Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Stan torowisk
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Przystanki, zajezdnie i torowiska Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Stan torowisk
Autor Wiadomość
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post Stan torowisk
Chciałbym takim akcentem zacząć "narzekanie" na poznańskie torowiska. Co do remontu? Czym możemy się pochwalić? A co posypie się za 5-6 lat?

A oto dla "ochłody" Waszego zapału w narzekaniu coś co mają tylko w Szczecinie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
"Prostota w wydaniu szczecińskim"


Post został pochwalony 0 razy
Czw 09:27, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
Sorer
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznan-skórzewo(zach grunwald)

Post
mozemy pochwalic sie PST:) oraz nowym PST BIS:)
a pozypie sie miłostowo....oj i bardzo szybko
chciał bym sie takimi torami przejechac z prędkością ok 50km/h......


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:39, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
poznanianka
Kontroler
Kontroler



Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: poznan

Post
Uwazam ze niedlugo powinni sie zabrac za remont torowiska od Traugutta w kierunku Debca. To "kartoflisko" jest nie do zniesienia, motorniczy nie chca przyspieszac w razie sytuacji awaryjnej np. uciekajacy autobus... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:46, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
debczanin
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec

Post
Rzeczywiście tory na Dębiec są w katastrofalnym stanie. Przynajmniej tak to wygląda. Tramwaje jednak osiagają tam czasem całkiem duże prędkości, tak jakby motorniczy nie widział, że potem cały wagon się trzęsie na prawo i lewo i 20 stopni odstaje od pionu. Gorzej tam z pewnością znoszą "kocie łby" samochody.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 13:38, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
Fan 13-tki
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Grunwald

Post
Nieciekawe są też Winogrady - o o czym chyba wsyscy wiedzą, ale uważam że powinni coś zrobić z torowiskiem na ul Grunwaldzkiej (Budziszyńska - Junikowo)
Kapitalnego remontu tego odcinka doczekamy się nieprędko bo jest to związane z przebudową ul Grunwaldzkiej, która nie jest planowana w najbliższym czasie. Możnaby wykorzystując planowaną modernizację trasy Kórnickiej użyć pozyskanych tam szyn i podkładów do naprawy wspomnianego odcinka. Wydaje mi się że pozwoliłoby to na eksploatację trasy na Junikowo przez najpliższych kilka lat utrzymując rozsądne predkości.

Pozatym do szybkiego remontu nadają się: GTR, Dąbrowskiego, Kraszewskiego,
wjazd na most Królowej Jadwigi, Rondo Jeziorańskiego, a z mniejszych rzeczy - wjazd na PST, Grunwaldzka ( zwłaszcza odcinek Bałtyk- Matejki), węzeł Bałtyk, Pułaskiego, Reymonta


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:58, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Całkowicie zgadzam się z fanem 13-tki. Jednak Winogrady są w najgorszym stanie niż trasa na Dębiec.

Pochwalić się można Kórnicką, ale nie wiem czy nadal PeSTką, ponieważ ona ma już swoje lata, jest zbudowana tanim kosztem (dosć tanio i prymitywnie), a tramwaje jeżdżą tam coraz głośniej. Przydałoby się tam za 5 lat całość szyn, skoro ma to być wielka trasa obsługująca do 5 linii, plus jedna w nocy.

Myślę, że piękne torowiska to Głogowska, trasa na sam Górczyn (może bez pętli), Małopolska, Wołyńska, Grunwaldzka, i przede wszystkim trasą chwaliszewską (powinno się wyremontować Pl.Wielkopolski nawet jeśli jest przewidywany do usunięcia stamtąd ruchu - należy zostawiać ładne trasy w razie awarii lub zmiany uwarunkowań komunikacyjnych).

Nalezy się także pochwalić węzłami :R.Starołeka, Półwiejska, Traugutta, R.Śródka, Głogowską/Hetmańską. Należy poprawić Bałtyk, Kaponierę, RJNJ. Ostatnio poznańską specjalnością robi się modernizacja węzłów.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:41, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
do propozycji Fana 13-tki i Pasażera linii 4
dodałbym
do remontu Strzelecką ( nawet jeśli ja zamkna to dobrze jest mieć trasę awaryjno-objazdową w dobrym stanie
kolejnym miejscem jest trasa Kórnicka (odcinek JPII-Os. Lecha)
oraz Królowej Jadwigii (odcinek AWF-Półwiejska)

ogólnie rzecz biorąc dobrze jest, że przynajniej każdego roku jakiś odcinek sieci przestaje straszyć
zaległości są ale i tak jest nieźle


Post został pochwalony 0 razy
Pon 09:36, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Mimo wszystko MPK ostatnio zwolniło w remontach w porównaniu do lat 1998-2003 kiedy to naprawdę nieźle ruszyli. Smile Teraz się jakoś czają i marnie informują o małych remontach typu Pamiątkowa z maja, czy teraz o Kaponierze! To jest takie miejsce, że po remoncie od soboty powinien nastąpić remont południowej części ronda.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:13, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Ale też co wakacje to wieki remont: Kórnicka, Śródka, Starołęka, Głogowska, Grunwaldzka to były jednak remonty w newralgicznyvh miejscach a jak dodać jeszcze Glog/ Het i tory do Traugutta i teraz Dolna Wildę to wcale źle nie wypadamy.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:38, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No nie mówię, że jest źle, ale w latach 98-03 było lepiej (wtedy było Traugutta np.).


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:33, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
Fan 13-tki
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań Grunwald

Post
W latach 2001,2004 było niewiele lepiej. Najgorsze jest to że za każdym razem gdy MPK nie dogada się z Urzędem Miasta co do dofinansowania lub nie przejdzie podwyżka cen biletów-oszczędzają na remontach torowisk Może w przyszłym roku będzie lepiej


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:16, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Lepiej na remontach torowisk niż na funkcjonowaniu linii.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:29, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Nieremontowane tory powodują ograniczenie predkości czyli potrzeba więcej brygad. Pamietam jak przed remontem Starołęckiej 4 potrzebowała aż 12 brygad ( normalnie 10) a czas przejazdu z Ronda do Petli wynosił 9 minut !.
Podobnie może być na Winogradach po następnej zimie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:42, 24 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No i będzie coraz gorzej! Ja jak mam jechać na Winogrady to tylko 69,71,74, bo w tym upale w holendrze w "4" z V=10 km/h można paść... Chyba ci ludzi woleliby autobus na Kaponierę obsługiwany SU18 III (3szt), NL263 z klimą (3 szt). i kilku innych.
Na Piątkowską z MTea jedzie się 14 minut, na Połabską tyle samo!! To przecież paranoja, ponieważ Piątkowska jest dalej! Myślę, że po remoncie 10 minut nie będzie problemem i ludzie z Winograd tłumniej pójdą na tramwaj oraz nie będą o nim myśleć z obrzydzeniem...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 08:24, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
Nie wiem za bardzo gdzie to umieszczać więc na razie tu, potem można będzie wydzielić.
Mianowicie przy AWF (od strony M. K. Jadwigi) pojawiły się nowe części zwrotnic, więc na najbliższą genernalną modernizację tego węzła przyjdzie nam chyba jeszcze długo poczekać Sad


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:57, 09 Paź 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
No i będzie coraz gorzej! Ja jak mam jechać na Winogrady to tylko 69,71,74, bo w tym upale w holendrze w "4" z V=10 km/h można paść... Chyba ci ludzi woleliby autobus na Kaponierę obsługiwany SU18 III (3szt), NL263 z klimą (3 szt). i kilku innych.

Jak linia na Winorgrady zostanie zamknięta z powodu złego stanu torowiska to będą jeździć zatramwaje w postaci pięknych deskorolek i ekologów.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:47, 09 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
I to jest przykre, bo tramwaje mają być priorytetem, a ludzie o nich zapomną...

BTW. 68 na deskorolce #1355 bodaj :O


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:51, 09 Paź 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Pasażer linii 3/4 napisał:
I to jest przykre, bo tramwaje mają być priorytetem, a ludzie o nich zapomną...

Nie no co Ty, nie będzie chyba aż tak tragicznie. W najgorszym razie zamkną na pare miesięcy torowisko, poczekają aż przyjdzie kolej na remont albo może uda im sie rozpocząć remont wcześniej i po 4-5 miesiącach powinniśmy mieć już gotową nowoczesną i wygodną trasę na Połabską i Wilczak - zalążek Naramowickiego Szybkiego Tramwaju Very Happy
Pasażer linii 3/4 napisał:
BTW. 68 na deskorolce #1355 bodaj :O

Rezerwa z Kaponiery zapewne.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:05, 09 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Skoro remont Winograd ma trwać rok, to po otwarciu trasa będzie wymagała reklamy...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:15, 09 Paź 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
Kuba napisał:
Nie wiem za bardzo gdzie to umieszczać więc na razie tu, potem można będzie wydzielić.
Mianowicie przy AWF (od strony M. K. Jadwigi) pojawiły się nowe części zwrotnic, więc na najbliższą genernalną modernizację tego węzła przyjdzie nam chyba jeszcze długo poczekać Sad


Też je tam zauważyłem pewnie nocna porą będą montować.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:21, 09 Paź 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Przystanki, zajezdnie i torowiska Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin