Autor |
Wiadomość |
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Tylko o to chodzi że najpierw ogłosili że trójskłady będą a teraz dopiero sprwadzaja jak to zrobić.
Podczas gdy najpierw sprawdza sie swoje możliwości techniczne a potem można powiedzieć ile takich 3 da radę zrobić i od kiedy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:24, 03 Sty 2007 |
|
|
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie ogłosli, ze będa tylko za mają (różnica w tych dwóch słowach jest znaczna) sie pojawić...i miała to nastąpić 1 stycznia, ale.........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:37, 03 Sty 2007 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Gdzie było info o tym, że już w styczniu mają pojawić się trójskłady. Na forum chyba nie było, czy się mylę?
Pojawiły się jakieś testowe kursy trójskładów? Próbowano je łaczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:52, 03 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
Jassne, trójskłady... Rozumiem, że na Al Marcinkowskiego 16 będzie się zatrzymywać tylko na przystanku przed "Bazarem"? I to też wyjeżdżając przodem poza krawędź peronu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:09, 03 Sty 2007 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | Gdzie było info o tym, że już w styczniu mają pojawić się trójskłady. |
Sugestia taka była w ostatnim "Przystanku"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:24, 03 Sty 2007 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | | | Gdzie było info o tym, że już w styczniu mają pojawić się trójskłady. |
Sugestia taka była w ostatnim "Przystanku" |
Tak, w "Przystanku" ale bodajze padło tam sformuowanie "mają sie pojawic" co nie jest adekwatne to słowa "pojawią się". Jak wspomniał motorwy i nie tylko on- najpierw należałoby zrobic cos z przystankiem Marcinkowskiego, a wiadomo, zę tam sie nic nie uda zrobic (BTW a z Placem wolnosći jakby to wygladało- zmieścis ie trójskład?), to jedynie aby 3x105na się pojawiły bez zadnych przeciwskazań będzie nowa skrócona wersja 16stki (Sobieskiego- Gwarna)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:55, 03 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
Na Pl. Wolności by wszedł. Wysepka nie była przebudowywana od czasu kiedy potrójniaki tam jeździły. Pamiętam też, że kiedyś jak udało nam się zjechać w dwie stodwójki to "nielegalnie" robilismy sobie podwójny i jakoś wchodziły, a to długość podobna jak 3x105N
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:15, 03 Sty 2007 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
Też mnie zastanawiają przystanki na Al Marcinkowskiego- ale może wyjściem byłoby utworzenie nowej szczytowej lini 19 i puszczenie jej Fredry-Gwarną i św Marcinem- wtedy problemem pozostałby tylko m Teatralny. Na jakich liniach kiedyś jeźdźiły 3x105N?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:40, 04 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
W ruchu planowym na 5,13,14,21 testowo 11,19,23 I tyle, na pozostałą częśc wypowiedzi (o dodaniu 19) nie odpowiem bo mi ręce opadły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:58, 04 Sty 2007 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | W ruchu planowym na 5,13,14,21 testowo 11,19,23 I tyle, na pozostałą częśc wypowiedzi (o dodaniu 19) nie odpowiem bo mi ręce opadły... |
Trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem- chodziło mi o to aby brygady zawracające przez Gwarną oznaczyć 19, ale też zmniejszyć odpowiednio czestotliwość 16 tak by w sumie na PST było takie samo obciążenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:29, 04 Sty 2007 |
|
|
motorowy
Kontroler
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 133 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawodowo Forteczna... |
|
|
|
I od linii wariantowych zachowaj nas, Panie... Układ tras w dużym mieście musi być przejrzysty: jak najmniej linii o stałych, sztywnych trasach i częstotliwościach (linie 3 i 4 uznaję tu za wyjątek ze względu na koniecznośc utrzymania komunikacji na Wilczak). To nie jest jakaś wiocha gdzie jeden kurs autobus robi koło szkoły a drugi koło kościoła bo takie jest zapotrzebowanie. Zgadzam się że do ideału jakim jest układ "jedna trasa - jedna linia" potrzeba inwestycji zarówno w nowe odcinki torów, jak i w pojemniejszy tabor. Ale do tego ideału trzeba powoli dążyć a nie wieszać kolejne tabliczki z numerkami na przystankach. Tabliczkami jeszcze nikt więcej pasażerów nie przewiózł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:43, 04 Sty 2007 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Teoretycznie można wprowadzić mogłbyś dać jedną linię z trójskładami do Gwarnej co 20 minut i drugą zwykła do Marcinkowskiego też
co 20 minut z tymże byłoby nie praktyczne raz że mielibyśmy 2 prawie dublujące się linię, a dwa że trójskaład na Pestce pojawiał by się w takim układzie raz na 20 minut. To już lepiej tak jak piszę Mateusz skrocić 16 do Gwarnej wtedy trójskłady byłyby co 10 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:48, 04 Sty 2007 |
|
|
|