|
Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
|
|
Autor |
Wiadomość |
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
A moim zdaniem trasa na Solnej jest bezsensu. Tylko odcinek PL.Wielkopolski - Młyńska i dalej trasa w Młyńsiej wchodzi w grę, tylko w sumie po co skoro można wyremontowac 23 Lutego (ulica ta nie generuje korków samochodowych).
Trasa Wielkopolska - Młyńska jest niebardzo udana, bo co tam ma jechać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:03, 05 Gru 2006 |
|
|
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Chociażby po to żeby linię z Winograd skierować na Śródkę z pominięciem centrum lub 9 z Winiar przez Młyńską do centrum.
Zresztą sam dałeś na Solną 4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:22, 05 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
No dałem "4", ale z czasem uświadomiłem sobie, że to morderstwo dla tej linii, bo jej potoki to głównie z Winograd na MTea, oraz z MTea na Śródkę i dalej. Mało kto konkretnie jedzie z Winograd na Rataje. Powiedzmy ok. 30% ludzi, a to za mało. Szkoda chyba kasy na ta Solną. Chyba, że dla 9 tylko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:54, 05 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Fakt faktem że jedna linia by tam wystarczyła. Byłoby połączenie 11 (18?) z Winiar do Kaponiery i dalej do Dworca PKP i drugie 9 przez Młyńską na Ratajczaka. Centrum nie straciło by połączenia z Winiarami a przede wszystkim odciążyło by to teatralkę i to jest powód główny
dla budowy tej trasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:44, 05 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Teatralkę odciązy 12 i 14, które zejdą "na doł", więc czy 4,9,10,11,15,16 to tak cięzko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:11, 05 Gru 2006 |
|
|
tomikat
Moderator
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1361 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań - Stare Miasto |
|
|
|
Dodaj jeszcze 8,13,17,18 bo chodzi o ogólna ilość składów jakie pojawiają sie na tym skrzyżowaniu. Zdjęcie 9 oprócz 12 i 14 też coś da.
Było to w jakiś sensie uproszczenie trasy 9 i zawsze znajdzą sie ludzie którzy będą chcieli wjechać do centrum od tej strony i zajmie im mniej czasu niz krązenie naokoło. Zreszta im więcej połączeń torowych tym lepiej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:41, 05 Gru 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
13 może jechać przez Gwarną i Św.Marcin ostatecznie, tym bardziej jak "5" ma spod Zamku skręcać w Towarową,aby dojechać do M.Dworcowego... kiedyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:24, 06 Gru 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|