Autor |
Wiadomość |
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
Heh, po co tramwaj na Miłostowo przecież nikt tym nie bedzie jeździł, jest autobus i spoko. Na pewno wychodzi taniej na ropie niż na prąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:30, 07 Sie 2006 |
|
|
|
|
Mrufek
Moderator
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 510 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Piątkowo |
|
|
|
Według mnie nie ma sensu pchać tramwaju na Miłostowo, skoro są dwie autobusowe linie nocne - 233 i 245. Jest wybór, bo można jechać zarówno na śródkę, jak i przez Antoninek bezpośrednio na osiedla ratajskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:12, 07 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Miłostowo, Junikowo, Zawady, Piątkowska nie potrzebują tramwaju. Polmizowałbym w sprawie Połabskiej i dobrze obsługiwanego autobusami DTRu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:16, 07 Sie 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ja też nie sądzę by trzeba było robić jakieś dodatkowe nocki tramwajowe. Ewentualnie jakąś "okólną" nockę z Kaponiery po centrum, jak w Warszawie była (640). To by miało sens. I moze wreszcie byłyby jakieś solówki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:50, 07 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jak N21(201;)) zostanie przedłużony na przez Most Rocha to i okulna będzie zbędna dlatego, że będzie jeździć tramwaj przez środek centrum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:14, 07 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Okólna nocka to dla mnie tylko: R.KAPONIERA - Most Dworcowy - Królowej Jadwigi - Strzelecka - Podgórna- Marcinkowskiego - 27 Grudnia - Gwarna - Św.Marcin - R.KAPONIERA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 09:16, 08 Sie 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
okólna się nie przyjmie na tej trasie bo to praktycznie centrum
które jest napakowane autobusowymi nockami
na dzień dzisiejszy to co jest wystarczy
dopiero [o remońcie trasy kórnickiej i przedłużeniu do Franowa
mozna pomyśleć o wydłużeniu N21(201)
lub ewentualnie o nowej linii N22(202)
po trasie kaponiera-franowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:06, 08 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chyba lepiej dwie osobne linie zazębiające się na odcinku Kaponiera-Marcinkowskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:32, 13 Sie 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Autobusy chyba lepiej się sprawdzają w nocy. Jednak wiele osób uważa, że tramwajem jest bezpieczniej. Może coś w tym jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:18, 13 Sie 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jednak okoólna bo całym mieście na Kopniere albo po centrum mogła by jeździc. Teraz przez amkniecie Hetmańskiej okólna po mieście co godzine w jedna srone mogłaby jeździc na trasie: Kaponier- Głogowska- Hetmańska- 28 czerwca- Królowej Jadwigi- R Rataje- Zamenhofa- R Starołęka- GTR- Jana Pawła II- Rondo Sródka- Pl Wielkopolski- Fredry- Kaponiera.
W drugą strone po tej samej trasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:23, 13 Sie 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
W sumie to z nocnych nie korzystam. Jak wracam z impry, to jakoś nie śpieszy mi się na 5 na NB
I tak jak zawsze wychodze z Tuby lub Alka to zamiast iść około 30 minut na Kaponierę to idę 10. Albo wydaje mi się, ze tak szybko dotrarłem, bo zawsze musze jeszczez godzinę czekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:38, 13 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie wiem czy taka długa linia miałaby sens skoro mamy linie autobusowe do konkretnych osiedli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:11, 13 Sie 2006 |
|
|
lipczak
Kontroler
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 206 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
^tylko linia na SObiecha to N21 więc chyba tą miałeś na myśli (początkowo N14)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:12, 28 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | N16 Os. Sobieskiego - Franowo RLZ!!! |
Radzę:
N21 Sob-Kap
N22 Lecha-Kap durch Roch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:44, 28 Sie 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
| |
Radzę:
N21 Sob-Kap
N22 Lecha-Kap durch Roch |
narazie wystarczy N21 (201)
dopiero po dociągnięciu tramwaju do Franowa, a nalepiej do Folwarcznej
mozna pomyśleć o 202 Kap. - rocha - Folwarczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:47, 28 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Po co 2 linie? Ułożyć rozkład tak żeby o pełnych i połówkach były na kaponierze i będzie git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:11, 29 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale dwie linie podniosą prestiż. N21 dla S-2, a N22 dla S-3. Nie byłoby konotacji i kolizji międzyzajezdniowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:03, 29 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Co puścić na N22?? Proponuje tarczowce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:10, 29 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Najbardziej zdezelowane 105tki z S-3. albo Tatry - też to zdezelowane ale może być cichsze dla Polanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:28, 29 Sie 2006 |
|
|
Mateusz19
Motorniczy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
dwie linie lepiej.
Oczywiście z tak ułożonym rozkładem, ze się spotykają na Kaponierze.
Po 1 brygadzie na każdą wystarczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:29, 29 Sie 2006 |
|
|
|