Autor |
Wiadomość |
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
a co z DTRu na Franowo pojedzie? może pociągnąć zarazem 1 i 7? a oprócz tego 16 i 17 na Franowo... ale to chyba mało prawdopodobne żeby taką aż zmianę zrobić............
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:08, 25 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nic nie musi z DTRu jechać na Franowo! Przecież można się przesiąśc, a z "7" nie można Combinować w ogóle. Ona musi jeździć przecież tak jak teraz plus trasa na Główną! Na Franowo 1,11,16. "17" dajcie spokój. "3", "4" i "5" poczekają na trasę do Falistej i ok.
Tak powoli wracajmy do tematu linii 3 i 4.
Od dnia 24 VI 2006 linia 3 została zawieszona, a linia 4 będzie jeździć sama. MPK nie podało jeszcze nowych rozkladów, więc zaświtała mi w głowie myśl. Czy aby "4" nie będzie jeździć co 24 minuty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:33, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
a ja się kłócę, ze na GTRze bedziemy mieli 4 i 17 czylki linie na Plac Wielkopolski i ani jednej na Jadzię... na Franowo linia z Placu tez się przyda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:36, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tylko, że "4" na GTRze się nie pojawi. Zbyt silne lobby będzie ją trzymać na DTRze. "17" zatem jest nie do ruszenia. "11" musi na Franowo, bo na Żegrzu się zmarnuje już na amen.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:44, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
a 17 się nie marnuje? z reszta lobby na DTRze nie jest aż tak silne - rozumiem, ze protestowali jak obydwie jeździły GTRem, ale jak mają 1/3 tych linie to nie bedzie aż tak źle... poza tym GTR tez ma lobby ]:->
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:52, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Lobby GTRu jest o wiele słabsze, ponieważ na DTRze mieszka kilku radnych :]
17 się niby marnuje ale jakaś linia musi tak jechać i ona niech jeździ. 3/4 też się aktualnie marnujr, bo z Rataj nie ma takiego parcia akurat tam... Ludność wybiera linie rochowe i jadziowe i te niech jeżdżą jak są z 11 i 16 na Franowo (jedyna zmiana: po wydłużeniu trasy od Lecha).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:57, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
skoro "ludność wybiera linie jadizowe" to dlaczego GTR ma mieć dwie Garbarowe i ani jednej Jadziowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:11, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale GTR ma mieć JEDNĄ garbarową!! "4" nie jeździ i nie pojedzie już na GTR!! GTRowi musi starczyć linia 5 i możliwość przesiadki co jak co ale na GTRze w "11".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:14, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
właśnie dyskutujemy o rozdzieleniu tych linii... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:37, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
O jakim rozdzielenie tych linii??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:41, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
no nie.... cąły czas tu dyskutujemy o tym czy nie da się rozdzielić tych linii na ratajach!! i ja jestem za tym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:42, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
3 i 4 nie ma sensu chyba rozdzielać... Teraz, może po otwarciu Rocha, jeśli Wilczak będzie jeszcze czynny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:49, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
jeżeli wilczak zamkną, a 3/4 będzie jechac nadal tak jak jedzie to powinni ją wreszcie scalić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:51, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Przecież samo rozszczepienie nie jest jakąś tragedią...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:15, 25 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Mam pomysł, troche głupi ale zawsze. Otóż proponuje, żeby na linii nr 4 jeździł tylko składy 105Na+105Na (oby dwa wagony z kabinami dla motorniczych) i skład rozczepiałoby się tak, żeby jeden wagon (pierwszy) jechał na Połabską, a drugi wagon jako 3 jechał na Wilczaka (czestotliwość odpowienio 10 bądź 12 minut). Należałoby tylko zamontowac odpowienie łączenia wagonu, żeby szybko je odczepiać i zgrać rozkład, żeby moznabyło szczepić składy wracające z Wilczaka i Połabskiej. Dzieki temu tniemy koszty, a jeden wagon na obu pętlach w zupełnosci wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:22, 25 Cze 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
I dwóch motorniczych w jednym składzie ?? To wcale ekonomicznie by nie było no chyba że wagon sam na Wilczak pojedzie ...
No i jak miało by wyglądać ponownie połączenie wagonów no bo jeden musiałby czekać na drugiego na / przed krzyżówką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:02, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
pomysł fajny , a motorniczy czekałby na krzyżówce... rozłączałby wagony i jechał swoim na Wilczak, potem wracałby i czekal przed krzyżówką - jak wszystkie 10tki pojadą i podjedzie na krzyżówkę 4, to 3 wjeżdża pierwsza, a za nią 4 - łaczenie i tym razem motrowy 4 czeka na krzyżowce na wagon nadjeżdżający z przeciwka...
to chyba by było jedyne takie rozwiązanie w Polsce - byśmy mieli pielgrzymki KMowców
wyobraźcie sobie - na placu wielkopolskim podjeżdża 3 - i wszyscy się na hama pakują do pierwszego wagonu, bo jadą na Połabską i nie chce im się robic przesiadki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:34, 25 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | I dwóch motorniczych w jednym składzie ?? To wcale ekonomicznie by nie było no chyba że wagon sam na Wilczak pojedzie ...
No i jak miało by wyglądać ponownie połączenie wagonów no bo jeden musiałby czekać na drugiego na / przed krzyżówką. |
Pisałem wcześniej, że rozkład musi byc gdany, żeby na siebie długo nie czekać. A korki raczej im nie grożą. Nie musi być dwóch motorniczych w składzie. Wystarczy, że dowiezie i podłaczy wagon do pierwszego, wychodzi i wsiada do następnego składu jadącego w stronę Wilczka!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:35, 25 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
właśnie to napisałem... tylko z ulepszeniem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:38, 25 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No ale wtedy jeden wagon byłby nawalony a drugi pusty Ja bym jeździł tym "trójkowym".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:41, 25 Cze 2006 |
|
|
|