Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
Akcja PST |
|
W długi sierpniowy weekend rozpocznie sie akcja "odnawiania" trasy PSTki. Trasy zmienią linie 12 i 15. Linia 14 kursować będzie na trasie Sobieskeigo- Głogowska/Hetmańska obsługiwana przez wszystkie helmutowe dwukierunki, kursujac po wyznaczonych nieremontowanych odciknach. "Taterkowa" 12stk i "Combinowana" 15stka albo beda nawracać w centrum, albo skierowane zostaja do północnych pętli Poznania tzn. mozna sie spodziewać 12-->Połabska, 15-->Piątkowska. N21 zawieszona do września w zamian "Za-tramwaj" wzdłuż PST do Kaponiery. Tak samo zapewne kursować będzie dzienny "Za-tramwaj" bo sama 14stka nie wystarczy do obsługi PST przez te 4 dni(?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:04, 28 Lip 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Ale fajnie
Na 14 wyszła mi częstotliwść 9-10 minutowa (8-10 minut postoju na sobieskiego i 3-4 na Głogowskiej) Na niedziele i wtorek wystarczy
ale w sobotę i poniedziałek autobus może sie jednak przydać. Tylko nie wiem skąd ci którzy będą czekali na dole maja wiedzieć że na górze ptrzyjechał zatramwaj ? A może MPK uruchomi nieużywany system informacji głosowej na PST-ce ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:44, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
Pią 17:06, 28 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | http://www.mpkpoznan.fora.pl/viewtopic.php?p=9407#9407
Już o tym z RobuRem pisaliśmy więc nie wiem czy jest potrzebny nowy temat |
Ale sam napisałeś że zaczniesz nowy wątek w tym dziale więc może lepiej było by przenieść te posty tu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:29, 28 Lip 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Tylko 4 dni i mnie wtedy nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:19, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Napisałem, ale wyszedłem z domu, bo nie mam czasu tu cały dzień na forum siedzieć. Teraz się już nie da podczepić tamtych tu, bo to nie phpbb by Przemo, ale tu może mówić o tym samym.
Mi się wydaje, że to miało być od nocy 10/11 sierpnia?
Co do 14 to ludzie widząc ją rzucą się na nią, a na górę na busa chyba nikt nie pójdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:23, 28 Lip 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Faktycznie,że się "rzucą".I tu właśnie powraca problem braku większej ilości taboru dwukierunkowego.MPK powinno gdzieś pozyskać więcej,lub przebudować choć 105Na na dwustronne-dwukierunkowe,które są konieczne na czas takich właśnie remontów.
Jeżeli w przyszłym roku będzie rzeczywiście realizowana przebudowa arterii:Roosevelta-Pułaskiego-Winogrady,to będzie potrzeba większą ilość tego typu wagonów do obsługi PST oraz trasy Winiarskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:11, 28 Lip 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Podobno skłąd 98+97 będzie przerobiony na dwukierunka :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:20, 28 Lip 2006 |
|
|
Dawid
Moderator
Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 537 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Winogrady |
|
|
|
Na dwustronnego czy tego głupiego 105NaDK?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:22, 28 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Ale na takiego jak 105NaDk czy rasową 111-tkę ?[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:22, 28 Lip 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Właśnie.Na dwustronnydwukierunkowy tj.drzwi po obu stronach,czy tak jak składy 118+117; 212+211
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:26, 28 Lip 2006 |
|
|
Mateusz
Dyspozytor
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A kto to wie co oni wyćwiczą, takie pogloski chodziły jak szedł do NG. Jakby mieli sie za nie wziąść to lepiej zeby nie popełniki gafy typu NaDK. te wagony są nie praktyczne, o wiele lepiej gdyby to była modernizacja typu 111stka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:32, 28 Lip 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Coś mi się zdaje, że nie będą się zbytnio bawić i przerobią na 105NaDK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:54, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Znając ich pewnie tak będzie... Ale moga nas zaskoczyć. Mimo wszystko 7 brygad na tą śmieszną "14" będzie to za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:15, 28 Lip 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | Jeżeli w przyszłym roku będzie rzeczywiście realizowana przebudowa arterii:Roosevelta-Pułaskiego-Winogrady,to będzie potrzeba większą ilość tego typu wagonów do obsługi PST oraz trasy Winiarskiej. |
Czegoś nie rozumiem - przecież jeśli będą remontować całą arterię to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie zamknie całych Winograd. Rozumiem że przebudowa obejmie odcinek znajdujący się za wjazdem na PST. Między Kaponierą a m Teatralnym szyny są w dość dobrym stanie. Nie da się w jednym czasie zamknąć całkowicie Kaponiery, Winograd m Teatralnego. Skąd więc konieczność wprowadzenia wahadeł na PST?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:38, 28 Lip 2006 |
|
|
Fan 13-tki
Pasażer
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Grunwald |
|
|
|
| | Jeżeli w przyszłym roku będzie rzeczywiście realizowana przebudowa arterii:Roosevelta-Pułaskiego-Winogrady,to będzie potrzeba większą ilość tego typu wagonów do obsługi PST oraz trasy Winiarskiej. |
Czegoś nie rozumiem - przecież jeśli będą remontować całą arterię to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie zamknie całych Winograd. Rozumiem że przebudowa obejmie odcinek znajdujący się za wjazdem na PST. Między Kaponierą a m Teatralnym szyny są w dość dobrym stanie. Nie da się w jednym czasie zamknąć całkowicie Kaponiery, Winograd m Teatralnego. Skąd więc konieczność wprowadzenia wahadeł na PST?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:40, 28 Lip 2006 |
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
No bo pewnie zaczną wymieniać od Sobieskiego w stronę centrum dlatego wahadła bedą mogły wozić PeSTkowiczów do Teatralki.
Co do tej prędkości 100km/h to na pewno taka nie bedzie, bo żaden pojazd tyle jechać nie może, Tatra (80) i Combino (70) mają elektroniczną blokadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:23, 28 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
| | Znając ich pewnie tak będzie... Ale moga nas zaskoczyć. Mimo wszystko 7 brygad na tą śmieszną "14" będzie to za mało. |
Czyli zakładasz że zdążą go zrobić do długiego weekendu ? Przy 6 brygadach GTZR częstotliwości jak napisałem powyżej, problemem może byc tylko sobota i poniedziałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:49, 28 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Myślę, że zdążą bo już dawno go nie widać na liniach [98+97].
Będzie bus ale i tak nasza tępa wiara będzie się pchać do "14"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:02, 29 Lip 2006 |
|
|
Tomek.
Motorniczy
Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 311 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Chcę tu zamieścić sprostowanie;oczywiście,że nie ma możliwości zamknięcia wszystkich tych ulic na raz,i rozpoczęcia wszystkich remontów na raz.Chyba się nie zrozumieliśmy... Ja pisałem w tym kontekście,że np: ktoś twierdził,że będzie konieczność remontu wjazdu w PST =>a to już stanowi odcięcie PST, Winograd, Trasy Winiarskiej od reszty sieci.A co się z tym wiąże - konieczność obsługi tych odcinków wagonami dwukierunkowymi.Dalej;remont skrzyżowania Pułaskiego-Nowowiejskiego-Al.Wlkp. => konieczność obsługi wahadłami trasy Winiarskiej oraz Winograd.Remont Winograd => obsługa wahadłowa odcinka od Połabskiej do Cytadeli itp.Także nie zamykam tych wszyskich linii w całości.
Większa ilość wagonów dwukierunkowych jest konieczna,choćby mieć rezerwę,jak się jakiej wahadło zepsuje.
Chciałbym jeszcze dodać,że powyżej opisywane kierunki => wszystkie były jednocześnie odcięte od sieci w 1995r,podczas podłączania PeSTki i remontu M.Teatralnego.Pamiętam,że wtedy był niezły kocioł!Ale niestety,wtedy pomysł tramwaju wahadłowego był uśpiony!Nikt nie pomyślał.Także MPK musi się zabezpieczyć,aby nie popelnić błędów z przeszłości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:58, 29 Lip 2006 |
|
|
|