Autor |
Wiadomość |
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Nie rozumiem po co numerować pętle?
A po za tym to z Wilczaka miały iść tory na Naramowice a nie Wilczak = Naramowice.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Czw 18:07, 18 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 18:06, 18 Maj 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
żeby np. Starołęka i Stoomil miały te sam numrki żeby było ich mniej i było prościej - potem i tak się je rozdzieli potem na 1wszą i 2gą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:14, 18 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Coś z ortografią u Ciebie nie bardzo...
ale po co je numerować moim zdaniem łatwiej się połapać jak są nazwy SŁOWNE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:17, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Wilczak to nie są Naramowice! Numeruje się chyba linie a nie petle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:17, 18 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
No właśnie więc dlatego nie rozumiem PAPAJA bo jakby to wyglądało:
linia 2, trasa pętla 6 - pętla 8?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:19, 18 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
NIE - potem się nada nazwy - numerki potrzebne są do odpowiedniego ZAPLANOWANIA wszystkich linii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:22, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chyba :O To jest straszne, tak może metro jeździć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:23, 18 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Kompletnie bezsensu ale niech Ci będzie kończe dyskusje - wymiękam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:23, 18 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
też juz nie mam siły... coś się nie zrozumieliśmy - napisze jeszcze raz - ostatni
I etap:
zbudowanie linii na Franowo (oddzielenie od reszty jak pseudo PeSTka) oraz na Naramowice przedłużenie Ogrodów, Dębca itd. trasa na Ratajczaka
II etap:
usunięcie wszystkich linii (z mapy )
III etap:
ponumerowanie pętli (pętle bliskie siebie wspólny numer - po to żeby nie było takiej sytuacji jak teraz trójkoczwórka, że jedna linia na wilczak a druga na połabską)
IV etap:
powstają trasy z pętli do miasta (np. Z ogrodów ul. Dąbrowskiego albo z Miłostowa ul. Warszawską i Estkowskiego) oraz jedna "obwodnica" która nie prowadzi od centrum do żadnej pętli tylko jest alternatywą dla trasy przez centrum
V etap:
ustalenie (bez sentymentów do dotychczasowych numerków linii) sensownych linii z poszczególnych pętli (np. linia nr 1 z pętli nr 3 (piątkowo) do pętli nr 11 (franowo), a linia 2 z pętli 1(naramowice) do pętli 6 (Grunwald) itd.)
VI etap:
rozdizelenie taboru rozkłady itd.
VII etap:
nadanie nazw poszczególnym pętlom, ale innych niż dzisiaj (sobieskiego->PIĄTKOWO; piątkowska->WINIARY; połabska->WINOGRADY; os. Lecha->CHARTOWO) bo nazwy dzielnic mówią więcej niz nazwy ulic
VIII etap:
dostosowanie rozkładu autobusów do nowego szkieletu komunikacyjnego jakim jest sieć tramwajowa.
IX etap:
zlikwidowanie starych tras i wprowadzenie nowych
X etap:
KORZYSTANIE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:44, 18 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Interesujący plan i teraz wszystko zrozumiałe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:52, 18 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No rozumiem to, ale nikt sie na takie zamieszanie nie zgodzi, poza tym nie powinno się zmieniać przyzwyczajeń komunikacyjnych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:54, 18 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
dzienx... wiem - może troche chaotycznie piszę, ale nie chciałem spędzić tu całego wieczoru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:55, 18 Maj 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Ni i teraz już wszytko rozumim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:25, 19 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
| | Wilczak to nie są Naramowice! Numeruje się chyba linie a nie petle. |
Ale Jak tramwaj pojedzie na naramowice to chyba z okolic wilczaka albo z małych garbar (wolałbym to pierwsze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 08:45, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Z Wilczaka pojadą 2-3 linie po wyremontowanych Winogradach, a jak powstanie trasa Szelągowska to jedna Winogradami, a dwie ową Szelągowską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:26, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
czyli co - tramwaj od małych Grabar Grabarami?? nie widze na to miejsca - chyba, że kosztem ulicy - tam nawet chodnikiem nie można momentami roweru zmieścić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:56, 21 Maj 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | czyli co - tramwaj od małych Grabar Grabarami?? nie widze na to miejsca - chyba, że kosztem ulicy - tam nawet chodnikiem nie można momentami roweru zmieścić... |
Na pewnym odcinku jest dosyć wąska, ale za Rzeźnią jest dosyć spora przestrzeń na ulice i tramwaj, tylko należałoby poszerzyć i pogłębić nieco przejazd po wiaduktem kolejowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:28, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
no tak - wiadukt tez ma swoja długość... ale normalnie to sie zazwyczaj odbywa kosztem kilku kamieniczek - tu niestety jest niezburzalna Rzeźnia...
a po prawej taka mała pozostałośc po teatrze - chyba tez chroniona...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:30, 21 Maj 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tramwaj się musi zmieścić nawet kosztem czegokolwiek innego W zamyśle ma jechać Garbarami na południe do trasy ReSeTa, a może i do AWFu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:22, 21 Maj 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ReSeTa?? już bez przesady - tramwaj na śródmiejskim odcinku Garbar?? Jak wyobrażasz so bie to w tym gardle przed (albo po) pl. Bernardyńskim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:46, 21 Maj 2006 |
|
|
|