Czy linia 11 powinna jeździć częściej? |
Tak co 10 minut od 6-19 w dni robocze |
|
58% |
[ 17 ] |
Tak, ale tylko w szczycie (7-9, 14-17) |
|
20% |
[ 6 ] |
Jej częstotliwość jest optymalna |
|
17% |
[ 5 ] |
Powinna jeździć tylko w dni robocze |
|
0% |
[ 0 ] |
Powinna zostać zlikwidowana |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 29 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Rozklad jest zły Eksperymentowi mówię tak, ale już lepiej cały dzień do 19:00 co 10', bo nasze MPK nie lubi Combinacji, więc jeśli to zrobią to od 1 września.
| | Jeżeli i wtedy okaże się że ruch jest tam mały no to trzeba sie poważnie zastanowic nad wycofaniem 11 z Winiar ( i na 9 dać pojemniejsze 105N)
|
A właśnie dlaczego jak się coś dzieje to szafuje się "11", może wycofać "9" z Winiar i będzie ok??
9 na 105Nach?? Mi się wydaje to nierealne - ta linia nigdy do tego nie aspirowała i zawsze była obsługiwana przez 102N,102Na, 1-3G, GT6, GT8 itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:32, 20 Cze 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Miałem na myśli że jakby kursowała na winiary tylko jedna linia to musiałaby być obsługiwana pojemniejszym taborem
a czy była by to 9 czy 11 cóż ... może te 105N bardziej by pasowały na 11.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:06, 21 Cze 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No wczoraj się 11 zrehabilitowała Nawet na światłach stała już minutę przed czasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:28, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | No wczoraj się 11 zrehabilitowała Nawet na światłach stała już minutę przed czasem |
I to jest własnie najstraszniejsze... przed czasem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:57, 21 Cze 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | | No wczoraj się 11 zrehabilitowała Nawet na światłach stała już minutę przed czasem |
I to jest własnie najstraszniejsze... przed czasem... |
Ale na światłach! Na przystanku była punktualnie Dokładnie 13:11, tak jak w rozkładzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:08, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A na następnym przystanku też była równo? Mogłaby się spóźnić z Piątkowskiej minutkę, lecz jest to groźne, bo mogłaby nie dac rady aby zrobic desant przed "12stkę".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:10, 21 Cze 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A na następnym przystanku też była równo? Mogłaby się spóźnić z Piątkowskiej minutkę, lecz jest to groźne, bo mogłaby nie dac rady aby zrobic desant przed "12stkę". |
Co prawda, nie sprawdziłam z zegarkiem, ale raczej była punktualnie na następnym. Dodam tylko, że jechałam w stronę Piątkowskiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:16, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A w tą stronę to błagam o spóźnienia około 4 minuty na Teatralce!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:18, 21 Cze 2006 |
|
|
Neo
Motorniczy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 458 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | A w tą stronę to błagam o spóźnienia około 4 minuty na Teatralce!! |
Ma takie przyspieszenie, czy Ty się tyle zawsze spóźniasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:22, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jedzie zwykle dobrze, czasem minutę wcześniej, w szczycie popołudniowym spóźnia się czasem. Chcę takie spóźnienia dla zabrania pasażerów linii 9, która ma dość z Marcinkowskiego, Pl.Wolności i Fredry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:25, 21 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Może właśnie 9 dlatego była ważniejsza bo więcej ludzi jeździ z centrum na Winiary niż powiedzmy z okolic Mostu Dworcowego ale jak będę miał trochę czasu ( tylko popołudniu) to 11 i 9 się przejadę i spróbuje trochę ludzi policzyć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:00, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Była. Ludzie z Winiar dalej niż za Św.Marcin zwykle nie jadą. W 9 na Kaponierze dokonywała się wymiana (zawsze pusta przejeżdżała Kaponierę - było kilka(naście ) osób). W stronę Piątkowskiej największa wymiana na Teatralnym. Tramwaje z Fredry typu 3,4,9,16 powinny wysadzać ludzi z Centrum na SAMYM moście a nie wwozić na wąski przystanek w kier. północnym.
11 może nie zwozi z okolic Dworcowego, ale z PP, AWF,PKS, Półwiejskiej również a może nawet bardziej. Most Dworcowy to też w sumie Centrum. Nie można powiedzieć, żę typowe Śródmieście (stary rynek, marcinkowskiego, Św.Marcin itp) jest mobilne bo tam nie można dużo zwykłych spraw załatwić...
Dziś ok. 18:20 (nie pamietam dokładnie) 46 osób w "11" tzn. 12 osób stało, a reszta siedziała (w 105N są 34 miejsca siedzące na 2 wagony). Odcinek najbardziej przewozowy i typowy dla tej trasy: Klin <=> Wielkopolska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:39, 21 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Była. Ludzie z Winiar dalej niż za Św.Marcin zwykle nie jadą. W 9 na Kaponierze dokonywała się wymiana (zawsze pusta przejeżdżała Kaponierę - było kilka(naście ) osób). W stronę Piątkowskiej największa wymiana na Teatralnym |
Zgoda na Kaponierze i Teatralce wymiana jest największa ale też są to główne punkty przesiadkowe. NA Teatralce gro ludzi którzy jadą z Fredry przesiada się na PST. Tak myślę że po zmianie trasy 9 to 11 która dojeżdża teraz do Kaponiery będzie (ma) większe powodzenie.
| | Tramwaje z Fredry typu 3,4,9,16 powinny wysadzać ludzi z Centrum na SAMYM moście a nie wwozić na wąski przystanek w kier. północnym. |
No nie za bardzo bo blokowały by tylko przejazd dla skręcających do Kaponiery i jadących prosto w stronę Ogrodów, a po skręcie w prawo
i tak będą musiały zatrzymać na wspólnym przystanku. A co do jego "wąskości" tak na marginesie to żle zaprojektowano krzyżówkę , trzeba było poszerzyć Roosevelta (przesunąć skarpę) i wygospodarować podwójny przystanek.
| | 11 może nie zwozi z okolic Dworcowego, ale z PP, AWF,PKS, Półwiejskiej również a może nawet bardziej. Most Dworcowy to też w sumie Centrum. Nie można powiedzieć, żę typowe Śródmieście (stary rynek, marcinkowskiego, Św.Marcin itp) jest mobilne bo tam nie można dużo zwykłych spraw załatwić... |
Z AWF też 9 można dojechać a tak w ogóle po skierowaniu 9 na Ratajczaka potoki pewno się zmienią bo przecież obie linie krzyżowały by się przy PKS-sie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:12, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Zgoda na Kaponierze i Teatralce wymiana jest największa ale też są to główne punkty przesiadkowe. NA Teatralce gro ludzi którzy jadą z Fredry przesiada się na PST. Tak myślę że po zmianie trasy 9 to 11 która dojeżdża teraz do Kaponiery będzie (ma) większe powodzenie. |
O to właśnie chodzi, żeby każda z linii była autonomiczna i dowoziła w maksymalna ilość innych miejsc.
| | No nie za bardzo bo blokowały by tylko przejazd dla skręcających do Kaponiery i jadących prosto w stronę Ogrodów, a po skręcie w prawo
i tak będą musiały zatrzymać na wspólnym przystanku. A co do jego "wąskości" tak na marginesie to żle zaprojektowano krzyżówkę , trzeba było poszerzyć Roosevelta (przesunąć skarpę) i wygospodarować podwójny przystanek.. |
Myślę, że ok, bo z 8 i 13 łatwiej można by bylo wysiąśc w kier.północy zamiast iść dookoła. Tam moim zdaniem ludzie głównie by wysiadali i nie trwało by to długo.
| | Z AWF też 9 można dojechać a tak w ogóle po skierowaniu 9 na Ratajczaka potoki pewno się zmienią bo przecież obie linie krzyżowały by się przy PKS-ie. |
Wątpliwa przyjemność tłuc się przez śródmieście, skoro "11" można wygodniej... Nie chodzi mi o sam aWF bo to tylko kropla w sumie węzłów. Na dodatek on właśnie traci na znaczeniu.
Jak "9" pojedzie z Wielkopolskiej przez Nowowiejskiego, Młyńska, Ratajczaka to na Piątkowską muszą już jeździć dwe PEŁNE (CO 10 MIN.) i wówczas inne linie. Takie krzyżowanie im niewiele da, ponieważ one będą miały wtedy jeszcze mniej wspólnego niż teraz i dobrze, bo Poznaniowi potrzebna jest rozbudowa torowisk przy dołożeniu maxymalnie 1-2 linii do 17 które są. "18" już nie liczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:31, 21 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Chodziło mi o tylko o Ratajczaka 9 skręcała by wtedy ze Św. Marcina do PKS a 11 do PKS tyle że przez Dworcowy.
NAtomiast po wybudowaniu trasy przez Nowowiejskiego 9 dowoziła by do "ścisłego centrum" a 11 do Teatralki, Kaponiery, PKP ..
i to było rozwiązanie idealne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:47, 21 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ja już poszedłem dalej i sobie umyśliłem żedo tego czasu musi być jak jest i nie ma co Combinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:54, 21 Cze 2006 |
|
|
macieq84
Kontroler
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
Zatem trzeba sie wypowiedziec ze sie troche wqrzylem jak zobaczylem ze 11stka znowu bedzie 20 minutowym dodatkiem dla reszty - ale na szczescie poprawiono sie z wiosennej glupoty i jezdzi teraz caly czas. Po jakiego ch*** przywracaja ta 18stke. Lepiej dac brygady na 11 i skonczyc z dziwnymi liniami! Wszystko co dziesiec minut (liczac trojkoczworke jako 1 linie) i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:21, 01 Wrz 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
Po jakiego Ch... 18? Nie wiem ja wam ale mi tal linia wiele razy się bardzo przydała, a znowusz 11 jechałem moze ze 4 razy. Ja bym proponował 11 skasować i tak mam ałą frekfencje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:03, 01 Wrz 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja Ci dam!! Po co trzymać takie śmieci jak "18"?? Dziś widziałem na niej GT8ZR z przewozowością byłego W3 Każdy przytomnie patrzący człowiek zostawiłby "11" a pozbyłby się "18"...
Na "11" niestety znów można oglądać holenderski szczyt techniki...Wymiana potem trwa na takiej Półwiejskiej prawie cały cykl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:29, 01 Wrz 2006 |
|
|
Lejos
Motorniczy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
No widzisz. Mówisz o GT8ZR na 18 a tu na wspaniałej lini o powalającej frekfecji (11) najgorzy syf (holendy). Uzasadnij dalczego byś skasował 18!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:20, 01 Wrz 2006 |
|
|
|