Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
[11] Tyle lat na krawędzi, a jeszcze jeździ ;-)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
[11] Tyle lat na krawędzi, a jeszcze jeździ ;-)

Czy linia 11 powinna jeździć częściej?
Tak co 10 minut od 6-19 w dni robocze
58%
 58%  [ 17 ]
Tak, ale tylko w szczycie (7-9, 14-17)
20%
 20%  [ 6 ]
Jej częstotliwość jest optymalna
17%
 17%  [ 5 ]
Powinna jeździć tylko w dni robocze
0%
 0%  [ 0 ]
Powinna zostać zlikwidowana
3%
 3%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 29

Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Rozklad jest zły Sad Eksperymentowi mówię tak, ale już lepiej cały dzień do 19:00 co 10', bo nasze MPK nie lubi Combinacji, więc jeśli to zrobią to od 1 września.

tomikat napisał:
Jeżeli i wtedy okaże się że ruch jest tam mały no to trzeba sie poważnie zastanowic nad wycofaniem 11 z Winiar ( i na 9 dać pojemniejsze 105N)


A właśnie dlaczego jak się coś dzieje to szafuje się "11", może wycofać "9" z Winiar i będzie ok??

9 na 105Nach?? Mi się wydaje to nierealne - ta linia nigdy do tego nie aspirowała i zawsze była obsługiwana przez 102N,102Na, 1-3G, GT6, GT8 itp...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:32, 20 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Miałem na myśli że jakby kursowała na winiary tylko jedna linia to musiałaby być obsługiwana pojemniejszym taborem
a czy była by to 9 czy 11 cóż ... może te 105N bardziej by pasowały na 11. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:06, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Neo
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No wczoraj się 11 zrehabilitowała Wink Nawet na światłach stała już minutę przed czasem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:28, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Neo napisał:
No wczoraj się 11 zrehabilitowała Wink Nawet na światłach stała już minutę przed czasem Wink


I to jest własnie najstraszniejsze... przed czasem... Sad


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:57, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Neo
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Neo napisał:
No wczoraj się 11 zrehabilitowała Wink Nawet na światłach stała już minutę przed czasem Wink


I to jest własnie najstraszniejsze... przed czasem... Sad

Ale na światłach! Na przystanku była punktualnie Exclamation Dokładnie 13:11, tak jak w rozkładzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:08, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A na następnym przystanku też była równo? Mogłaby się spóźnić z Piątkowskiej minutkę, lecz jest to groźne, bo mogłaby nie dac rady aby zrobic desant przed "12stkę". Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:10, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Neo
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 11 napisał:
A na następnym przystanku też była równo? Mogłaby się spóźnić z Piątkowskiej minutkę, lecz jest to groźne, bo mogłaby nie dac rady aby zrobic desant przed "12stkę". Very Happy

Co prawda, nie sprawdziłam z zegarkiem, ale raczej była punktualnie na następnym. Dodam tylko, że jechałam w stronę Piątkowskiej Cool


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:16, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
A w tą stronę to błagam o spóźnienia około 4 minuty na Teatralce!!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:18, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Neo
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Pasażer linii 11 napisał:
A w tą stronę to błagam o spóźnienia około 4 minuty na Teatralce!!

Ma takie przyspieszenie, czy Ty się tyle zawsze spóźniasz? Cool


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:22, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Jedzie zwykle dobrze, czasem minutę wcześniej, w szczycie popołudniowym spóźnia się czasem. Chcę takie spóźnienia dla zabrania pasażerów linii 9, która ma dość z Marcinkowskiego, Pl.Wolności i Fredry...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:25, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Może właśnie 9 dlatego była ważniejsza bo więcej ludzi jeździ z centrum na Winiary niż powiedzmy z okolic Mostu Dworcowego ale jak będę miał trochę czasu ( tylko popołudniu) to 11 i 9 się przejadę i spróbuje trochę ludzi policzyć .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:00, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Była. Ludzie z Winiar dalej niż za Św.Marcin zwykle nie jadą. W 9 na Kaponierze dokonywała się wymiana (zawsze pusta przejeżdżała Kaponierę - było kilka(naście ) osób). W stronę Piątkowskiej największa wymiana na Teatralnym. Tramwaje z Fredry typu 3,4,9,16 powinny wysadzać ludzi z Centrum na SAMYM moście a nie wwozić na wąski przystanek w kier. północnym.

11 może nie zwozi z okolic Dworcowego, ale z PP, AWF,PKS, Półwiejskiej również a może nawet bardziej. Most Dworcowy to też w sumie Centrum. Nie można powiedzieć, żę typowe Śródmieście (stary rynek, marcinkowskiego, Św.Marcin itp) jest mobilne bo tam nie można dużo zwykłych spraw załatwić...

Dziś ok. 18:20 (nie pamietam dokładnie) 46 osób w "11" tzn. 12 osób stało, a reszta siedziała (w 105N są 34 miejsca siedzące na 2 wagony). Odcinek najbardziej przewozowy i typowy dla tej trasy: Klin <=> Wielkopolska.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:39, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Pasażer linii 11 napisał:
Była. Ludzie z Winiar dalej niż za Św.Marcin zwykle nie jadą. W 9 na Kaponierze dokonywała się wymiana (zawsze pusta przejeżdżała Kaponierę - było kilka(naście ) osób). W stronę Piątkowskiej największa wymiana na Teatralnym


Zgoda na Kaponierze i Teatralce wymiana jest największa ale też są to główne punkty przesiadkowe. NA Teatralce gro ludzi którzy jadą z Fredry przesiada się na PST. Tak myślę że po zmianie trasy 9 to 11 która dojeżdża teraz do Kaponiery będzie (ma) większe powodzenie.

Pasażer linii 11 napisał:
Tramwaje z Fredry typu 3,4,9,16 powinny wysadzać ludzi z Centrum na SAMYM moście a nie wwozić na wąski przystanek w kier. północnym.


No nie za bardzo bo blokowały by tylko przejazd dla skręcających do Kaponiery i jadących prosto w stronę Ogrodów, a po skręcie w prawo
i tak będą musiały zatrzymać na wspólnym przystanku. A co do jego "wąskości" tak na marginesie to żle zaprojektowano krzyżówkę , trzeba było poszerzyć Roosevelta (przesunąć skarpę) i wygospodarować podwójny przystanek.

Pasażer linii 11 napisał:
11 może nie zwozi z okolic Dworcowego, ale z PP, AWF,PKS, Półwiejskiej również a może nawet bardziej. Most Dworcowy to też w sumie Centrum. Nie można powiedzieć, żę typowe Śródmieście (stary rynek, marcinkowskiego, Św.Marcin itp) jest mobilne bo tam nie można dużo zwykłych spraw załatwić...


Z AWF też 9 można dojechać a tak w ogóle po skierowaniu 9 na Ratajczaka potoki pewno się zmienią bo przecież obie linie krzyżowały by się przy PKS-sie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:12, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
tomikat napisał:
Zgoda na Kaponierze i Teatralce wymiana jest największa ale też są to główne punkty przesiadkowe. NA Teatralce gro ludzi którzy jadą z Fredry przesiada się na PST. Tak myślę że po zmianie trasy 9 to 11 która dojeżdża teraz do Kaponiery będzie (ma) większe powodzenie.


O to właśnie chodzi, żeby każda z linii była autonomiczna i dowoziła w maksymalna ilość innych miejsc.

tomikat napisał:
No nie za bardzo bo blokowały by tylko przejazd dla skręcających do Kaponiery i jadących prosto w stronę Ogrodów, a po skręcie w prawo
i tak będą musiały zatrzymać na wspólnym przystanku. A co do jego "wąskości" tak na marginesie to żle zaprojektowano krzyżówkę , trzeba było poszerzyć Roosevelta (przesunąć skarpę) i wygospodarować podwójny przystanek..


Myślę, że ok, bo z 8 i 13 łatwiej można by bylo wysiąśc w kier.północy zamiast iść dookoła. Tam moim zdaniem ludzie głównie by wysiadali i nie trwało by to długo.


tomikat napisał:
Z AWF też 9 można dojechać a tak w ogóle po skierowaniu 9 na Ratajczaka potoki pewno się zmienią bo przecież obie linie krzyżowały by się przy PKS-ie.


Wątpliwa przyjemność tłuc się przez śródmieście, skoro "11" można wygodniej... Nie chodzi mi o sam aWF bo to tylko kropla w sumie węzłów. Na dodatek on właśnie traci na znaczeniu.
Jak "9" pojedzie z Wielkopolskiej przez Nowowiejskiego, Młyńska, Ratajczaka to na Piątkowską muszą już jeździć dwe PEŁNE (CO 10 MIN.) i wówczas inne linie. Takie krzyżowanie im niewiele da, ponieważ one będą miały wtedy jeszcze mniej wspólnego niż teraz i dobrze, bo Poznaniowi potrzebna jest rozbudowa torowisk przy dołożeniu maxymalnie 1-2 linii do 17 które są. "18" już nie liczę.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:31, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Chodziło mi o tylko o Ratajczaka 9 skręcała by wtedy ze Św. Marcina do PKS a 11 do PKS tyle że przez Dworcowy.
NAtomiast po wybudowaniu trasy przez Nowowiejskiego 9 dowoziła by do "ścisłego centrum" a 11 do Teatralki, Kaponiery, PKP ..
i to było rozwiązanie idealne. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:47, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No ja już poszedłem dalej i sobie umyśliłem żedo tego czasu musi być jak jest i nie ma co Combinować.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:54, 21 Cze 2006 Zobacz profil autora
macieq84
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Rataje

Post
Zatem trzeba sie wypowiedziec ze sie troche wqrzylem jak zobaczylem ze 11stka znowu bedzie 20 minutowym dodatkiem dla reszty - ale na szczescie poprawiono sie z wiosennej glupoty i jezdzi teraz caly czas. Po jakiego ch*** przywracaja ta 18stke. Lepiej dac brygady na 11 i skonczyc z dziwnymi liniami! Wszystko co dziesiec minut (liczac trojkoczworke jako 1 linie) i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:21, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
Po jakiego Ch... 18? Nie wiem ja wam ale mi tal linia wiele razy się bardzo przydała, a znowusz 11 jechałem moze ze 4 razy. Ja bym proponował 11 skasować i tak mam ałą frekfencje.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:03, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ja Ci dam!! Po co trzymać takie śmieci jak "18"?? Dziś widziałem na niej GT8ZR z przewozowością byłego W3 Very Happy Każdy przytomnie patrzący człowiek zostawiłby "11" a pozbyłby się "18"...

Na "11" niestety znów można oglądać holenderski szczyt techniki...Wymiana potem trwa na takiej Półwiejskiej prawie cały cykl Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:29, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Lejos
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań-WOLA

Post
No widzisz. Mówisz o GT8ZR na 18 a tu na wspaniałej lini o powalającej frekfecji (11) najgorzy syf (holendy). Uzasadnij dalczego byś skasował 18!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:20, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Linie tramwajowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin