Autor |
Wiadomość |
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Ja myslę, że fujibaną mogłyby jechać zwykłe tramwaje od Most Dworcowego coś w stylu estakady PST nad Al. Wielkopolską.
Druga opcja to osobna kolejka z której korzystaliby głownie pasażerowie Ławicy i tłumy mieszkańców Grunwaldu i ludzi dzisiaj jeżdżących Bukowską. |
Dokladnie,przeciez slepy nawet odczuje(napor tlumow ) w ktorych miejscach miasta zaczyna byc bardzo tloczno.Tam powinno sie juz zaczac cos robic,bo moze niedlugo byc za pozno.Przeciez w popoludniowych godzinach szczytu Bukowska to koszmar Niedawno jechalem do brata PKS(w godzinach szczytu) i koles pojechal autobusem najgorsza z mozliwych tras, przez Bukowska,potem skrecil w Szpitalna(zamiast wczesniej w Przybyszewskiego i do Św.Wawrzynca),a ze byl remont na Ogrodach to musial jechac objazdem przez malutkie uliczki na Ogrodach i kto zgadnie ile zajal mi przejazd,tak,zeby byc juz na wylotowce na Świecko?Strzelac prosze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:34, 11 Cze 2006 |
|
|
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
2,5 godziny? Ja jechałem PKSem na tej samej trasie i jechał przez Wawrzyńca tak jak uznałeś za stosowne!
Tam pod Bukowską musi zjeżdżać tramwaj w stylu metra, albo estakada, albo fujibana!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:15, 11 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | 2,5 godziny? Ja jechałem PKSem na tej samej trasie i jechał przez Wawrzyńca tak jak uznałeś za stosowne!
Tam pod Bukowską musi zjeżdżać tramwaj w stylu metra, albo estakada, albo fujibana! |
Blisko blisko,troche mniej ,strzelajcie Co do tramu,fujibany to chyba jasne ze popieram kazdy pomysl ktory przyspieszy przemieszczanie sie w tamtym rejonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:21, 11 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Dlatego ja proponuje rower. Jest on ekologiczny, tylko chodniki w tamtejszm rejonie szczerbate, jesli to mozna tak okreslić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:33, 11 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Dlatego ja proponuje rower. Jest on ekologiczny, tylko chodniki w tamtejszm rejonie szczerbate, jesli to mozna tak okreslić. | No jak jedziesz do King Crossa to ok,ale jak ja jechalem do brata do Gorzowa (130km)to raczej wole "pomeczyc sie "PKSem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:35, 11 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | No jak jedziesz do King Crossa to ok,ale jak ja jechalem do brata do Gorzowa (130km)to raczej wole "pomeczyc sie "PKSem |
No tak, to wtedy CHYBA lepiej jechać PKSem. Chyba że ktoś ma kondycje, to czemu nie.
Bukowska po prostu nie lubie tej ulicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:40, 11 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Mi jej szkoda i chce jej pomóc! Metrem, Fujibaną, tramwajem pod ziemią lub na estakadzie ale bez zwiążków z Bramą Zachodnią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:57, 11 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
| | Mi jej szkoda i chce jej pomóc! Metrem, Fujibaną, tramwajem pod ziemią lub na estakadzie ale bez zwiążków z Bramą Zachodnią. |
Dokladnie,to musi byc jak pisales autonomiczna linia.A co do dlugosci przejazdu tym PKS(co pisalem wyzej) to bylo dokladnie 1h22minuty z Dworca PKS Czyli 1/3czasu calego przejazdu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:01, 11 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
kolejna nitka PST - na odcinku śródmiejskim wkopana i przyryta ulicą - reszta jak aktualne PST
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:31, 13 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Nie byłoby problemu z dojazdem na lotnisko gdybyśmy mieli:
1) port lotniczy POZNAŃ - KRZESINY
2) III ramę - odcinek południowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 00:07, 14 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Na Krzesiny daleko, ale linia expressowa z Kaponiery przez Dworcowy byłaby cool...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:29, 14 Cze 2006 |
|
|
Robert
Dyspozytor
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 1222 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
| | Na Krzesiny daleko, ale linia expressowa z Kaponiery przez Dworcowy byłaby cool... |
Na pewno Krzesiny byłoby łatwiej dojechać w/w linią ekspresową, niż obecnymi na Ławice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:37, 14 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
na Krzesinach jest wojsko i długo sie z tamtad nie wyniesie - teraz to jedyne lotnisko do F16... poza tym musieliby wsyadzić tam połowe zabudowań żeby ukryć swoje różne działania - a to potrwa jeżeli chodzi o ekspresówkę to z ronda rataje jest idealny dojazd do Krzesin z wyłączeniem jednego - od strony centrum nie ma zjazdu z Katowickiej, który by się nadawał dla autobusów - jak np. autokar ma dojechać do naszej szkoły to jedzie przez... POKRZYWNO, chociaż teraz tam coś szperają i może wreszcie zrobią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:07, 14 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
Szperają tylko nawierzchnię "katowickiej". Wróćmy do inwestycji! Czy ktoś wie, czy gdzieś w necie sa jakies projekty metra lub fujibany dla Poznania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:36, 14 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | na Krzesinach jest wojsko i długo sie z tamtad nie wyniesie - teraz to jedyne lotnisko do F16... poza tym musieliby wsyadzić tam połowe zabudowań żeby ukryć swoje różne działania - a to potrwa jeżeli chodzi o ekspresówkę to z ronda rataje jest idealny dojazd do Krzesin z wyłączeniem jednego - od strony centrum nie ma zjazdu z Katowickiej, który by się nadawał dla autobusów - jak np. autokar ma dojechać do naszej szkoły to jedzie przez... POKRZYWNO, chociaż teraz tam coś szperają i może wreszcie zrobią |
No właśnie nie do końca. Podobno nie ma to być lotnisko dla F16, z uwagi na planowane wyłączenia z zabudowy całej południowej części Poznania. F16 nie ma nigdzie na świecie bazy w mieście. U nas powinni rozbudować Powidz dla tego celu, wojo przenieść na Ławicę (ze strzeszyna greckiego będą mieli blizej - tam ma być duże osiedle mieszkaniowe wojskowe) a Krzesiny zrobić cywilne! Zwłaszcza ze mamy tam dwa pasy startowe, jako jedyne lotnisko oprócz Okęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 01:11, 15 Cze 2006 |
|
|
Pyrus
Motorniczy
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 333 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań-Rataje |
|
|
|
[quote="RobuR"] | | na Krzesinach jest ....
U nas powinni rozbudować Powidz dla tego celu, wojo przenieść na Ławicę (ze strzeszyna greckiego będą mieli blizej - tam ma być duże osiedle mieszkaniowe wojskowe) a Krzesiny zrobić cywilne! Zwłaszcza ze mamy tam dwa pasy startowe, jako jedyne lotnisko oprócz Okęcia. |
Pomysl wydaje mi sie bez sensu:nikt nie zgodzi sie na koszty "przenosin" dopiero co odnowionej Ławicy:!: Po za tym mysle,ze jednak na Ławicę da sie cos wymyslic by byl dobry dojazd,a na Krzesiny to jest hektar drogi z Centrum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:50, 15 Cze 2006 |
|
|
Pasażer linii 3/4
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 4329 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
RobuR, a co to oznacza, że cały południowy Poznań ma być wyłączony z zabudowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:59, 15 Cze 2006 |
|
|
Papaja
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 957 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań\Nowe miasto\Żegrze |
|
|
|
Ławica jest jedynym lotniskiem w Polsce, które jest tak blisko centrum! chociaż zapchana Bukoska bardzo je Oddala
jeżeliu chodzi o szperanie to Katowicką przekształcają na całej długości do Kórnika w droge ekspresową... to wiąże się nie tylko ze zmiana nawiaerzchni, ale także wycięciem drzew i... zrobieniu dróg wzdłuż samej ekspresówki dla traktorów itd. - taka droga w pobliżu Krzesin istnieje i na razie przejechac może nią tylko osobówka, ale widziałem jak tam też ryli to może przystosują ją do busów (zjazd w świątniczkach potem pod wiaduktem na Tarnowskiej i do Krzesin)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:17, 15 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | RobuR, a co to oznacza, że cały południowy Poznań ma być wyłączony z zabudowy? |
Oznacza to, że mając F16 musimy strefować zabudowę. Wyłączać z zabudowy całkowicie tereny położone w promieniu kilku kilometrów od lotniska, następnie zabudowa o bardzo niskiej intensywności, oddalona mocno zabudowa o dużej intensywności. Wszystko rozchodzi się o bardzo rygorystyczne normy wojskowe dla samolotów wielozadaniowych (F16 i inne tego typu). W mapie zasięgów widziałem, ze wyłączone całkowicie z zabudowy miałyby być: Krzesiny, Minikowo, Garaszewo, Marlewo, Sypniewo, a np. 3/4 Lubonia ostro "przerzedzone"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:49, 15 Cze 2006 |
|
|
TroubleGum
Dyspozytor
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 609 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań |
|
|
|
| | Ławica jest jedynym lotniskiem w Polsce, które jest tak blisko centrum! chociaż zapchana Bukoska bardzo je Oddala
jeżeliu chodzi o szperanie to Katowicką przekształcają na całej długości do Kórnika w droge ekspresową... to wiąże się nie tylko ze zmiana nawiaerzchni, ale także wycięciem drzew i... zrobieniu dróg wzdłuż samej ekspresówki dla traktorów itd. - taka droga w pobliżu Krzesin istnieje i na razie przejechac może nią tylko osobówka, ale widziałem jak tam też ryli to może przystosują ją do busów (zjazd w świątniczkach potem pod wiaduktem na Tarnowskiej i do Krzesin) |
Papaja, bliskość centrum działa niekorzystnie na lotnisko! To jedna z podstawowych zasad. Działa też źle na miasto (konieczność wytyczenia korytaży powietrznych przez samo centrum - brak możliwości stosowania wysokiej zabudowy). No i Poznań ma lotnisko na zachodzie, co sprawia, ze trzeba lądować "przez miasto" bo pod wiatr się ląduje. A Krzesiny - lądowanie od Gądek i Koninka. Starty na Dębiec i Świerczewo.
Na dzień dzisiejszy odległości kilometrowe od centrum nie mają żadnego znaczenia. Liczy się odległość czasowa, a Krzesiny mają lepszą!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:55, 15 Cze 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|