Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna Nieoficjalne forum MPK Poznań
Dawne forum Poznańkiego Portalu Komunikacyjnego :: Zapraszamy na http://km.poznan.pl/
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
III rama a komunkacja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
III rama a komunkacja
Autor Wiadomość
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
Czemu nie ma miejsca? Co tam się znajduje?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:03, 07 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No przykro mi ale nie widzę jakoś możliwośc podniesienia Piątkowskiej na tyle, żeby przebiegała nad Lechicką! Jak będzie wyglądał wjazd na pętle? Co z domami i bunkrem?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:11, 07 Maj 2006 Zobacz profil autora
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
No to może bęzie tunelem... Myślisz, że przy inwstycji wartej 2 mld złotych ktoś bęzie patrzył na parę domków? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:21, 07 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pasażer linii 3/4
Administrator
Administrator



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
No w sumie nie, tylko skąd wezmie ktokolwiek 2 mld zł?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:32, 07 Maj 2006 Zobacz profil autora
Tomaszko
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Świerczewo

Post
Z budżetu, Unii, państwa i miasta Smile Z Unii będzie jakieś 70%, Miasto na pewno będzie musiało zapłacić za grunty i część inwestycji, może trochę dorzuci budżet, w co wątpię, ale gdyby w Poznaniu w 2012 były mistrzostwa Europy na pewno by coś sypnęli kasą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:59, 07 Maj 2006 Zobacz profil autora
smar
Pieszy
Pieszy



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

Post
Tomek napisał:
...
Dodam jeszcze mapy z Wyborczej, które kiedyś w niej były, z przbiegiem III ramy. Na wschodzie będzie budowany wariant I, wzdłuż Browarnej...
a może jeszcze warto było dodać, że zdjęcia (mapy) są z forum skyscrapercity, a autorem jest niejaki smar? Wink

a propos komunikacji autobusowej na drodze o parametrach drogi ekspresowej, to jak znajdę odpowiednie zapisy, to podrzucę Smile
EDIT:
...no to trochę znalazłem-poniżej o usytuowaniu przystanków:
Cytat:
§ 119. 1. Zatokę autobusową, ze względu na bezpieczeństwo ruchu, należy usytuować:
1) na prostym w planie odcinku drogi lub na łuku, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7,
2) za skrzyżowaniem,
3) na drodze jednojezdniowej z przesunięciem w kierunku ruchu względem zatoki dla kierunku przeciwnego,
4) na odcinku drogi o pochyleniu podłużnym nie większym niż:
a) 2,5% - na drogach klasy S i GP,
b) 4,0% - na drogach klasy G i drogach niższych klas.

2. Przy przebudowie albo remoncie drogi na terenie zabudowy dopuszcza się wyjątkowo inne usytuowanie zatoki autobusowej niż określono w ust. 1 pkt 2.
3. Na drodze klasy S można, z uwzględnieniem wymagań bezpieczeństwa ruchu, usytuować zatokę autobusową:

1) przy pasie awaryjnym - na odcinku między skrzyżowaniami lub węzłami za bocznym pasem dzielącym i połączoną z jezdnią drogi pasem wyłączania i włączania,
2) w obrębie węzła - przy jezdni zbierająco-rozprowadzającej lub jezdni wydzielonej dla autobusów i połączoną z jezdnią drogi pasem wyłączania i włączania.

4. Na drodze klasy GP zaliczonej do sieci dróg międzynarodowych, o prędkości miarodajnej nie mniejszej niż 100 km/h, zatoka autobusowa powinna być oddzielona od jezdni bocznym pasem dzielącym.
5. Na dwupasowej drodze dwukierunkowej klasy G, Z lub L, gdy przewiduje się zbiorową komunikację autobusową i natężenie miarodajne ruchu wynosi co najmniej 400 P/h, powinny być wykonane zatoki autobusowe. Przy przebudowie albo remoncie drogi dopuszcza się odstępstwo od wykonania zatoki, jeżeli jest zapewniona wymagana odległość widoczności na zatrzymanie.
więcej: [link widoczny dla zalogowanych]

Z zapisów jednoznacznie wynika, że na drodze kategorii S/GP może byc komunikacja autobusowa. W każdym razie jestem jak najbardziej za takim rozwiązaniem, z tym że tych linii nie mogłoby byc zbyt dużo Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smar dnia Wto 11:25, 08 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Pon 17:39, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Poznańczyk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań-Chyby

Post
Oooo, widzę znajomą twarz naczelnego fociarza drogowego Poznania Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:43, 07 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nieoficjalne forum MPK Poznań Strona Główna » Remonty oraz inwestycje planowane, realizowane i zakończone Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin