca równowaga - kult Piątkowskiej i obrona wszystkiego co z nią związane przeciwko bezwzględnej i równie bezsensownej walce z linią 1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:53, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | kurde jak się gorączkujesz! Jakbym chciał zrewolucjonizować świat. Trochę dystansu! Zachowujesz się jak rozchisteryzowany dzieciak, albo rozdrażniony staruszek. Ile ty masz lat?
. |
To juz akyrat nie Twoja sprawa. Powiem tyle: rób porzadki w swoim Kórniku gdzie jest wielki syf z komunikacja, a poznańska KM zostaw w spokoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:08, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | A ja za to codziennie widzę następujące linie: 2, 7, 17, 18, 51, 82, 85, 97, 90, 91, 93, 95 i po nocach nasłuchuję 235. I co, jestem już specjalistą? To naturalne że ludzie wsiadają w to, co podjedzie pierwsze (zwłaszcza jak muszą pokonać tylko kilka przystanków).
Z tą jedynką jest tak samo jak z PST w stronę Piątkowa w dni robocze. Wszystkie 4 linie jadą prawie jednocześnie, przy czym dwa pierwsze składy zbierają co się da, a dwa pozostałe jadą puste (chyba, że wcześniej coś wypadło, to wtedy inaczej się pasażerowie rozkładają). I to jest już wystarczający powód by skasować którąś linię? Tylko teraz którą? Ciągniemy zapałki!
Na forum wraca równowaga - kult Piątkowskiej i obrona wszystkiego co z nią związane przeciwko bezwzględnej i równie bezsensownej walce z linią 1 |
tylko, że ja staram się przeciwstawić bezsensownemu objazdowi, a nie konkretnej lini. Planując zmianę trasy i to na tak długo mogli wykombinować coś porządnego, a nie korkują Półwiejską i dublują prawie całkowicie 1 z 7mką, która na objeździe też się nie sprawdza.
| | Z tą jedynką jest tak samo jak z PST w stronę Piątkowa w dni robocze. Wszystkie 4 linie jadą prawie jednocześnie, przy czym dwa pierwsze składy zbierają co się da, a dwa pozostałe jadą puste (chyba, że wcześniej coś wypadło, to wtedy inaczej się pasażerowie rozkładają). |
Tylko, że 1 na całej swej długości robi za popychadło. Tramwaje chociażby z przytoczonej przez Ciebie PST mają z osobna swoich pasażerów, którzy jadą tylko daną linią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:10, 10 Lis 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | Półwiejską i dublują prawie całkowicie 1 z 7mką, która na objeździe też się nie sprawdza.
|
Jeśli chodzi o 7-kę to zdecydowanie lepiej poczyna sobie niż 1-ka, ja bym ją zostawil tak jak teraz jest. Podoba mi sie to połącznie Wildy z "Zawarciem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:45, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Pamietaj, zę jest konkretnie uruchomienie dla danych zajezdnii trzeba sie tego trzymać, a nie ze skrócisz 1nke lub 7mke o 50% trasy i gdzieś 10 motorniczych odpoczywa (wolne) zamiast pracowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:14, 10 Lis 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
To akurat jest najmniejszy problem-powinieneś wiedzieć dlaczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:38, 10 Lis 2006 |
|
|
stasheG
Zbanowany
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 368 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: PZN |
|
|
|
| | Pamietaj, zę jest konkretnie uruchomienie dla danych zajezdnii trzeba sie tego trzymać, a nie ze skrócisz 1nke lub 7mke o 50% trasy i gdzieś 10 motorniczych odpoczywa (wolne) zamiast pracowac |
Proponuję podzielić tę 1 (bo tylko ciąć linie wiara by tu chciała) a tych motorkowych co mieliby odpoczywać, wrzucić na Duewagi O do drugich kabin : D Ubaw po pachy ;DDDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:40, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Pamietaj, zę jest konkretnie uruchomienie dla danych zajezdnii trzeba sie tego trzymać, a nie ze skrócisz 1nke lub 7mke o 50% trasy i gdzieś 10 motorniczych odpoczywa (wolne) zamiast pracowac |
wynajdujesz jakieś bezsensowne argumenty, a przecież my tylko sobie planujemy co można zrobić.
A zresztą skrócona do Dębca 1 mogłaby być obsługiwana przez Głogowską albo Pamiątkową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:01, 10 Lis 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | | Pamietaj, zę jest konkretnie uruchomienie dla danych zajezdnii trzeba sie tego trzymać, a nie ze skrócisz 1nke lub 7mke o 50% trasy i gdzieś 10 motorniczych odpoczywa (wolne) zamiast pracowac |
wynajdujesz jakieś bezsensowne argumenty, a przecież my tylko sobie planujemy co można zrobić.
A zresztą skrócona do Dębca 1 mogłaby być obsługiwana przez Głogowską albo Pamiątkową. |
Bezsesnsowny to chyba Ty jesteś, weź rób porzadki w Kórniku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:12, 11 Lis 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Powtarzasz się. Myślisz, że mi dokuczysz? Żałosne. Zaglądam tutaj, bo interesuje się komunikacją miejską i nie mam ochoty na bezsensowną konwersacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:59, 11 Lis 2006 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ej, ludziska, dajcie sobie spokój z głupkowatymi kłótniami. Pomysł skrócenia jedynki (i przy okazji siódemki) narodził się także w głowach poznańskich motorowych. Problemem jednak nie jest to, że linia jest za długa i nikt nie chce nią jeździć. Problemem są światła przy Multikinie, które mają taką, a nie inną przepustowość i po prostu najzwyczajniej w świecie nie są w stanie obsłużyć 7 linii tramwajowych, co generuje opóźnienia nie tylko na "1" i "7", ale także na innych liniach (zwłaszcza "2" i "9", które jeżdżą stadami). Linia nie musi być długa, ale musi być funkcjonalna. W MPK pewnie nad tym myślą, ale decyzję wydaje niestety kto inny. A pomysł jest taki, by "jedynka" rzeczywiście kursowała do Dębca, a "osiemnastka" owszem Ogrody - Dębiec, ale po trasie "siódemki". Po jaką cholerę 11 do Stomila, skoro "5" i "17" skręcają z tzw. GTRu w lewo i jeżdżą niezbyt zapełnione? Na Zawarciu uruchomić linie okrężne 7A i 7B kursujące z Zawad przez os. Lecha, rondo Starołęka i rondo Rataje (każda w innym kierunku) i wszystko będzie dobrze - Żegrze i Chartowo mają 3 linie i w dodatku połączenie z Zamenhofa, gdzie z kolei standardowo jeżdżą 2 linie do Śródki. Można też wydłużyć ZA TRAMWAJ do Głogowskiej/Hetmańskiej, żeby nieco ułatwić przesiadki. Oczywiście numery linii podane przeze mnie są umowne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:46, 20 Lis 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Za-Trawaj chcieli wydłuzyc w drugą strone do Starołęki- ale niestety nie ma kierowców w naszym skromym przedsiębiorstwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:37, 20 Lis 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|