Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
no
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:07, 17 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Dziś na Połabską i na Piątkowską z M.Teatralnego jedziesz po 14 minut, chociąz na Piątkowską jest ok.3,65 km, a na Połabską chyba 2,4 km Będzie po remoncie 10-11'.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:18, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jeszcze jest WILCZAK - tam tez jest reochę - no i dłuzej po WINOGRADACH
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:27, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jak będzie remont to na 2-3 miesiące "3" zniknie i wtedy może już nie wrócić do otwarcia Naramowic. Trasa będzie leżeć niewyremontowana odłogiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:16, 17 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ale remontowac mają całe Winogrady, nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:37, 17 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Do Murawy zapewne. MPK nie da kasy wg mnie (na 90%) na remontowanie aktualnie tak niepotrzebnego torowiska. Jak będą chcieli zrobić całość to podczas budowy do Naram coś od UE wyłudzą. A poza tym tory za salonem Ery nie są przecież aż tak zniszczone bo co je tam ma niszczyć? Te kilkadziesiąt kursów dziennie linii 3?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:08, 17 Cze 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Ale nieuzywane tory beda szybciej niszczec.Dajcie spokoj temu Wilczakowi komu przeszkadza ta 3 co "20"min??a pasazerow kilku zawsze tam jezdzi dziwie sie tylko jednej rzeczy.Na zawady jezdzi porownywalna ilosc ludzi do Wilczaka a jednak nikt tej trasy nie zamyka.No i chcialbym zwrocic uwage ze na Staroleke tak samo nieekonomiczne puszczanie jest 5 (6 od Stomilu) linii.Moja propozycja jest prosta:
5 do Staroleki
3 petla po zewnetrznej Zamenhoffa - Gtr
4 petla po wewnetrznej Gtr- Zamenhoffa
17 Zawady ew.Milostowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:13, 22 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Bez sensu. Zawady są lepiej położone i w bardziej strategicznym miejscu, a Wilczak jest na uboczu, więc po co się tam jeszcze tramwaj ciągnie to nie wiem. Lepiej unormalnić "4" tylko, że dwie linie DTRem to nieporozumienie (od Śródki do Starołęki).
Teraz już nie ma jak Combinować bo tam jest za dużo linii, ale po otwarciu trasy na Franowo może.
Przemo, ale ześ walnął z tą 17... Zawady są już wykorzystane maxymalnie wg mpk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:10, 22 Cze 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dlatego dla linii 3/4 proponoalbym petle okolne przez Zamenhoffa Rondo Staroleka i GTR.Przy takiej petli niepotrzebna bedzie tam juz linia 17 ktora moze konczyc np. na Milostowie.Wtedy 5 na Staroleke i pasuje:)A co do Zawad to nie ma znaczenia gdzie jest ta petla tylko ile osob tam jezdzi a jezdzi mniej niz na wilczak mimo iz koncza tam dwie linie.Oczywiscie Wilczak jest zupelnie gdzie indziejjednak tych kilkadziesiat osob ktore tam jezdzi tak samo jak mieszkancy Zawad zasluguja tramwaj nie rozumiesz bo tam nie mieszkasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:28, 22 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nawet niech sobie ta "trójka" tam jeździ tylko czy nie szkoda na to miejskich pieniedzy?
A Ty rozumiesz mieszkając na Dębcu?
17 na Miłostowo to byłaby tragiczna przesada... Tam 2 linie to dość. Linia 17 to jedenz najlepiej sprawujących się środków KM w mieście więc przy niej nie ma co grzebać. W Poznaniu brakuje czegoś takiego jak w Pradze. Mówię o Cernokosteleckej, Vypich'u, Cervnych Vrch, Branik'u, Kotlarce, Malovance itp... Jest ich jeszcze dużo. Są to małe zawrotki w sam raz dla jednej linii.
Poza tym zabranie GTrowi "17" byłoby ciosem poniżej pasa, bo takie linie okólne są felerne... A co byś powiedział jakby "9" kończyła na Pamiątkowej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:39, 22 Cze 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Debiec poradzil by sobie dwoma liniami i wiem o tym ale ludziom by sie to nie spodobalo.Po prostu potrafie sie postawic w sytuacji mieszkajacych na Wilczaku.Nie zalezy mi zeby 17 jezdzilo na Milostowo tylko zeby nie jechalo na Staroleke.16 lat mieszkalem na GTR doskonale wiem ze na odcinku od Zegrza do Ronda Staroleka zapelnienie linii 5 i 17 jest gorsze niz 3 na Wilczak.Dwie linie na Staroleke nie sa potrzebne wystarczy 5 wydluzona bo o to chodzilo a nie zeby 17 tam kierowac poza tym powinna jezdzic jak dawniej 11 w strone glogowskiej tylko ze co 10min a nie 20 przez to ta linia byla nierentowna a nie z braku pasazerow.W takim razie niech ta 17 jedzie sobie na Os.Lecha a z 3/4 petla okolna mieszkancy GTR beda bardziej zadowoleni bo pojedzie tramwaj w innym kierunku niz Stomil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:58, 22 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Było dość dobrze zaraz po reformie z dnia 1-03-05 ale DTR namieszał.
Jak wyobrażasz sobie linię okólną 3/4 w sobotę albo święto?? To będzie żenujace.
Co do przewozowości 5 i 17 za Żegrzem II się zgadzam, daltego 17 na Starołękę a 5 na UNii Lubleskiej! Już dawno powinna tam jechać, a z nią 3/4 z DTRu!
Kolejna linia na trasie LEcha - Głogowska dublujące linię 1 jest zbędna. Krótsza "1" jest wydolniejsza, poza tym na Hetmańskiej jest mniejsze zapotrzebowanie niż na Królowej Jadwigi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:04, 22 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
dajcie spokój z tą Lubelską... lepiej przebudować os. LEcha (i nazwac Chartowo) na dwukierunkową ętla, żeby mogły tam zawracać tramwaje jadąc z Żegrza (i tak tam bedzie trzeba przebudowywać kiedy tramwaj pojedzie na Franowo. przewozowość 5, 17 na Hetmańakiej - koszmar... - dlaczego? bo mało kto jeżdżi z Żegrza na Starołekę - obciązenie idzie na Lecha...
co do 3/4 to myśle, że te linie na Ratajach powinny być rozdzielone - 3 jako rzadsza - DTRem (bo tam jest więcej częstszych linii) a 4 GTRem i obydwie na Starołękę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 08:49, 24 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A ja będę przy Lubelskiej bo tam jest dużo zakładów tak że "4" byłaby ciekawsza z DTRu a "5" nie musiałaby zasuwać na Starołękę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 09:45, 24 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Czyli warianty są dwa na obecną chwilę ze Starołęki 4 przez DTR i 3 przez GTR co 20 na przemiemiennie ( wspólna numeracja brygad)
a w soboty i w święta kursuje tylko 4 przez GTR / DTR ( do wyboru)
Drugi to 4 ze Starołęki przez DTR na Połabską i 3 z Falistej na Wilczak co 20' naprzemiennie w soboty i święta zaś tylko 4 na Połabską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:20, 24 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Raczej 3 ze Starołęki, a 4 z Falistej albo obie z Falistej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:38, 24 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
| | Czyli warianty są dwa na obecną chwilę ze Starołęki 4 przez DTR i 3 przez GTR co 20 na przemiemiennie ( wspólna numeracja brygad)
a w soboty i w święta kursuje tylko 4 przez GTR / DTR ( do wyboru)
Drugi to 4 ze Starołęki przez DTR na Połabską i 3 z Falistej na Wilczak co 20' naprzemiennie w soboty i święta zaś tylko 4 na Połabską. |
Na razie nie ma pętli, więc myślmy o tym czy nie da się czegoś zmienić w aktualnym stanie infrastruktury. Dlatego jestem za pierwszysm wariantem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:49, 24 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ok ale raczej większe nakłady powinny iść na GTR (4), tylko czy trzy linie na Starołękę mają sens? "17" musiała by jeździć znowu tylko do Lecha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:52, 24 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
miałem to napisać...
w przyszłości 17, 16 i 11 na Franowo - na razie może być Lecha - za to na GTR 4, 5 i 1
pisze to z bólem, bo często 17 jeżdże... ale za to pod GTR można podciągnąć 11 - taka zamiana - 17 na 11
i mamy tak:
DTR:
7 - połaczenie z "obwodnicą" oraz ze śródką
12 - połaczenie z jadzią i Piątkowem
13 - połączenie z centrum i junikowem
3 - połączenie z ostrowem, centrum i winogradami
GTR:
1 - połaczenie z "obwodnicą" oraz ze śródką
5 - połaczenie z centrum i Górczynem
(11) - połaczenie z jadzią i Winiarami
4 - połaczenie z ostrowem, centrum i winogradami
czy nie wydaje się wam, że oprócz numerków i końcówek te linie sa takie same? DTR ma "połówkę" 3 na Winogrady, a GTR ma połówkę 11 na WIniary...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:06, 24 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że to "1" ma jechać z GTRu na Franowo, bo jedna linia z Żegrza być musi. "17" jest już raczej nie do ruszenia... 17stkę zmieniłaby niby 4rka ale po co 11stkę wydłużać? Zepsuje to ją bo nie warto robić taklich długich linii. Przecież aktualnie nie jest źle a można wytrzymać te 2-3 lata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:43, 24 Cze 2006 |
|
|
|