Autor |
Wiadomość |
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
Budowa nowych, likwidacja starych |
|
odnoszę wrazenie, że przy planowaniu nowych odcinków lansuje się likwidacje starych Np:
Rocha/Ratajczaka - likwidacja Strzeleckiej
Szylinga - likwidacja czesci grunwaldzkiej
czy nie lepiej te odcinki zostawic w razie awarii bądź planowego remontu
co o tym sadzicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:43, 21 Lip 2006 |
|
|
|
|
Kuba
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 412 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Dębiec - Wilda |
|
|
|
W Polsce to taka moda jak nieużywane to od razu rozebrać, zniszczyć, nieważne czy kiedys nie bedzie potrzebne, to jest tzw. krótkozwroczność.
Podobna moda panuje w serwisowaniu różnego typu pojazdów: Niech jeździ dopuki się nie zespuje, potem sie pomyśli (przykre ale prawdziwe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:00, 21 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Denne polskie myślenie => "Mądry Polak po szkodzie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 08:08, 22 Lip 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Akurat w przypadku Grunwaldzkiej to ja jestem za likwidacją torowiska i jego demontażem po zbudowaniu odcinka na Szylinga. Tu wchodzą w rachubę raczej kwestie bezpieczeństwa dla ruchu samochodowego oraz przepustowości odcinka od Kaponiery do Mostu Dworcowego. I samego ronda. W związku z rozwojem targów powinno się zlikwidować tory i bezpiecznie rozwiązaćprzejazd dla aut na Grunwaldzkiej: budować lewoskręty np. w Śniadeckich itp. Teraz wszystko tam jest na styk, a jak tramwaj jedzie to jest potworne zagrożenie.
Co do innych torowisk przeznaczonych do likwidacji to jestem raczej przeciwko. Chociaż zastanawiam się nad przybyszewskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:17, 22 Lip 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
No właśnie jak zbuduja tory na Grochowskiej to nie będzie co zrobic z Przybyszewskiego te dwie trasy są za blisko siebie no chyba żeby
przeznaczyc na "zajezdnie pod chmurka "...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:33, 22 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Znając nasze MPK Przybyszewskiego czeka rozbiórka. Jednak w moim projekcie jedzie tam na Grunwald z pólnocy linia 3 i trasa ta pozwala nie dublować linii 15.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:39, 22 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
Ja bym jednak zostawił grunwaldzką
wystarczy jedna awaria i wszysto przez Przybyszewskiego(a w razie jego likwidacji to co grochowska)
tak wiec i przybyszewskiego i grunwaldzka powinny zostać
wtedy w razie awarii nie ma problemów z objazdami
Normalnie tory nie będa używane więc mozna pomyśleć o lewoskrętach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:15, 22 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Jak tramwaj okazjonalnie pojedzie Grunwaldzką to NR obstawi okolice najwyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:48, 23 Lip 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
wogóle starych torów nie ruszać!! tylko te co zagrażają bezpieczeństwu... ale nie powinny byc używane - lepiej jedno torowisko z dwoma liniami niz dwa po jednej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 09:44, 26 Lip 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Moim zdaniem lepiej dwa torowiska po jednej linii, bo jest wygodniej, większa różnorodność. I ludzie się nie gubią.
W przyszłości stojąc na Umultowskiej dowiesz się że 74,85,91 jadą na Sobieskiego - i to wydaje mi sie głupie, bo ludzie sie nie połapią, że każdy jedzie inna trasa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:30, 26 Lip 2006 |
|
|
Poznaniak
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Nowe Miasto - Chartowo |
|
|
|
najlepiej aby wszystkie torowiska były przejezdne ( nawet tylko w godz. szczytu)
bo potem będzie jak z pl. Wlkp.
gdzie kupcom zaczeła przeszkadzac 16
ajk już raz się "zapomni" o trowisku to potem przywrócić ruch jest bardzo trudno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:56, 16 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Grunwaldzka powinna zostać chociażby dla 15 która jedzie prosto przez kaponierę i skręca w prawo na trzecim torze a tak by blokowała ruch na rondzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:35, 28 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Grunwaldzka to chyba tylko dla 6, jakby powstało Szylinga to 13 i 15 lecą tam od razu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:36, 28 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
| | Grunwaldzka to chyba tylko dla 6, jakby powstało Szylinga to 13 i 15 lecą tam od razu. |
15 bedzie się korkowała usiłując skręcić w prawo na kaponierze w Zwierzyniecką (przy okazji skutecznie zablokuje ruch na całym odcinku kaponiera - teatralny a może i jeszcze dalej)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:33, 29 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Ale takie są/były plany tym bardziej, że MPU całkowicie chce się pozbyć odcinka trasy przy Bałtyku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:17, 29 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
MPU? Miejskie Przedsiębiorstwo Utylizacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:32, 29 Sie 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Miejska Pracownia Urbanistyczna - oni przygotowują plany zagospodarowania terenu i wytyczają gdzie może biec linia tramwajowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:37, 29 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Sorry myślałem że zrobiłeś literówkę i napisałeś MPU zamiast MPK
Aż tak głeboko w administracji nie siedzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:00, 30 Sie 2006 |
|
|
Przemo
Pasażer
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Akurat wiekszosc planow tego biura nadaje sie do MPU.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:42, 30 Sie 2006 |
|
|
marcinho
Dyspozytor
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 988 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łazarz |
|
|
|
Zwłaszcza tempo uchwalania przez radnych Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego jest porywające
A potem kaczki będą się tłumaczyć że właśnie dlatego nie udało się wybudować w 4 lata 3 milionów mieszkań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:45, 30 Sie 2006 |
|
|
|