Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Budowa nowych, likwidacja starych
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Budowa nowych, likwidacja starych
Autor Wiadomość
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post Budowa nowych, likwidacja starych
odnoszę wrazenie, że przy planowaniu nowych odcinków lansuje się likwidacje starych Np:
Rocha/Ratajczaka - likwidacja Strzeleckiej
Szylinga - likwidacja czesci grunwaldzkiej

czy nie lepiej te odcinki zostawic w razie awarii bądź planowego remontu
co o tym sadzicie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:43, 21 Lip 2006 Zobacz profil autora
Kuba
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda

Post
W Polsce to taka moda jak nieużywane to od razu rozebrać, zniszczyć, nieważne czy kiedys nie bedzie potrzebne, to jest tzw. krótkozwroczność.
Podobna moda panuje w serwisowaniu różnego typu pojazdów: Niech jeździ dopuki się nie zespuje, potem sie pomyśli Smile (przykre ale prawdziwe)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:00, 21 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Denne polskie myślenie => "Mądry Polak po szkodzie" Sad


Post został pochwalony 0 razy
Sob 08:08, 22 Lip 2006 Zobacz profil autora
TroubleGum
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Akurat w przypadku Grunwaldzkiej to ja jestem za likwidacją torowiska i jego demontażem po zbudowaniu odcinka na Szylinga. Tu wchodzą w rachubę raczej kwestie bezpieczeństwa dla ruchu samochodowego oraz przepustowości odcinka od Kaponiery do Mostu Dworcowego. I samego ronda. W związku z rozwojem targów powinno się zlikwidować tory i bezpiecznie rozwiązaćprzejazd dla aut na Grunwaldzkiej: budować lewoskręty np. w Śniadeckich itp. Teraz wszystko tam jest na styk, a jak tramwaj jedzie to jest potworne zagrożenie.
Co do innych torowisk przeznaczonych do likwidacji to jestem raczej przeciwko. Chociaż zastanawiam się nad przybyszewskiego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:17, 22 Lip 2006 Zobacz profil autora
tomikat
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Stare Miasto

Post
No właśnie jak zbuduja tory na Grochowskiej to nie będzie co zrobic z Przybyszewskiego te dwie trasy są za blisko siebie no chyba żeby
przeznaczyc na "zajezdnie pod chmurka "... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:33, 22 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Znając nasze MPK Przybyszewskiego czeka rozbiórka. Jednak w moim projekcie jedzie tam na Grunwald z pólnocy linia 3 i trasa ta pozwala nie dublować linii 15.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:39, 22 Lip 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
Ja bym jednak zostawił grunwaldzką
wystarczy jedna awaria i wszysto przez Przybyszewskiego(a w razie jego likwidacji to co grochowska)
tak wiec i przybyszewskiego i grunwaldzka powinny zostać
wtedy w razie awarii nie ma problemów z objazdami
Normalnie tory nie będa używane więc mozna pomyśleć o lewoskrętach


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:15, 22 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Jak tramwaj okazjonalnie pojedzie Grunwaldzką to NR obstawi okolice najwyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:48, 23 Lip 2006 Zobacz profil autora
Papaja
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze

Post
wogóle starych torów nie ruszać!! tylko te co zagrażają bezpieczeństwu... ale nie powinny byc używane - lepiej jedno torowisko z dwoma liniami niz dwa po jednej...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 09:44, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Moim zdaniem lepiej dwa torowiska po jednej linii, bo jest wygodniej, większa różnorodność. I ludzie się nie gubią.
W przyszłości stojąc na Umultowskiej dowiesz się że 74,85,91 jadą na Sobieskiego - i to wydaje mi sie głupie, bo ludzie sie nie połapią, że każdy jedzie inna trasa!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:30, 26 Lip 2006 Zobacz profil autora
Poznaniak
Motorniczy
Motorniczy



Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo

Post
najlepiej aby wszystkie torowiska były przejezdne ( nawet tylko w godz. szczytu)
bo potem będzie jak z pl. Wlkp.
gdzie kupcom zaczeła przeszkadzac 16
ajk już raz się "zapomni" o trowisku to potem przywrócić ruch jest bardzo trudno


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:56, 16 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Grunwaldzka powinna zostać chociażby dla 15 która jedzie prosto przez kaponierę i skręca w prawo na trzecim torze a tak by blokowała ruch na rondzie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:35, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Grunwaldzka to chyba tylko dla 6, jakby powstało Szylinga to 13 i 15 lecą tam od razu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:36, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Pasażer linii 4 napisał:
Grunwaldzka to chyba tylko dla 6, jakby powstało Szylinga to 13 i 15 lecą tam od razu.

15 bedzie się korkowała usiłując skręcić w prawo na kaponierze w Zwierzyniecką (przy okazji skutecznie zablokuje ruch na całym odcinku kaponiera - teatralny a może i jeszcze dalej) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:33, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Ale takie są/były plany tym bardziej, że MPU całkowicie chce się pozbyć odcinka trasy przy Bałtyku.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:17, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
MPU? Miejskie Przedsiębiorstwo Utylizacji? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:32, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Miejska Pracownia Urbanistyczna - oni przygotowują plany zagospodarowania terenu i wytyczają gdzie może biec linia tramwajowa.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:37, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Sorry myślałem że zrobiłeś literówkę i napisałeś MPU zamiast MPK Very Happy

Aż tak głeboko w administracji nie siedzę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:00, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
Przemo
Pasażer
Pasażer



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Akurat wiekszosc planow tego biura nadaje sie do MPU.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:42, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
marcinho
Dyspozytor
Dyspozytor



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łazarz

Post
Zwłaszcza tempo uchwalania przez radnych Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego jest porywające Very Happy

A potem kaczki będą się tłumaczyć że właśnie dlatego nie udało się wybudować w 4 lata 3 milionów mieszkań Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:45, 30 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin