Czy linia 11 powinna jeździć częściej? |
Tak co 10 minut od 6-19 w dni robocze |
|
58% |
[ 17 ] |
Tak, ale tylko w szczycie (7-9, 14-17) |
|
20% |
[ 6 ] |
Jej częstotliwość jest optymalna |
|
17% |
[ 5 ] |
Powinna jeździć tylko w dni robocze |
|
0% |
[ 0 ] |
Powinna zostać zlikwidowana |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Ale chyba po zakończeniu remontu wiaduktu albo po wycięciu 1 i 7 z Jadzi bo ja se nie wyobrażam kolejnej linii na tej trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:12, 10 Wrz 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
To było by raczej dopełnienie 11 do całej linii ale faktycznie nie teraz tylko po zakończeniu wiaduktu na Hetmańskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:48, 10 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Myśląć o przyszłości nie ma sensu wpychać "18" na Jadzię bo potem trzeba będzie ją usunąć, a Ogrodzianie powiedzą, że tego nie chcą. Rozwój sieci torowisk bez powiększania liczby linii w Poznaniu jest możliwy, więc po co teraz tak Combinować?
BTW.Linia co 30/40 minut? To nie przejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:41, 10 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
18 byłaby tam dopełnieniem 11 a o to przecież chodzi, połączenie Ogrodów z Dworcem byłoby zachowane przy jednoczesnym usunięciu
18 z Głogowskiej i Hetmańskiej a w dni wolne 30/40 byłoby wystarczające choć w obecnych warunkach nie bedzie to możliwe
Moim zdaniem byłoby to optymalne wykorzystanie taboru ( ilośc brygad bez zmian) a tak 11 zostanie nadal co 20 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:08, 10 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale podstawowym problemem dla mnie jest to, że jeżeli damy Ogrodzianom i Jeżycanom [chyba tak się na nich mówi] nowy kierunek podróży, to już nie da się im go odebrać, albo zrobi się burza i to jest bezsensowne... A poza tym niebezpieczne dla linii 11, bo w takim układzie "18" by ją żzarła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:50, 11 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
To znaczy że jak 18 pojedzie na Ogrody co 10' to 11 zetną ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:08, 11 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie. Chodzi o to, że będą niby dwie linie dzielące ilość kursów jednej i linia na Ogrody "wygra" z linią na Piątkowską, dlatego jestem przeciw ratowaniu innych linii kosztem "11". "18" można ratować ewentualnie kosztem innej, ale silnej linii tak jak "3" uratowano kosztem "4".
Poza tym Poznań miał odchodzić od bezpośrednich połączeń ku częstszym przesiadkom, więc o czym ta rozmowa w sumie jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:13, 11 Wrz 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Przecież bezpośrednie połączenie Sołacza i Jeżyc z Dworcem , centrum zostanie zachowane tu sie nic nie zmienia . Chociaż może faktycznie być taka pokusa żeby w weekendy zostawic tylko jedna linie na Ogrody. Tak czy owak 11 nadal zostanie co 20 minut na całej trasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:23, 11 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No to jak dla mnie lepiej, żeby zostało tak jak jest w tej chwili z wakacyjnymi wtrąceniemi co 12 minut przy zawieszonej 3, 16 czy 18, albo jeszcze innej linii w związku z remontami.
Można poczekać przecież ok. 1,5 roku do oddania Rocha czy nawet dłużej i zobaczyć jak się sytuacja przewozowa na linii 11 rozwinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:35, 12 Wrz 2006 |
|
|
Ryba
Kontroler
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
| |
Można poczekać przecież ok. 1,5 roku do oddania Rocha czy nawet dłużej |
O wiele dluzej. W takim czasie nie ma szans na zbudowanie torowiska, a wiec to napewno potrwa 4, 5lat. Wiec poczekamy jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:12, 12 Wrz 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | O wiele dluzej. W takim czasie nie ma szans na zbudowanie torowiska, a wiec to napewno potrwa 4, 5lat. Wiec poczekamy jeszcze |
Po usunięciu Bąkowskiego już nie ma przeszkód więc w 2008 roku tramwaj powinien już się na Rocha pojawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:19, 12 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wg oficjalnej wersji ZDMu tramwaj przez Rocha ma jechać w XI 2007, tylko jaki to będzie miało Einfluss na "11"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:17, 12 Wrz 2006 |
|
|
VPN
Pasażer
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska |
|
|
|
Tak się zastanawiam: jaka jest szansa, że po zakończonym remoncie na Al. Solidarności na właściwą trasę 11-tki wrócą stopiątki? Ja się nie orientuję za bardzo w tych sprawach, ale podejrzewam, że zmiana ze Starołęki (podczas remontu Głogowskiej/Hetmańskiej) na Os. Lecha będzie skutkowała znowu brakiem innych tramwajów niż holendry i helmuty na liniach 9 oraz 11...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:03, 19 Paź 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No przecież już "11stka" jeździła z Lecha na Piątkowską po wakacjach i na 5 brygad był 3-4 helmutowe [dank dem Gott] i jedna-dwie holendrowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:08, 19 Paź 2006 |
|
|
VPN
Pasażer
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska |
|
|
|
Być może, ale mnie jeszcze wtedy nie było w Poznaniu... Ja tu tylko studiuję, więc w czasie wakacji mnie nie ma i nie mogłem widzieć jak to wyglądało Czyli rozumiem, że z innymi tramwajami niż holendry i helmuty na trasie Piątkowskiej można się (przynajmniej na razie) pożegnać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:25, 19 Paź 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No raczej, ale po co inne skoro i tak Tatra, ani Combino nie pojedzie?? Ze 105tkami sobie dajmy spokój, bo mają mało siedzeń i tam po prostu nie pasują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:29, 19 Paź 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | No przecież już "11stka" jeździła z Lecha na Piątkowską po wakacjach i na 5 brygad był 3-4 helmutowe [dank dem Gott] i jedna-dwie holendrowa... |
Ściślej 3 z Gajowe i 2 z Madaliny aczkolwiek Gajowa wypuszczała oprócz holendrów także i GT8 choć 105N zwłaszcza forteczańskich trochę mi
żal .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:55, 19 Paź 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Fakt, te forteczańskie jeszcze jakoś sie prezentowały, choć wyświetlaczy zawsze na "11" było mało, albo wcale. Pamiętajmy, że S-3 uraczyła nas też 102jką na tej linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 08:56, 20 Paź 2006 |
|
|
VPN
Pasażer
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska |
|
|
|
| | Ze 105tkami sobie dajmy spokój, bo mają mało siedzeń i tam po prostu nie pasują. |
Dlaczego nie pasują? Podczas remontu Głogowska/Hetmańska jeździły i nikt nie narzekał np. na małą ilość siedzień. Przydałoby się jakieś urozmaicenie, a trzeba pamiętać, że podstawową linią Piątkowskiej nadal pozostaje 9-tka, na której praktycznie nigdy nie jeździły 105-tki. Dlaczego ta linia ma być poszkodowana, podczas gdy np. na Połabską jeżdżą prawie wyłącznie 105-tki? Nie można puścić chociaż od czasu do czasu jakiegoś wygodniejszego tramwaju na drugorzędnej linii 11? Chociażby wejścia w 105-tkach są szersze niż w helmutach i holendrach, więc łatwiej wejść np. z wózkiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:16, 31 Paź 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie uważam, aby linie na Piątkowską były poszkodowane brakiem 105tek. Nie mozna też powiedzieć, że to jakiś o wiele lepszy cud techniki niż taki GT8, bo moze sa młodsze, ale niby lepsze technicznie [tylko jakim kosztem?]. Poza tym i 9, i 11 są liniami S-2. "11" była kiedyś z S-1, potem przejęła ją S-2 i tak jest do teraz. Bywają przebłyski S-3, i dlatego twierdzę, że tam nie pasują, ponieważ najpierw były eNki [także S-2jkowe], potem 102jki, holendry i helmuty. Nie wiem co dobrego byłoby w 11 na 105N? Dla mnie chyba nic, bo nie byłoby gdzie usiąść. Poza tym "9" na 105N - to jakoś nie pasuje. Plusem byłoby znaczne przyspieszenie linii i jej upunktualnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:41, 31 Paź 2006 |
|
|
|