Autor |
Wiadomość |
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
Zmiana szyn tokami- czy jest sens takiej naprawy? |
|
Czy zamiana szyn tokami (oczywiście typu S49 bez rowka) ma sens? Niby wydaje się że tak, ponieważ obrecz przypada wtedy na niezużytą krawędź szyny. Jednak widząc efekty takiego zabiegu mam wątpliwości. Na ul Królowej Jadwigi i odcinku Budziszyńska- Junikowska wagonem rzuca podobnie jak przed "remontem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:43, 27 Lip 2006 |
|
|
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
ew. przy łataniu, ale nie można czegoś takiego nazywac remontm..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:15, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Torowisko Junikowo-Budziszyńska jest po remoncie?? Moim zdaniem tam tory są stare. Remont Grunwaldzkiej [ostatni] nie był tam prowadzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:59, 23 Sie 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | Torowisko Junikowo-Budziszyńska jest po remoncie?? Moim zdaniem tam tory są stare. Remont Grunwaldzkiej [ostatni] nie był tam prowadzony. |
Właśnie dlatego wstawiłem cudzysłów przy "remoncie" A odnośnie naprawy tych torów- podobny "budyń" był także na odcinku Budziszyńska- Jeleniogórska,ale kilka lat temu wymieniono może 30% podkładów +szyny i jest dużo lepiej - zastanawiam się dlaczego nie robią nic na dalszym odcinku- zwłaszcza że jeźdźi tam Combino
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:42, 24 Sie 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Bo sie Combino jeszcze tam nie polamalo:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:17, 24 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Lepiej nie kracz...
Tam nie ma za duzo rozjadów ani skrętu więc jest ok, tym bardziej, że Combino rozwija tam zawrotną Vmax=40 km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:12, 24 Sie 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Jedna rzecz tylko porusze...apropos wagonow niskopodlogowych na tak rozwalonych trasach jak ta na Junikowo...To nie Tatry jak przychodzily w 1997r byly niesprawne...Nasze torowiska sie do tego przyczynily.Identycznie z Combino...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:52, 27 Sie 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
| | To nie Tatry jak przychodzily w 1997r byly niesprawne... |
Tu akurat zgodzić się nie mogę, wszystkie Tatry RT6N1 były nieudaną konkstrukcją i zaraz po wyjechaniu na poznańskie torowiska ulegały awariom, więc wpływ torowisk nie grał tu pierwszorzędnej roli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:04, 27 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Tatry po kilku godzinach już się psuły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:40, 27 Sie 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|