Autor |
Wiadomość |
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
no racja Jednak wprowadzenie PST było duzą zmianą. i poniekąd zastąpiła ją 14stka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:22, 19 Sty 2007 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | nie, nie 9 to tradycja. Zawsze jeździła w tamtej okolicy i niech tak pozostanie.
|
Ku ścisłości "11" jest tam Większą tradycją, bo od 1929 roku, a 9 od 1974! Przyzwyczajenia są ważne, ale przebieg trasy ma większe znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:32, 19 Sty 2007 |
|
|
tonny
Pasażer
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Względy historyczne. Nie bądźcie śmieszni. Gdyby tak było mielibyśmy tramwaj na Stary Rynek, do Katedry czy na Golęcin. Należy myśleć racjonalnie.
Dlatego dobrym rozwiązaniem byłoby:
- wprowadzenie na linii nr 11 częstotliwości co 10 minut w dni robocze
- na linii nr 9 częstotliwość co 20 minut. Od Dębca do Gwarnej linia nr 2 dubluje się z linia nr 9 (mam na myśli stałą trasę dwójki), dlatego lepiej zapewnić częstszy dojazd do Starego Browaru, Multikina (a będzie niedługo już drugie), deptaku i bema. W końcu linia nr 11 jedzie cały czas prostu ulicą Królowej Jadwigi.
Mielibyśmy na Dworcu PKS i Półwiejskiej 3 linie tramwajowe nr 6, 11 i 12 jadące do Dworca PKP, PKS, AWFu i Ronda Rataje co 10 minut - tramwaj pojawiałby się średnio co 3,3 min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:40, 23 Sty 2007 |
|
|
tosheck
Motorniczy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Względy historyczne. Nie bądźcie śmieszni. Gdyby tak było mielibyśmy tramwaj na Stary Rynek, do Katedry czy na Golęcin. Należy myśleć racjonalnie.
Dlatego dobrym rozwiązaniem byłoby:
- wprowadzenie na linii nr 11 częstotliwości co 10 minut w dni robocze
- na linii nr 9 częstotliwość co 20 minut. Od Dębca do Gwarnej linia nr 2 dubluje się z linia nr 9 (mam na myśli stałą trasę dwójki), dlatego lepiej zapewnić częstszy dojazd do Starego Browaru, Multikina (a będzie niedługo już drugie), deptaku i bema. W końcu linia nr 11 jedzie cały czas prostu ulicą Królowej Jadwigi.
Mielibyśmy na Dworcu PKS i Półwiejskiej 3 linie tramwajowe nr 6, 11 i 12 jadące do Dworca PKP, PKS, AWFu i Ronda Rataje co 10 minut - tramwaj pojawiałby się średnio co 3,3 min. |
Zwłaszcza przy obecnym rozkładzie, gdzie wszystkie trzy linie odjeżdżają z ronda Rataje w kierunku mostu Dworcowego w ciągu 4 minut, a potem przez 6 minut nic i pierwszy tramwaj, który przyjedzie, zbiera całe tałatajstwo... znaczy... wszystkich pasażerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 07:58, 24 Sty 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|