Jaką przyszłość widzisz na linii 18? |
Likwidacja |
|
35% |
[ 7 ] |
Zmiana trasy z utrzymaniem części na Dąbrowskiego (np. Ogrody-Pl.Wlkp) |
|
35% |
[ 7 ] |
Bez zmian |
|
30% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
marcinho
Dyspozytor

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
No to niech 18 jedzie przez Kraszewskiego Zwierzyniecka Rondo Kaponiera i wraca Dąbrowskiego na Ogrody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:08, 10 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Po pierwsze: Historia oceniła linię 18 jako niepotrzebną w relacji jeżycko-łazarskiej.
Po drugie: Linia 18 ma zapewniać połaczenie MTea-Ogrody w obu kierunkach.
Po trzecie: Nie wiem co wam przeszkadzało w kursowaniu W1, tym bardziej, że "18" miałaby zawracać jak "8" i "14".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:44, 10 Wrz 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | Po pierwsze: Historia oceniła linię 18 jako niepotrzebną w relacji jeżycko-łazarskiej. |
W relacji jeżycko-łazarskiej konieczną,gdyż ma za zadanie wzmocnić ruch na trasie Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevetla-Dworzec PKP.Natomiast niepotrzebna w relacji Hetmańska-Starołęka.Tak pisano.To ja już nic z tego nie rozumiem
Osobiście,jednak wolałbym linie 18 w relacji Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevelta-Głogowska-Sczanieckiej, choćby z uwagi na jej specyfike.Byłaby to jedyna linia w Poznaniu zakończona trójkątem do zawracania wagonów.Także jej oferta byłaby skierowana również dla miłośników komunikacji No i byłaby linią awaryjną w przypadku jakiegoś zdarzenia w rejonie krzyżówki Głogowska/Hetmańska,o czym już wyżej pisałem. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:09, 10 Wrz 2006 |
|
 |
marcinho
Dyspozytor

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Reaktywacja Sczanieckiej?? W sumie to czemu nie, tylko czy ktokolwiek by korzystał z tej linii gdyby jeździła co 20 minut?? Ja mam bliżej spod chaty na Bogusławskiego niż na Rynek Łazarski ale wątpię czy bym tam biegał bo z Łazarskiego mam tramwaj co ~3 minuty
Niestety, komunikacja miejska jest przede wszystkim dla pasażerów, a nie dla miłośników (niestety) 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:18, 12 Wrz 2006 |
|
 |
Ryba
Kontroler

Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 195 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Duisburg (wczesniej Poznan-Lazarz) |
|
|
|
Tez o tym myslalem. Trudno by nie bylo - tory w zlym stanie nie sa, dorobic troche, zalozyc trakcje i gotowe. Ale MPK tego nie zrobi, nie ma szans...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 06:25, 13 Wrz 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No faktycznie,komunikacja jest dla pasażerów.Ale tutaj takie "dwa w jednym" by było. Np w Bytomiu jest też linia tramwajowa 38,jednotorowa,i w dodatku obsługiwana dwoma eNkami liniowo!Obsługuje bodajże krótką trasę na cmentarz (mogę się mylić),także też nie ma dużej frekwencji,ale istnieje.I przy okazji raj dla miłośników.
Częstotliwość 20 minutowa (naszej osiemnastki) myślę,że by nikomu nie przeszkadzała,bo niektóre autobusy jadą raz na pół godziny,i też istnieją.
Także jeżeli remont ul.Sczanieckiej jest przewidziany,z zachowaniem torów w celach pamiątkowych,to 100 razy lepiej odrestaurować i podłączyć tory ponownie do sieci.W tym wypadku to jest ten sam koszt.
Być może MPK to forum czyta,także czemu nie? Może przemyśli,i weźmie ten pomysł pod uwagę W tym artykule MPK właśnie się wypowiedziało,że nie chce likwidować takich pamiątek,a nawet warto tam by było umieścić pamiątkową tabliczkę,jakie linie tam kiedyś jeździły. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:09, 13 Wrz 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dziś widziałem "18" na Kaponierze v smeru Ogrody z ... 3 osobami na pokładzie Zaznaczam, że "8" była za nią 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:00, 17 Wrz 2006 |
|
 |
tomikat
Moderator

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No dobra na niedziele mozna by zawieśić, w soboty od 9 - 15 tylko , robocze od 5 - 9 i od 14 - 19 czyli w godzinach kiedy trochę ludzi powinna jednak wożić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:30, 17 Wrz 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie ma sensu. Niech jeździ tak jak każda inna linia w pełnym wymiarze, ale z Ogrodów do Centrum lub DW.PKP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:38, 17 Wrz 2006 |
|
 |
Lejos
Motorniczy

Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań-WOLA |
|
|
|
 |  | Dziś widziałem "18" na Kaponierze v smeru Ogrody z ... 3 osobami na pokładzie Zaznaczam, że "8" była za nią  |
Co ty żeś się uwziął na tą linie. W niedzieli nawet 82 jeżdi pusty (jak większość lini w poznaniu) a jaka była dziś frekfencja na 9 i 11??? na 11 nawet w dni robocze jest pusto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:38, 17 Wrz 2006 |
|
 |
Mrufek
Moderator

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Nie oceniajmy frekwencji na danej linii na podstawie niedzielnych obserwacji 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:40, 17 Wrz 2006 |
|
 |
Pasażer linii 3/4
Administrator

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja oceniam na podstawie całego tygodnia. Od kiedy linię reaktywowano to przejechałem się nieraz i jakoś powyżej 30 osób to nigdy nie było Nie liczę odcinka na Dąbrowskiego.
BTW.Nie mieszajmy w to innych linii jako ostatni gest rozpaczliwej obrony najbardziej nieudanej trasy tramwajowej w mieście. Rozumiem, że dla kogoś może być wygodna, ale to nie znaczy, że ma tak perfidnie marnować wozokm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:57, 17 Wrz 2006 |
|
 |
lipczak
Kontroler

Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
 |  | Osobiście,jednak wolałbym linie 18 w relacji Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevelta-Głogowska-Sczanieckiej, choćby z uwagi na jej specyfike.Byłaby to jedyna linia w Poznaniu zakończona trójkątem do zawracania wagonów.Także jej oferta byłaby skierowana również dla miłośników komunikacji  |
Przy obsłudze linii wozami GT8ZR nawet nie musiały by trójkontować 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:18, 17 Wrz 2006 |
|
 |
Kuba
Moderator

Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
 |  | Na 11 nawet w dni robocze jest pusto |
Jeszcze jak jeździła Głogowską tak było, teraz w dni robocze 11 jest przyzwoicie zapełniona nie żadko jest w niej tłok. Pod względem przewozowości bije 18 na głowę.[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:45, 17 Wrz 2006 |
|
 |
Sorer
Pasażer

Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznan-skórzewo(zach grunwald) |
|
|
|
zostawic mi 18 na tej trasie co jest. przynajmiej moge sobie usiąsc i z/d zrobic jak do budy jade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:39, 17 Wrz 2006 |
|
 |
marcinho
Dyspozytor

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Sensacja!! 18 pełna na odcinku GLHE - Traugutta!! Działo się to kilka dni temu. Przyczyna: przez 10 minut od 15:32 kiedy przyszedłem na przystanek do 15:42 czyli godziny odjazdu 18 nie jechała żadna 1 ani 7 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:36, 18 Wrz 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  |  |  | Osobiście,jednak wolałbym linie 18 w relacji Ogrody-Dąbrowskiego-Roosevelta-Głogowska-Sczanieckiej, choćby z uwagi na jej specyfike.Byłaby to jedyna linia w Poznaniu zakończona trójkątem do zawracania wagonów.Także jej oferta byłaby skierowana również dla miłośników komunikacji  |
Przy obsłudze linii wozami GT8ZR nawet nie musiały by trójkontować  |
W tym wypadku wystarczyłaby tam ślepa końcówka.Ale ja bym wolał,aby odbudowali trójkąt do zawracania.Możnaby wtedy linie "18" osbługiwać wagonami GT6 lub 3G.Natomiast ilość wagonów GT8ZR jest,jak narazie,ograniczona,i są konieczne do osługi linii wahadłowych podczas remontów.A pozatym tam musi być możliwość wjazdu innych linii,w razie awarii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:43, 18 Wrz 2006 |
|
 |
marcinho
Dyspozytor

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Trójkąt żyje tylko nie ma drutów Odbudować trzebaby łuki z Głogowskiej i przejazd przez Kasprzaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:28, 20 Wrz 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Owszem trójkąt "żyje" Ale trzebaby założyć nowe iglice do zwrotnic (jak na pl.Wlkp)Pozatym tylko dobudować przejazd przez Kasprzaka,wjazd z Głogowskiej,druty,i poprawić nawierzchnię brukową na odcinku od Głogowskiej do Kasprzaka (bo tam właśnie mieszkańcy narzekali,że mogą złamać obcas ).
MOD PL3/4: Tu mieliśmy pisać o linii 18, a nie o stanie torowisk. Są inne działy do tego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:47, 20 Wrz 2006 |
|
 |
Tomek.
Motorniczy

Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
 |  | Owszem trójkąt "żyje" Ale trzebaby założyć nowe iglice do zwrotnic (jak na pl.Wlkp)Pozatym tylko dobudować przejazd przez Kasprzaka,wjazd z Głogowskiej,druty,i poprawić nawierzchnię brukową na odcinku od Głogowskiej do Kasprzaka (bo tam właśnie mieszkańcy narzekali,że mogą złamać obcas ).
MOD PL3/4: Tu mieliśmy pisać o linii 18, a nie o stanie torowisk. Są inne działy do tego... |
Zgadza się;ale tutaj zahaczyliśmy o ten temat w kontekście utworzenia tam końcówki,właśnie dla linii 18. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:33, 27 Wrz 2006 |
|
 |
|